Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. okt. 14. 9h:10' EZ A 919. JÁTÉKHETED, 321. FORDULÓD 920. játékheted kezdete: okt. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 39 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 215 99 |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
tps 20 | TVP spórolása: 20 pontért |
h 1755 900 | használod az 1755. tárgyat |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
a 434 4023 1 | átadod a 434. tárgyat a 4023. kalandozónak (1 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár jobb oldalát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (6 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (5 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Aurád tisztul. (+1 jóság.) A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (7 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a purifikátor császár testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (5 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 62, gyógyulás: 13, összesen: -49 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
164 | 165 | 166 | |
6 | |
|
|
7 | |
|
|
8 | |
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar mágus testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal alaposan megvágod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csataremák feléd kúszó csápját. (8 támadással 539 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+53 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a csataremák fejét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csataremák testét. (6 támadással 509 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+50 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a csataremák véres nyúlványait. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1400, sebződés: 180, gyógyulás: 37, összesen: -143 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (6 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (5 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel párszor keményen megütöd a purifikátor császár testét. (6 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {KCC:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (5 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhányszor megcsapod a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {KCC:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a purifikátor császár testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (5 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel többször eltalálod a purifikátor császár testét. (6 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (5 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 115, gyógyulás: 24, összesen: -91 ÉP}
h 1755 200 | használod az 1755. tárgyat |
m 3 2 1 | mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [167,8] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.
(Továbbmész...) [168,7] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy smaragd őrsárkány. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
m 2 | mozogsz keletre |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
be 77 | bemész a 77. titkos labirintusba |
v 6 5 12 | elmormolod a 6. varázslatot |
lm 3 905 6 | mozogsz 3 905 6 |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {HD:} Szigonnyal teljesen átdöföd az opati polip puha testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. (ld. enc.) 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. {HD:} Szigonnyal felnyársalod az opati polip puha testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a kacagó szépia dzsuvás testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Csápjaival a kacagó szépia lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 polip szívókát. 519 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a kacagó szépia testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) A kacagó szépia csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 519 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
lm 6 900 4 | mozogsz 6 900 4 |
h 1755 200 | használod az 1755. tárgyat |
lm 905 7 900 | mozogsz 905 7 900 |
Elszántan a másikra rohansz. {HD:} Szigonnyal felnyársalod a moszatrája testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Szigonnyal teljesen átszúrod a moszatrája farkát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A moszatrája farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 216 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
lm 14 46 18 | mozogsz 14 46 18 |
Elszántan ellenfeledre támadsz. {HD:} Szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hínárevő piranha, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. {HD:} Szigonnyal tökéletesen perforálod az étkezési homár ollóját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az étkezési homár ollója a bal karodat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
lm 20 25 34 | mozogsz 20 25 34 |
Elszántan a másikra ugrasz. {HD:} Szigonnyal teljesen átdöföd a moszatrája testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Feléd sújt a moszatrája a farkával, de elhibázta! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {HD:} Szigonnyal teljesen átdöföd a moszatrája testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Feléd sújt a moszatrája a farkával, de elhibázta! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {HD:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken lecsap a bal karodra. (5 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 polip szívókát. 823 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
lm 34 33 33 | mozogsz 34 33 33 |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rontasz. {HD:} Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az opati polip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. {HD:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. {HD:} Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. {HD:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. {HD:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. {HD:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {HD:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. {HD:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa bal oldalát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} Szigonnyal megdöföd a nagyobb vércápa farkát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1037 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. {HD:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} Szigonnyal teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 54, gyógyulás: 11, összesen: -43 ÉP}
h 1755 200 | használod az 1755. tárgyat |
ftv 92 246 | felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 246. szörnyet |
lm 33 33 33 | mozogsz 33 33 33 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 533 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
ek 143 | t. energia kisütése: 143 |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [169,9] A tengerpart mögötted marad. Bozótos terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy régészeti lelőhelyet. (ld. enc.) Vajon mit rejthet a föld mélye? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [170,10] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Elena hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
m 4 | mozogsz délre |
h 1755 100 | használod az 1755. tárgyat |
v 198 179 53 | elmormolod a 198. varázslatot |
164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | |
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
[179,53] A síkságot ritka erdő váltja fel.
