34. forduló, 41. forduló, Hónajszag összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. jan. 7. 21h:49'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: jan. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1768
SZÁMLA : XXXX

HÓNAJSZAG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,58] koordinátán.
Radul Renier átadott neked a 1. napon 9 TU-t.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+159 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+48 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

be 605 bemész a 605. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Barátom, rád még nagy jövő vár!
Az elf lelkendezve hátravezet a kertbe, és kezdetét veszi az úszólecke. Eleinte rettenetesen idegenkedsz a víztől, és képtelen vagy a felszínen maradni. Oktatód személyes varázsa, hatalmas tudása, és végtelen kitartása együttesen segít hozzá, hogy lassan képes legyél rá, hogy az azonnali fuldoklás helyett megtegyél néhány tempót. Hosszan gyakoroltok, amíg végül képes vagy rá, hogy megtegyél egy rövidke távot. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (úszás: 1. szint). (ld. enc.)
Kimerülten hagyod el a medencét. Lihegve fejezed ki csodálatodat tanítódnak - biztos vagy benne, hogy te senkit sem lennél képes megtanítani úszni. Ezután megkérdezed, hogy mikor lesz a következő lecke. Az elf csak a fejét rázza.
- Sajnálom, de a további leckéket már magadnak kell venned. Rengeteg kisebb tavacska van errefelé, ott gyakorolj! Javaslom, hogy először csak a tempózgatással foglalkozz, ne távolodj el nagyon a parttól, és olyan helyen ússzál, ahol leér a lábad! Később lehetsz merészebb is, sőt lemerülhetsz a víz alá. De a tengerbe soha, soha ne merészkedj! Olyan életformák élnek a mélyben, amelyek szemvillanás alatt átrágják magukat a leghatékonyabb mágikus védelmen is.
Megköszönöd a jótanácsokat, és lassan szárítkozol. Komolyan fontolgatod, hogy valaha még bemerészkedj-e a vízbe. Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 235.]

ek 7 8 12 t. energia kisütése: 7 8 12
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+12 taumaturgia.) [-12 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 235.]

v 96 98 20 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

139 140 141
57
58
59
(140,58) fényűző villa (#605), a 68. labirintus bejárata

[98,20] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.


(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A következő épületeket látod: egy tanácsadó bölcselő (536. épület.) és egy ékszerbolt (565. épület.).
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 225.]

vi 0 10 viselkedésed: 10
Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

be 536 bemész az 536. épületbe
Félve lépsz be a nyitott ajtón. Plafonig érő, könyvektől roskadozó polcokkal teli előszobában állsz. Érkezésedkor egy kis gnóm siet elő, és rögtön be is mutatkozik: ő Tralvelplaksók, a bölcsek bölcse. Dühödt csatakiáltással fegyvert rántasz, jelezve, hogy nem tartod kívánatosnak a gnóm faj fennmaradását. Kiderül, hogy a gnóm sem teljesen védtelen. Varázsmintákat kezd az ujjával a levegőbe rajzolni.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a gnóm boltos fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Ezüsthegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gnóm boltos testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a gnóm boltos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a gnóm boltos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ez nem volt valami angyali cselekedet. (+5 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 220.]

be 565 bemész az 565. épületbe
Belépsz az ajtón a kinti napsütésből a benti félhomályba. Egy nagyszakállú, meglehetősen öreg törpe mester köszönt.
- Üdvözöllek, idegen! Messze földről érkezett ezüst, csillogó arany az én remekeimnek anyaga. Biztosan találni fogsz valamit, ami kedvesednek tetszik. Ha pénz szűkében vagy, esetleg ajánlatot tehetek a te nemesebb holmijaidra is. Gonosz mosollyal fegyvert rántasz - nem akarod, hogy a nyomorult törpe a fosztogatásban zavarjon. A törpe válaszképp óriási vasbárdot húz elő a háta mögül.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a törpe kovács testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpe kovács jobb karját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a törpe kovács testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a törpe kovács nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpe kovács jobb vállát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a törpe kovács testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a törpe kovács minden csapását hárítanod. (3 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 778 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}

Ez egy agresszív húzás volt. (+5 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 215.]

m 1 mozogsz északkeletre
[99,19] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy Mallon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Mallon fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Meglengetve az ezüsthegyű lándzsát a másikra rohansz. Ezüsthegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Mallon fejét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a Mallon jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elhajolsz a Mallon ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nodonrod kitűző. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Van itt egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.). Utad során felfedezed egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember nő táborát. Bőre teljesen fehér! Elenios misszionáriusa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea színesíti. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy mutáns pók a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi táborát. Bőre teljesen fehér! Fairlight apostola. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Málhásállata egy törpemammut. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[10 pontot használtál fel, van még 205.]

be 567 bemész az 567. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Kősisakos Bergin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz. Gonosz mosollyal fegyvert rántasz - nem akarod, hogy a nyomorult törpe a válogatásban zavarjon. A törpe válaszképp hatalmas, bronzból készült harci szekercét kap elő.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a törpe kovács testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpe kovács testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a törpe kovács testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A törpe kovács fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a törpe kovács testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a törpe kovács testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A törpe kovács fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A törpe kovács összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 778 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}

Ez nem volt valami angyali cselekedet. (+5 gonoszság.) Mostantól használhatod a Feltételes Gonoszkodás (FGO) feltételes parancsot. Ha ezt a parancsot kiadod, ahányszor egy jellempróbával találkozol, automatikusan megpróbálkozol egy GO paranccsal. Vigyázat, ez az automatikus GO nem 10, hanem 15 TVP-be kerül! A parancs paramétereként meg kell adnod, hogy egy körben maximum hány TVP-t szánsz erre. Az FGY parancshoz hasonlóan nem törlődik, csak üres FGO kiadására. [5 pontot használtál fel, van még 200.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerő.) [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 198.]

be 568 bemész az 568. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Kakkvelmukksók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz. Dühödt csatakiáltással fegyvert rántasz, jelezve, hogy nem kívánsz a vásárolt árukért fizetni. Kiderül, hogy a gnóm sem teljesen védtelen. Varázsmintákat kezd az ujjával a levegőbe rajzolni.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a gnóm boltos bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gnóm boltos testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a gnóm boltos bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a gnóm boltos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A gnóm boltos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 050 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ez a támadás elég alattomos volt. (+5 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 193.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerő.) [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 191.]

m 6 mozogsz nyugatra
[98,19] Továbbmész a város utcáján. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Feltöltöd a vizestömlőt. Látsz egy sörsátrat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Megmarkolva az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Ezüsthegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 181.]

be 563 bemész az 563. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Fegyvert rántasz, hogy lekaszabold az ürgét.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az elit palotaőr fejét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Ezüsthegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az elit palotaőr testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az elit palotaőr bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az elit palotaőr sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ez egy agresszív húzás volt. (+5 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 176.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+27 életerő.) [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 174.]

be 564 bemész az 564. épületbe
Odamész a bejárati ajtóhoz. A mágikus erőtér automatikusan félrehúzódik, utat adva neked. Odabent kellemes hűvös fogad, valószínűleg a mágikus légkondicionálás eredménye. Az ajtó mellett őrködő kolosszus meg se rezzen érkezésedre. Egy elegánsan öltözött, mosolygó elf férfi siet elő. - Miben állhatok rendelkezésére?
Fenyegetően meglóbálod a fegyveredet:
- A bankbetétemet szeretném felvenni, amely, úgy tudom, a bank teljes vagyonát képezi! - Az elf még mindig mosolyog, de talán már egy árnyalattal hűvösebben.
- Azonnal rendezzük a problémáját! - mondja, és int a kolosszusnak. Megdöbbentő, hogy az eddig mozdulatlan fémszörnyeteg ilyen fürge mozgásra képes! Melletted terem, és felemeli hatalmas ökleit.
- Erről nem volt szó! - hápogod, aztán uzsgyi, kifelé, mielőtt még péppé lapítana a vasszörnyeteg. Csak jóval messzebb mersz megállni lihegni. [5 pontot használtál fel, van még 169.]

m 8 mozogsz északra
[98,18] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is a király adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy trollfa közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a trollfa ágas-bogas fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Marokra fogva az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trollfa ágas-bogas fejét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A trollfa vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-11 életpont)! A trollfa összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 göcsörtös bunkót. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.). Egyszercsak megpillantod egy szürke, hosszú hajú, homokóra szemű elf férfi táborát. Dornodon apostola. Egy arany pikkelyvértet, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy örökkév. igazgyöngét, egy q. ölő éremet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy hegyi szamár. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, akárcsak Neked. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf nő táborát. Sheran ministránsa. Egy Eldaran karkötőjét, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy Métely páncélját, egy örökkéval.kristályát, egy rejtőköpenyt, egy réz papi karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy quwarg királynő trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Hátasa egy idomított spagulár. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[10 pontot használtál fel, van még 159.]

be 596 bemész az 596. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? Rövid habozás után fegyvert rántasz, és felkészületlen ellenfeledre rontasz. Vagyis csak hiszed, hogy felkészületlen... Az iszonyatos lény felemeli pörölyszerű öklét. Lehelete a halál dögletes bűzét ereszti rád.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a miksziszi húsgólem rotható testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a miksziszi húsgólem bal karját. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a miksziszi húsgólem testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A miksziszi húsgólem meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával jól megszúrod a miksziszi húsgólem bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a miksziszi húsgólem rotható testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mancsával a miksziszi húsgólem végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 154.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerő.) [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [4 pontot használtál fel, van még 150.]

m 6 mozogsz nyugatra
[97,18] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő Quirov nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a Quirov testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ezüsthegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Quirov bal lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a Quirov jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a Quirov gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 63 aranyat. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy sötét kastplom (566. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 140.]

be 566 bemész az 566. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: Kihasználod az alkalmat, és ellenfelednek ugrasz. Ahogy hátracsúszik a köpenye, előbukkan egy csupasz koponya, vörösen izzó szemekkel! Az élőhalott hatalmasat ugrik hátra, és már suttogni is kezd a mágia különös nyelvén.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a sötét főgnóm fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Ezüsthegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sötét főgnóm bal karját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét főgnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 135.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+27 életerő.) [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 133.]

m 7 4 4 mozogsz északnyugatra, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[140,58] Homokdűnék között gyalogolsz. Ez már sivatag. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy vörös rakolits. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 10 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vörös rakolits testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a vörös rakolits testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-36 varázspont.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vörös rakolits bal lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vörös rakolits fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. Csáprágójával a vörös rakolits megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-33 varázspont.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Kharón Nan Akherón vigyorog kajánul. Látsz egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fényűző villa (605. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss troll nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [140,59] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy purifikátor közeledik feléd! Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.


(Továbbmész...) [140,60] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2540 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz elf tekercset. (ld. enc.) Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy vércápa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [32 pontot használtál fel, van még 101.]

m 4 mozogsz délre
[140,61] Épületek tűnnek fel.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy korongfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését P.Gagyimir kezdte, eddig 1300 TVP épült bele.) Felfedeztél egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy vegyesbolt (842. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 91.]

h 234 65 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Talán fejlődtél - gondolod, mivel most már nem fájdul meg a fejed tíz percnyi saját produkció után. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+1 varázspont.) [65 pontot használtál fel, van még 26.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 16, 6.
Jelenleg 3164 felépült monolit, és 1196 lerombolandó oltár van Ghallán. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 26 pontod maradt, ebből a következő körre 26 pontot vihetsz át. Kapsz még 176 pontot. A következő körben tehát 202 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOCSÁRI PENKE (148. TÁRGY)
Ha alaposan keresgélsz a mocsár zsombékjai, nádasai között, rátalálhatsz erre a vékony szárú, apró kék virágra. Üde illata egy percnyi kellemes érzést ad a végtelen mocsár bűzében. Keresett cikk a városok parfümkészítőinek, alkimistáinak körében. Könnyen lehet, hogy ez nemcsak illatának, hanem kevéske mágikus erejének is köszönhető.

ÚSZÁS
Az úszástól való babonás félelemnek mostanában már nem sok helye van: a vizeket megfertőző torax férgek jórészt kipusztultak. Mikor használhatod ezt a szakértelmet a vízben szegény Túlélők Földjén?
Először is, a nyugaton is megtalálható kisebb tavakban pancsolva űzheted ezt a minden tekintetben csodálatos sportot. Ilyenkor egyszerűen csak az Úszás: USZ <TVP> parancsot kell kiadnod, meghatározva, hogy mennyi ideig akarsz pancsolni. Ezt a parancsot persze értelmetlen dolog 20-nál kevesebb TVP-ért kiadni, hiszen az csak megmártózást jelentene. Ha az úszás szakértelmed már legalább 5, a tavakban való úszkáláskor lemerülhetsz a mélybe, kincsek, szörnyek után kutatva. (Ezt automatikusan meg is fogod tenni, ha kiadtad az USZ parancsot.) Ha úszás szakértelmed eléri a 8-at, megkísérelheted, hogy átkelj a háborgó vizű és veszedelmes alanori csatornán. Ehhez nem kell USZ parancsot kiadnod, elég a megfelelő M parancs. Tengerbe max. 1 mezőt tudsz beúszni, azaz tengermezőről tengermezőre nem tudsz tovbb mozogni. A tengernél is az M parancsot kell használnod. Ezenkívül vannak bizonyos földalatti barlangtavak, vizek, amelyeket szintén az USZ paranccsal deríthetsz fel (hogy itt milyen úszás szakértelemre van szükség, azt majd megtudod).
Vigyázz: páncélban nem lehet úszni! Amikor úszásra kerül sor, minden KF-elt felszerelésedet automatiksan leveszed, kivéve a gyűrűket, karkötőket, ékszereket, övcsatokat, öveket, nyakláncokat és fülbevalókat maradhat, külön parancs kiadása nélkül. Ha USZ paranccsal derítesz fel valamit, ezeket a tárgyakat, egyéb, nehezebb holmijaiddal együtt hátrahagyod a parton (ne félj, ilyenkor nem lophatják el!). Amikor kiúszol, a páncélt, stb. automatikusan visszaveszed. Ha átkelsz egy mezőn (csatorna, folyó, tenger) a felsorolt tárgyakból csomagot készítesz, és felfújt hólyagokat rögzítesz a csomaghoz, hogy ne süllyedjen el (a hólyagot nem kell külön elkészíteni és nem igényel komponenst) és a csomagot úsztatással viszed magaddal. Az ilyen, "VÍZ" mezőn való átkelés mindig 20 TVP-be kerül, és semmilyen befogott állatot nem vihetsz magaddal. Megjegyzés: a parttól egy mezőre levő tenger mezőre még minden következmény (és úszás szakértelem) nélkül be lehet gyalogolni, ilyenkor a befogott szörnyeid sem mennek el. Az ilyen mezőn táborozni is lehet (ilyenkor a kisebb partmenti homokszigeteken versz tanyát).

VÖRÖS RAKOLITS (356. SZÖRNY)
A móleon távoli rokona, a vörös rakolits egy majd két méter magas, sáskaszerű, felegyenesedve járó teremtmény. Otthonosan érzi magát a sivatagban, és kiválóan ért a mágia használatához. Sokszor a homokban rejtőzve meditál, és afféle sivatagi rabló módjára, megtámad minden magányos kalandort, akiről úgy gondolja, el tud vele bánni. Kemény, kitines páncélját legkönnyebben ütőfegyverrel zúzhatod be.

ELF TEKERCS (683. TÁRGY)
Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az.
- Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem.
- Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni?
- Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani!
- Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.]

KARAKTERLAP

Hónajszag, egy barna, rövid hajú, barna szemű, bajuszos troll férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Chara-din követője vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 35. fordulód.

Erő: 20 (31) Szint: 15 Merészség: 9/5 Magasság: 257 cm
IQ: 16 (25) Támadás: 37 Agresszió: 10 Testsúly: 471 kg
Ügyesség: 13 (22) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 16/16 év
Egészség: 16 (25) Életpont: 365/209 Jellem: gonosz (42) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (32) Varázspont: 277/6 Pénz: 811 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 15/1
Eddig összesen 217 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 413 TP-t kaptál. Jelenleg 93 515 TP-d van. A következő szinthez még 26 485 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar behemót, törpe kovács, miksziszi húsgólem. A 14. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5060 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 16/74 (+55%) ütőfegyverek: 2/49 lőfegyverek: 3/28
dobófegyverek: 12/28 (+48%)

Feltételes fegyverváltás: ezüsthegyű lándzsa (#324)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -8.); bumeráng (#249) max. 2 db (9 -10.); tolmokov-koktél (#351) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
140,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 69 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/59 2. nyomkövetés: 4/51 (+13%) 3. mászás: 1/9
4. csapdakészítés: 3/34 5. csapdaészlelés: 1/15 6. gyógyítás: 9/63
7. teológia: 3/6 (+56%) 8. taumaturgia: 22/13 (+1205%) 9. zene: 3/9 (+71%)
10. zárnyitás: 1/6 11. vadászat: 1/32 12. bányászat: 1/97
13. úszás: 1/0 (+100%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (a halál csókja (#187))
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
jók (#990), semlegesek (#989), gnóm szolgáló (#181)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
jégtroll (#164), kardfogú fülemüle (#146), purifikátor (#157)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
halálkapu (#126)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot].
2.) Helyezz el számomra 3 új rúnakövet, terjeszd hitemet! (számláló: 0)
3.) A nekrofun energiája a jólét alapja. Irts ki egyet ebből az ocsmány növényből! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
46, 67, 68.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 681 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 66.22 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 66 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
63 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 nodonrod kitűző (#1533) 1 orgyilkos tőr (#225) 6 spiritusz (#170)
18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

139 140 141
57
58
59
60
61
62
(140,58) fényűző villa (#605), a 68. labirintus bejárata, vörös rakolits (#356), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár
(140,59) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, purifikátor (#157)
(140,60) városépítkezés (#398), elf kósza háza (#681), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393)
(140,61) vegyesbolt (#842), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), főutca (#399), ház (#400), nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek