Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. febr. 22. 12h:07' EZ A 687. JÁTÉKHETED, 323. FORDULÓD 688. játékheted kezdete: febr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4446 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
hh 504 1097 1098 | használod az 504. tárgyat az 1097. tárgyat az 1098. tárgyat |
le 1325 742 1572 | leveszed/lerakod az 1325. tárgyat a 742. tárgyat az 1572. tárgyat |
kf 1482 366 1257 | kézbeveszed/felveszed az 1482. tárgyat a 366. tárggyal az 1257. tárgyat |
kf 615 610 1564 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 610. tárggyal az 1564. tárgyat |
be 702 4 | bemész a 702. épületbe |
be 702 5 | bemész a 702. épületbe |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
hh 1133 1534 1253 | használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 193 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1367 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
hh 248 248 313 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 313. tárgyat |
hh 248 248 313 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 313. tárgyat |
kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
vv 364 14 86 | elmormolod a 364. varázslatot a 14. varázslatot a 86. varázslatot |
v 21 10 | elmormolod a 21. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
be 706 | bemész a 706. épületbe |
lángcsóva (#31) 25 aranyért, | izomernyesztés (#33) 50 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, | védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, |
tompítás (#40) 38 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, | elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, |
láthatatlanság (#76) 62 aranyért, | fúzió (#77) 94 aranyért, | tükörpajzs (#101) 155 aranyért, | savhurrikán (#107) 1100 aranyért, |
varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, | felszínre ugrás (#109) 390 aranyért, | inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, | varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, |
a halál szava (#152) 800 aranyért, | var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, | varázslatlopás (#154) 400 aranyért, | tűzmágia (#157) 510 aranyért, |
Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, | varázsszem (#184) 65 aranyért, | vízlélegzés (#185) 430 aranyért, | háló (#186) 5600 aranyért, |
a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, | Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | jégmágia (#279) 3100 aranyért, |
időcsere (#285) 100 aranyért, | speciális védelem (#292) 4000 aranyért, | Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, | sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, |
klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, | múltidézés (#369) 6000 aranyért, | oldás (#372) 160 aranyért, |
banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért. |
vtn 157 | varázslat tanulás: a 157. varázslatot |
vtn 182 | varázslat tanulás: a 182. varázslatot |
vtn 76 | varázslat tanulás: a 76. varázslatot |
kpb | kezd. parancs berakása: |
vv 157 182 76 | elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 76. varázslatot |
pbe 9999 | beraksz a bankba 9999 aranyat |
pbe 9999 | beraksz a bankba 9999 aranyat |
pbe 9999 | beraksz a bankba 9999 aranyat |
bb 367 951 1465 | beraksz a bankba a 367. tárgyat (951 darabot) |
bb 343 135 733 | beraksz a bankba a 343. tárgyat (135 darabot) |
kb 92 17 840 | kiveszel a bankból a 92. tárgyat (17 darabot) |
bb 840 327 189 | beraksz a bankba a 840. tárgyat (327 darabot) |
dd 92 17 20 | eldobod a 92. tárgyat a 17. tárgyat a 20. tárgyat |
bpb | bef. parancs berakása: |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
m 4 6 5 | mozogsz délre, nyugatra, délnyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 113 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök bal lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1798 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal karját. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 253 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1728 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök fejét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1798 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb lábát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 269 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1728 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 113 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (42 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos testét. (7 támadással 315 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3119 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
