Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. nov. 14. 12h:19' EZ A 820. JÁTÉKHETED, 333. FORDULÓD 821. játékheted kezdete: nov. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5229 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 24. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 161. varázslatot a 72. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat |
tf 1 30 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
kno 11 3 | képesség-növelés 11 |
dd 84 96 129 | eldobod a 84. tárgyat a 96. tárgyat a 129. tárgyat |
dd 280 65 94 | eldobod a 280. tárgyat a 65. tárgyat a 94. tárgyat |
vv 28 137 | elmormolod a 28. varázslatot a 137. varázslatot |
v 6 11 | elmormolod a 6. varázslatot |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval többször eltalálod a Chara-din fattya fejét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Chara-din fattya testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál jobb lábát. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. 5 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-14 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Mnebolath testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru bal karját. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a taalru póklábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany papi karkötő és egy kristálygömb. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [180,50] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy.
(Továbbmész...) [179,51] Fák, mindenütt csak fák.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Zinthurg jobb lábát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Zinthurg testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 arany és egy kristálygömb. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a pszi őselementál bal lábát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a pszi őselementál testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A pszi őselementál meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) A pszi őselementál csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (7 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval jól megszurkálod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Chara-din fattya testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi bal vállát. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan a másikra ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 98 életpontot sebeztél. 7 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a Notermanthi bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Notermanthi szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 26 arany, egy nagy vaskulcs és egy pular kristály. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 23, gyógyulás: 7, összesen: -16 ÉP}
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [177,52] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot. [rézdarab ->eldobod]
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 71 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja jobb lábát. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ősdentor testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor testét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ősdentor testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Káoszkígyóval jól megszurkálod az ősdentor testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd az ősdentor jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
v 198 145 52 | elmormolod a 198. varázslatot |
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval megcsapod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 mérg. ubuk dobónyilat. **) 2567 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) [179,53] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy óriás liánt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Syrac Hold egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.
(Továbbmész...) [180,54] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz testét. (6 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz jobb lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az óriás csontváz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az orgoró sziklatestét. (6 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az orgoró testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod az orgoró testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az orgoró megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az orgoró ollója a levegőben csattan. Az orgoró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 92 | bemész a 92. titkos labirintusba |
lm 2 6 3 | mozogsz 2 6 3 |
lm 10 4 7 | mozogsz 10 4 7 |
lm 8 5 11 | mozogsz 8 5 11 |
lm 9 15 16 | mozogsz 9 15 16 |
lm 14 12 13 | mozogsz 14 12 13 |
lm 17 18 19 | mozogsz 17 18 19 |
lm 20 | mozogsz 20 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
szk 261 | keresed a 261. szörnyet |
* 1. BP: | nem támadod parancsok törlése |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 3. BP: | energia fejlesztése 10 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 18 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért |
Erő: | 31 (41) | Szint: | 28 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 42 (49) | Támadás: | 43 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 31 (43) | Védekezés: | 99 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 153/157 év |
Egészség: | 30 (43) | Életpont: | 498/498 | Jellem: | gonosz (461) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 41 (57) | Varázspont: | 957/727 | Pénz: | 6139 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 34/0 | Pszi pont: | 135/11 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 64 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 34 |
vágófegyverek: | 4 | ütőfegyverek: | 10 | lőfegyverek: | 31 |
dobófegyverek: | 3 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tüske (#22) (7 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
180,54 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26 | 2. nyomkövetés: | 91 | 3. mászás: | 8 |
4. csapdakészítés: | 12 | 5. csapdaészlelés: | 14 | 6. gyógyítás: | 77 |
7. titkosírás: | 4 | 8. felderítés: | 24 | 9. szörnyidomítás: | 6 |
10. teológia: | 47 | 11. taumaturgia: | 68 (+3) | 12. versengés: | 11 |
13. zene: | 8 | 14. szörnyismeret: | 7 | 15. pszi: | * 20 |
16. zárnyitás: | 8 | 17. vadászat: | 32 | 18. bányászat: | 16 |
19. úszás: | 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 240 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), Kildar lossagor (#1105), vércápa sámán (#281) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 25 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | mentális pajzs (#72) |
csupasz izom (#28) | szemmelverés (#137) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
Chara-din lesújt (#223) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | káoszcsapás (#200) | >> | jók (#990) | |
káoszcsapás (#200) | >> | férfiak (#998) | káoszcsapás (#200) | >> | nők (#999) | |
villámcsapás (#50) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | villámcsapás (#50) | >> | kétfejű troll (#163) | |
villámcsapás (#50) | >> | velociraptor (#161) | villámcsapás (#50) | >> | purifikátor (#157) | |
villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | káoszcsapás (#200) | >> | ongóliant (#159) | |
káoszcsapás (#200) | >> | pszi elementál (#221) | káosz szava (#207) | >> | 48. szintű lényekre | |
káosz szava (#207) | >> | varkaudar varázsló (#271) | káosz szava (#207) | >> | Mnebolath (#237) | |
tűzgolyó (#155) | >> | pszi őselementál (#258) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Különleges feladatom van a számodra: 3 agyagelementált kell megölnöd. (számláló: 0) |
2.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! |
3.) Tovább folyik a harc más Közös Tudatokkal szemben. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 10 TU-t! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
oszd meg és... (282) |
kétkezes harc (338) |
mélysötét mágia (367) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 8 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | |||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 5 | sallank nyíl (#129) | 1 | szöges páncél (#65) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
57 | arany (#50) | 1 | acéltű (#334) | 1 | arany papi karkötő (#309) | |||
1 | bot (#4) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
8 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
4 | kristálygömb (#265) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | tünde nyíl (#554) | |||
20 | víz (#27) | 1 | zangrozi csizma (#451) |
176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | |
47 | |
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|