Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. dec. 22. 9h:07' EZ A 605. JÁTÉKHETED, 336. FORDULÓD 606. játékheted kezdete: dec. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1548 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a purifikátor testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a purifikátor testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A purifikátor feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
* 1. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 449. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 157. varázslatot a 72. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 66. varázslatot a 83. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 227. varázslatot |
a 269 5300 10 | átadod a 269. tárgyat az 5300. kalandozónak (10 darabot) |
tno 1 2 | növeled az 1. tulajdonságodat |
tno 4 2 | növeled a 4. tulajdonságodat |
kno 19 10 | képesség-növelés 19 |
m 2 | mozogsz keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza förtelmes hasát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza kunkorgó farkát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a massza testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A massza mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A massza nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézkulcs felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A massza karma a fejed mellett suhan el! A massza fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A massza karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1025 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 29, gyógyulás: 2, összesen: -27 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a szőrös bozsó testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a szőrös bozsó bal lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó feléd harap, de sikertelenül. A szőrös bozsó mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [156,36] Az erdőt dombvidék váltja fel. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy ekharion bébi. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 3d12+34.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion bébi pufók lábszárát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod az ekharion bébi bal lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az ekharion bébi pufók lábszárát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Vasalt bunkóval épp hogy eltalálod az ekharion bébi testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [157,37] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő trikornis herceg nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 321-360.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Távolról gyóntatás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy becsületjel varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis herceg testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a trikornis herceg fehér hátát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a trikornis herceg bal oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A trikornis herceg szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-47 varázspont.) A trikornis herceg rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a trikornis herceg testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a trikornis herceg jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A trikornis herceg megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Patájával a trikornis herceg többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A trikornis herceg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 36 arany, -2 ÉP] Eldobod az értéktelenné vált kultúrmasztodon trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő trikornis herceg trófeát. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 41, gyógyulás: 8, összesen: -33 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a noth szellem bal oldalát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a noth szellem testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a noth szellem jobb karját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Vámpírtőrrel meghorzsolod a noth szellem bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a noth szellem testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Öregedtél 5 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 11, gyógyulás: 28, összesen: +17 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [159,35] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi rotható húsát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a zombi testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember jobb karját. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a tetemember testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor kilyukasztod az autentikus vámpír jobb lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [160,34] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Találsz egy borkonyó cserjét.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a varkaudar bajnok bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval megpöccinted a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [162,33] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy epokitféreg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 20.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval néhányszor súrolod az epokitféreg testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az epokitféreg testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Vasalt bunkóval csak érinted az epokitféreg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg melléd csap a farkával! Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a vadász quwarg testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a vadász quwarg testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a vadász quwarg testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a vadász quwarg torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [163,33] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az óriás csontváz bal lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vasalt bunkóval gyengén megütöd az óriás csontváz bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord jobb karját. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a csontváz lord jobb oldalát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a csontváz lord fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a csontváz lord vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
ek 503 182 26 | t. energia kisütése: 503 182 26 |
[182,26] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy bávatag golombár. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 1x 8d6+8.} Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
ef 26 518 | energia fejlesztése 26 |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod a 415. tárgyat az 504. tárgyat az 535. tárgyat |
* 3. BP: | imádkozol |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 11. varázslatot a 79. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 10 pontért |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 7004. szörnyet a 157. szörnyet a 393. szörnyet |
* 8. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot a 140. varázslatot |
MANÓODÚ (698. TEREPTÁRGY) Megpillantasz egy sötéten ásítozó barlangnyílást. Valaki álcázni próbálta, de elég siralmasan! Kíváncsian, közelebb óvakodsz. A barlang mélyéből egy pislogó szempár világít. Kacagva szólalsz meg. - Gyere elő nyugodtan, nem bántalak! - biztató szavadra egy rongyos árnymanó ólálkodik elő. Bizalmatlanul mér végig téged. - Gazdagnak látszol, vándor kalandozó! Van valamim, aminek biztos hasznát vennéd! Persze, az alapanyagokat és a munkadíjat fizetned kell... Egy csinos sötét kámzsa! - először tiltakozni próbálsz, hogy neked ilyesmire semmi szükséged nincs - de aztán az árnymanó céloz rá, hogy később esetleg még jobb üzletekről is lehet szó. Lehet, hogy érdemes megcsináltatni vele azt a fránya kámzsát, és utána valami értelmes dolgot is szerezhetsz tőle... [Figyelem: a küldetést bármely manóodúban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
TUBARKŐ (700. TÁRGY) Az árnymanó koszos ingujjából egy még koszosabb, fekete követ varázsol elő. - Ez ám a mágikus hatalmú kő! - mondja nagy hangon. - Ha nálad van, hihetetlen szerencséd lesz - a holmijaid elpusztíthatatlanok lesznek, mit neked a szójer nyála vagy a sárkány lehelete! - nos, ha a fele igaz mindennek, akkor már jó üzlet! Az árnymanó nagyhangon folytatja. - Mindössze egy alligátorbőr cipő kellene a fázós lábamra érte, meg egy liumbe bimbó, a kedvenc csemegém! Ha a követ meg akarod szerezni, és a két tárgy a rendelkezésedre áll, a Küldetés Teljesítése: KT 700 parancsot add ki a manóodún, 5 TVP-ért. A tubarkővel kapcsolatban persze az árnymanó kicsit túlzott - valóban védelmet jelent a tárgyaidnak, de nem tökéleteset. Minden tárgynak a különböző támadási formák ellen - sav, tűz, törés, hideg, elektromosság - mentődobása van. Pl. egy üveg folyadéknak alacsony a mentődobása törés és hideg ellen, de tűzzel szemben ellenállóbb, mint pl. egy madártoll. A mentődobás 1 és 20 között van, a tubarkő a tárgy minden mentődobásához +3 -at ad! Egy második tubarkő további +2, egy harmadik további +1 bónuszt jelent - ha hajlandó vagy többször összegyűjteni a tárgyakat - tehát három tubarkő esetén összesen +6 lesz a bónusz. Háromnál több tubarkőnek már nincs jelentősége. A tubarkövet nem kell KF-elned. |
FELTÁMADÁS (168. VARÁZSLAT) Istenedtől kapott hatalmadnál fogva, többé nem kell Leah árnyvilágától tartanod. Ha ezt a varázslatot elmondod, inaktívan lapul mindaddig, amíg egy halálos kimenetelű csatát nem vívsz. Ekkor azonban, ahelyett, hogy a holtak világába lépne szellemed, vagy akár deus ex machinát kellene használnod, szellemedet visszarántja a tested, és újra élni fogsz, életpontod pedig a maximális lehetséges 75%-kára kerül. A varázslatot nem tudod automatikusan újítani, ha egyszer használtad - a halállal nem lehet játszadozni, mint egy pók mérgével, újra ki kell adnod a V 168 parancsot, ami 5 TVP-be és 50 VP-be kerül. |
Erő: | 37 (41) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 185 cm |
IQ: | 36 (40) | Támadás: | 26 (28) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 179 kg |
Ügyesség: | 37 (41) | Védekezés: | 82 (86) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 9/19 év |
Egészség: | 36 (42) | Életpont: | 402/347 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 48 (54) | Varázspont: | 707/484 | Pénz: | 4019 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 174/195 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/1 | ökölvívás: | 3/60 | szúrófegyverek: | 23/72 (+4%) |
vágófegyverek: | 22/48 (+8%) | ütőfegyverek: | 15/41 (+47%) | lőfegyverek: | 21/95 (+12%) |
dobófegyverek: | 10/89 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 182,26 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/98 | 2. nyomkövetés: | 41/53 (+14%) | 3. mászás: | 11/71 |
4. csapdakészítés: | 28/30 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/75 | 6. gyógyítás: | 19/6 (+7%) |
7. titkosírás: | 13/13 (+27%) | 8. felderítés: | 42/85 (+2%) | 9. szörnyidomítás: | 15/38 |
10. teológia: | 37/13 (+18%) | 11. taumaturgia: | 20/23 (+8%) | 12. szerencsejáték: | 1/24 |
13. versengés: | 5/90 | 14. zene: | 64/88 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 27/58 (+31%) |
16. pszi: | *22/100 | 17. zárnyitás: | 4/84 | 18. vadászat: | 43/12 |
19. vitalitás: | 13/34 (+212%) | 20. bányászat: | 29/17 (+17%) | 21. úszás: | 16/54 |
22. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot, csak egyszer), biami kvazárlándzsát (#568) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), drónkeselyű (#208), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 50) |
ember (#1), elf (#2), troll (#5), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), Duer-ork (#45), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | esszenciavédelem (#165) | mentális pajzs (#72) |
szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | kétfejű troll (#163) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | kétfejű troll (#163) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +7 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXV. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XXXIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 52 TU. közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1100 TU szükséges.) tudatkinézis II (511) OK tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 67 TU. szükséges még: 23 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | gyöngymangó (#135) | 3 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 2 | spiritusz (#170) | 3 | csontpálca (#329) | |||
2 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | sötét tekercs (#535) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
61 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
2 | bumeráng (#249) | 15 | kaja (#2) | 1 | magszim bél (#103) | |||
2 | rézdarab (#70) |