349. forduló, 351. forduló, Drowsy Druid Abasc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. márc. 29. 9h:14'
EZ A 868. JÁTÉKHETED, 350. FORDULÓD
869. játékheted kezdete: ápr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4784
SZÁMLA : XXXX

DROWSY DRUID ABASC KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,30] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 gyémántsisakot (15 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 5. napján összeakadsz egy kopasz, kék szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Blounther gyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy kvazár sisakot, egy nehéz harci kesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy roxati üvegszemet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy élőholt ősmágus trófea, egy varkaudar katona trófea és egy vark. kardtáncos trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összeismerkedtek. Az ő neve Darochaar. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 6. napon ismét összefutsz Darochaarral. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 7. napon összeakadsz Vadak Urával. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy albinó küklopsz trófea és egy őrjáratozó katona trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {egészsége: 57.} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 gyémántsisak (eladási ár: 320 arany, ebből a kezelési költség: 32 arany) ellenértékét.
NépekMindenSzigete, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst. A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+153 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+30 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 912. hetének nyerőszámai: 11, 20, 1. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 533.]

* 2. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 533.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 64. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 533.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 533.]
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 531.]

* 4. KP: használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 531.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +31 max. életerő, +31 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 525.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 525.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 523.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 521.]

* 6. KP: használod a 235. tárgyat
Amikor előveszed a hangszert, bámész tömeg gyűlik köréd. Dudálni kezdesz. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. A zene végeztével a közönség csak áll, dermedt csendben: a muzsikád tökéletesen megbabonázta őket. Lassan, csendben, érzelmi felkavarodottságuktól remegve jönnek hozzád, hosszasan szorongatják kezedet, és marékszám szórják a pénzt a zongoratartódba (+84 arany). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 491.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 489.]
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 489.]
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 489.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 489.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 489.]

* 9. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 19. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 487.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 485.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 485.]

* 10. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 182. varázslatot a 227. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 485.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 485.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 485.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 485.]

v 22 322 elmormolod a 22. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüsttőrt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 480.]

be 641 bemész a 641. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért, varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért,
varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, a halál szava (#152) 800 aranyért, var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, varázslatlopás (#154) 400 aranyért,
tűzgolyó (#155) 850 aranyért, varázspáncél (#156) 700 aranyért, háló (#186) 5600 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért,
Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, időcsere (#285) 100 aranyért, tolvajvér (#364) 90 aranyért,
sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, klónozás (#367) 2500 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért, oldás (#372) 160 aranyért,
analízis (#375) 70 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 475.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[185,31] Továbbmész a város utcáján.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr hívei emelték. Van itt egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.).

(Továbbmész...) [184,32] Folytatod sétádat a házak közt.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Fairlight hívei emelték. Elhaladsz a mulatóhely előtt. Vajon még mindig keresnek itt kalandorokat? (43. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Van itt egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.). [30 pontot használtál fel, van még 445.]

pki 2000 kiveszel a bankból 2000 aranyat
Kiveszel a bankból 2000 aranyat. A számládon van még 8015 arany. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[183,31] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy Barnega. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Barnega testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Barnega jobb lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A Barnega a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a Barnega testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Barnega testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (3 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranylánc és egy obszidián függő, ezenkívül 1 varázskorsó (ld. enc.). 1698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 90, gyógyulás: 13, összesen: -77 ÉP}

Van itt egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).

(Továbbmész...) [182,30] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy Barnega. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a Barnega testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a Barnega bal oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A Barnega ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Barnega horpadt páncélját. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Barnega bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A Barnega összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 arany és egy ezüst karkötő, ezenkívül 1 Huddens alkarvédője (ld. enc.). 1698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 75, gyógyulás: 15, összesen: -60 ÉP}


