Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. júl. 1. 0h:16' EZ A 1041. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD 1042. játékheted kezdete: júl. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4121 SZÁMLA : XXXX |
be 502 | bemész az 502. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Néhány dolog megvilágosodik az agyadban a térképekkel kapcsolatban. (ld. enc.) Elbúcsúzol az öregembertől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 205.]
gyk 7 40 | gyakorolsz a 7. tárggyal 40 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a homokvarány bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A homokvarány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
tf 1 15 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért |
MOZGÁS LABIRINTUSOKBAN A földalatti labirintusok, barlangrendszerek, sötét mágustornyok bejárata általában igen alaposan el van rejtve. Egy kezdő kalandozó nem is tudja másképp megtalálni őket, csak ha térképet kap róla valakitől. Ilyenkor meg kell keresni a térkép adója által meghatározott koordinátákat, és ott a BE paranccsal belépni. A BE parancs paramétereként a labirintus sorszámát kell megadni (ez mindig a térkép alatt le van írva). Az ilyen helyeken általában sötét van, ezért nem árt, ha viszel magaddal valamilyen világítóeszközt (pl. fáklyát). A fáklyát nem kell kézbevenned, a labirintusba való belépéskor automatikusan használod. A labirintusban való mozgás igen egyszerű: a Labirintusban való Mozgás (LM) paranccsal történik. Használata hasonló az M parancséhoz, itt azonban nem irányokat kell megadnod, hanem referenciapontokat. A térképen minden hely, ahol lehet valami érdekes, egy számmal meg van jelölve. Ahhoz, hogy pl. a 2-es ponthoz eljuss, egyszerűen csak az LM 2 parancsot kell kiadnod. A számítógép kiszámítja, hogy hogyan juthatsz el oda a legrövidebb úton. Ha akarod, több pontot is megadhatsz az LM után, ilyenkor ezekre a pontokra ebben a sorrendben fogsz elmenni. Ha mondjuk a 2-es ponthoz a 3-as és 4-es érintésével akarsz eljutni, akkor az LM 3 4 2 parancsot add ki. A labirintusban való mozgás annyiszor 5 pontba kerül, ahány referenciapont mellett elmentél. Ha egy olyan ponthoz mész, amely egy le vagy felfelé vezető lépcsőre van írva, akkor automatikusan át is mész arra a szintre, ahová az vezet. A bejárat mindig az 1. szint 1. referenciapontja. Tehát ha ki akarsz menni a szabadba, csak az LM 1 parancsot kell kiadnod. EZ EGYBEN AZT IS JELENTI, HA A BE <lab.> PARANCS UTÁN LM 1 2 3 PARANCSOT ÍRSZ, AZONNAL KI IS FOGSZ JÖNNI, ANÉLKÜL, HOGY A 2-ES PONTHOZ MENNÉL! A labirintusban való mozgás nem számít bele a szabadban való mozgáshoz megadott 8 mezőnyi korlátozásba. LABIRINTUS INFOT NEM lehet más játékosnak átadni, ezt mindenkinek magának kell megszereznie! Mozgás közben persze különböző akadályokba ütközhetsz: pl. ajtókba és szörnyekbe, hogy csak a legalapvetőket említsük. Egy ajtón való átjutásra persze sokféle lehetőség kínálkozik, nyilván rá fogsz ezekre jönni. Néhol kincsesládákat is találhatsz, ezeket automatikusan megpróbálod kinyitni, és persze kifosztani. Utad során egyre nagyobb, egyre több szintű labirintusokat fogsz találni, ahol egyre nehezebb akadályok várnak rád (amelyek persze egyre értékesebb kincseket őriznek). Kezdetnek ennyit a térképekről. Itt a felfedezés lehetősége! |
Erő: | 22 (31) | Szint: | 9 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 116 cm |
IQ: | 10 (19) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 65 kg |
Ügyesség: | 10 (19) | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 18 (27) | Életpont: | 332/330 | Jellem: | jó (40) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 12 (21) | Varázspont: | 200/200 | Pénz: | 6 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 9 |
15,79 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 31 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 672 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 6 (+1) | 3. gyógyítás: | 7 |
4. felderítés: | 5 | 5. vadászat: | 5 | 6. bányászat: | 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 25 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
démontetű (#15) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). fekete gránittorony (530): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
3 | bot (#4) | 1 | bunkó (#5) | 1 | bunkósbot (#9) | |||
1 | * | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | kőkalapács (#13) | 3 | kőkés (#6) | ||
7 | mérgezett tüske (#23) | 7 | ubuk tüske (#131) | |||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | mind. jádeköve (#2565) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | Fairlight szütyője (#2108) | 34 | kaja (#2) | 10 | krónika (#1725) | |||
2 | sáfránykő (#979) | 2 | titanitdukát (#1480) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
3 | acélpengőke (#231) | 3 | antilopbőr (#48) | 1 | bordacsont (#16) | |||
3 | evaporőr háj (#105) | 3 | fabontó (#106) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 2 | királygyík bőr (#44) | |||
4 | kreiton esszencia (#892) | 4 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
1 | mákrózsa virág (#56) | 4 | mandibulapenge (#125) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 2 | rókafarok (#124) | 16 | sallank karom (#128) | |||
4 | smirglilevél (#29) | 6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
6 | tigroszlán fog (#63) | 6 | varányszem (#30) | 4 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 47.42 kg | Megterheltség: 65% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 141 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | smirglilevél (#29) | 2 | víz (#27) |
14 | 15 | 16 | |
33 | |
|
|
34 | |
|
|
35 | |
|
|