Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 13. 12h:05' EZ A 496. JÁTÉKHETED, 349. FORDULÓD 497. játékheted kezdete: jún. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1657 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
* 4. KP: | beraksz a bankba a 709. tárgyat (1 darabot) |
* 5. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 7. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 54 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Ez mellément. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz hadúr jobb lábát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a csontváz hadúr újra meg újra lecsap. (3 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 26 életpontot vesztettél. Mágusölővel párszor kilyukasztod a csontváz hadúr jobb karját. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sajnos nem sikerült a csontváz hadúr minden csapását hárítanod. (3 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontváz hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 169, gyógyulás: 54, összesen: -115 ÉP}
kt 6 1 | elkészíted a 6. tárgyat (1 darabot) |
kt 19 7 | elkészíted a 19. tárgyat (7 darabot) |
kt 43 10 | elkészíted a 43. tárgyat (10 darabot) |
v 96 185 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,62] Épületek tűnnek fel.
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [185,60] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat őrjáratozó katona. Itt csata lesz.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona fejét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod az őrjáratozó katona bal karját. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (11 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Káoszkígyóval megdöfködöd az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az őrjáratozó katona bal lábát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Bár ügyesen védekezel, a 6 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Káoszkígyóval többször eltalálod az őrjáratozó katona jobb vállát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nem vagy felkészülve a 3 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a 3 őrjáratozó katona száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs és egy ezüst kulcs. Magad mögé lököd a pitiáner Notermanthi trófeát, és kinyersz egy alkalmas őrjáratozó katona trófeát. 8000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1041, sebződés: 175, gyógyulás: 294, összesen: +119 ÉP}
ea 150 7 | eladod a 150. tárgyat 7 |
ve 128 40 | megveszed a 128. tárgyat 40 |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal lábát. (6 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát ellenfeledre támadsz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő és 2 sáfránypor. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 88, gyógyulás: 28, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) [185,58] Még mindig a városban vagy. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
be 708 252 319 | bemész a 708. épületbe |
be 708 390 372 | bemész a 708. épületbe |
be 708 389 388 | bemész a 708. épületbe |
be 708 7040 279 | bemész a 708. épületbe |
t 279 | támadod a 279. szörnyet |
t 372 | támadod a 372. szörnyet |
t 389 | támadod a 389. szörnyet |
a 415 1056 2 | átadod a 415. tárgyat az 1056. kalandozónak (2 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
vv 184 53 182 | elmormolod a 184. varázslatot az 53. varázslatot a 182. varázslatot |
vv 34 63 227 | elmormolod a 34. varázslatot a 63. varázslatot a 227. varázslatot |
tv | támadó/véd. varázslat |
tv 41 50 | támadó/véd. varázslat a 41. varázslatot az 50. varázslatot |
kf 553 363 | kézbeveszed/felveszed az 553. tárgyat a 363. tárggyal |
h 1 50 40 | használod az 1. tárgyat |
kf 553 554 | kézbeveszed/felveszed az 553. tárgyat az 554. tárggyal |
tv | támadó/véd. varázslat |
tv 31 32 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 32. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 145 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon ormányát. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontpálcával épp hogy eltalálod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 54, gyógyulás: 16, összesen: -38 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd az ősdentor jobb karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 17, gyógyulás: 174, összesen: +157 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A 7 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval többször eltalálod a Chara-din fattya jobb karját. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az 1 Chara-din fattya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 878, sebződés: 35, gyógyulás: 145, összesen: +110 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya nyakát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval megbököd a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a Chara-din fattya jobb karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az 1 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 806, sebződés: 24, gyógyulás: 124, összesen: +100 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja a pszi őselementál bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre ugrasz. Csontpálcával eltalálod a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a pszi őselementál testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 34, gyógyulás: 20, összesen: -14 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 61 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai testét. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (45 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az Orkhan Thai fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy vaskulcs, egy nagy bronzkulcs, egy obszidián függő, 13 arany és egy ezüst nyaklánc. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 125, gyógyulás: 62, összesen: -63 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [193,65] Még mindig füves síkságon vagy.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Zinthurg fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre ugrasz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg bal oldalát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Zinthurg testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 10 arany és egy borostyán függő. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 4, gyógyulás: 30, összesen: +26 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre rontasz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a Zinthurg testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 60 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Mnebolath testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a Mnebolath testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 57, gyógyulás: 40, összesen: -17 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 3 igazgy. fülbevaló és 2 ezüst gyűrű. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 31, gyógyulás: 73, összesen: +42 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontpálcával kegyetlenül megütöd a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel felnyársalod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. 100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Káoszkígyóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1039, sebződés: 10, gyógyulás: 20, összesen: +10 ÉP}
bpk 1 | bef. parancs kivétele: 1 |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 336 10 | használod a 336. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
* 1. BP: | kiveszel a bankból a 709. tárgyat (1 darabot) |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 65. pszi képességet |
LÉLEKELEMENTÁL (319. SZÖRNY) Amikor ezernyi elkárhozott lélek egymásba kapaszkodva, fájdalmát világgá üvöltve bolyong együtt a Sötét Föld mocsaraiban, nagy ritkán létrejön egy nagyhatalmú lélekelementál. Ez a hagyományos fegyverekkel sebezhetetlen manifesztáció félelmet és rémületet kelt mindenben és mindenkiben, mert elszívja az életenergiáját mindennek, amiben csak egy parányi szikra is rejtőzik. A Rémekhez és a sötét ölészekhez hasonlóan, ezeket is nagy ívben elkerülik a kisebb Thargodanok, hiszen tudják, ha csak kicsit is, de ők is halandók. |
LÉLEKORZÓ (390. SZÖRNY) Ha emlékszel gyermekkorod meséire, biztosan emlékszel a Lélekorzókra is - ezekre a nagyhatalmú, gonosz entitásokra, kiket először Morgan idézett meg a Semmi pereméről. Önnön erejükből nem képesek síkunkra jönni, így ha találkozol eggyel, az ékes jele annak, hogy a közelben gonosz idéző praktikák folynak. Érintése képes elorozni a nehezen megszerzett tapasztalatot, melyért tengernyi kínnal és vérrel fizettél - így csak direkt T paranccsal támadod meg. Ha ez nem lenne elég, a lény képes arra, hogy leheletével megfagyassza ereidben a vért. Legyőzéséhez talán a szúrófegyver a legjobb választás, azonban ha nincs az adott fegyver rúnákkal is ellátva, aligha jársz sikerrel - kivéve persze, ha magadra öltöd a Mágikus Ütés varázslatot. |
ÁTOKOSZTÓ (372. SZÖRNY) Egy szokványos átokmurgattyú - gondolhatnád. Hacsak nem átlagon felüli megfigyelőképességgel vertek meg az istenek, s szemet szúr pár apró részlet. Először is a színe - bár a sötétség miatt azt hiszed, hogy csak a szemed játszik veled, azonban a gyenge világítás mellett is bizonyos vagy benne, hogy fekete. Másodszor pedig a feje - szarvakkal ékes, egyetlen, hatalmas kővel a közepén. Ez vonz a leginkább - ez a hatalmas, rubinnak tűnő ékkő. Nem is sejted, hogy mi is az valójában - s, hogy akármennyire is akarod, megtartod majd; erre kötelez a gonosz varázs, melyet leráznod magadról lehetetlen. A lény megtartotta az átokmurgattyúk szerencsétlenséget hozó tulajdonságát - így csak direkt T-vel támadsz neki. |
ZOMBI MÁGUS (389. SZÖRNY) Az élőholtaknak is megvannak a maguk zászlóhordozói, ágyútöltelékei, felderítői - és mágusai. Persze ezek a mágusok közel sem bírnak akkora erővel, mint egy ősmágus - azonban erejük le nem becsülhető. Szemüregük mélyén ott izzik a fény, mely lehetetlenné teszi összetévesztésüket a sokkal csekélyebb erejű, bizonnyal általad is ismert élőholt mágusokkal. Valamint az, hogy a velük való harcot csak direkt T paranccsal veszed fel, hiszen képesek egyetlen varázslatukkal kioltani az életet. |
KASZÁS UBARON (7040. SZÖRNY) Ubaron visszatért! Ubaron újra életre kelt! - terjed a kalandozók közt a hír, noha a legtöbbjük nem is tudja, kiről van szó. Ubaron a legendák, és a feljegyzések szerint eddig már kétszer tett sikertelen kísérletet őrült terve megvalósítására. Az első alkalom oly régen esett meg, hogy már csak kevés részlet ismeretes. A nekromanta hamar rettegetté vált kaszájával sok-sok ártatlan, védtelen városit küldött a túlvilágra, csakhogy egyre hízó zombiseregét gyarapítsa a testükből. Nem tudni, végül kik, és hogyan állították meg, csak azt, hogy az utolsó csatában elpusztult ő maga is. A második alkalom pontosan a Világégés előtt hatvanhat évvel történt, így erről az esetről már valamivel több információ akad a mágustornyok féltve őrzött irattáraiban. Ekkor Ubaron (állítólag Leah áldásával) visszatért holtából, és kétezernél is több zombit állított csatasorba, mire a lovagrendek összefogásának, és a Királyság leghatalmasabb mágusainak hála, sikerült szétverni seregét, és ismét elpusztították őt. Nem tudni igaz-e a történet, mindenesetre Ubaron cseppet sem félelmetesebb, mint egy közönséges élőholt mágus, vagy zombimester. Éjfekete talárt, és a koponyájára simuló bőrsityakot visel. Arcára rászikkadt a bőr, és szemeiből az Árnyvilág sötétje vetül rád! Bár a tudása legjavát a nekromanta szertartások teszik ki, azért persze a harci mágiában is járatos! Azt is beszélik halálpap-körökben, hogy Ubaron képes eggyé válni az árnyakkal, egyes feltételezések szerint pedig egyenesen elpusztíthatatlan! |
HALÁLELEMENTÁL (279. SZÖRNY) A földből kiemelkedik egy közel négy méter magas, sötéten gomolygó ködoszlop, és lassan alakot ölt. Ébenfekete testéből két óriási mancs nyúl ki, fején három vörösen izzó szem gyullad, és egy ördögi vigyorba torzuló száj. A Leah alá közvetlenül rendelt szolgák az ismert világok legnagyobb hatalmú elementáljai közé tartoznak, és akadálytalanul képesek tevékenykedni az elsődleges létsíkon is. Már csak jelenlétük is halált hoz, a növények elsorvadnak körülöttük, a kisebb állatok elhullanak. A nagyobb hatalmú kalandozók elpusztításához nem elég a halálelementál jelenléte, szükséges, hogy pislantson egyet, esetleg kimondjon néhány varázsszót. Ha olyan ellenféllel kerülsz szembe, akit halálelementálok szolgálnak, készülj fel a HALÁLRA. A halálelementált szintszívó képessége miatt kizárólag FT paranccsal tudod megtámadni. |
Erő: | 36 (41) | Szint: | 27 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 190 cm |
IQ: | 43 (50) | Támadás: | 39 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 38 (48) | Védekezés: | 88 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 169/169 év |
Egészség: | 34 (41) | Életpont: | 413/616 | Jellem: | gonosz (478) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 44 (57) | Varázspont: | 1083/573 | Pénz: | 802 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 35/22 | Pszi pont: | 171/0 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 31 |
vágófegyverek: | 20 | ütőfegyverek: | 14 | lőfegyverek: | 31 |
dobófegyverek: | 8 |
Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) (300%) << mágusölő (#422) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18 | 2. nyomkövetés: | 104 (+1) | 3. lopás: | 7 |
4. mászás: | 11 | 5. csapdakészítés: | 25 | 6. csapdaészlelés: | 9 |
7. gyógyítás: | 42 | 8. titkosírás: | 11 | 9. felderítés: | 24 |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 51 (+1) | 12. taumaturgia: | 84 (+1) |
13. szerencsejáték: | 11 | 14. versengés: | 14 | 15. zene: | 6 |
16. szörnyismeret: | 41 | 17. pszi: | * 20 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 25 | 20. bányászat: | 31 | 21. úszás: | 12 |
22. főzés: | 9 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ) |
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219), csápos otagit (#395) hurokcsapdával (#217) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
Carou (#4092) (csak egyszer), szintszívó (#96), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165), szubreális vámpír (#223), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 0, max: 16) |
Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | pszi-ernyő (#64) | varázsszem (#184) | óriáserő (#53) |
Symulf rúnája (#182) | erőpajzs II (#63) | villámmágia (#227) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | izomernyesztés (#33) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | óriásféreg (#171) | |
jégcsóva (#41) | >> | Tguarkhan (#212) | agykorbács (#97) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
jégcsóva (#41) | >> | Mnebolath (#237) | jégcsóva (#41) | >> | taalru (#249) | |
villámcsapás (#50) | >> | magger (#747) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | villámcsapás (#50) | >> | ekharion (#232) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
villámcsapás (#50) | >> | orbitális mackósajt (#229) | villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
csontváz (#48) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Látogass meg birodalmamban! |
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | arany karperec (#194) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | bakkura csizma (#96) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | bőrsisak (#57) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
2 | bumeráng (#249) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
3 | drótszőr (#37) | 3 | ezüst karkötő (#158) | 2 | ezüst kulcs (#184) | |||
2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüstdarab (#326) | 5 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | ilkin érc (#232) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
1 | rézsisak (#72) | 2 | rókafarok (#124) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | sárga erőöv (#276) | 7 | szent jogar (#150) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
2 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | varányszem (#30) | |||
8 | vas dobónyíl (#189) | 2 | vasérc (#152) | 1 | vassisak (#160) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
802 | arany (#50) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | fűszertartó (#210) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
11 | kaja (#2) | 7 | kerek kő (#19) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | púderkő (#119) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
39 | sallank karom (#128) | 1 | szöges páncél (#65) | 2 | tolmokov-koktél (#351) | |||
9 | tükör (#43) | 1 | tünde nyíl (#554) | 17 | tüske (#22) | |||
4 | ubuk tüske (#131) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||
15 | víz (#27) | 1 | zangrozi csizma (#451) |