316. forduló, 318. forduló, Akire Solkin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. szept. 16. 9h:14'
EZ A 910. JÁTÉKHETED, 317. FORDULÓD
911. játékheted kezdete: szept. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 33 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2896
SZÁMLA : XXXX

AKIRE SOLKIN KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,32] koordinátán.
Széplelkű Vaszilij, amikor összefutottatok, adott neked egy törpe bakancsot.
Xanathar, amikor találkoztál vele, adott neked egy kvazár páncélt. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+432 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+76 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 1042. hetének nyerőszámai: 12, 1, 30. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz. 7 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy zoloboo sámán nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán jobb oldalát. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {HD:} Pengepajzzsal végigvágod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 35, gyógyulás: 64, összesen: +29 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 521.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 519.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 517.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 515.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-27 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 513.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 513.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 511.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 511.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 501.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 215 3
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 501.]

ek 7 6 20 t. energia kisütése: 7 6 20
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+20 csapdaészlelés.) [-20 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 501.]

hu 278 124 114 hulladék: 278 124 114
Hulladék, ezért nem gyűjtesz umbatari karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rókafarkat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kaktusztüskét. El is dobod a birtokodban levő 54 darabot. [0 pontot használtál fel, van még 501.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: lapkorong (183,31)-> (2 ap), rókafarok (183,31)-> (45 ap), umbatari karkötő (184,32)-> (kudarc), vasalt bunkó (183,31)-> (110 ap), összesen 157 arany, 8 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 496.]

bb 37 100 beraksz a bankba a 37. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 100 drótszőrt. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

bb 135 25 beraksz a bankba a 135. tárgyat (25 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 25 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

bb 153 24 beraksz a bankba a 153. tárgyat (24 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 24 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

bb 251 1 beraksz a bankba a 251. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 kvazár páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

tps 20 TVP spórolása: 20 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 476.]

h 1398 199 használod az 1398. tárgyat
Nyersz pár percet azzal, hogy egy karbin plazmát megmerítesz Zafórion esszenciájában. (+10 TVP.) [-10 pontot használtál fel, van még 486.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,89] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Elrakod a távcsövet. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy lidércúr. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[8 pontot használtál fel, van még 478.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

h 1755 300 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+211 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 473.]

be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. Odabent sötét honol. Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-22 varázspont.] Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 468.]

lm 3 8 11 mozogsz 3 8 11
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [3. PONT. --> 7. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Nyitva van! Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [8. PONT.] Hirtelen egy velociraptort veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a velociraptor vastag bőrét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a velociraptor bal lábát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal megvágod a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Félrehajolsz, de a velociraptor karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A velociraptor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. [raptor karom ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 1650 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 14, gyógyulás: 31, összesen: +17 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 1 kis aranykulcs [kis aranykulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP]. Felpakolsz. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [9. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy óriásféreg van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriásféreg testét. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod az óriásféreg bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az óriásféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2464 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 14, gyógyulás: 81, összesen: +67 ÉP}

Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [11. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 450.]

lm 13 13 15 mozogsz 13 13 15
Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [13. PONT.] Egyhelyben toporogsz.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [14. PONT.] Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [15. PONT.] Hirtelen egy óriásférget veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Elszántan ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriásféreg testét. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2464 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 19, gyógyulás: 21, összesen: +2 ÉP}

[9 pontot használtál fel, van még 441.]

lm 16 905 17 mozogsz 16 905 17
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [17. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [11 pontot használtál fel, van még 430.]

lm 900 7 7 mozogsz 900 7 7
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Újabb kanyar! [14. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [13. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, gránitból készült ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [12. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [9. PONT.] Egy lépcső aljához érkeztél. Igyekezve a felfelé vezető utat bevilágítani, felóvakodsz. [7. PONT. --> 3. PONT.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[18 pontot használtál fel, van még 412.]

lm 4 24 905 mozogsz 4 24 905
Mész tovább, előre. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [4. PONT. --> 18. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [19. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nanda. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nanda bal oldalát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal megcsapod a nanda testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A nanda fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a nanda száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2358 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 3, gyógyulás: 16, összesen: +13 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 bájitalt. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [24. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 400.]