(Továbbmész...) [201,117] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Véres Holló egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy varkaudar vajákos volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
(Továbbmész...) [200,118] Még mindig bozótos. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy zoloboo sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a zoloboo sámán testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a zoloboo sámán, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2352 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
m 5 7 1 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északkeletre |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
ef 11 | energia fejlesztése 11 |
h 1589 313 179 | használod az 1589. tárgyat |
PSZI KATALIZÁTOR (610. TÁRGY) A pszi katalizátor egy fejpánt, amelyet a fejedre erősítve, megnő az pszionikus aktivitásod. Ez azt jelenti, hogy ha pszi követ nyelsz úgy, hogy pszi katalizátor van a fejeden, nemcsak a pszi szakértelmed, hanem a maximális lehetséges pszi pontod is növekszik, ezáltal közvetve lehetővé válik némi kontinuum-tágítás. A pszi katalizátort tíz pszi kristályból és két mithrilből csinálhatod meg varázstárgy készítéssel, 30 TVP árán, a KT 610 parancs kiadásával, és a KF 610 paranccsal viselheted. |
ÉRTÉPŐ SARKANTYÚ (1482. TÁRGY) A ryuku ölőművészek fegyverarzenálja hihetetlen fantáziáról, és harci tapasztalatról árulkodik. Ők mesteri módon használnak sok olyan eszközt, amiről te azt sem tudod eldönteni, egyáltalán micsoda. Ez a hüvelykujjnyi, borotvaélesre fent, recés penge szerencsére nem tartozik közéjük. A rugalmas, patkó lakú foglalatot a csizmádra (vagy más lábbelidre) a KF paranccsal erősítheted fel, és a hátrafelé meredő pengét, némi gyakorlatozás után, az ellenfél váratlan megsebesítésére is használhatod. Mindezek miatt a sarkantyú a közelharci sebzésedet +1-el növeli meg. |
OVGUN NYAKLÁNCA (615. TÁRGY) Ovgun, a nagyhatalmú viharóriás sámán készítette (és viselte) ezt a mágikus nyakláncot, amelyen csontoktól a drágaköveken keresztül egész a csiszolt mihlanilig mindent megtalálsz. A nyaklánc hattal növeli a támadásodat, hússzal a maximális lehetséges életpontodat, és kettőt ad az egészségedhez. |
GORHUD GYŰRŰJE (1257. TÁRGY) Ezt a jelentős gyógyító erővel rendelkező varázstárgyat először Gorhud, a Vasalt Bunkók felcsere készítette el az első quwarg invázió csatái alatt. A gyűrű varázsereje tulajdonosának gyógyító tudását használja fel azon cél érdekében, hogy a harc során szerzett sebek fájdalmait enyhítse. Ez azt jelenti, hogy ha viseled a gyűrűt, minden csata után, amikor az adrenalin szinted visszaáll a normálisra, a gyógyítás szakértelmed felével megegyező (lefelé kerekítve) életerőpontot nyersz vissza. Ha a gyógyító gyűrűt te is el akarod készíteni, egy regeneráló gyűrűre, egy mihlanilra, két csepp kátrányra és egy iknegurinra van szükséged. Mindezen komponenseket egy lávatónál egy kőkalapács és a varázstárgy készítés varázslat segítségével tudod végül a végső formájába önteni 75 TVP és 300 VP árán. |
GOACHAN PIPÁJA (1315. TÁRGY) E tárgy egy hosszú, vastagszárú pipa, mellyel eseménymentesebb időszakaidban te is pöfékelhetsz egy jót. A legjobb az egészben, hogy ehhez dohánnyal sem kell megtöltened, csupán szádba venned keskeny szárát, és beszívni a belsejében folyamatosan termelődő zamatos aromájú levegőt. Ezenkívül más, állandóan működő dolgokat is tapasztalhatsz, ha a Bíbor pipáját magadnál hordod: tűzvarázslataid kockánként 1-gyel többet sebeznek. |