(Továbbmész...) [182,29] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Észreveszel egy márványtornyot. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, U.M.A. lábát masszírozza. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bávatag golombár. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 400.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[182,28] Fák, mindenütt csak fák. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bávatag golombár. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő drakolich nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich bal vállát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra rontasz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A drakolich fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Zinthurg pallossal megcsapod a drakolich fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a drakolich testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A drakolich megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A drakolich még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. 1758 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 12) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 39, gyógyulás: 3, összesen: -36 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [182,27] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy bávatag golombár. Ettől nincs semmi félnivalód. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy alanori csatamén irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Egy apró vályogviskót pillantasz meg, melynek kéményéből vastag, fekete füst kígyózik az ég felé. A viskó mellett néhány birka legelészik. Látszik, hogy a ház igencsak rossz állapotban van: a tulajdonosnak vagy ideje, vagy ereje nincs arra, hogy karbantartsa a parányi házikót. Lehet, hogy itt lakik a sokat emlegetett erdei bölcs! (666. épület.)
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 370.]

le 451 leveszed/lerakod a 451. tárgyat
Leveszed a zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 370.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat.
- Sajnálom, de nincs semmim, amit megoszthatnék veled - mondja a bölcs reszelős hangon, majd ismét a könyvébe mélyed. Eltöprengesz, vajon hogyan tudnád társalgásra bírni. Hirtelen ötlettől vezérelve, kérdésekkel kezded bombázni a bölcset: hogyan lehet adamantitot bányászni? Hogyan juthatnál sárkányölő kardhoz? Merre lehet szuperpszi követ találni? A bölcs felemeli a kezét, türelmedet kérve. - sajnálom, de én leginkább a természettel, a mezőgazdasággal, meg hasonló dolgokkal foglalkozom, a hatalommal kapcsolatos dolgok nem izgatnak. Kérlek, ne zavarj. - a bölcs láthatóan megpróbál ignorálni. - Csak egyetlen kérdést engedj meg - fordulsz a szótlan bölcshöz. - Hogyan juthatnék drakolder szemhez? PING! A bölcs szemét döbbenten rád szegezi, majd lassan elmosolyodik. - szóval drakolder szemet akarsz? Haha! Ez jó... Rengeteg időt töltöttem a drakolderek tanulmányozásával (persze a mezőgazdasági tanulmányok közepette :), és ezért tudok róluk egyet s mást. Először is: a közelükbe se menj! De ha mégis, készülj fel a legrosszabbra. A triklem drakolderek e világ legnagyobb hatalmú teremtményei. Ha szembe akarsz valamelyikkel szállni, akkor először is valamilyen ősi relikviára van szükséged. Hmmm... - a bölcs a könyvei között keresgél, látható izgalommal. - Itt van... Fairlight varázsbotja! "Ezt a hihetetlen hatalmú tárgyat Fairlight, amikor az istenek közé került, hét darabra törte, és szétszórta Ghallán: azóta is sok-sok kalandozó indult útnak, hogy a bot darabjait összegyűjtse, és összerakja ismét. Sokaknak sikerült is, de miután küldetésüket, amelyhez a botra szükségük volt, végrehajtották, a bot darabjai ismét szétteleportáltak." Azt hiszem, túl gyenge vagy ahhoz, hogy ezt a nagyhatalmú varázstárgyat forgasd, de talán mégis megpróbálkozhatsz a dologgal. Ha a bot egyetlen darabját megszerzed, nem lesz gondod a többivel: segíteni tudok, hogy a meglevő darab segítségével a következő darabot megtaláljuk. -
Elszontyolodva kérdezed: - jó, jó, de hol találom meg az első darabot?
- Hmmm... talán... talán tudok segíteni, de nem ígérek semmit biztosra. De cserébe én is kérek valamit: régóta szükségem lenne három galachmitra, de képtelen vagyok szerezni! Ha hozol 3 galachmitot, és egy jó meleg zangrozi csizmát, hogy ne fagyjon szét a lábam, akkor megadom a segítséget életed legnagyobb kalandjához!
Próbálod győzködni a bölcset, hogy túl sokat kér, de hajthatatlannak tűnik: vagy megteszed, amit kért, vagy nem tud segíteni! [Vigyázz, a csizmát le kell venned először, mert beKF-elt tárgyat nem adsz át!] - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [500 tapasztalati pontot kaptál.] Az apóka mohón veszi kézbe a galachmit köveket, szeretettel forgatja, dédelgeti őket, majd egy rongyba csavarja, és elteszi asztala egyik fiókjába. Ezután felhúzza a csizmát kifehéredett lábára, és élvezettel elnyújtózkodik.
- Szimpatikus vagy nekem! - fordul hozzád. - Most pedig lássunk munkához. Néhány évvel ezelőtt, a drakolderek utáni kutatás során bukkantam erre a térképre. Ebben (az egyébként feltehetően igen veszélyes) labirintusban könnyen lehet, hogy megtalálhatod a pálca egy darabját! Alaposan megvizsgálod a térképet. - Ja, és még valami: rendünknek több tagja is él hasonlóan csendes helyen, bármelyikünkhöz fordulhatsz a továbbiakban, nemcsak hozzám!

