350. forduló, 352. forduló, Nehwon, a Gyors összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 1. 12h:24'
EZ A 503. JÁTÉKHETED, 351. FORDULÓD
504. játékheted kezdete: aug. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1657
SZÁMLA : XXXX

NEHWON, A GYORS KALANDJAI


28 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [190,68] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Sajnos nem tudtál átadni neki 60 isteni könnycseppet. A büntetés tételenként 15 arany. Átvette a felajánlott 2 varkaudar pálinkát (10 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 varkaudar pálinka (eladási ár: 10 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét.
Ezüsthajú Szigfrid, amikor összefutottatok, adott neked egy nyomkereső talizmánt (ld. enc.). A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 acéltűt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+452 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+72 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 667. hetének nyerőszámai: 18, 23, 30. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku csapásvezető nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 610.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 999 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 600.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 595.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

* 4. KP: beraksz a bankba a 709. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

* 5. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 593.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 591.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 591.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 586.]

* 7. KP: használod a 72. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 581.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 576.]

h 1168 16 használod az 1168. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban rókafarok, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 576.]

v 182 elmormolod a 182. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 571.]

ek 7 14 8 t. energia kisütése: 7 14 8
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+8 versengés.) [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 571.]

fas felt. ásás
Minden fas parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

fm feltételes mászás
Minden fm parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

fgo felt. gonoszkodás
Minden fgo parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

kb 260 124 2 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (124 darabot)
(Nincs mibe rakni 50 isteni könnycseppet.) Kiveszel a bank széfjéből 0 isteni könnycseppet. Kiveszel a bank széfjéből 9 rókafarkat. Kiveszel a bank széfjéből 305 kaját. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 571.]

hu 329 315 247 hulladék: 329 315 247
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontpálcát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz optiri agysisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete bőrcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

hu 451 309 373 hulladék: 451 309 373
Hulladék, ezért nem gyűjtesz zangrozi csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany papi karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

hu 147 241 348 hulladék: 147 241 348
Hulladék, ezért nem gyűjtesz hebrencs csapdát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz smaragd kulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz shinai gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

hu 150 551 385 hulladék: 150 551 385
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szent jogart. Hulladék, ezért nem gyűjtesz dentor bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa gyémántot. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

hu 378 380 379 hulladék: 378 380 379
Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa gyöngyöt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa obszidiánt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa rubint. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

hu 383 hulladék: 383
Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa üveggömböt. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: arany papi karkötő (186,61)-> (160 ap), csontpálca (185,60)-> (15 ap), dentor bőr (185,60)-> (35 ap), Eldaran karkötője (186,61)-> (50 ap), fekete bőrcsizma (185,60)-> (16 ap), hebrencs csapda (185,60)-> (15 ap), moa gyémánt (185,60)-> (80 ap), moa gyöngy (185,60)-> (20 ap), moa obszidián (185,60)-> (12 ap), moa rubin (185,60)-> (60 ap), moa üveggömb (185,60)-> (50 ap), optiri agysisak (185,60)-> (50 ap), shinai gömb (185,60)-> (120 ap), smaragd kulcs (185,60)-> (24 ap), szent jogar (185,60)-> (50 ap), zangrozi csizma (185,60)-> (25 ap), összesen 782 arany, 32 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 566.]

a 1074 1056 2 átadod az 1074. tárgyat az 1056. kalandozónak (2 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 lidércesszenciát Ezüsthajú Szigfrid részére. [5 pontot használtál fel, van még 561.]

a 695 1056 1 átadod a 695. tárgyat az 1056. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku szablyát Ezüsthajú Szigfrid részére. [5 pontot használtál fel, van még 556.]

a 454 1056 1 átadod a 454. tárgyat az 1056. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 krapixlon fürdőruhát Ezüsthajú Szigfrid részére. [5 pontot használtál fel, van még 551.]

a 68 1056 5 átadod a 68. tárgyat az 1056. kalandozónak (5 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 kék orchideát Ezüsthajú Szigfrid részére. [5 pontot használtál fel, van még 546.]

a 334 1056 10 átadod a 334. tárgyat az 1056. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 4 acéltűt Ezüsthajú Szigfrid részére. [5 pontot használtál fel, van még 541.]

a 122 1056 10 átadod a 122. tárgyat az 1056. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 dözmöng szivet Ezüsthajú Szigfrid részére. [5 pontot használtál fel, van még 536.]