QUWARG TELEPORTGÖMB (1534. TÁRGY) Hogy a quwargoknak hatalmas városaik lennének. Bah! Ostoba legenda csupán. De ennek a tárgynak a birtokában úgy látszik, meg kell változtatnod a véleményedet. Ebben az alig körömnyi méretű, átlátszó gömbben egy teljesen élethű quwarg ikerbolyokból és egyéb torz képződményekből álló város miniatűr mása tündököl. Ha nagyon koncentrálsz, még a milliónyi, de lehet milliárdnyi quwargot is látni véled! Alaposabb mágikus vizsgálat után azt is felfedezed, hogy a gömböt hasonló mágikus aura veszi körbe, mint ami egy-egy városi teleport alkalmával is keletkezik a kalandozók körül. Lehet, hogy ha ismernéd a quwargok fővárosának a koordinátáit, akkor oda is tudnál teleportálni? Csakhogy nem ismered, így csupán vaktában próbálkozhatsz a H 1534 paranccsal, 5 TVP-ért (plusz a túloldalon töltött idő). Ha a quwargok fővárosába nem is sikerül azonnal eljutni, valami közeli quwarg településre (illetve quwarg bolyba) mégis elrepíthet a gömb. Csak aztán meg nem bánd, amikor a sok-sok quwarg pár másodperc alatt csak a csupasz csontjaidat hagyja hátra. A visszatérés automatikus, a quwarg teleport hatása a te szervezetedre csak ideiglenes, ezt majd tapasztalni fogod. Sajnos a teleportgömb ezek után kimerül és idő kell az újratöltődésének, ezért e tárgyat fordulónként csak egyszer tudod használni. |
ARANYTERMŐ LÁDIKÓ (504. TÁRGY) Az aranytermő ládikó egyike a legbecsesebb varázstárgyaknak, nem csoda, hogy csak különleges és embert próbáló feladatok végrehajtása után lehet hozzájutni. Az aranytermő ládikó ugyan nem termel hipp-hopp aranyat a csupasz levegőből, de azonkívül szinte mindenből, aminek egyébként értéke van. Mágia dolgozik itt, de nem az a fajta, amelyre gondolsz: az egyszerű doboz nem változtatja meg a tárgyak molekuláris és atomszerkezetét, mint egyes varázslatok. Egyszerűen csak elteleportálja a belé helyezett tárgyakat egy kereskedőhöz, aki a megfelelő úton-módon visszaküldi a tárgy ellenértékét, amely a dobozban jelenik meg. A dolognak csak két hátulütője van: nagy ritkán a boltos átver, azaz azt állítja, hogy a tárgyat nem kapta meg, és nem kapod meg az ellenértéket - ez hasonlatos az alkímia varázslat kudarcához. Másrészt, a doboz mágikus erőterét üzemeltető erőforrás a te energiádból táplálkozik, azaz minden használatakor sebződsz 2 ÉP-t, ha ebbe belehalnál, vesztesz 3 VP-t (varázsenergiád így negatívba is lemehet). Ha egyszerre egy tárgyból többet raksz a ládikóba, akkor is csak egyszer kell a használati költséget kifizetned. Az aranytermő ládikó használata általában automatikus, bármikor, amikor olyan tárgyhoz jutsz, amit a HU paranccsal eladnál vagy eldobnál, ehelyett berakod a ládikóba. Ezenkívül kiadhatod a H 504 parancsot, ekkor minden nálad levő, HU-val ellátott tárgyat beleraksz - persze a KF-eltekből ilyenkor is meghagysz egyet. Ebben az esetben a láda használata 5 TVP-be kerül. Erre igazándiból csak a ládikó megszerzésekor és újabb HU parancsok kiadásakor lehet szükség. |
SHERAN CSEREPE (1271. TÁRGY) Aranyló ugarhéjban egy marék föld, a legtermékenyebb területről, egy ritka erdő kicsiny tisztásáról. Ahogy megérinted, eláraszt a föld szeretete, és szinte érzed a szíve dobbanásait. Ahogy óvatosan belehelyezed valamely növényről szedett hajtásodat, akkor hirtelen gyorsasággal növekedni kezd, és hamarosan le is szüretelheted. A cserép működésbe hozatalához (vagyis valamelyik növény benne való csíráztatásához) a H 1271 <növénytermés> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. Az elültetett növényt 10 csepp vízzel és 5 isteni könnycseppel kell meglocsolnod ahhoz, hogy Sheran cserepében rövid időn belül nagyra nőhessen (amint ez megtörtént, leszüreteled a termést, és utána újabb növény elültetésére használhatod a cserepet). Sheran cserepének elkészítése 30 TVP-be kerül (az aranyló ugarhéjon kívül a föld kiválasztásához ásó kell), és csak a természet istenének papjai képesek rá. Az első növény, melyet rögtön a készítés után a földbe kell ültetni egy vapár cserje (vapár ágról növeszthető), mely hajtást ugyan nem fog hozni, de a földet kellően termékennyé teszi (ezt rögtön készítéskor, még Sheran cserepének kalibrálása érdekében megteszed). Egy fordulóban csak egyszer ültethetsz el növényt Sheran cserepébe, akkor is ha több lenne nálad e tárgyból. |
