Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. szept. 11. 9h:11' EZ A 910. JÁTÉKHETED, 316. FORDULÓD 911. játékheted kezdete: szept. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2896 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). {HD:} Pengepajzzsal megvágod a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Előrehajolva csap a zoloboo sámán, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 25, gyógyulás: 65, összesen: +40 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 215 3 |
hu 181 80 | hulladék: 181 80 |
bb 2 40 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (40 darabot) |
tps 20 | TVP spórolása: 20 pontért |
h 1398 199 | használod az 1398. tárgyat |
h 1755 400 | használod az 1755. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
178 | 179 | 180 | |
52 | |
|
|
53 | |
|
|
54 | |
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász varkaudar testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal végigmetszed a vadász varkaudar nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 453 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok jobb karját. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona jobb oldalát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar katona testét. (8 támadással 519 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a varkaudar katona csillogó páncélját. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (3 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal súrolod a varkaudar katona fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar katona nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] Eldobod az értéktelenné vált vérvágyó sólyom trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő varkaudar katona trófeát. 7469 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1109, sebződés: 200, gyógyulás: 223, összesen: +23 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok nyakát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bikafejét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csataremák testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod a csataremák testét. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a csataremák testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápjaival a csataremák lecsap a jobb karodra. (12 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csataremák véres nyúlványait. (8 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a csataremák testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A csataremák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1248, sebződés: 183, gyógyulás: 260, összesen: +77 ÉP}
m 1 5 6 | mozogsz északkeletre, délnyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (26 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drakolich jobb oldalát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal felnyitod a drakolich nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A drakolich feléd harap, de sikertelenül. A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [178,54] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Marcho Ven-Saak egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szekérkaravánt. (ld. enc.) Északkeletre tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz megbűvölt utazóládát. (ld. enc.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy quwarg boly van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [177,54] Még mindig füves síkságon vagy.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő fejét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 2227 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 5, gyógyulás: 45, összesen: +40 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 33 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal megcsapod a quwarg szabotőr bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 40 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 1408 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 77, gyógyulás: 20, összesen: -57 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr testét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg szabotőr fejét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal megvágod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg szabotőr megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 39 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 1498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 64, gyógyulás: 18, összesen: -46 ÉP}
h 1755 200 | használod az 1755. tárgyat |
v 198 181 84 | elmormolod a 198. varázslatot |
176 | 177 | 178 | 179 | 180 | |
52 | |
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
[181,84] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal súrolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki bal lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal megvágod a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 728 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az óriáspók testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriáspók förtelmes fejét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal végigmetszed az óriáspók testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 737 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a sötét gnóm testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal alaposan megvágod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 540 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 6, gyógyulás: 21, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [182,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [183,87] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.
h 1755 200 | használod az 1755. tárgyat |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
m 5 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre |
(Továbbmész...) [183,89] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.
h 1755 200 | használod az 1755. tárgyat |
tpf 20 | TVP elővétele: 20 pontért |
ek 503 188 32 | t. energia kisütése: 503 188 32 |
180 | 181 | 182 | 183 | 184 | |
83 | |
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
[188,32] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy. Találsz egy quwarg bolyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 2270 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 9, gyógyulás: 73, összesen: +64 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg ősmágus díszes potrohát. (5 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mocsári penke és egy karbin plazma. 4725 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 71, gyógyulás: 91, összesen: +20 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal megcsapod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 41 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
3305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 50, gyógyulás: 76, összesen: +26 ÉP}
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 2132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 12, gyógyulás: 62, összesen: +50 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sáfránypor és egy rókafarok. 5139 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 81, gyógyulás: 87, összesen: +6 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 36 életpontot vesztettél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi hatás! A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy karbin plazma és 2 sallank karom. 4919 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 89, gyógyulás: 81, összesen: -8 ÉP}
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
PSZI KATALIZÁTOR (610. TÁRGY) A pszi katalizátor egy fejpánt, amelyet a fejedre erősítve, megnő az pszionikus aktivitásod. Ez azt jelenti, hogy ha pszi követ nyelsz úgy, hogy pszi katalizátor van a fejeden, nemcsak a pszi szakértelmed, hanem a maximális lehetséges pszi pontod is növekszik, ezáltal közvetve lehetővé válik némi kontinuum-tágítás. A pszi katalizátort tíz pszi kristályból és két mithrilből csinálhatod meg varázstárgy készítéssel, 30 TVP árán, a KT 610 parancs kiadásával, és a KF 610 paranccsal viselheted. |
VARKAUDAR KATONA (691. SZÖRNY) A varkaudar invázió kudarcot vallott, és a hadsereg tagjainak többsége odaveszett a háborúban. Az alanori híradások szerint minden varkaudar ott pusztult a csatamezőkön, és Ghalla büszke kalandozói csírájában elfojtották a gonosz fenyegetést. Sajnos az igazság sarkalatosabb ennél, ugyanis voltak túlélők. Méghozzá harcosok a legjobbak közül, akik a nagy sereg szétoszlása után kénytelenek voltak bujdoklásba menekülni. Aztán így vagy úgy újra varkaudarok közé csöppentek, és megkezdték az utánpótlás nevelését. A varkaudar katonák tökéletes harcosok, kiképzésük nem is akármilyen, hosszú és fáradalmas folyamat. Jó, ha százból egy varkaudar képes végigmenni rajta. Aki azonban inváziós katonai rangra emelkedett, már nem félhet semmitől, legfőképpen nem az olyan dolgoktól, hogy egy öngyilkos kalandozó kivont karddal a kezében beront a varkaudar településre, ahol ő tartózkodik. Egyértelmű, mi lesz a soron következő csata kimenetele. |
SZEKÉRKARAVÁN (1215. TEREPTÁRGY) Már messziről megpillantod a színpompás szekereket és a népeket körülöttük. A szekerektől nem messze, egy kövekkel körberakott területen épp egy hevenyészve felállított tábortűz próbál kihunyni, egy-két elszánt, szakadtruhás kölyök pedig a lábával rugdossa rá a földet, hogy ez mielőbb megtörténhessen. Ezek szerint épp indulni készülnek. A szekereket hétköznapi, többnyire lesoványodott lovak húzzák, sehol nem látsz egyetlen trikornist, vagy alanori csatamént. Rakományukat eszkábált ponyva védi az eső elől, illetve ez megakadályozza azt is, hogy oldalról a belsejükbe lehessen látni. Épp ezért kicsit arrébb sétálsz, ahonnan már jól szemügyre veheted, mit is cipelnek a járművek. Az egyikben például rengeteg kötelet látsz, a másikban amnioszt szállítanak, a harmadikban pedig - talán jól látod - mintha egy hatalmas malomkő lenne a rakomány. Addig nézelődsz, míg egy jól kipárnázott, pedert bajszú, nyesett szakállú törpe nem lép eléd. Bemutatkozik, de kacifántos nevét nem sikerül megjegyezned, majd felajánlja, hogy nyugodtan tarts velük. Mormogsz valami olyasmit, hogy meggondolod, de azért köszönöd az invitálást. A szekérkaravánon utazáshoz nem kell mást tenned, csak kiadnod a BE 1215 <hány mezőig> parancsot. Azt, hogy melyik karaván melyik irányba tart, a fordulód szövegében olvashatod. A karavánnal minimum 3 mezőt, maximum 15 mezőt lehet utazni. Ilyenkor gyorsan telik az idő (biztos, mert jó társaságban vagy), így az utazás költsége mezőnként csupán 2 TVP. Ezek a lépések természetesen nem számítanak normál lépésnek a korlát szempontjából, viszont a megtett mérföldek a mellékelt térképen sem látszanak majd. [Játéktechnikailag az egész leginkább a teleportáláshoz hasonlít. Bár a karavánok képzeletben mozognak, ténylegesen nem, mindig ugyanazon a mezőn találod őket, így egy-egy ilyen utazáshoz nincs is szükséged időzítésre. A karavánnal való közlekedést nyugodtan bekalkulálhatod az UL-ed tervezésekor. Természetesen miután kiszálltál a karavánból, nem fogsz tudni még azon a mezőn visszaszállni, így jól gondold meg meddig utazol velük.] |
