TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. jún. 20. 9h:18'
EZ A 123. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD
124. játékheted kezdete: jún. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5518
SZÁMLA : XXXX
|
ZAISLO KALANDJAI
11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,82] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 100 tapasztalati pontot.
A táborozás 11. napján összeakadsz egy barna, kontyos hajú, kék szemű gnóm nővel. Bőre teljesen fehér! Egy furulya van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Sheran eljövendő papja. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított sullár. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Megadeathka. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+25 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 663. hetének nyerőszámai: 24, 29, 12. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
* 1. KP: |
használod az 1100. tárgyat |
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 181.]
* 2. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 176.]
* 3. KP: |
használod a 64. pszi képességet |
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 176.]
* 4. KP: |
használod a 72. pszi képességet |
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 176.]
a 32 3851 |
átadod a 32. tárgyat a 3851. kalandozónak |
Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Megadeathka részére. [0 pontot használtál fel, van még 176.]
aa 74 1228 36 |
átadod a 74. tárgyat az 1228. tárgyat a 36. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 1 csontkulcsot Megadeathka részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ork csodaszert Megadeathka részére. Ok, sikeresen átadtál 11 fáklyát Megadeathka részére. [0 pontot használtál fel, van még 176.]
aa 396 1066 1069 |
átadod a 396. tárgyat az 1066. tárgyat az 1069. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 14 álomport Megadeathka részére. Ok, sikeresen átadtál 2 párducbőrt Megadeathka részére. Ok, sikeresen átadtál 4 rozmárfogat Megadeathka részére. [0 pontot használtál fel, van még 176.]
aa 317 164 |
átadod a 317. tárgyat a 164. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 1 varkaudar csizmát Megadeathka részére. Ok, sikeresen átadtál 1 vasvértet Megadeathka részére. [0 pontot használtál fel, van még 176.]
flh 1 94 |
felt. lőfegyver haszn. 1 a 94. tárggyal |
Ok, FLH 1 94 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 176.]
hu 94 295 247 |
hulladék: 94 295 247 |
Hulladékgyűjtés törölve: bronzhegyű nyíl. Hulladék, ezért nem gyűjtesz elit csatavértet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete bőrcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 176.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Felemelő és egyben kavargó érzés lesz úrrá rajtad, mely leginkább egy deus ex machina működésbe lépésére hasonlít. A vele járó gyógyulás maradandó: +10 életerő. Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 173.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Azért szeretik a kalandozók a hósárkány pajzsot, mert viselése szerencsét növel." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [3 pontot használtál fel, van még 170.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hirtelen meglódul veled a világ, és: egy boltban találod magad, valami kereskedésféle ez. A rozoga pult mögött egy alakváltó férfi ül, és jöttödre feláll. Kipakolod elé a tárgyakat, amit el szeretnél adni: 1 kerek követ, 1 tüskét, és 3 botot. Az árus megvizsgálgatja a tárgyaidat, majd közli, hogy ezért sajnos csak 93 ezer aranyat tud adni... Elképedt arckifejezéssel bámulsz a kútra, ami ismét megjelent előtted. Értelmetlen látomás volt. 166 tapasztalati pontot kaptál. Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 167.]
m 8 1 |
mozogsz északra, északkeletre |
[99,81] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 3 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az orgyilkos testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az orgyilkos fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (588. épület.).
(Továbbmész...) [100,80] Továbbmész a város utcáján.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 1 elit csatavértet 30 aranyért, 1 fekete bőrcsizmát 16 aranyért.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [24 pontot használtál fel, van még 143.]
ve 15 8 |
megveszed a 15. tárgyat 8 |
Vásároltál 8 vadász tatu bőrt. 16 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 143.]
ve 198 |
megveszed a 198. tárgyat |
Vásároltál 1 trikornis szarvat. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 143.]
[99,80] Még mindig a városban vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sörsátrat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 1 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Nem találtad el. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Találsz valamit: 1 kaja. Magadhoz veszed. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " [12 pontot használtál fel, van még 131.]
be 579 |
bemész az 579. épületbe |
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során.
- Sajnálom, hogy nem sikerült a feladatot még teljesítened - mondja. Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 126.]
[99,79] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sötét gnóm lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 2 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Ez mellément. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigvagdosod a sötét gnóm testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a sötét gnóm testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Van itt egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.).
Összeakadsz Daredevil . Egy bíbor erőövet, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy mászókarmot, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy sünmedve trófea díszíti. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Nathalia. Sheran követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy örökkéval.gyémántját, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy erszényes elkarog trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy sújtásra emelt pöröly. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [12 pontot használtál fel, van még 114.]
vtn 31 |
varázslat tanulás: a 31. varázslatot |
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: lángcsóva. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 79.]
tv 31 |
támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot |
Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. [0 pontot használtál fel, van még 79.]
[98,79] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy sötét gnóm. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sötét gnóm testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét gnóm testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét gnóm testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aki eme épületben barátokra lel, a pokol tüzén örökre égjen el! Ez Ved-Smillon házi átka. " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy sötét kastplom (570. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 67.]
be 570 |
bemész az 570. épületbe |
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Az uram már vár! - majd int, hogy kövesd. A teremtmény ismerősként üdvözöl, majd hellyel kínál. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Röviden beszámolsz kudarcodról. A lény iszonyatosan dühös lesz, és csak hajszál híja, hogy nem büntet ott helyben halállal. Gyengén makogsz, hogy megpróbálsz jobban teljesíteni, mire a csuklyás gyorsan kivezet. Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 62.]
m 4 4 3 |
mozogsz délre, délre, délkeletre |
[98,80] Folytatod sétádat a házak közt. Magasan fölötted egy ónix piramis lebeg! Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " ÁRNYMENŐK - Egy biztos befektetés. Kell ennél több?! " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Quirov közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Quirov fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával megvagdalod a Quirov jobb lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+28 életerő.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (576. épület.).
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [52 pontot használtál fel, van még 10.]
* 1. BP: |
használod az 1137. tárgyat |
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 9.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 14, 21.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól életképes felfedező helyett tapasztalt kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +15 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 173 pontot. A következő körben tehát 182 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
LÁNGCSÓVA (31. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A lángcsóva elmormolásakor a kezedből egy hosszú tűznyelv csap ki, leégetve ellenfeled irháját és szemöldökét. Azokon, akik semmilyen módon nem védettek a tűz ellen, 2d10+6 ill. d10+3 életpontot sebez, attól függően, hogy telibe találtad vagy sikerült valamennyire félreugrania. (Bár a félreugrás igencsak nehéz.) A varázslat elmondása 5 VP-be kerül, anyagi komponense nincs. |
QUIROV (975. ELLENFÉL)
Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled. |
KARAKTERLAP
Zaislo, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 34. fordulód.
Erő: |
17 (20) |
Szint: |
10 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
143 cm |
IQ: |
24 |
Támadás: |
8 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
56 kg |
Ügyesség: |
14 |
Védekezés: |
35 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
1/1 év |
Egészség: |
16 |
Életpont: |
175/74 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
2 |
Szerencse: |
18 (24) |
Varázspont: |
83/16 |
Pénz: |
734 arany |
Kép. pont: |
2 |
Tudatpont: |
7/4 |
Pszi pont: |
48/5 |
|
|
EFejl: |
8 |
Eddig összesen 60 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 166 TP-t kaptál. Jelenleg 12146 TP-d van. A következő szinthez még 4854 TP szükséges. Trófeáid:
uzbány,
orgyilkos,
mutáns pók. A 30. fordulódban 1065 arany került a bankszámládra. 1107 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
1 |
ökölvívás: |
7 |
szúrófegyverek: |
1 |
vágófegyverek: |
10 |
lőfegyverek: |
2 |
dobófegyverek: |
1 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (210%) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
9 |
2. nyomkövetés: |
6 |
3. lopás: |
1 |
4. mászás: |
1 |
5. csapdakészítés: |
1 |
6. csapdaészlelés: |
1 |
7. gyógyítás: |
10 |
8. titkosírás: |
1 |
9. felderítés: |
1 |
10. szörnyidomítás: |
1 |
11. taumaturgia: |
2 |
12. szerencsejáték: |
1 |
13. versengés: |
1 |
14. harcművészetek: |
1 |
15. szörnyismeret: |
1 |
16. pszi: |
8 |
17. zárnyitás: |
1 |
18. vadászat: |
3 |
19. vitalitás: |
1 |
20. bányászat: |
4 |
21. főzés: |
3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
palotaőr (#134) (csak egyszer), udvari mágus (#142) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
hadiszerencse II (#24) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
1. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Összsúly: 68.93 kg |
Megterheltség: 107% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(98,79) sötét gnóm (#132), sötét kastplom (#570)
(98,80) jósda (#576), Quirov (#975)
(99,79) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), sötét gnóm (#132), Daredevil (1661. kalandozó), Nathalia (1813. kalandozó)
(99,80) az 50. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#579), bank (#582), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), orgyilkos (#131)
(99,81) ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselő (#588), orgyilkos (#131)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594)