6 4 1
7 5 2
3
8
14
17
9 13
11 16
10 15
12
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 74. labirintus térképe. A bejárat innét északra 57 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 365.]

kf 451 kézbeveszed/felveszed a 451. tárgyat
Felhúzod a zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

m 8 mozogsz északra
[182,26] Még mindig az erdőben vagy. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy borkonyó cserjét.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 6x 1d8+3.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a purifikátor testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor öklelő szarvai elől. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal megvágod a purifikátor testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 18, gyógyulás: 20, összesen: +2 ÉP}


Összefutsz NépekMindenSzigetével. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.tűzopálját, egy rubin koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy woorgard trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy Mnebolath trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz UgyanKedvesPotrien. Sheran főpap-jelöltje. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy Blounther apó trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {legmagasabb egyéb szakértelme: zene (79).} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nővel. Sheran főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy olimpiai ezüstmedált, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy pszi elementál lord trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy méregelementál trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy óriásölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {max. életpontja: 466.} Összebarátkoztok egymással. Az ő neve HóKinn,CsendBenn. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
Összefutsz Tars Tarkasszal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy dramoan talizmánt, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy jégelementál trófea és egy méregelementál trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű alakváltó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy ryuku derékszíjat, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy Thargodan zsoldos trófea, egy jégelementál trófea és egy tűzelementál trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {legmagasabb fegyver szakértelme: 31.} Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Szőrös Karom. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[15 pontot használtál fel, van még 350.]

ek 503 t. energia kisütése: 503
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

ef 26 511 energia fejlesztése 26
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 315.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 285.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 255.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 225.]

a 298 1548 10 átadod a 298. tárgyat az 1548. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 arx formázó mintát NépekMindenSzigete részére. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

aa 627 299 301 átadod a 627. tárgyat a 299. tárgyat a 301. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 18 adamantitot NépekMindenSzigete részére. Ok, sikeresen átadtál 16 bev formázó mintát NépekMindenSzigete részére. Ok, sikeresen átadtál 1 din formázó mintát NépekMindenSzigete részére. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

aa 418 104 419 átadod a 418. tárgyat a 104. tárgyat a 419. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 3 era formázó mintát NépekMindenSzigete részére. Ok, sikeresen átadtál 3 fémrudat NépekMindenSzigete részére. Ok, sikeresen átadtál 1 fpi formázó mintát NépekMindenSzigete részére. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

aa 444 601 244 átadod a 444. tárgyat a 601. tárgyat a 244. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 8 gór formázó mintát NépekMindenSzigete részére. Ok, sikeresen átadtál 25 hro formázó mintát NépekMindenSzigete részére. Ok, sikeresen átadtál 47 kvazárt NépekMindenSzigete részére. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

aa 352 153 152 átadod a 352. tárgyat a 153. tárgyat a 152. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 46 mithrilt NépekMindenSzigete részére. Ok, sikeresen átadtál 151 pirkitet NépekMindenSzigete részére. Ok, sikeresen átadtál 22 vasércet NépekMindenSzigete részére. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

at 5188 30 TU-t adsz át az 5188. kalandozónak 30
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst NépekMindenSzigete részére. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 415. tárgyat
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. Sajnos nincs nálad az a tárgy. Ok, sikeresen átadtál 1 aranypikkelyt NépekMindenSzigete részére. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

* 3. BP: imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 195.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 165.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 135.]