MEGBŰVÖLT UTAZÓLÁDA (1218. TÁRGY) A karavánosok egyik szekerén egy jókora faládát pillantasz meg, mely leginkább azzal hívja fel magára a figyelmet, hogy csillog körülötte a levegő. - Látom, tetszik! - szólít meg valaki. Amikor megpördülsz, a karaván vezetőjét, egy köpcös, pödört bajszos ember férfit látsz magad előtt. Elmondod neki, hogy ilyen különös ládát még sosem láttál! - Igen, igen! Különös egy láda. Egy varázslótól kaptam valamikor régen. Jódarabig a karavánunkkal utazott. Aztán búcsúajándékként adta, amikor végül elvált az utunk. Praktikus kis szerkezet az biztos! Teletömködheted holmikkal, akkor sem lesz nehezebb, mint alapban! Huh, ilyen kell neked! Szívesen megvásárolnád. A fickó azonban csak megcsóválja a fejét. Aranyért nem adja. Viszont ha lenne nálad ezüstékszer, meggondolná a dolgot. További kíváncsiskodásodra elmondja, hogy egy ezüstnyakláncért, két ezüstkarkötőért, és öt ezüstgyűrűért odaadja. Remek hír! A láda egyfajta feneketlen tárgyhelyként működik. Súlya 2 kiló, amit viszont beledobsz, az elveszti a súlyát. Így ha magadnál hordod 14 kg-val csökkenti a megterheltséged. Ezenkívül +20 féle tárgyad lehet, mint egyébként. Két vagy több megbűvölt utazóláda hatása nem adódik össze. A láda megszerzéséhez nem kell mást tenned, csak 10 TVP-ért kiadnod a KT 1218 (azaz Küldetés Teljesítése) parancsot azon a mezőn, ahol szekérkaraván is van. A csere ilyenkor létrejön, és az ezüstékszerekért cserébe megkapod a megbűvölt utazóládát. A tárgy ezután már nem átadható. |
LÁPI HAJLÉK (670. TEREPTÁRGY) Egyszercsak egy apró, nádból épített, takaros kis házat pillantasz meg az egyik stabilabbnak tűnő zsombékon. Közelebb merészkedsz. A ház előtt egy töpörödött gnóm üldögél. Amikor megpillant téged, elmosolyodik. - Á, egy kalandozó! Mi járatban erre, a mocsár szívében? Te is illően köszöntöd, bemutatkoztok, mesélsz a külvilág híreiről. A kimondhatatlan nevű gnóm elgondolkodva bólogat, majd megkérdezi. - Mondd csak, nem hallottál esetleg Tiumbéről? Már jó ideje, hogy eltűnt, de hiába keressük a többi mocsárlakóval együtt. Segíts nekünk megtalálni őt, és megtaláljuk a módját, hogy megjutalmazzunk téged. Megígéred, hogy megteszel minden tőled telhetőt, aztán búcsút intesz a remetének. [Figyelem: a küldetést bármely lápi hajlékban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
HIBÁTLAN GYÉMÁNT (680. TÁRGY) Egy tökéletesen csiszolt, a fényt a szivárvány ezer színében visszaverő gyémánt - csodálatos! Vajon honnan jutott hozzá a gnóm? Mohó tekintetedet látva, a gnómocska gyorsan visszasüllyeszti a gyémántot a zsebébe. - Ha meg akarod kapni, hozz el nekem néhány apróságot! Szükségem lenne egy darázsfarokra, egy aurach bőrre, és egy alligátor fogra! [Ha a szükséges tárgyakat megszerezted, a lápi hajlékon add ki a Küldetés Teljesítése: KT 680 parancsot, és a gnómtól megkapod a gyémántot.] De vajon mire lehet jó ez a csodálatos gyémánt azon kívül, hogy értékes? Egy biztos - semmi pénzért nem leszel hajlandó odaadni senkinek ezt a csodát! |
Erő: | 36 (55) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 37 (42) | Támadás: | 51 (54) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 30 (39) | Védekezés: | 87 (93) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/48 év |
Egészség: | 31 (44) | Életpont: | 736/985 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 41 (56) | Varázspont: | 1191/759 | Pénz: | 4941 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 56/17 | Pszi pont: | 185/122 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 29 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/68 | ökölvívás: | 36/53 (+8%) | szúrófegyverek: | 9/73 |
vágófegyverek: | 26/53 (+2%) | ütőfegyverek: | 7/20 | lőfegyverek: | 9/75 |
dobófegyverek: | 32/77 (+7%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
188,32 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 183,89 |
Kedvenc táborhely: 188,32 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/63 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 96/15 (+35%) | 3. lopás: | 1/79 |
4. mászás: | 27/20 (+17%) | 5. csapdakészítés: | 24/49 (+19%) | 6. csapdaészlelés: | 3/81 |
7. gyógyítás: | 43/40 | 8. titkosírás: | 7/78 | 9. felderítés: | 41/53 |
10. teológia: | 70/1 (+43%) | 11. taumaturgia: | 81/53 (+62%) | 12. szerencsejáték: | 2/17 |
13. versengés: | 1/43 | 14. harcművészetek: | 39/20 | 15. zene: | 4/34 |
16. szörnyismeret: | 35/11 (+34%) | 17. pszi: | 22/10 (+4%) | 18. zárnyitás: | 2/24 |
19. vadászat: | 20/26 (+46%) | 20. bányászat: | 30/15 | 21. úszás: | 9/45 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 68% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 30 alkalommal) |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ) |
mászol max. 600 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
szintszívó (#96), tyrannoszaurusz rex (#160), autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247), massza (#217), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), árnymanó (#4), őrült varázsló (#255), lebegő gomba (#39) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), kisebb quwarg isten (#213) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +21 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg királynő (#153) | |
tűzeső (#61) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | |
tűzeső (#61) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Quwargamanga (#963) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
3.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
Eddig 1 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 320). |
Eddig 4 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 64). |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 16 királynő, 8 élőholt, 17 vadász, 6 nagymester, 1 parafenomén, 8 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
tolvajfelismerés (243) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1396 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
972 | arany (#50) | 18 | kaja (#2) | 3 | vas dobónyíl (#189) | |||
39 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kőszem (#304) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
10 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | shinai gömb (#348) | 1 | varázskő (#305) |