30. forduló, 32. forduló, TAKA MURIR összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. dec. 6. 9h:10'
EZ A 34. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD
35. játékheted kezdete: dec. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5737
SZÁMLA : XXXX

TAKA MURIR KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [25,-10] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+3 varázspont.)

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 174.]

fkt 4 2 felt. készítesz a 4. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

d 64 1 eldobod a 64. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú!

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja a százfogú szivacsos testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszablyával megvágod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszablyával végigvágod a százfogú testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a százfogú, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 2 rézdarabot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [14 pontot használtál fel, van még 160.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[26,-10] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.


(Továbbmész...) [27,-10] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.

Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
Találkozol Lestat de Valoisszal. Egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy rőtmanó kacagányt visel. Fegyverzetét egy púpos burástya trófea és egy rájanyék trófea színesíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [28,-11] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

[36 pontot használtál fel, van még 124.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +1 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve erőpajzs I. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. 2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! [30 pontot használtál fel, van még 94.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[29,-10] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rájanyék. Itt csata lesz.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja a rájanyék jobb vállát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék bal szárnyát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [30,-9] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy apró figura bukkan fel előtted: egy árnymanó gyermek, amelyet egy hebrencs csapda foglyul ejtett. A szerencsétlen már szétverte félig kőkéssel a csapdát, de látszik, hogy ereje végleg fogytán van, és már nagyon sok vért vesztett. Ha ki akarod szabadítani, 10 TVP-t kell elköltened (19. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy garokk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk varacskos hátát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel kegyetlenül megütöd a garokk testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a garokk agyarával. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


Találkozol Nim'rod, a Morfo. Egy ezüst gyűrűt és egy szöges páncélt visel. Felszerelését egy rájanyék trófea és egy garokk trófea színesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [31,-8] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [36 pontot használtál fel, van még 58.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[31,-7] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 kis bőrpajzsot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tigroszlán. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tigroszlán bal első lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A tigroszlán többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tigroszlán feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 tigroszlán fogat. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [32,-6] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gyilkos mókus. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra rohansz. Csontszablyával végigmetszed a gyilkos mókus bal hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A gyilkos mókus kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos mókus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 10 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 20.]

f 33 kísérletezel a 33. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz ásót. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 10.]

f 17 kísérletezel a 17. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Vadul gondolkozol... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz kőkalapácsot. (ld. enc.) 9 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 171 pontot. A következő körben tehát 171 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ERŐPAJZS I. (12. VARÁZSLAT)
Az erőpajzs I. javítja ellenállásodat a fizikai támadásokkal szemben: 2-vel jobb lesz a védettséged. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, és egészen a következő táborozás végéig tart. Ez egy láthatatlan burok, amely körbeveszi egész testedet. Párhuzamosan létezhet mágia ellen védő pajzsokkal és páncélokkal, de más erőpajzsokkal nem.

GYILKOS MÓKUS (29. SZÖRNY)
Az erdők e vérszomjas ragadozója ártatlan külsejével megtéveszti a gyanútlan utazókat. Amikor azonban valakinek a nyakába ugrik ez a csupa fog-karom harapógép, gyakran megváltozik az ember véleménye. Feltéve, ha túléli a támadást. Öreg, tapasztalt vándorok szerint a gyilkos mókus húsa ehető.

ÁSÓ (34. TÁRGY)
Ha gondos munkával, egy smirglilevelet használva, letisztogatod a lapockacsontot, megélesíted az alsó két peremét, és kőkéssel lukat ütsz bele a tetején, kész egy ásó-fej. A felső lukba egy botot kell illeszteni, hogy egy kész szerszámod legyen. Az ásó készítése 24 pontba kerül. Ha gödröt akarsz valahol az új szerzeményeddel ásni, akkor a H 34 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. Tipp: Ezzel eleinte leginkább dombos és hegyes vidéken érdemes próbálkozni, hátha találsz valamit.

KŐKALAPÁCS (13. TÁRGY)
Egy szabályos, szögletes kőbe kis munkával akkora lukat tudsz ütni, amelybe berakhatsz egy nyélnek alkalmas, vastag botot. Ilyet mindenhol találhatsz bozótos terepen vagy erdőben (tehát ilyen terepen kell állnod a készítéskor, de nem kell nálad botnak lennie). És máris kész a d6 sebzésű koponyaloccsantó ütőfegyver! Készítéséhez a KT 13 parancsot kell kiadnod, 12 pontért. A kőkalapács használható balkezes fegyverként, ha az ütőfegyver szakértelmed legalább 6.

KARAKTERLAP

TAKA MURIR, egy barna, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. Ez a 31. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 145 cm
IQ: 13 Támadás: 8 Agresszió: 4 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 21 Életpont: 141/116 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 (14) Varázspont: 15/7 Pénz: 32 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 126 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 439 TP-t kaptál. Jelenleg 8963 TP-d van. A következő szinthez még 3037 TP szükséges. Trófeáid: piromenyét, púpos burástya, sörényes ubuk.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10 szúrófegyverek: 2 vágófegyverek: 2 (+1)
ütőfegyverek: 1 dobófegyverek: 9 (+1)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << csontszurony (#12) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
32,26 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 3 3. mászás: 4
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 7 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 1 9. harcművészetek: 9
10. zárnyitás: 2 11. vadászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot, csak egyszer)
mászol max. 56 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse I (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! (teljesítve)

Összsúly: 53.57 kg Megterheltség: 111%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 104 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontszablya (#64) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyöngymangó (#135) 1 kis bőrpajzs (#45) 2 rézdarab (#70)
8 tigroszlán fog (#63)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(25,-10) százfogú (#53)
(27,-10) Sheran oltár, 17. jellempróba, Lestat de Valois (4323. kalandozó)
(28,-11) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár
(29,-10) rájanyék (#58), oltár
(30,-9) oltár, 19. jellempróba, garokkok (#73), Nim'rod, a Morfo (4467. kalandozó)
(31,-8) Sheran oltár
(31,-7) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), 9. jellempróba, Tharr oltár, tigroszlán (#43)
(32,-6) gyilkos mókus (#29)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A szörnyidomítás szakértelem növeli az idomított állatok hatékonyságát.
* - A lopás képlete változott:
1. A 90 feletti lopás is számít.
2. Az áldozat szintje több -lopást ad.
3. A táborőrző varázslatok és láthatatlanság papi varázslói erő függvényében több -/+ lopást ad.
4. A csapda és aranylopásos isteni küldetések teljesítése egyszerűbb lett.
5. A táborőrző állat szörnyidomítás szakértelemtől függően több -lopást ad.
6. Lakott terepen kicsit nehezebb lopni.
7. A drágább tárgyak lopása kicsit könnyebb lett. (Eddig gyakorlatilag lophatatlanok voltak.)
8. Fogadóban, ha valaki külön szobába van, még nehezebb lopni tőle.
9. Kicsit több a random a lopás sikerében.
* - Olimpián és miniolimpián nem működik a csillezsálya.
* - A jelenlét bónusz erősödött, így olcsóbbak lettek a fordulók:
1. Ha valakinek van jelenlét bónusza (tehát az előző hónapban lépett legalább négyet), akkor a zsetonkedvezmény nem az adott hónap 5. fordulójától kezdődik, hanem a másodiktól.
* 2. A jelenlét bónusz zsetoncsökkenése nem 20 zsetonig csökkenti a forduló árát, hanem 10 zsetonig.
* - A képességfa első 3 szintjén a képességek min. fejlesztési ideje két hónapról két hétre csökkent, a 4. és 5. szinten két hónapról egy hónapra.
* - A karakterlapon mostantól kiíródnak az alábbi dolgok:
1. Mikor használta a karakter a felsőbb beavatkozás és kisebb kívánság varázslatot, az idő kódexét és az esszenciamágnest.
2. Összesen mennyi TU-t tud TVP-re átalakítani.
* - Javítottunk több apró hibát, amit az elmúlt hónapban jeleztek.
* - Az ľtok képesség nem rakható rá olyan karakterre, aki az el‹z‹ két fordulójában kapott már ľtkot. Hasonlóan változott az Aranyburok is.

Üzenet küldése a karakternek