Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 1. 12h:24' EZ A 503. JÁTÉKHETED, 351. FORDULÓD 504. játékheted kezdete: aug. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1657 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
* 4. KP: | beraksz a bankba a 709. tárgyat (1 darabot) |
* 5. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 7. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
v 182 | elmormolod a 182. varázslatot |
ek 7 14 8 | t. energia kisütése: 7 14 8 |
fas | felt. ásás |
fm | feltételes mászás |
fgo | felt. gonoszkodás |
kb 260 124 2 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (124 darabot) |
hu 329 315 247 | hulladék: 329 315 247 |
hu 451 309 373 | hulladék: 451 309 373 |
hu 147 241 348 | hulladék: 147 241 348 |
hu 150 551 385 | hulladék: 150 551 385 |
hu 378 380 379 | hulladék: 378 380 379 |
hu 383 | hulladék: 383 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
a 1074 1056 2 | átadod az 1074. tárgyat az 1056. kalandozónak (2 darabot) |
a 695 1056 1 | átadod a 695. tárgyat az 1056. kalandozónak (1 darabot) |
a 454 1056 1 | átadod a 454. tárgyat az 1056. kalandozónak (1 darabot) |
a 68 1056 5 | átadod a 68. tárgyat az 1056. kalandozónak (5 darabot) |
a 334 1056 10 | átadod a 334. tárgyat az 1056. kalandozónak (10 darabot) |
a 122 1056 10 | átadod a 122. tárgyat az 1056. kalandozónak (10 darabot) |
a 333 1056 10 | átadod a 333. tárgyat az 1056. kalandozónak (10 darabot) |
a 285 1056 1 | átadod a 285. tárgyat az 1056. kalandozónak (1 darabot) |
a 272 1056 20 | átadod a 272. tárgyat az 1056. kalandozónak (20 darabot) |
a 312 1056 10 | átadod a 312. tárgyat az 1056. kalandozónak (10 darabot) |
a 56 1056 40 | átadod az 56. tárgyat az 1056. kalandozónak (40 darabot) |
a 264 1056 10 | átadod a 264. tárgyat az 1056. kalandozónak (10 darabot) |
a 69 1056 20 | átadod a 69. tárgyat az 1056. kalandozónak (20 darabot) |
a 211 1056 28 | átadod a 211. tárgyat az 1056. kalandozónak (28 darabot) |
v 181 187 59 | elmormolod a 181. varázslatot |
[187,59] Lakott területre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Dornodon hívei emelték.
vtn 163 250 | varázslat tanulás: a 163. varázslatot |
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [189,67] Szűnni nem akar a zöld síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Rettegett Iván, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy templomot. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 53 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A 7 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (7 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval meghorzsolod a Chara-din fattya bal karját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az 1 Chara-din fattya belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 41, gyógyulás: 122, összesen: +81 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya bal karját. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya jobb karját. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval épp hogy megszúrod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 744, sebződés: 24, gyógyulás: 37, összesen: +13 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya jobb oldalát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval jól megszurkálod a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az 1 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 36, gyógyulás: 37, összesen: +1 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai testét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (40 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel eltalálod az Orkhan Thai bal karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 129, gyógyulás: 63, összesen: -66 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kísértetvarázsló bal karját. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a kísértetvarázsló áttetsző karját. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a kísértetvarázsló bal karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Félrehajolsz, de a kísértetvarázsló karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A kísértetvarázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2456 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 14, gyógyulás: 45, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [191,67] A domb lábánál ritka erdő kezdődik.
(Továbbmész...) [192,67] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délre egy kihívás tornya van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 57 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (17 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az ongóliant bal lábát. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ongóliant bal lábát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (186,61)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 77, gyógyulás: 95, összesen: +18 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (6 támadással 79 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a woorgard testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval megdöfködöd a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a woorgard testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 16, gyógyulás: 145, összesen: +129 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 76 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon nyakát. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 61, gyógyulás: 31, összesen: -30 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval épp hogy megszúrod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az 1 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 739, sebződés: 31, gyógyulás: 84, összesen: +53 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya nyakát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A 7 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 29, gyógyulás: 11, összesen: -18 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a pszi őselementál fejét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 36, gyógyulás: 28, összesen: -8 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru jobb oldalát. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a taalru jobb oldalát. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a taalru bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 40 arany, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 33, gyógyulás: 37, összesen: +4 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A magger még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [193,65] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?
kut 50 | kutatsz 24 pontért |
m 8 | mozogsz északra |
bb 305 20 | beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot) |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
* 1. BP: | kiveszel a bankból a 709. tárgyat (1 darabot) |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 65. pszi képességet |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
NYOMKERESŐ TALIZMÁN (671. TÁRGY) A lápi hajlékban élő gnóm egy nyomkereső talizmánt ajánl neked, ha hírt hozol Tiumbéról! Tiumbe batyuján kívül a gnómnak el kell vinned 2 rókafarkat és 12 elkarog szőrt is, hogy a mágikus tárgyat elkészíthesse neked. A tárgyak átadásához a lápi hajlékon a Küldetés Teljesítése: KT 671 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A talizmánt nem kell KF-elned, varázsereje enélkül is működik: ha a birtokodban van, az SZK parancs sikerére 13%-kal nagyobb esélyed van, és ezzel az esély az SZK-nál leírt maximális fölé is mehet! |
HRO FORMÁLÓ MINTA (601. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, türkizszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy lábat formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Hro formázó minta. A Hro a csizmát jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok csizma alakúra formázni. |
VLAGYIMIR GYŰRŰJE (822. TÁRGY) Toborzásgátló Vlagyimir, minden idők egyik leghíresebb harcosa viselte az ujján ezt a csillogó drágakövekből kirakott gyűrűt. Roppant nagy ereje mellett ez az ékszer is nagymértékben hozzájárulhatott közelharcban elért sikerességéhez, hiszen a gyűrű +5 támadást, +5 sebzést, +5 erőt, +5 védettséget, +50 max. ép-t ad viselőjének. A tárgy nem adható át másik kalandozónak. |
Erő: | 36 (42) | Szint: | 27 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 190 cm |
IQ: | 43 (51) | Támadás: | 40 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 38 (49) | Védekezés: | 86 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 169/169 év |
Egészség: | 34 (42) | Életpont: | 421/593 | Jellem: | gonosz (484) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 45 (59) | Varázspont: | 1093/673 | Pénz: | 1515 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 35/22 | Pszi pont: | 171/2 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | * 31 |
vágófegyverek: | 20 | ütőfegyverek: | 14 | lőfegyverek: | 31 |
dobófegyverek: | 8 |
Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) (300%) << mágusölő (#422) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18 | 2. nyomkövetés: | 104 | 3. lopás: | 7 |
4. mászás: | 11 | 5. csapdakészítés: | 25 | 6. csapdaészlelés: | 9 |
7. gyógyítás: | 42 | 8. titkosírás: | 11 | 9. felderítés: | 24 |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 51 | 12. taumaturgia: | 84 |
13. szerencsejáték: | 11 | 14. versengés: | 23 (+9) | 15. zene: | 6 |
16. szörnyismeret: | 42 | 17. pszi: | * 20 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 25 | 20. bányászat: | 31 | 21. úszás: | 12 |
22. főzés: | 9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ) |
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219), csápos otagit (#395) hurokcsapdával (#217) |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
Carou (#4092) (csak egyszer), szintszívó (#96), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165), szubreális vámpír (#223), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 0, max: 16) |
Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | erőpajzs I (#12) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | izomernyesztés (#33) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | óriásféreg (#171) | |
jégcsóva (#41) | >> | Tguarkhan (#212) | agykorbács (#97) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
jégcsóva (#41) | >> | Mnebolath (#237) | jégcsóva (#41) | >> | taalru (#249) | |
villámcsapás (#50) | >> | magger (#747) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | villámcsapás (#50) | >> | ekharion (#232) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
villámcsapás (#50) | >> | orbitális mackósajt (#229) | villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
csontváz (#48) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Látogass meg birodalmamban! |
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | acéltű (#334) | 2 | arany papi karkötő (#309) | 17 | aranytű (#272) | |||
8 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
2 | dözmöng szív (#122) | 2 | drótszőr (#37) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | |||
1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | hebrencs csapda (#147) | 3 | kék orchidea (#68) | |||
1 | krapixlon fürdőruha (#454) | 1 | lidércesszencia (#1074) | 30 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | moa gyémánt (#385) | 1 | moa gyöngy (#378) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
2 | moa rubin (#379) | 10 | moa üveggömb (#383) | 1 | optiri agysisak (#315) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 8 | rákfatty váladék (#333) | 8 | remák szív (#264) | |||
1 | ryuku kalapács (#724) | 1 | ryuku szablya (#695) | 28 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 3 | shinai gömb (#348) | 1 | smaragd kulcs (#241) | |||
15 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | Szent Kulacs (#285) | |||
18 | varázskő (#305) | 1 | zangrozi csizma (#451) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1046 | arany (#50) | 1 | fűszertartó (#210) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hro formázó minta (#601) | 317 | kaja (#2) | 8 | rókafarok (#124) | |||
1 | roxati üvegszem (#443) | 1 | tünde nyíl (#554) | 2 | víz (#27) | |||
1 | Vlagyimir gyűrűje (#822) |