a 333 1056 10 átadod a 333. tárgyat az 1056. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 8 rákfatty váladékot Ezüsthajú Szigfrid részére. [5 pontot használtál fel, van még 531.]

a 285 1056 1 átadod a 285. tárgyat az 1056. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 Szent Kulacsot Ezüsthajú Szigfrid részére. [5 pontot használtál fel, van még 526.]

a 272 1056 20 átadod a 272. tárgyat az 1056. kalandozónak (20 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 17 aranytűt Ezüsthajú Szigfrid részére. [5 pontot használtál fel, van még 521.]

a 312 1056 10 átadod a 312. tárgyat az 1056. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 8 borkonyó bibét Ezüsthajú Szigfrid részére. [5 pontot használtál fel, van még 516.]

a 56 1056 40 átadod az 56. tárgyat az 1056. kalandozónak (40 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. [-2 TU.] Ok, sikeresen átadtál 30 mákrózsa virágot Ezüsthajú Szigfrid részére. [5 pontot használtál fel, van még 511.]

a 264 1056 10 átadod a 264. tárgyat az 1056. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 8 remák szivet Ezüsthajú Szigfrid részére. [5 pontot használtál fel, van még 506.]

a 69 1056 20 átadod a 69. tárgyat az 1056. kalandozónak (20 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 15 szárnyas hernyót Ezüsthajú Szigfrid részére. [5 pontot használtál fel, van még 501.]

a 211 1056 28 átadod a 211. tárgyat az 1056. kalandozónak (28 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 28 sáfrányport Ezüsthajú Szigfrid részére. [5 pontot használtál fel, van még 496.]

v 181 187 59 elmormolod a 181. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[187,59] Lakott területre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Dornodon hívei emelték.

Van itt egy fekete mágustorony (642. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 486.]

vtn 163 250 varázslat tanulás: a 163. varázslatot
Keményen dolgozol, takarítasz, felmosol, söpörsz, mosogatsz, tisztába teszed a mágus mancsát, a bútorokat fényesíted, és gyakorlatilag minden munkát elvégzel, még a legmegalázóbbat is, csak azért, hogy végre elsajátíthasd a hőn áhított dimenzióugrás varázslatot. [-250 TVP.] [250 pontot használtál fel, van még 236.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[190,68] Síkság, továbbra is csak síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely keletről folyik nyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Látsz egy gyilkos csalánt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)
Összeakadsz Aaron dor Blazeerrel. Tharr főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Blounther gyűrűjét, egy gyémánt védőgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy örökkéval.kristályát, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku vállvédőt, egy topáz erényövet, egy tükörpáncélt, egy Urgod fétisét és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy szánalmas pondró trófea, egy vérvágyó sólyom trófea és egy varkaudar vajákos trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [189,67] Szűnni nem akar a zöld síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Rettegett Iván, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy templomot. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet.

[26 pontot használtál fel, van még 210.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 53 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A 7 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (7 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval meghorzsolod a Chara-din fattya bal karját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az 1 Chara-din fattya belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 41, gyógyulás: 122, összesen: +81 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. A következő tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya bal karját. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya jobb karját. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval épp hogy megszúrod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 744, sebződés: 24, gyógyulás: 37, összesen: +13 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya jobb oldalát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval jól megszurkálod a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az 1 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 36, gyógyulás: 37, összesen: +1 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Orkhan Thai támad rád.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai testét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (40 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel eltalálod az Orkhan Thai bal karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 129, gyógyulás: 63, összesen: -66 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 22 arany, egy hro formázó minta (ld. enc.) és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz. [50 pontot használtál fel, van még 160.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[190,67] Dombos terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2700 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Látsz egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Hirtelen a titokzatos szellemkastély bukkan fel előtted. Lenyűgöz nagysága, valamint ködbe vesző gigantikus mérete. A bejárat előtt egy kísértet áll, unott arca semmilyen érzelmet nem tükröz. Amikor közelebb lépsz, félreáll, hogy beengedjen a rémségek birodalmába. Belépsz. A sötét folyosó, mely a bejárat mögött vár rád, kihaltnak tűnik. Pár lépés után azonban egy alak bukkan eléd a sötétből. Nagyot ugrasz hátra, és küzdőállásba ereszkedve várod, hogy ő tegye meg az első lépést. Ellenfeled hosszú percekig nem mozdul. Minden bátorságodat összeszedve közelebb lépsz hozzá, és alaposabban szemügyre veszed. Hangosan felnevetsz, amikor felismered, hogy csupán egy kitömött bohócbábú ijesztett meg. Jókedvűen indulsz tovább. Fellélegezni sincs időd, idegölő, agyat repesztő sikoltás hallatszik. A falak visszaverik a hangot, a visszhang elviselhetetlenné erősíti a hatást. (134 életpontot vesztettél.) Rendületlenül haladsz előre a folyosókon, mígnem valami utadat állja az egyik szakaszon. Gyorsan kiderül, hogy a kísértetvarázsló agresszív magatartása semmi jóval nem kecsegtet. Le kell győznöd, ha folytatni akarod utad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kísértetvarázsló bal karját. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a kísértetvarázsló áttetsző karját. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a kísértetvarázsló bal karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Félrehajolsz, de a kísértetvarázsló karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A kísértetvarázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2456 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 14, gyógyulás: 45, összesen: +31 ÉP}