be 667 | bemész a 667. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 18: 2. térkép 1. pont 19: 2. térkép 11. pont 37: 2. térkép 24. pont 39: 2. térkép 12. pont 40: 2. térkép 42. pont 59: 2. térkép 43. pont 60: 2. térkép 47. pont 78: 2. térkép 48. pont 79: 2. térkép 63. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 18. pont 11: 1. térkép 19. pont 12: 1. térkép 39. pont 24: 1. térkép 37. pont 42: 1. térkép 40. pont 43: 1. térkép 59. pont 47: 1. térkép 60. pont 48: 1. térkép 78. pont 63: 1. térkép 79. pont |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 118.]
tpf 20 | TVP elővétele: 20 pontért |
ek 503 188 32 | t. energia kisütése: 503 188 32 |
178 | 179 | 180 | |
52 | |
|
|
53 | |
|
|
54 | |
|
|
[188,32] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos bal középső lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 243 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1987 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg ősmágus rücskös torát. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal súrolod a quwarg ősmágus nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A következő kincseket találtad: 2 sallank karom és 2 mocsári penke. 4835 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy kék orchidea felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 282 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 41 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2916 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 49, gyógyulás: 2, összesen: -47 ÉP}
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 259 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1880 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus rücskös torát. (6 támadással 389 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A következő kincseket találtad: 2 sáfránypor és 2 sallank karom. 5028 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 349 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 44 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3619 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 59, gyógyulás: 4, összesen: -55 ÉP}
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
ef 99 505 | energia fejlesztése 99 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
PURIFIKÁTOR CSÁSZÁR (393. SZÖRNY) Micsoda óriásira nőtt purifikátor ez? Császári látványosság, az bizonyos! Első gondolatod, hogy végre, egy ártatlan kérődző, amelyet lemészárolhatsz hájáért - aztán közelebbről ráébredsz, hogy íme, egy veszedelmes szörny, amely gyakorlatilag sebezhetetlen ütőfegyverrel! Persze még így is érdemes megkockáztatni a harcot - hiszen ki tudja, ha nyersz, talán épp ez az a purifikátor, amelynél a rég elveszett legendás császári kesztyű található! |
POLIP SZÍVÓKA (391. TÁRGY) Kimetszve egy polip szívókáját, és kiszárítva a napon, rugalmas, a természet által tökéletesre megalkotott tapadókorongokhoz juthatsz. Nyilván valamire jó lesz! (De vigyázz, mert az F parancstól esetleg permanensen csökkenhet az IQ-d!) |
RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY) Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el. |
TUDATFORRÁS (505. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati entitás legyőzése felbátorított, és magabiztossá tett titeket. Már olyan helyekre is elmerészkedtek a mindennapi tudati meditációtok során, ahová eddig - merő óvatosságból - inkább nem mentetek. Hamar rájössz majd, hogy amit eddig ismertél a kasztroplanáris síkból, az csak egy picinyke zuga volt ennek a fura, szinte felfoghatatlan dimenziónak. Vannak itt például furcsa szellemlények, gondolatfoszlányokból, érzelmekből képződött entitások, amelyek rád ugyan nem veszélyesek, de csodálatosan szépek, vagy épp fordítva, kimondhatatlanul rondák. Akadnak itt olyan jelenségek, amiket leginkább a ghallai időjáráshoz lehetne hasonlítani. Ezek néha viharként tombolnak, máskor pedig kellemesen bizsergetik az idetévedt látogatót. No, és persze vannak elképesztő képződmények, amiket gyorsan feltérképezhetsz, és kiismerhetsz, ha szánsz rá egy kis időt. Az egyik legismertebb ilyen kasztro-képződmény a tudatforrás. Nagyon sok van belőle, szinte bárhol megtalálható. Leginkább talán a Sötét Világ gejzíreihez hasonlatos, de ugyanúgy hajaz egy gusztustalan, épp felfakadó keléshez is. Időről-időre sűrű masszaként buggyan fel belőle a nyers tudati energia, ami aztán szétoszlik a környezetben. Ha ügyes vagy, némi koncentrálás árán könnyedén szipolyozhatsz ebből az energiából, ezáltal erősítve fel a tudatpont regenerációdat. (Ha kifejlesztitek ezt a képességet, a kör elején kapott tudatpont regeneráció alapját már nem a maxTU/7, hanem a maxTU/6 képletből számítjuk. Ha már rendelkezel ezzel a képességgel, akkor az arány tovább javul, és maxTU/5 lesz. A regenerációdat módosító, egyéb tudati képességek, az ott leírt szabályok szerint működnek továbbra is.) |
Erő: | 36 (55) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 37 (42) | Támadás: | 52 (55) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 31 (40) | Védekezés: | 88 (94) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/51 év |
Egészség: | 31 (44) | Életpont: | 798/733 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 41 (56) | Varázspont: | 1261/848 | Pénz: | 2236 arany | Kép. pont: | 26 |
Tudatpont: | 60/7 | Pszi pont: | 200/250 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/5 (+137%) | ökölvívás: | *36/100 (+6%) | szúrófegyverek: | 9/73 |
vágófegyverek: | 26/76 (+5%) | ütőfegyverek: | 7/20 | lőfegyverek: | 9/75 |
dobófegyverek: | 32/99 (+1%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
188,32 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 179,53 |
Kedvenc táborhely: 188,32 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/75 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 96/77 (+28%) | 3. lopás: | 1/79 |
4. mászás: | 27/65 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 25/40 (+17%) | 6. csapdaészlelés: | 4/11 (+6%) |
7. gyógyítás: | 43/40 | 8. titkosírás: | 7/78 | 9. felderítés: | 42/7 (+18%) |
10. teológia: | 72/16 (+19%) | 11. taumaturgia: | 84/80 (+51%) | 12. szerencsejáték: | 2/17 |
13. versengés: | 1/43 | 14. harcművészetek: | 39/20 | 15. zene: | 4/34 |
16. szörnyismeret: | 36/57 (+20%) | 17. pszi: | *22/100 | 18. zárnyitás: | 2/24 |
19. vadászat: | 20/72 | 20. bányászat: | 30/29 (+1%) | 21. úszás: | 9/45 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 68% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 30 alkalommal) |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ) |
mászol max. 600 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
szintszívó (#96), tyrannoszaurusz rex (#160), autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247), massza (#217), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), árnymanó (#4), őrült varázsló (#255), lebegő gomba (#39) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +21 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg királynő (#153) | |
tűzeső (#61) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | |
tűzeső (#61) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | nagyobb vércápa (#246) | fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
fürgülés (#92) | >> | Quwargamanga (#963) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. (teljesítve) |
2.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0) |
3.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
HŐSTETTEID |
Eddig 1 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 370). |
Eddig 4 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 74). |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 16 királynő, 8 élőholt, 17 vadász, 6 nagymester, 1 parafenomén, 8 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
tolvajfelismerés (243) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1142 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
959 | arany (#50) | 1 | bányászcsákány (#434) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | vámpírfog (#1221) | 30 | víz (#27) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | galachmit (#310) | 6 | halcsont (#390) | 12 | kaja (#2) | |||
1 | kampós acélszigony (#455) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | 3 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 21 | polip szívóka (#391) | |||
1 | pular kristály (#239) | 3 | purifikátor háj (#269) | 4 | rájabőr (#404) | |||
4 | ramit kő (#226) | 2 | sáfránypor (#211) | 3 | sallank karom (#128) | |||
1 | szigony (#389) | 5 | tudás gyöngye (#522) |