Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. aug. 26. 9h:56' EZ A 904. JÁTÉKHETED, 311. FORDULÓD 905. játékheted kezdete: aug. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 215 3 |
hu 111 | hulladék: 111 |
fog 78 274 | elfogod a 78. szörnyet a 274. tárggyal |
h 1398 199 | használod az 1398. tárgyat |
h 1755 580 | használod az 1755. tárgyat |
tps 20 | TVP spórolása: 20 pontért |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Meglengetve a nitmák kardot a másikra rohansz. {HD:} Nitmák karddal párszor kilyukasztod a kőkorszaki szaki bal lábát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {HD:} Pengepajzzsal felnyitod a kőkorszaki szaki jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 728 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a sötét főgnóm testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. {HD:} Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a sötét főgnóm jobb lábát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét főgnóm bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 748 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 7, gyógyulás: 24, összesen: +17 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a sötét főgnóm jobb oldalát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a sötét főgnóm testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 748 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 8, gyógyulás: 22, összesen: +14 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel szőrös testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Varkaudar lándzsával megdöföd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod az ezoterikus mardel bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 198 193 27 | elmormolod a 198. varázslatot |
175 | 176 | 177 | |
50 | |
|
|
51 | |
|
|
52 | |
|
|
[193,27] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg királynő. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő bal hátsó lábát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Megmarkolva a nitmák kardot a másikra rontasz. {HD:} Nitmák karddal párszor kilyukasztod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 2132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. {HD:} Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a ragyás burástya testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal megcsapod a ragyás burástya nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriáspók testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {HD:} Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod az óriáspók testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kilukasztod az óriáspók testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az óriáspók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 737 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sötét főgnóm bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. {HD:} Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét főgnóm jobb oldalát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal végigmetszed a sötét főgnóm jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 4 spirituszt.) 748 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
192 | 193 | 194 | |
26 | |
|
|
27 | |
|
|
28 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy Arénagödröt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csataremák nyakát. (9 támadással 574 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a csataremák fejét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csataremák nyakát. (8 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a csataremák testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel csak érinted a csataremák feléd kúszó csápját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a csataremák bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1474, sebződés: 247, gyógyulás: 154, összesen: -93 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. {HD:} Varkaudar lándzsával felnyársalod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal alaposan megvágod a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos bal lábát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Megmarkolva a nitmák kardot ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Nitmák karddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar iszákos bal lábát. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar pálinka. 3258 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 60, gyógyulás: 59, összesen: -1 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csataremák testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor megcsapod a csataremák testét. (7 támadással 452 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a csataremák testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhányszor megcsapod a csataremák testét. (6 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a csataremák nyakát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a csataremák lecsap a jobb karodra. (12 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod a csataremák feléd kúszó csápját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Te itt életveszélyben vagy. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1569, sebződés: 274, gyógyulás: 317, összesen: +43 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar mágus testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {HD:} Varkaudar lándzsával teljesen átszúrod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 3 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 20 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok jobb karját. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. {HD:} Varkaudar lándzsával megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal megvágod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc és egy fűszertartó. 2065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
m 1 3 4 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [194,28] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy csodabazár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg harcos lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Marokra fogva a nitmák kardot ellenfeledre rontasz. {HD:} Nitmák karddal párszor kilyukasztod a quwarg harcos torát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 6, gyógyulás: 45, összesen: +39 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Megmarkolva a nitmák kardot a másikra támadsz. {HD:} Nitmák karddal többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg bal vállát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2465 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 9, gyógyulás: 44, összesen: +35 ÉP}
(Továbbmész...) [194,29] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő ezoterikus mardel mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. {HD:} Varkaudar lándzsával megdöföd az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a roguena testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Varkaudar lándzsával megdöföd a roguena testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal megvágod a roguena testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A roguena karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
h 1755 400 | használod az 1755. tárgyat |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [192,31] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Kaqxar orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy friss csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [191,31] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. {HD:} Nitmák karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2896 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 5, gyógyulás: 58, összesen: +53 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák kardot a másikra rontasz. {HD:} Nitmák karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 2237 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [189,31] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csapat qwarg rohamosztagos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (8 támadással 510 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a qwarg rohamosztagos fejét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a 13 qwarg rohamosztagos. (13 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel meghorzsolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 2 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [188,32] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 3322 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 19, gyógyulás: 25, összesen: +6 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 49 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg ősmágus rücskös torát. (5 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 27 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy téfea-agy. 4946 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 128, gyógyulás: 91, összesen: -37 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Meglengetve a nitmák kardot a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Nitmák karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a quwarg parafenomén bal első lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 42 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3135 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 51, gyógyulás: 60, összesen: +9 ÉP}
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Elszántan a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos jobb oldalát. (3 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1946 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus díszes potrohát. (7 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy karbin plazma és 2 csuklyavirág. 5250 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 89, gyógyulás: 31, összesen: -58 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus díszes potrohát. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi hatás! A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 csuklyavirág. 5028 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 2, gyógyulás: 58, összesen: +56 ÉP}
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
tpf 20 | TVP elővétele: 20 pontért |
szk 78 | keresed a 78. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
CSATAREMÁK (694. SZÖRNY) A csataremák a szutykos remák távoli rokona. A távoli szó elég találó, mivel mindkét lényt mágiával hozták létre. A csataremák egész életében kötődik gazdájához, többnyire varkaudarok használják hátasállatként. Lábak helyett hatalmas csápokon mozog, de a szutykos remákkal ellentétben a csataremák a földön csúszik, nem pedig a levegőben levitál. Rendkívüli pszionikus energiák birtokosa, így azonnal megérzi, ha idegen tudat tartózkodik a közelben. Emiatt elbújni nem lehet előle, még BA paranccsal sem. Ha harcra kerül a sor, jobb ha már a harc elején nyakadba szeded a lábad. A csataremák 12 csápjával és a bénító méreggel, amit az ütéseivel a testedbe juttat, nagyon hamar mozgásképtelenné tesz bármely nagytestű élőlényt, de mozgékonyságának hála a kisebb termetű humanoidokkal is könnyűszerrel elbánik. Sajnálatos módon a csataremáknak is megvan az a kellemetlen képessége, hogy halála előtti pillanatban elteleportál egy biztonságosabb helyre, ahol regenerálódhat (állítólag láttak már olyan kalandozót, aki képes volt véglegesen legyőzni egy ilyen lényt, de a titkát a sírba vitte magával, amikor a feldühödött varkaudarok - a csataremák gazdái - apró darabokra szaggatták). |
Erő: | 36 (55) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 37 (42) | Támadás: | 51 (54) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 30 (39) | Védekezés: | 87 (93) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/47 év |
Egészség: | 31 (44) | Életpont: | 731/1088 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 41 (56) | Varázspont: | 1113/252 | Pénz: | 8259 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 49/5 | Pszi pont: | 180/263 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/68 | ökölvívás: | 36/21 (+6%) | szúrófegyverek: | 9/34 (+61%) |
vágófegyverek: | 25/95 (+20%) | ütőfegyverek: | 7/20 | lőfegyverek: | 9/75 |
dobófegyverek: | 32/48 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) (160%) << nitmák kard (#856) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
188,32 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 188,32 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/67 | 2. nyomkövetés: | 94/80 (+5%) | 3. lopás: | 1/79 |
4. mászás: | 26/42 (+11%) | 5. csapdakészítés: | 23/39 (+22%) | 6. csapdaészlelés: | 3/59 |
7. gyógyítás: | 43/40 | 8. titkosírás: | 7/32 | 9. felderítés: | 41/31 |
10. teológia: | 67/83 (+45%) | 11. taumaturgia: | 78/10 (+78%) | 12. szerencsejáték: | 2/17 |
13. versengés: | 1/43 | 14. harcművészetek: | 39/20 | 15. zene: | 4/34 |
16. szörnyismeret: | 33/69 (+20%) | 17. pszi: | 21/19 (+2%) | 18. zárnyitás: | 2/24 |
19. vadászat: | 18/42 (+46%) | 20. bányászat: | 29/94 (+11%) | 21. úszás: | 9/45 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 68% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 30 alkalommal) |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ) |
elfogod színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 600 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
szintszívó (#96), tyrannoszaurusz rex (#160), autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247), massza (#217), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), árnymanó (#4), őrült varázsló (#255) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), kisebb quwarg isten (#213) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +21 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg királynő (#153) | |
tűzeső (#61) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | |
tűzeső (#61) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Quwargamanga (#963) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. (teljesítve) |
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
Eddig 1 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 300). |
Eddig 4 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 60). |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 16 királynő, 8 élőholt, 17 vadász, 6 nagymester, 1 parafenomén, 8 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
tolvajfelismerés (243) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1617 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | sallank karom (#128) | 51 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
76 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 2 | csalánvirág (#582) | |||
4 | csuklyavirág (#133) | 17 | drótszőr (#37) | 6 | ében toboz (#578) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 13 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | |||
7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
6 | ragasztó (#83) | 1 | shinai gömb (#348) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vasérc (#152) |
187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | |
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|