MÖSZEHÁT PAJZS (1231. TÁRGY) Elmerengve nézegetted egy darabig a mösze uralkodó lemetszett hátpáncélját, és végül sikerült rájönnöd, mire is használhatnád teknőforma kinézetét. Pajzsot készíthetnél belőle. Először is kellene 10 smirglilevél, amivel letisztíthatod a túlságosan nyers, még möszehúsdaraboktól dús felületét. Ezek a levelek sajnos tönkre fognak menni a súrolás során, így másra már nem fogod tudni őket használni. Ezután kellene valami egzotikus tárgy, amivel fogódzód csinálhatnál a pajzs másik oldalán. Erre négy darab bruhatagnyelv pont elég lesz. Feszítsd ki őket, majd csöpögtess rájuk 16 csepp ragasztót, hogy jobban megszilárduljanak. Hagyd állni kb. 36 TVP-nyi ideig, és máris kész a möszehát pajzs. Az élesre csiszolt élek miatt játéktechnikailag vágófegyvernek minősülő balkezes pajzs sebezni ugyan minimálisat sebez, viszont van rá esély, hogy az ellenfeledre, amikor a pajzsodat támadja, egy valódi pszi varázslat sújt le a még mindig tudati energiáktól duzzadó piros-fekete csíkos mösze hátpáncélnak köszönhetően. A möszehát pajzs használatához legalább 28. szintű vágófegyver szakértelemre lesz szükséged. Ha a kezedben van +9 védettséget kapsz. |
KÉTFEJŰ CSATABÁRD (1754. TÁRGY) Akarsz egy igazán brutális fegyvert? Készítsd el magadnak! Szükséged lesz hozzá először is egy vaskohóra és egy kőkalapácsra, no és persze némi jártasságra a fémmegmunkálás terén (10-es bányászat). Először is fűtsd fel a kohót 10 pirkit elégetésével, majd izzíts fel benne 12 vasércet. Ezután 50 TVP-ért k ovácsolj ki belőle egy nagy, kétélű bárdfejet, rögzítsd egy fémrúdra, majd a markolati részt, hogy ne csússzon, vondd be két rájabőrrel. És készen is van ez a félelmetes kinézetű fegyver! Ha ezzel odacsapsz, ott hús szakad, csont törik... Ennek viszont ára van: A nehéz, pengére súlyozott fegyver szakszerű forgatásához sokszor mindkét kezedre szükséged lesz, ezért a védelmed csökken. Bár a fegyver pengével öl, de mégis inkább ütőfegyveres technikával használod, így ezt a szakértelmet kell ismerned legalább 15-ös szinten. Cserébe viszont kapsz egy 3d12+6-ot sebző ütőfegyvert. |
TŰZMÁGIA (157. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Hatékonyabbá akarod tenni tűz alapú varázslataidat? Itt az alkalom! A tűzmágia egy, a következő kör elejéig tartó bűbáj, melynek hatására minden tűzvarázslatot annyival többet sebez, amennyi a varázslói szinted (ez kb. a taumaturgiád felének felel meg). A tűzmágia elmondása 24 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense a köznyelven tűzbogyónak is nevezett kaktuszbogyó. |
SYMULF RÚNÁJA (182. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot még a megboldogult főmágus, Symulf kísérletezte ki, amikor a varázslótornyokban elszaporodtak a dongó lapidok, a tudást és értelmet elszívó, belélegző szörnyetegek. Ha Symulf rúnáját viseled, tökéletes védelmet élvezel a szakértelmet csökkentő szörnyekkel szemben, FT parancsot sem kell rájuk kiadni (de a varázslat nem véd meg a közvetett módon ártó hatásoktól, pl. szintszívás). Symulf rúnája a következő táborozás végéig tart, felrakása a V 182 paranccsal történik, 12 VP árán, anyagi komponense egy quwarg tojás. |
LÁTHATATLANSÁG (76. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a fantasztikus varázslattal tökéletesen láthatatlanná válhatsz, minden felszereléseddel, állatoddal együtt! A dolog előnyei kézenfekvőek, de azért lássuk őket sorban: 1.) Minden lopáspróbálkozásnál olyan, mintha a szakértelmed öttel magasabb lenne. (És ha fel is sülsz, a városi őrség akkor sem tud elfogni.) 2.) Táborozás közben senki nem fog téged megtalálni (így hát meglopni sem tudnak). 3.) A védettséged hárommal jobb a varázslat időtartama alatt. 4.) Mozgás közben nem fognak látni azok a KALANDOZÓK, akikkel találkozol. Azonban te sem támadhatsz meg olyan kalandozókat, akik nem látnak téged láthatatlanság észlelése varázslattal vagy más módon, még akkor sem, ha T/FT parancsod van rájuk kiadva! Ennek oka az, hogy a láthatatlanság varázslatot azért találták ki, hogy inkognitóban maradjon használója, bármi áron, nem pedig azért, hogy előnyei legyenek a harcban. (Sokak szerint a varázslat olyan belső-védő rúnákat tartalmaz, amelyek azonnal elpusztítanák használóját, ha orvul támadna valakire.) A láthatatlanság nem véd meg a kiváló szaglású szörnyek elől: ha ilyennel találkozol, továbbra is a rejtőzködés, a futás ill. a harc lesz a megoldás (persze a +3 védettség ekkor jól jön, mivel a szörny csak sejti, hogy hol vagy). Te magadtól nem tudod a varázslatot akármikor megszüntetni, ehhez mágiafeloldásra van szükség. A varázslat anyagi komponense egy manifesztátor nyúlvány, elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül, hatása a következő forduló elejéig tart. |
Erő: | 29 (31) | Szint: | 29 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 45 (62) | Támadás: | 38 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 101 kg |
Ügyesség: | 26 (35) | Védekezés: | 92 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/31 év |
Egészség: | 30 (33) | Életpont: | 537/470 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 29 (38) | Varázspont: | 946/172 | Pénz: | 1615 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 28/25 | Pszi pont: | 187/91 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/34 | ökölvívás: | 3/61 | szúrófegyverek: | *31/100 (+2%) |
vágófegyverek: | 10/10 | ütőfegyverek: | 22/6 (+4%) | lőfegyverek: | 29/3 (+3%) |
dobófegyverek: | 20/75 |
Feltételes fegyverváltás: agyartőr (#420) << Pusztítás Botja (#316) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 57/56 (+310%) | 2. nyomkövetés: | 82/71 (+12%) | 3. lopás: | 8/98 (+300%) |
4. mászás: | 9/82 | 5. csapdakészítés: | 12/79 | 6. csapdaészlelés: | 12/35 (+300%) |
7. gyógyítás: | 62/58 | 8. titkosírás: | 6/37 | 9. felderítés: | 31/95 (+4%) |
10. szörnyidomítás: | 8/6 | 11. teológia: | 52/28 (+14%) | 12. taumaturgia: | 94/50 (+6%) |
13. szerencsejáték: | 5/85 (+400%) | 14. versengés: | 11/24 | 15. harcművészetek: | 2/37 |
16. zene: | 8/29 | 17. szörnyismeret: | 19/45 | 18. pszi: | 20/62 (+60%) |
19. zárnyitás: | 5/11 (+300%) | 20. vadászat: | 7/13 | 21. bányászat: | 25/26 |
22. úszás: | 8/99 | 23. főzés: | 3/46 | 24. csapatmunka: | 1/39 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az árnymanóktól (4) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), az 5827. karaktertől (5827) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az emberektől (1) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | tolvajvér (#364) | méregsemlegesítés (#14) |
tűzmágia (#157) | láthatatlanság (#76) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! (számláló: 0) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | bronz taider (#641) | 1 | sárkánytőr (#626) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
2 | möszehát pajzs (#1231) | 1 | rövid kard (#171) | 1 | vadászkés (#1264) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | Pusztítás Botja (#316) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
24 | nyílvessző (#108) | 9 | tünde nyíl (#554) | 122 | * | vashegyű nyíl (#176) | ||
Pajzsok | ||||||||
1 | * | ryuku menetpajzs (#1320) | ||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Bufa páncélja (#538) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | lidérckorona (#531) | 1 | pszi katalizátor (#610) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | láthatatlan köpeny (#441) | 1 | * | mágusköpeny (#453) | 1 | ryuku vadászing (#1158) | ||
1 | sötét kámzsa (#699) | 1 | szirén köpenye (#820) | |||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | ryuku vállvédő (#1323) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 23 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | * | Urgod kesztyűje (#462) | ||
Övek és övcsatok | ||||||||
1 | * | fattylord deréköv (#1564) | 1 | ryuku derékszíj (#1324) | ||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hoarián bőrnadrág (#1345) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | értépő sarkantyú (#1482) | 1 | hoarián saru (#1346) | 1 | * | tűzúr csizmája (#533) | |
Fülbevalók | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 2 | mópat token (#585) | 1 | roxati üvegszem (#443) | ||
2 | * | zafír fülbevaló (#477) | ||||||
Nyakláncok | ||||||||
5 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | Natharion amulett (#742) | |||
1 | * | Ovgun nyaklánca (#615) | 3 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | ryuku nyaklánc (#1325) | ||
1 | * | szerencsetalizmán (#366) | 2 | viharamulett (#611) | $1 | * | villám szimbólum ($145) | |
1 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | arany masszariasztó (#437) | 2 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | |
1 | Xanathal karkötője (#956) | |||||||
Gyűrűk | ||||||||
1 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | életköves gyűrű (#1572) | 2 | * | Gorhud gyűrűje (#1257) | ||
1 | * | Rughar gyűrűje (#518) | 1 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | |||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
11 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 49 csepp tinta (#101), fér még: 61] | ||||||
21 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 105] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [benne 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 8] | ||||||
7 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 70] | ||||||
4 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 48] | ||||||
8 | sullár hólyag (#168) | [bennük 96 csepp spiritusz (#170), fér még: 64] | ||||||
6 | szent kehely (#257) | [bennük 32 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 28] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
8 | toxyl üvegcse (#592) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
10 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 120] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 1 korty víz (#27), fér még: 79] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 11 csepp ragasztó (#83), fér még: 89] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | acéltű (#334) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | ásó (#34) | 1 | Augur varázskönyve (#1097) | |||
1 | Baghar fétise (#1098) | 2 | bőrkantár (#1125) | 7 | csontkulcs (#74) | |||
1 | feneketlen bugyor (#570) | 1 | furulya (#233) | 1 | Goachan pipája (#1315) | |||
16 | gyógykenőcs (#313) | 3 | kaja (#2) | 1 | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | |||
2 | kinemfogyó tegez (#368) | 3 | kristályfolyadék (#449) | 12 | krónika (#1725) | |||
1 | kulcskarika (#648) | 2 | lótuszfőzet (#448) | 2 | manakristály (#500) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 2 | nagy aranykulcs (#246) | |||
5 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | oldalzsák (#1172) | 1 | olló (#335) | |||
1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 4 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 2 | roxati zárfaló (#314) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | Sheran cserepe (#1271) | 4 | sötét tekercs (#535) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
3 | teriád dobóháló (#1281) | 19 | varázskő (#305) | 9 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
6 | adamantit (#627) | 1 | agvari manafókusz (#890) | 35 | álompor (#396) | |||
1 | berzerker tüske (#713) | 7 | borkonyó bibe (#312) | 2 | cru formázó minta (#300) | |||
2 | csalánvirág (#582) | 11 | csillezsályalevél (#1253) | 5 | csuklyavirág (#133) | |||
9 | dentor bőr (#551) | 2 | dramoan kő (#967) | 93 | drótszőr (#37) | |||
73 | ében toboz (#578) | 111 | ezüstdarab (#326) | 7 | fokhagyma (#403) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 13 | grifftojás (#179) | 20 | gyíkfű (#201) | |||
20 | halcsont (#390) | 1 | hattyútoll (#1222) | 4 | iknegurin (#541) | |||
33 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kreommat szirom (#925) | |||
1 | küklopsz szem (#643) | 13 | lótuszvirág (#447) | 177 | madártoll (#112) | |||
3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mihlanil (#539) | 4 | mithril (#352) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 7 | mutáns csont (#331) | 12 | ovimon-bogyó (#207) | |||
13 | polip szívóka (#391) | 2 | remák szív (#264) | 2 | rókafarok (#124) | |||
1 | Salamon esszenciája (#952) | 17 | szárnyas hernyó (#69) | 20 | varányszem (#30) |
Összsúly: 200.25 kg | Megterheltség: 158% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 11 | angolna szálka (#1465) | 6 | bunthar bőr (#733) | 1 | Din cséphadarója (#840) | 60 | extra takarmány (#1360) | 14 | ezüstshuriken (#327) | 91 | gyöngymangó (#135) | 46 | rézgolyó (#343) | 4 | Tilnetor kardja (#474) | 1 | Trákin csákánya (#367) | 1 | vámpírölő (#951) | 12 | vas dobónyíl (#189) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
30823 | arany (#50) | 11 | angolna szálka (#1465) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
2 | bunthar bőr (#733) | 4 | drótszőr (#37) | 14 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fúvócső (#20) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 91 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 46 | rézgolyó (#343) | |||
1 | rövid íj (#107) | 1 | sallank nyíl (#129) | 3 | tinta (#101) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | Trákin csákánya (#367) | 1 | vámpírölő (#951) | |||
12 | vas dobónyíl (#189) | 8 | víz (#27) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
4 | pszi kő (#248) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
5 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | ében toboz (#578) | 3 | kaja (#2) | |||
2 | nyílvessző (#108) | 1 | Szent Kulacs (#285) | 1 | varázskő (#305) |