Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. okt. 30. 9h:18' EZ A 924. JÁTÉKHETED, 325. FORDULÓD 925. játékheted kezdete: nov. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 24 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 215 99 |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
h 1398 213 | használod az 1398. tárgyat |
tps 20 | TVP spórolása: 20 pontért |
vv 263 | elmormolod a 263. varázslatot |
h 1755 500 | használod az 1755. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a roguena testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a roguena testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal megvágod a roguena malacfejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A roguena karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Véres nyál csordul ki a roguena száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 9, gyógyulás: 24, összesen: +15 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
141 | 142 | 143 | |
25 | |
|
|
26 | |
|
|
27 | |
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magnetikus praglonc fejét. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal végigvagdosod a magnetikus praglonc plazmáját. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) (-3 TU.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a magnetikus praglonc testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a magnetikus praglonc plazmáját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a magnetikus praglonc csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-12 pszi pont.) (-1 TU.) A magnetikus praglonc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 7789 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 800, sebződés: 28, gyógyulás: 152, összesen: +124 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 160 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (7 támadással 474 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a vark. kardtáncos jobb oldalát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor keményen megütöd a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a vark. kardtáncos jobb lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1172, sebződés: 286, gyógyulás: 263, összesen: -23 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
h 1755 200 | használod az 1755. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 54, gyógyulás: 41, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy nagyobb vércápa!
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod a nagyobb vércápa uszonyát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 60, gyógyulás: 41, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy nagyobb vércápa!
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. {HD:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 72, gyógyulás: 43, összesen: -29 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. {HD:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 61, gyógyulás: 41, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 50, gyógyulás: 38, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy nagyobb vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 34, gyógyulás: 35, összesen: +1 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a nagyobb vércápa farkát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 50, gyógyulás: 39, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {HD:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 52, gyógyulás: 38, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy nagyobb vércápa!
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. {HD:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 58, gyógyulás: 39, összesen: -19 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {GYD:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 56, gyógyulás: 40, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. {HD:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nagyobb vércápa jobb oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 60, gyógyulás: 42, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy nagyobb vércápa!
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {GYD:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 52, gyógyulás: 40, összesen: -12 ÉP}
h 1755 200 | használod az 1755. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 57, gyógyulás: 39, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 61, gyógyulás: 41, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {GYD:} Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 56, gyógyulás: 40, összesen: -16 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 37, gyógyulás: 44, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 48, gyógyulás: 39, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy nagyobb vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 40, gyógyulás: 36, összesen: -4 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {HD:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {GYD:} Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1037 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 52, gyógyulás: 41, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy nagyobb vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. {GYD:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 24, gyógyulás: 32, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. {HD:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 19, gyógyulás: 33, összesen: +14 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa uszonyát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 16, gyógyulás: 32, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 16, gyógyulás: 31, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. {HD:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa uszonyát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 25, gyógyulás: 33, összesen: +8 ÉP}
h 1755 200 | használod az 1755. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa uszonyát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 25, gyógyulás: 35, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 19, gyógyulás: 31, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. {HD:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 24, gyógyulás: 33, összesen: +9 ÉP}
im 0 1 | imádkozol |
tpf 20 | TVP elővétele: 20 pontért |
ek 503 188 32 | t. energia kisütése: 503 188 32 |
141 | 142 | 143 | |
25 | |
|
|
26 | |
|
|
27 | |
|
|
[188,32] A síkságot sűrű erdő váltja fel.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (4 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 2184 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 4, gyógyulás: 60, összesen: +56 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal súrolod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sallank karom és 2 csuklyavirág. 4641 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 49, gyógyulás: 78, összesen: +29 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg ősmágus bal középső lábát. (7 támadással 448 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi eredménye! A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. 5277 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 25, gyógyulás: 96, összesen: +71 ÉP}
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (4 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 2116 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 0, gyógyulás: 59, összesen: +59 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fürgülés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 1 évet. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 48 életpontot vesztettél. (-8 védekezés.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 70 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Quwargamanga jobb oldalát. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Quwargamanga jobb oldalát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 65 életpontot vesztettél. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Quwargamanga díszes potrohát. (4 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Quwargamanga díszes potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 72 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 térhajlító kavics. 6850 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 856, sebződés: 255, gyógyulás: 174, összesen: -81 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szabotőr bal vállát. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {HD:} Pengepajzzsal végigvágod a quwarg szabotőr jobb hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1480 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
TÁRGYVÉDELEM (178. VARÁZSLAT) Az ongóliant elégette a tárgyaidat? A bibircsók óriás bezúzta a sisakodat? A xirnox leköpte a páncélodat? Ajjaj! Úgy látszik, a tárgyaknak is van saját mentődobása, a tárgyak anyagától és mágikus faktorától, valamint a támadás típusától és erősségétől függő. Például a madártollaknak nem sok esélye van az ongóliant leheletével szemben, azonban valószínűtlen, hogy darabokra fognak törni egy ütéstől. A tárgyvédelem minden problémára megoldást ad: a következő táborozásod végéig minden tárgyad +5 mentődobást kap tűz, villám, sav, hideg, törés és mindegy egyéb támadás ellen. (Összehasonlítási alapul, a tárgyak különböző támadások elleni mentődobásai általában 1 és 20 között vannak). Sajnos az olyan varázslatok ellen, amelyek mentődobás nélkül pusztítják el a tárgyakat, még ez a varázslat sem jelent védelmet, és az olimpiai arénában ezt a varázslatot le szokták oldani a karakterekről, hiszen a közönség őrjöngeni tud egy darabokra robbanó vasvért láttán. A tárgyvédelem használata 14 VP-t és öt csepp vizet igényel. |
Erő: | 37 (56) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 38 (43) | Támadás: | 52 (55) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 32 (41) | Védekezés: | 89 (95) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/39 év |
Egészség: | 33 (46) | Életpont: | 901/1007 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 41 (56) | Varázspont: | 1305/591 | Pénz: | 4708 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 60/16 | Pszi pont: | 200/269 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/32 (+108%) | ökölvívás: | 37/17 (+7%) | szúrófegyverek: | 9/73 |
vágófegyverek: | 26/85 (+1%) | ütőfegyverek: | 7/20 | lőfegyverek: | 9/75 |
dobófegyverek: | 33/1 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
188,32 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 142,26 |
Kedvenc táborhely: 188,32 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/75 | 2. nyomkövetés: | 97/3 (+4%) | 3. lopás: | 1/79 |
4. mászás: | 27/73 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 26/8 (+17%) | 6. csapdaészlelés: | 4/11 |
7. gyógyítás: | 43/40 | 8. titkosírás: | 7/78 | 9. felderítés: | 42/7 |
10. teológia: | 75/55 (+95%) | 11. taumaturgia: | 85/43 (+13%) | 12. szerencsejáték: | 2/17 |
13. versengés: | 1/43 | 14. harcművészetek: | 41/20 | 15. zene: | 4/34 |
16. szörnyismeret: | 38/1 (+20%) | 17. pszi: | *22/100 | 18. zárnyitás: | 2/24 |
19. vadászat: | 20/72 | 20. bányászat: | 30/29 | 21. úszás: | 13/86 (+123%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 68% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 30 alkalommal) |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ) |
mászol max. 600 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
szintszívó (#96), tyrannoszaurusz rex (#160), autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247), massza (#217), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), árnymanó (#4), őrült varázsló (#255), lebegő gomba (#39) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), vércápa sámán (#281) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +21 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg királynő (#153) | |
tűzeső (#61) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | |
tűzeső (#61) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | tűzeső (#61) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
tűzeső (#61) | >> | csataremák (#694) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | fürgülés (#92) | >> | Quwargamanga (#963) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 0) |
2.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0) |
3.) Az igazi harcosnak ismernie kell mindent, amivel szembe kerülhet. Imádkozz, ha legalább 220 szörnyet ismersz (ld. referencialistát)! |
HŐSTETTEID |
Eddig 1 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 390). |
Eddig 4 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 78). |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 16 királynő, 8 élőholt, 17 vadász, 6 nagymester, 1 parafenomén, 8 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
tolvajfelismerés (243) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1056 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1060 | arany (#50) | 1 | pirkit (#153) | 1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | csuklyavirág (#133) | 4 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | praglonc hártya (#215) | 1 | sallank karom (#128) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) |