lm 27 900 25 mozogsz 27 900 25
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [27. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy óriásféreg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásféreg testét. (5 támadással 335 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+33 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal megvágod az óriásféreg jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

A fal mellett találsz egy vasalt faládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 varázskő és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mész tovább, előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [24. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [19. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [23. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [25. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy ragyás burástya lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb csápját. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 380.]

lm 905 26 900 mozogsz 905 26 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [26. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Megnyomod. Miért is ne? Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 372.]

lm 19 905 22 mozogsz 19 905 22
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [25. PONT.] Folytatod az utat. Innen csak egy út van: előre! [23. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [19. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-20 varázspont.] Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [22. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], 150 arany, 1 varázskő, 2 csuklyavirág és 1 tudás gyöngye (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. [17 pontot használtál fel, van még 355.]

lm 22 900 20 mozogsz 22 900 20
Egyhelyben toporogsz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [19. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [20. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy óriásféreg az. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriásféreg testét. (5 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal megcsapod az óriásféreg jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az óriásféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2464 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 12, gyógyulás: 18, összesen: +6 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 349.]

lm 21 21 18 mozogsz 21 21 18
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [19. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [21. PONT.] Hamarosan egy átokmurgattyút pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú bal oldalát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1086 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 márványkulcsot, 40 aranyat, 1 ezüst nyakláncot [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és 1 igazgy. fülbevalót [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. Egyhelyben toporogsz.
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [19. PONT.] Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [18. PONT. --> 4. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 337.]

lm 5 31 903 mozogsz 5 31 903
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [5. PONT. --> 28. PONT.] Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [29. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [30. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [31. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 35. PONTRA. A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. [15 pontot használtál fel, van még 322.]

h 1755 200 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+200 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 317.]

lm 36 900 32 mozogsz 36 900 32
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [36. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [30. PONTON vagy.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [32. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [37. PONTON vagy.] [9 pontot használtál fel, van még 308.]

lm 903 38 900 mozogsz 903 38 900
A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [38. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [41. PONTRA.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [6 pontot használtál fel, van még 302.]

lm 42 33 903 mozogsz 42 33 903
A fenébe! Egy zsákutca. [42. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [30. PONTRA.] Az út véget ér - egy zsákutca! [33. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [39. PONTON.] A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. [6 pontot használtál fel, van még 296.]

lm 40 900 42 mozogsz 40 900 42
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [40. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [41. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [42. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [30. PONTRA.] [9 pontot használtál fel, van még 287.]

lm 34 903 44 mozogsz 34 903 44
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [34. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 43. PONTRA. A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [44. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [30. PONTON.] [9 pontot használtál fel, van még 278.]

lm 900 28 6 mozogsz 900 28 6
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [29. PONT.] A folyosó végén egy lépcsőt pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [28. PONT. --> 5. PONT.] Egy keskeny kőlépcső vezet itt lefelé. Előrevilágítasz, majd amikor nem látsz veszélyt, leóvakodsz. [6. PONT. --> 58. PONT.] [9 pontot használtál fel, van még 269.]

lm 51 54 905 mozogsz 51 54 905
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosó kanyarodik. [45. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérted a következő kanyart. [46. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [47. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Újabb kanyar! [48. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérted a következő kanyart. [49. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérted a következő kanyart. [50. PONT.] Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [51. PONT. --> 52. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út itt elkanyarodik. [53. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [54. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy átokmurgattyú az. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az átokmurgattyú poshadt hasát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1086 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nanda. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel kegyetlenül megütöd a nanda testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal megcsapod a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nanda fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2358 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 4, gyógyulás: 14, összesen: +10 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy szubreális vámpír. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír nyakát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szubreális vámpír jobb vállát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 ezüst kulcsot [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], 1 optiri agysisakot, 8 fokhagymát és 2 tükröt [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [27 pontot használtál fel, van még 242.]

vv 88 88 88 elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 242.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 242.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 242.]

lm 55 900 57 mozogsz 55 900 57
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-30 varázspont.] Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [55. PONT.] A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 agyartőr, 300 arany, 3 kvazár, 10 gyógykenőcs és 20 mérgezett vasnyíl. Gyorsan kiüríted a ládát. A rengeteg táp mellett még egy fontos dolgot találsz: a varázsbot harmadik darabját! Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [54. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [56. PONT.] Végre, a kijáratnál vagy! Kimész. [17 pontot használtál fel, van még 225.]

kf 533 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

tpf 20 TVP elővétele: 20 pontért
Felszabadítottunk neked 20 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

ek 503 188 32 t. energia kisütése: 503 188 32
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

182 183 184
88
89
90
(183,89) a 76. labirintus bejárata, lidércúr (#252), velociraptor (#161), óriásféreg (#171), nanda (#224), ragyás burástya (#111), átokmurgattyú (#225), szubreális vámpír (#223)

[188,32] Sűrű erdőbe érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő bal oldalát. (3 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 2116 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 4, gyógyulás: 26, összesen: +22 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy kisebb quwarg isten! Magadban kegyelemért könyörögve, villámgyorsan ugrasz ki az üregből. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.
[-1 TU.] [40 pontot használtál fel, van még 205.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (4 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1938 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 5, gyógyulás: 13, összesen: +8 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg ősmágus!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 44 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
A következő kincseket találtad: egy karbin plazma és egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. 5098 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 97, gyógyulás: 55, összesen: -42 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg szabotőr!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal felnyitod a quwarg szabotőr jobb hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 1462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 19, gyógyulás: 51, összesen: +32 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 13 gyíkfüvet. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 165.]

szk 230 keresed a 230. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 160.]

* 3. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2013. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 160.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 25, 3.
Kimerített a gyorsvágta. (-5 életerő.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Üzeneted érkezett a Fairlight bankhálózattól. Bérelhetsz náluk extra széfhelyet. (ld. enc.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 160 pontod maradt, ebből a következő körre 160 pontot vihetsz át. Kapsz még 458 pontot. A következő körben tehát 618 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A TUDÁS GYÖNGYE (522. TÁRGY)
A Tudás Gyöngye ritka és igencsak keresett varázstárgy. Ha fel akarod használni, el kell nyelned a H 522 paranccsal, ekkor a gyöngy mágikus energiája felszabadul, és egy véletlenszerűen választott alaptulajdonságod eggyel megnő, függetlenül attól, hogy mekkora volt (a TF-elés persze nem vész el, tehát ha 30-as erőd volt és 100-at TF-eltél, és az erőd megnő 31-re, a 100 TF-elés akkor is meglesz). A tudás gyöngye egyfajta jóindulatú ragaszkodással bír: a varázskőhöz hasonlóan, a tudás gyöngyétől sem tudsz megszabadulni semmilyen módon.

EXTRA SZÉFHELYEK A BANKOKBAN
A Fairlight bank az igazán hűséges és megbízható ügyfeleik számára extra széfhely bérlésére kínál lehetőséget. Ez azt jelenti, hogy többféle tárgyadat is tarthatod a bankban. A 12 alap tárgyhelyen felül tehát további tárgyhelyek lelhetnek gazdára. Egy-egy plusz hely 1000 aranyba kerül, és a kibérléséhez személyesen meg kell jelenni a bankban.
Vagyis: add ki a bank mezőjén a BE <banképület száma> <mennyi extra széfhelyet szeretnél> parancsot, és máris létrejön az üzlet. Annyiszor 1000 aranyat kell fizetned, amennyi széfhelyet szeretnél. Alapból ezt a karaktered készpénz formájában nyújtja át, de ha inkább a bankszámládról szeretnél fizetni, a harmadik paraméternek adj meg egy 1-est.
Ha ezt megtetted, a bankba tárgyakat pakolni továbbra is a BB paranccsal tudsz, kivenni őket onnan a KB parancsot kell használnod. Ezeket a széfhelyeket örök életedre adják, tehát a későbbiekben, vagy rendszeres időközönként nem kell érte fizetned.
A fenti szolgáltatást csakis azok számára ajánlja fel a bank, akik a csatorna keleti oldalán vannak, és forduló végén tele van a széfjük, azaz 12 különféle tárgyat tartanak benne. Ha a szolgáltatást felajánlották neked, attól fogva bármikor igénybe veheted, függetlenül attól, hogy hányféle tárgyat tartasz a széfben. Kiegészítés: Mostantól lehetőség van újabb 50 bankhely megvásárlására. Ebből az első 10 bárhol elérhető, és darabja 5000 aranyba kerül. Ha valaki már 60 bankhellyel rendelkezik, akkor a sziránusz pénzváltóknál igen borsos áron, darabonként 10000 aranyért bérelhet még újabb 40 helyet. Így a maximális banki tárhely egy karakternél 100.

KARAKTERLAP

Akire Solkin, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 317. fordulód.

Erő: 36 (55) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 134 cm
IQ: 37 (42) Támadás: 51 (54) Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 30 (39) Védekezés: 87 (93) Menekülés: 30 % Életkor: 33/48 év
Egészség: 31 (44) Életpont: 736/1086 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 41 (56) Varázspont: 1197/541 Pénz: 5208 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 56/6 Pszi pont: 185/178 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 29
Eddig összesen 2814 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35 038 TP-t kaptál. Jelenleg 3 915 273 TP-d van. A következő szinthez még 84 727 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar katona, ében hadúr, ongóliant hadúr. A 244. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 7550 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/68 ökölvívás: 36/62 (+9%) szúrófegyverek: 9/73
vágófegyverek: 26/57 (+4%) ütőfegyverek: 7/20 lőfegyverek: 9/75
dobófegyverek: 32/80 (+3%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
188,32 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 183,89
Kedvenc táborhely: 188,32

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 42/79 (+16%) 2. nyomkövetés: 96/20 (+5%) 3. lopás: 1/79
4. mászás: 27/24 (+4%) 5. csapdakészítés: 24/68 (+19%) 6. csapdaészlelés: 24/5 (+2024%)
7. gyógyítás: 43/40 8. titkosírás: 7/78 9. felderítés: 41/89 (+36%)
10. teológia: 70/36 (+35%) 11. taumaturgia: 82/10 (+57%) 12. szerencsejáték: 2/17
13. versengés: 1/43 14. harcművészetek: 39/20 15. zene: 4/34
16. szörnyismeret: 35/45 (+34%) 17. pszi: 22/13 (+3%) 18. zárnyitás: 2/24
19. vadászat: 20/26 20. bányászat: 30/15 21. úszás: 9/45

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 68% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 30 alkalommal)
kutatsz max. 10 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot )
mászol max. 600 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50)
szintszívó (#96), tyrannoszaurusz rex (#160), autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247), massza (#217), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), árnymanó (#4), őrült varázsló (#255), lebegő gomba (#39)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), kisebb quwarg isten (#213)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +21 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> quwarg királynő (#153)
tűzeső (#61) >> tyrannoszaurusz rex (#160) tűzeső (#61) >> kronotapír (#286)
tűzeső (#61) >> tüskés gigaféreg (#256)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Quwargamanga (#963) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
3.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!

HŐSTETTEID
Eddig 1 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 330).
Eddig 4 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 66).
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 16 királynő, 8 élőholt, 17 vadász, 6 nagymester, 1 parafenomén, 8 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1375 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 áldott kő (#642) 100 drótszőr (#37) 25 gyöngymangó (#135)
54 kaktusztüske (#114) 1 lapkorong (#80) 24 pirkit (#153)
15 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128) 1 umbatari karkötő (#278)
2 vasalt bunkó (#181) 48 víz (#27) 1 kvazár páncél (#251)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
267 arany (#50) 1 agyartőr (#420) 3 bájital (#261)
2 csuklyavirág (#133) 8 fokhagyma (#403) 1 galachmit (#310)
13 gyíkfű (#201) 10 gyógykenőcs (#313) 3 kvazár (#244)
1 márványkulcs (#245) 20 mérgezett vasnyíl (#187) 1 optiri agysisak (#315)
1 tudás gyöngye (#522) 3 varázskő (#305)


Üzenet küldése a karakternek