* 4. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 132.]

* 6. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 62. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 130.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 130.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 130.]

* 7. BP: használod a 336. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

* 8. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 130.]

* 9. BP: keresed a 7004. szörnyet a 393. szörnyet a 157. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

* 10. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot a 11. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 130.]
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 130.]
Gyorsvarázsolsz! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 128.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-31 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 15, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól iszonyatos hatalmú kalandozó helyett ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +26 max. varázspont, +11 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 128 pontod maradt, ebből a következő körre 128 pontot vihetsz át. Kapsz még 491 pontot. A következő körben tehát 619 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BARNEGA (971. ELLENFÉL)
Barnega sokáig teljesen ismeretlen, jelentéktelen kalandozónak számított, ivócimboráin kívül senki nem is vette soha emberszámba. Egy Olimpián azonban egycsapásra közismertté vált, amikor a büfében alaposan felöntött a garatra, majd kirohant az arénába és fennhangon követelte a szerinte jogosan járó aranyérmet, hisz senki nem mer kiállni ellene (az nem tűnt fel neki, hogy a küzdelmeknek már vége volt és épp a nyeremények átadására készültek a rendezők). Mivel lecsillapítani nem sikerült (különböző harcművész technikákkal tette ártalmatlanná az őt kivonszolni próbáló biztonságiakat) mindenki alaposan megnézhette magának. Neve futótűzként terjedt a nézők és a kalandozók közt. Mikor végre észrevette magát, gyomra kidobta tartalmát, pont Vasaltujjú díszes öltözékére. Így vált a mindig részeg Barnega messze Erdauinon hírhedtté.

VARÁZSKORSÓ (1546. TÁRGY)
Hohó! Hát ezért volt lehetséges, hogy Barnega akkor is részeg volt, amikor nem volt pénze italra! Gyanús, hogy ezt a mágikus korsót valamelyik varkaudar faluban szerezte, amíg még kalandozott, és nem a merő alkoholizmus tette ki a mindennapjait, ugyanis csak gondolni kell rá, és a korsó egy szempillantás alatt megtelik ütős varkaudar pálinkával. Ennél többre nem képes, úgyhogy ha nem szereted a szeszesitalokat, akkor dobd el, vagy add el gyorsan, a korsó mágiája ugyanis más jellegű, pl. alkoholmentes italok teremtésére nem alkalmas. Ha a H 1546 paranccsal használod e tárgyat, egy adagnyi varkaudar pálinka azonnal megjelenik a korsóban (automatikusan meg is iszod). A korsó mágiája itt sajnos kimerül, s egy ideig, azaz az adott fordulóban többször nem is használhatod. Végezetül ne feledd a korsó alján a feliratot: az alkohol öl, butít és nyomorba dönt!

HUDDENS ALKARVÉDŐJE (1550. TÁRGY)
Barnega fűnek-fának azt híresztelte a söntéspultnál, hogy alkarvédője egyenesen Huddens mestertől, a valaha élt leghíresebb kobudera harcművésztől származik. Ehhez kapcsolódó kalandjait is bőszen ecsetelte mindenfelé, hogy hogyan talált rá az eldugott labirintus bejáratára Libertantól pár mérföldnyire, és hogy milyen szörnyekkel kellett megvívnia a hely kincseiért. Nos, hogy ennek sok lenne a valóságtartalma, az Barnega előadásmódját és múltját ismerve erősen kétséges, mindenesetre a karvédővel érdemes egy próbát tenni. A csuklódra egy karkötő helyett KF-elheted, és ha rajtad van, +2 ügyességet és +1 ökölsebzést kapsz, valamint a tüskés szörnyek tüskéi többet nem sebezhetnek meg. A tárgy viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Drowsy Druid Abasc, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű gnóm férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 350. fordulód.