A folyosó hirtelen terem méretűre szélesedik. Egy hatalmas szörny válik ki a sötétből, és tömzsi lábaival feléd igyekszik. Egy mentális benyomásod azt sugallja, a lénynek ryuku anyagra van szüksége. Kutatni kezdesz zsebeidben. Legelőször a ryuku kalapács akad kezedbe, és mielőtt a lény hozzád érhetne, elé veted a tárgyat. A szörny látszólag elégedett a ma esti vacsorájával, egyetlen mozdulattal ocsmány pofájába kebelezi, majd megnyugodva visszavonul a terem távolabbi sarkába. A folyosón, amely továbbvezet, rémülten nézed az áttetsző csápokat. Egy patkány fut végig a folyosón. Egy csáp megérinti, és a patkány kiszáradt porhüvellyé válik. Rohanni kezdesz előre, lehajtott fejjel. Mégis, a csápok meg-megérintenek. Szerencsére elegendő vitalitással rendelkezel, hogy ne okozzanak kárt. Hirtelen megnyílik lábad alatt a föld, te pedig zuhanni kezdesz. Rémülten nézel le a mélységbe, de csak gomolygó ködöt látsz mindenütt, sehol egy szilárd tájékozódási pont. Sebességed egyre csak nő. Hirtelen szétoszlanak a felhők, és előtűnik alóla mindaz, amit eddig eltakart: egy hegység sziklás oldala. Ijedtséged mellé még egy érzés társul: az értetlenség. Ugyan hogyan kerülhettél volna ilyen domborzati viszonyok közé, hiszen eddig sokkal síkabb volt a környék. Aztán mielőtt becsapódnál, mindenre ráébredsz. - Ez csak illúzió - motyogod magad elé, és abban a pillanatban újra a jól ismert folyosón találod magad. Hirtelen minden megváltozik körülötted, a sötétséget fényárban úszó pompa váltja fel, és ünneplő tömeg fogad minden oldalról. Hunyorogva jutsz a felismeréshez: túl vagy az összes próbán, jöhet az ünneplés! Díszes tálcán hozzák eléd csillogó ajándékodat, melyet a szellemkastélyban eltöltött gyötrelmes órákért cserébe kapsz. Ez Vlagyimir gyűrűje. Boldogan fogadod a cirkuszosok jókívánságait, majd búcsút intesz nekik. (ld. enc.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [191,67] A domb lábánál ritka erdő kezdődik.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Találsz egy borkonyó cserjét. Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű, körszakállas törpe férfival. Fekete a bőre. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy dentor vértet, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy taalru trófea, egy Notermanthi trófea és egy ősdentor trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Folytatod utadat.

(Továbbmész...) [192,67] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délre egy kihívás tornya van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 57 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (17 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az ongóliant bal lábát. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ongóliant bal lábát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (186,61)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 77, gyógyulás: 95, összesen: +18 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy woorgard. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (6 támadással 79 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a woorgard testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval megdöfködöd a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a woorgard testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 16, gyógyulás: 145, összesen: +129 ÉP}

Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.) [47 pontot használtál fel, van még 113.]

m 2 mozogsz keletre
[193,67] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kultúrmasztodon lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 76 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon nyakát. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 61, gyógyulás: 31, összesen: -30 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Véres Holló orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy kihívás tornya van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy ősi csatamező van. Elrakod a távcsövet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[13 pontot használtál fel, van még 100.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval épp hogy megszúrod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az 1 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 739, sebződés: 31, gyógyulás: 84, összesen: +53 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzhegyű lándzsa [bronzhegyű lándzsa ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya nyakát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A 7 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 29, gyógyulás: 11, összesen: -18 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a pszi őselementál fejét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 36, gyógyulás: 28, összesen: -8 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy taalru készül a lemészárlásodra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru jobb oldalát. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a taalru jobb oldalát. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a taalru bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 40 arany, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 33, gyógyulás: 37, összesen: +4 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. A következő kincseket találtad: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy roxati üvegszem, egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] és 2 arany. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz. [50 pontot használtál fel, van még 50.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[193,66] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebesített magger. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A magger még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Thargodan csatamező van. Elrakod a távcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [193,65] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?

Találsz egy Thargodan csatamezőt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy pordémon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 24.]

kut 50 kutatsz 24 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [24 pontot használtál fel, van még 0.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

bb 305 20 beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 18 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku futárbérencet. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 709. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 65. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még -10.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 3, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -10 pontod maradt, ebből a következő körre -10 pontot vihetsz át. Kapsz még 492 pontot. A következő körben tehát 482 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NYOMKERESŐ TALIZMÁN (671. TÁRGY)
A lápi hajlékban élő gnóm egy nyomkereső talizmánt ajánl neked, ha hírt hozol Tiumbéról! Tiumbe batyuján kívül a gnómnak el kell vinned 2 rókafarkat és 12 elkarog szőrt is, hogy a mágikus tárgyat elkészíthesse neked. A tárgyak átadásához a lápi hajlékon a Küldetés Teljesítése: KT 671 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.
A talizmánt nem kell KF-elned, varázsereje enélkül is működik: ha a birtokodban van, az SZK parancs sikerére 13%-kal nagyobb esélyed van, és ezzel az esély az SZK-nál leírt maximális fölé is mehet!

HRO FORMÁLÓ MINTA (601. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, türkizszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy lábat formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Hro formázó minta. A Hro a csizmát jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok csizma alakúra formázni.

VLAGYIMIR GYŰRŰJE (822. TÁRGY)
Toborzásgátló Vlagyimir, minden idők egyik leghíresebb harcosa viselte az ujján ezt a csillogó drágakövekből kirakott gyűrűt. Roppant nagy ereje mellett ez az ékszer is nagymértékben hozzájárulhatott közelharcban elért sikerességéhez, hiszen a gyűrű +5 támadást, +5 sebzést, +5 erőt, +5 védettséget, +50 max. ép-t ad viselőjének. A tárgy nem adható át másik kalandozónak.

KARAKTERLAP

Nehwon, a Gyors, egy hófehér, copfos hajú, borostyánszemű drow férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah püspöke vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 351. fordulód.

Erő: 36 (42) Szint: 27 Merészség: 8/5 Magasság: 190 cm
IQ: 43 (51) Támadás: 40 Agresszió: 5 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 38 (49) Védekezés: 86 Menekülés: 20 % Életkor: 169/169 év
Egészség: 34 (42) Életpont: 421/593 Jellem: gonosz (484) Tul. pont: 0
Szerencse: 45 (59) Varázspont: 1093/673 Pénz: 1515 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 35/22 Pszi pont: 171/2 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 19
Eddig összesen 2302 szörnyet (13 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 32547 TP-t kaptál. Jelenleg 2199641 TP-d van. A következő szinthez még 100359 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten, pszi elementál lord. 33 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 106 az új rendszer szerint. A 350. fordulódban 7112 arany került a bankszámládra. 7147 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: * 31
vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 14 lőfegyverek: 31
dobófegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) (300%) << mágusölő (#422) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18 2. nyomkövetés: 104 3. lopás: 7
4. mászás: 11 5. csapdakészítés: 25 6. csapdaészlelés: 9
7. gyógyítás: 42 8. titkosírás: 11 9. felderítés: 24
10. szörnyidomítás: 10 11. teológia: 51 12. taumaturgia: 84
13. szerencsejáték: 11 14. versengés: 23 (+9) 15. zene: 6
16. szörnyismeret: 42 17. pszi: * 20 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 25 20. bányászat: 31 21. úszás: 12
22. főzés: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot )
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219), csápos otagit (#395) hurokcsapdával (#217)
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
Carou (#4092) (csak egyszer), szintszívó (#96), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165), szubreális vámpír (#223), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 0, max: 16)
Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse III (#59) erőpajzs I (#12)
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) izomernyesztés (#33) >> bibircsók-óriás (#120)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
jégcsóva (#41) >> Tguarkhan (#212) agykorbács (#97) >> varkaudar behemót (#189)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243)
jégcsóva (#41) >> Mnebolath (#237) jégcsóva (#41) >> taalru (#249)
villámcsapás (#50) >> magger (#747) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282) villámcsapás (#50) >> ekharion (#232)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> kultúrmasztodon (#227)
villámcsapás (#50) >> orbitális mackósajt (#229) villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál lord (#272) tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
elektromos pajzs (#51) >> Tguarkhan (#212) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
csontváz (#48) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Látogass meg birodalmamban!
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 acéltű (#334) 2 arany papi karkötő (#309) 17 aranytű (#272)
8 borkonyó bibe (#312) 1 csontpálca (#329) 1 dentor bőr (#551)
2 dözmöng szív (#122) 2 drótszőr (#37) 1 Eldaran karkötője (#373)
1 fekete bőrcsizma (#247) 1 hebrencs csapda (#147) 3 kék orchidea (#68)
1 krapixlon fürdőruha (#454) 1 lidércesszencia (#1074) 30 mákrózsa virág (#56)
1 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378) 1 moa obszidián (#380)
2 moa rubin (#379) 10 moa üveggömb (#383) 1 optiri agysisak (#315)
1 quwarg tojás (#360) 8 rákfatty váladék (#333) 8 remák szív (#264)
1 ryuku kalapács (#724) 1 ryuku szablya (#695) 28 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 3 shinai gömb (#348) 1 smaragd kulcs (#241)
15 szárnyas hernyó (#69) 1 szent jogar (#150) 1 Szent Kulacs (#285)
18 varázskő (#305) 1 zangrozi csizma (#451)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1046 arany (#50) 1 fűszertartó (#210) 2 gyöngymangó (#135)
1 hro formázó minta (#601) 317 kaja (#2) 8 rókafarok (#124)
1 roxati üvegszem (#443) 1 tünde nyíl (#554) 2 víz (#27)
1 Vlagyimir gyűrűje (#822)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(189,67) Thargodan csatamező (#432), Raia rúnaköve, művészi porolit (#720), Dornodon oltár, Chara-din fattya (#236), Orkhan Thai (#238)
(190,67) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, vaskohó (#155), Raia oltár, 30. jellempróba, olvasztókemence (#86), kísértetvarázsló (#424)
(190,68) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), patak, Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Aaron dor Blazeer (3105. kalandozó)
(191,67) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), egy törpe férfi
(192,67) 255. jellempróba, érclelőhely, ongóliant (#159), woorgard (#231)
(193,65) Thargodan csatamező (#432), oltár, művészi porolit (#720), 50. jellempróba
(193,66) magger (#747), ősi csatamező (#263), Chara-din monolitja (#534), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Leah oltár
(193,67) kultúrmasztodonok (#227), Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), 26. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), Leah oltár, Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), taalru (#249)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A III. Harcosok Ligájában elért dobogós eredmények bekerültek a Karakterlap Hőstettek rovatába.
* A víziharcos többszemélyes kalandokban előfordulhatott, hogy fegyvert váltott a karakter két szörny között, illetve lövedékeket keresett a csata végén, amiket el se lőtt. Ezt javítottuk, víziharcban nincs fegyverváltás és távfegyverezés!
* Nem lehetett a FOG parancsot törölni, ha egy olyan szörnyre vonatkozott, amilyen szerepelt az adott karakter befogott szörnyei között. Ezt javítottuk. Meglévőt törölni lehet, újat kiadni nem.
* Ha a karakter és a szörny egyszerre ölte meg egymást, akkor még a D.E.M.-ezés előtt kiíródott, hogy a szörny meghalt/eldemezett, stb. Ezt a jövőben már nem fogják látni a karakterek. A karakterek demezése előtt íródott furcsán "elfutós" szöveget szintén töröltük onnan.
* Sajnos a levitáció, a szörny érintése és a kötélbűvölés Közös Tudati képességek eddig nem figyelték a használat során, hogy van-e elég TVP-je a karakternek a mászásra. Ezt javítottuk.
* Elenios tündöklő szobra akkor is kifejtette hatását, ha lerombolták azt, ezt javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek