Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 19. 9h:07' EZ A 35. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD 36. játékheted kezdete: júl. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3295 SZÁMLA : XXXX |
h 135 | használod a 135. tárgyat |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [44,-30] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál.
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [42,-29] Folytatod sétádat a házak közt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Észreveszel egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sörsátrat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tisztelt Leah hívő! Amennyiben érdekel egy közös tudat, írj! Weasel(2516) " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az útonálló jobb lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
ea 44 3 | eladod a 44. tárgyat 3 |
ea 48 | eladod a 48. tárgyat |
ea 45 | eladod a 45. tárgyat |
ve 2 10 | megveszed a 2. tárgyat 10 |
be 539 | bemész az 539. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 153.]
m 3 4 2 | mozogsz délkeletre, délre, keletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a tintacsiga testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a tintacsiga testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [43,-27] A sík vidéket bozótos váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Felismered. Ez egy nektoraf. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [44,-27] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié.
m 2 | mozogsz keletre |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszurkálod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az alpesi tehén testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 7 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 7 pontért |
ERŐDÍTMÉNY (488. ÉPÍTMÉNY) Hatalmas fákat vágnak ki, gallyaznak le, és ásnak a földbe egymás mellé. Köveket faragnak le szögletesre, és illesztenek egymáshoz kaputornyot és egyéb épületeket alkotva. Nem vitás, itt egy erődítmény épül! Serény munkások ássák körülötte az árkot, egy sor ló pedig egy hatalmas katapultot vontat a készülő falak mögé. A kész erődítmény, falain többszázadnyi katonával, félelmetes látvány: mindenféle gyülevész inváziós hordát elriaszt, büszkén védelmezi városát és az uralkodó akaratát. Ha te is segíteni akarsz a munkában, használd az ÉP 488 <TVP> parancsot. Érdemes 20-al osztható TVP-t elkölteni, mert a munkának csak 20 TVP-nként van látszatja. Az erődbe csak a helyőrség katonái léphetnek be. Ha esetleg meg akarod támadni az erődöt, 10-es agresszióval adj ki BE 488 parancsot, ez a parancs 20 TVP-be kerül. |
CHARA-DIN MONOLITJA (534. TÁRGY) Egy öt méter magas, fekete, fenyegető csiszolt kőtömb - ez Chara-din monolitja. Chara-din hívei (vagy szolgáik) építették, istenük parancsára. A monolit félelmetes mágikus erővel bír: elszívja a környezetében tartózkodók mágikus energiáját, így a Chara-din hívőket kivéve mindenki elveszti a regenerált varázspontjai felét, a Chara-din hívők viszont dupla vp-t kapnak (ez a hatás nekrofunnal és más duplázó hatásokkal nem adódik össze). A monolit felépítése 100 TVP-be kerül, és az ÉP 534 parancsot kell kiadnod hozzá. Az építkezést egyszerre kell elvégezned, tehát 99 TVP elköltésével az építkezés semmit nem halad! [Tehát ha nem tudod egyből felépíteni, a parancsot végre sem hajtod.] A monolit tengeren, lakott területen és mocsáron kívül bárhol megépíthető. A monolitot bárki rombolhatja a "Zan Indukátor és egyéb, az emberiség egészére káros dolgok Pusztítása": ZIP 534 100 paranccsal. Ekkor 100 TVP elköltésével teljesen lerombolod a monolitot. Ha kevesebb TVP áll rendelkezésedre, a parancs nem hajtódik végre. |
Erő: | 20 (22) | Szint: | 8 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 9 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 56/56 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 131/76 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 168 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 11 (+1) | ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 9 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 15 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. vadászat: | 3 | 8. bányászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 12 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
kaszabolósáska (#83) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
vízionár (#66), acéldarázs (#140) |
Összsúly: 36.53 kg | Megterheltség: 67% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 104 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | gyöngymangó (#135) | 3 | királygyík bőr (#44) | |||
1 | kis bőrpajzs (#45) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
9 | arany (#50) | 3 | kaja (#2) | 2 | víz (#27) |