Erő: 34 (39) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 123 cm
IQ: 35 (31) Támadás: 20 (22) Agresszió: 6 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 38 Védekezés: 85 (89) Menekülés: 40 % Életkor: 110/117 év
Egészség: 37 (39) Életpont: 331/269 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: -5
Szerencse: 36 (38) Varázspont: 833/133 Pénz: 2635 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 69/4 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2361 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6585 TP-t kaptál. Jelenleg 605259 TP-d van. A következő szinthez még 194741 TP szükséges. Trófeáid: kultúrmasztodon, Raia szent lovagja, hordóagyú mameluk. A 350. fordulódban 8015 arany került a bankszámládra. 8015 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/34 ökölvívás: 2/33 szúrófegyverek: 18/86 (+3%)
vágófegyverek: 23/8 (+8%) ütőfegyverek: 28/55 lőfegyverek: 27/98 (+1%)
dobófegyverek: 18/81

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << Zinthurg pallos (#716) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/1 2. nyomkövetés: 84/66 (+15%) 3. lopás: 1/23
4. mászás: 13/45 5. csapdakészítés: 33/2 (+6%) 6. csapdaészlelés: 5/47
7. gyógyítás: 38/1 8. titkosírás: 16/31 9. felderítés: 33/88
10. szörnyidomítás: 14/34 11. teológia: 50/7 (+8%) 12. taumaturgia: 39/74 (+2%)
13. versengés: 4/11 14. zene: 35/63 (+30%) 15. szörnyismeret: 16/79
16. pszi: 7/24 (+12%) 17. zárnyitás: 1/25 18. vadászat: 12/71
19. vitalitás: 1/19 20. bányászat: 20/40 21. úszás: 17/87
22. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 180 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), biami kvazárlándzsát (#568) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 120 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), átokmurgattyú (#225), purifikátor császár (#393) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
savhurrikán (#107, 40 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse I (#13) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), természet haragja (#141), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tormikus egér (#218) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
természet haragja (#141) >> Zan Rendje (#9110) természet haragja (#141) >> Mesterek Bandája (#9112)
villámcsapás (#50) >> qwarg rohamosztagos (#242) jégcsóva (#41) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> quwarg nagymester (#214) villámcsapás (#50) >> trikornis herceg (#261)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> Leah hívők (#991) varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173)
elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 1)

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 45 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 16 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 164 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
18 adamantit (#627) 1 aranypikkely (#415) 1 arx formázó minta (#298)
16 bev formázó minta (#299) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 din formázó minta (#301)
3 era formázó minta (#418) 1 ezüsttőr (#322) 3 fémrúd (#104)
1 fpi formázó minta (#419) 3 galachmit (#310) 8 gór formázó minta (#444)
1 gyöngymangó (#135) 25 hro formázó minta (#601) 4 kaja (#2)
47 kvazár (#244) 46 mithril (#352) 151 pirkit (#153)
1 púderkő (#119) 22 vasérc (#152) 1 zangrozi csizma (#451)
1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2089 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 6 bordacsont (#16)
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüst karkötő (#158) 2 ezüstdarab (#326)
1 Huddens alkarvédője (#1550) 10 isteni könnycsepp (#260) 1 obszidián függő (#195)
1 purifikátor háj (#269) 1 varázskorsó (#1546)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(13,-3) művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), purifikátorok (#157), NépekMindenSzigete (1548. kalandozó), UgyanKedvesPotrien (1850. kalandozó), HóKinn,CsendBenn (4718. kalandozó), Tars Tarkasz (5230. kalandozó), Szőrös Karom (5367. kalandozó)
(13,-2) bávatag golombár (#165), erdei bölcs háza (#666), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)
(13,-1) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), művészi porolit (#720), bávatag golombár (#165), drakolich (#760)
(13,0) márványtorony (#175), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), bávatag golombár (#165)
(13,1) Barnega (#971)
(14,2) vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618), Barnega (#971)
(15,3) bank (#624), kaszinó (#638), ékszerbolt (#653), Fairlight oltár, 43. többszemélyes kaland
(16,1) fekete mágustorony (#641)
(16,2) kvazár kohó (#627), fegyvermester háza (#630), Tharr oltár

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Drowsy Druid Abasc 350. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37)
gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40) görgőte (#41) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48)
zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63)
varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68)
evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73)
tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78)
trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96)
mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105) griffőniksz (#106)
fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111)
sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116)
mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121)
xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntető praglonc (#125) Morbid (#127)
varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133)
palotaőr (#134) élőholt mirg (#135) sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138)
proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143)
arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148)
szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153)
autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158)
ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejű troll (#163)
jégtroll (#164) bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166) halálosztó kain (#168) orgoró (#170)
óriásféreg (#171) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175)
óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) élőholt ősmágus (#179) Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181)
pöfögő kregon (#182) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187)
varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) trosnyogó szakóca (#192) vércápa (#193)
hínárevő piranha (#194) opati polip (#195) elektromos angolna (#196) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202)
agyagelementál (#203) bazaltelementál (#204) gránitelementál (#205) kacagó szépia (#206) diuretikus kráken (#207)
drónkeselyű (#208) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210) joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212)
kisebb quwarg isten (#213) quwarg nagymester (#214) tűzfőnix (#215) élőholt sullár (#216) massza (#217)
tormikus egér (#218) északi tűzsárkány (#219) pszi elementál (#221) aurapollátor (#222) szubreális vámpír (#223)
nanda (#224) átokmurgattyú (#225) norpadolótika (#226) kultúrmasztodon (#227) éjkornis (#228)
zoloboo sámán (#230) woorgard (#231) ekharion (#232) alanori csatamén (#233) adószedő (#234)
káoszteknőc (#235) Chara-din fattya (#236) Mnebolath (#237) Orkhan Thai (#238) Raia szent lovagja (#239)
sivatagi doareg (#240) vadász quwarg (#241) qwarg rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243) hegyi góliát (#244)
Rughar familiárisa (#245) kputtyintó csalán (#247) quwarg parafenomén (#248) taalru (#249) noth szellem (#250)
zombi mester (#251) lidércúr (#252) pordémon (#253) hordóagyú mameluk (#254) őrült varázsló (#255)
tüskés gigaféreg (#256) pszi őselementál (#258) trikornis herceg (#261) zoloboo törzsfő (#268) quwarg anyakirálynő (#269)
őrjáratozó katona (#274) triklem drakolder (#275) ősdentor (#282) kronokukac (#285) manaelementál (#290)
ében hadúr (#294) ében halálhajcsár (#295) quwarg felderítő (#299) quwarg ősmágus (#302) méregelementál (#306)
lidérckirály (#316) rubin sárkány (#330) Raia angyala (#333) áldott okerón (#336) dűnelord (#341)
szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) halálmadár (#351) erszényes elkarog (#354)
nektoraf (#355) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360)
ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362) partravetett medúza (#363) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366)
kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) purifikátor császár (#393) bunthar (#396) smaragdgólem (#417)
vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) varkaudar kölyök (#685)
magger (#747) lajhárlord (#757) bandita (#758) burástya királynő (#759) drakolich (#760)
bűbájlidérc (#761) darázsfelhő (#763) ryuku futárbérenc (#765) élőholt tigris (#766) ekharion bébi (#768)
mantikór (#769) proteinsólyom (#771) mocsári ácsorgó (#774) Tyriel (#777) ryuku csapásvezető (#778)
roguena (#779) ork bérgyilász (#781) elemi rin (#786) Poomr Ko (#957) Barnega (#971)
Blounther apó (#972) Quirov (#975) Leoneydeas (#976) királyi őrjáratos (#7006) Pikoló (#7010)
Földrengető (#7011) máguskobold (#7044) renegát törpe (#7085) varkaudar felderítő (#7133)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) $bunkó (#5)
kőkés (#6) $kőhegyű lándzsa (#7) $szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) dárda (#10)
$csontkés (#11) $csontszurony (#12) kőkalapács (#13) $sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
$bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) $fúvócső (#20)
$ormánygőte csont (#21) tüske (#22) $mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) $drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) $kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) $antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
$bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) $mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58)
ködmangó (#59) ködkapu (#60) árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63)
$csontszablya (#64) $szöges páncél (#65) $szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) $rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) $rézpajzs (#73)
csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78)
korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82) $ragasztó (#83)
$díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) $bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88)
$bronzpajzs (#89) $bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
bronzhegyű nyíl (#94) $bakkura bőr (#95) $bakkura csizma (#96) $rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99)
$aranyló ugarhéj (#100) $tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104)
$evaporőr háj (#105) $fabontó (#106) $rövid íj (#107) $nyílvessző (#108) vapár cserje (#109)
vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) $kaktusztüske (#114)
móricserje (#115) $móri gyümölcs (#116) $ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119)
tábla (#120) dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) $mandibulapenge (#125)
$bronzpenge (#126) $mandibulakasza (#127) $sallank karom (#128) $sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130)
$ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) $mérg. ubuk tüske (#137) $ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140)
nap szimbólum (#141) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145) oltár (#146)
hebrencs csapda (#147) $mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) $szent jogar (#150) $szvó-ektoplazma (#151)
vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
$nyu-shuriken (#157) $ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161)
$borostyán függő (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166)
sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171)
$téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176)
szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) $ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181)
vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186)
mérgezett vasnyíl (#187) $mérg. ubuk dobónyíl (#188) $vas dobónyíl (#189) $mérg. vas dobónyíl (#190) $aranylánc (#191)
$gyöngysor (#192) $aranygyűrű (#193) $arany karperec (#194) $obszidián függő (#195) $trófea nyaklánc (#196)
$igazgy. fülbevaló (#197) $trikornis szarv (#198) $karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201)
amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206)
ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211)
$dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) praglonc hártya (#215) ketrec (#216)
hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219) háló-csapda (#220) $dobóháló (#221)
láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) $varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225) ramit kő (#226)
helytartói jogar (#228) $obszidián karkötő (#229) $lánckesztyű (#230) $acélpengőke (#231) ilkin érc (#232)
$furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235) $lajhár csont (#236) $tankány karom (#237)
lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241) tüskecsapda (#242)
nyílcsapda (#243) kvazár (#244) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246) fekete bőrcsizma (#247)
pszi kő (#248) bumeráng (#249) regeneráló gyűrű (#254) tatu ködmön (#255) templom (#256)
szent kehely (#257) nehezék (#258) szopókő (#259) isteni könnycsepp (#260) bájital (#261)
friss csatamező (#262) ősi csatamező (#263) remák szív (#264) kristálygömb (#265) fülemüle agyar (#267)
$gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) $szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272)
szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274) ametiszt medál (#275) $sárga erőöv (#276) rejtőköpeny (#277)
umbatari karkötő (#278) Mágikus Koponya (#279) $raptor karom (#281) $jégszív (#282) Fekete Kehely (#283)
Szent Kulacs (#285) Sheran főzete (#286) Tharr Keresztje (#287) zan indukátor (#288) bíbor erőöv (#291)
sárkánypikkely (#292) arx formázó minta (#298) bev formázó minta (#299) din formázó minta (#301) Fairlight köpenye (#303)
$kőszem (#304) varázskő (#305) $réz papi karkötő (#307) ezüst papi karkötő (#308) arany papi karkötő (#309)
galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313) Pusztítás Botja (#316)
$varkaudar csizma (#317) taposó tappancs (#318) plazmacsillag (#321) ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323)
ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328)
csontpálca (#329) $mutáns csont (#331) $huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltű (#334)
olló (#335) pukkanó tűcsapda (#336) piranha zsákvédő (#337) királyi korona (#338) fagyöngy füzér (#342)
rézgolyó (#343) viharfelhő (#345) súlyzó (#347) shinai gömb (#348) lovagi tabard (#349)
esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351) mithril (#352) quwarg boly (#359) quwarg tojás (#360)
ezüsttollú nyíl (#363) vámpírtőr (#364) kinemfogyó tegez (#368) phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373)
fekete tű (#374) fény szentélye (#376) moa smaragd (#377) moa gyöngy (#378) moa rubin (#379)
$moa obszidián (#380) moa zafír (#381) moa jádekő (#382) $moa üveggömb (#383) moa burát (#384)
moa gyémánt (#385) moa katalizátor (#386) natali kő (#388) szigony (#389) halcsont (#390)
polip szívóka (#391) mászó-karperec (#392) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) $álompor (#396)
városépítkezés (#398) főutca (#399) ház (#400) kristálypalota (#401) morgud hagymatő (#402)
fokhagyma (#403) rájabőr úszógatya (#405) réz fejpánt (#406) bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408)
árnyékharcos gyűrű (#409) kígyóbőr öv (#410) királyi emlékmű (#411) vérvörös köpeny (#412) $moa stuki (#413)
stukilövedék (#414) aranypikkely (#415) teknőcpajzs (#417) era formázó minta (#418) fpi formázó minta (#419)
agyartőr (#420) tyrex bunkó (#421) mágusölő (#422) pengepajzs (#425) Raia pallosa (#426)
őstroll agyaló (#427) gránátkaktusz (#428) kaktuszbogyó (#429) bogyógránát (#430) Thargodan csatamező (#432)
Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) ónix masszavadító (#438) szent liget (#439)
gór formázó minta (#444) fekete lótusz (#446) lótuszvirág (#447) lótuszfőzet (#448) kristályfolyadék (#449)
zangrozi csizma (#451) térkapu (#452) mágusköpeny (#453) krapixlon fürdőruha (#454) arany pikkelyvért (#456)
Rhatt páncélja (#458) szellempajzs (#461) Urgod kesztyűje (#462) nehéz harci kesztyű (#464) mithril sisak (#465)
gyémántsisak (#467) Dantor amulettje (#468) norgat kulcs (#471) dizen kulcs (#472) fiatalság itala (#473)
törpe bakancs (#475) drakolder szem (#478) cápaölő tőr (#480) raptor szablya (#482) barátság szent tüze (#484)
Szent Pöröly (#485) sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) obszidián erőd (#491)
manakristály (#500) kdole (#501) kihívás tornya (#502) aranytermő ládikó (#504) ostromlétra (#510)
Eldereth kristály (#511) Luthius karkötője (#527) zafír védőgyűrű (#532) Chara-din monolitja (#534) kisebb zan (#544)
$gnóm nyílpuska (#546) nyílpuska lövedék (#547) mérg. nyílp.lövedék (#548) troll dorong (#550) $dentor bőr (#551)
tünde nyíl (#554) főnixtoll (#563) biami kvazárlándzsa (#568) quwarg gödör (#571) gyilkos csalán (#581)
csalánvirág (#582) mihlanil nyíl (#597) hro formázó minta (#601) adamantit (#627) arkog kő (#632)
kulcskarika (#648) $rinóbőr (#651) $darázsszárny (#652) $darázsfarok (#654) elkarog szőr (#665)
$nektoraf faggyú (#667) $szulfagor agyar (#677) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) ryuku karvédő (#687)
ryuku buzogány (#696) $etra hályog (#712) $berzerker tüske (#713) Zinthurg pallos (#716) művészi porolit (#720)
$smaragd orrkarika (#730) rémbőr tarkóvédő (#737) $rothasztó talizmán (#815) $szirén köpenye (#820) csodák kútja (#1096)
varkaudar falu (#1109) $varkaudar csont (#1113) bőrkantár (#1125) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169)
régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) sólyomcsőr (#1223) ork csodaszer (#1228)
csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) destabilizátor (#1275) csodabazár (#1404) esélynövelő (#1409)
varkaudar szimbólum (#1528) trikornis nyereg (#1536) varázskorsó (#1546) balkezes gyűrű (#1549) Huddens alkarvédője (#1550)
$fülemüle síp (#1576) monstrum vállvédő (#1577) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589) ork kunyhó (#1683)
elhagyott bánya (#1685) szerencsekocka (#1693) ork sör (#1701)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FELV KT/szövetség                     -  szövetségi felvétel
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HH   tárgy [tárgy] [tárgy]    par*(?+1)  gyors tárgyhasználat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LIC  sorszám   összeg                 -  licitálás az árverésen
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TKB  beállítás beállítás              -  többszemélyes kaland beállítása
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
USZ  TVP                            TVP  úszás
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
VV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  gyors varázslás
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek