Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. aug. 21. 13h:00' EZ A 904. JÁTÉKHETED, 309. FORDULÓD 905. játékheted kezdete: aug. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 32 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 215 3 |
ff 224 856 | felt. fegyverváltás: 224 856 |
kf 722 | kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat |
bb 239 99 | beraksz a bankba a 239. tárgyat (99 darabot) |
hu 216 160 271 | hulladék: 216 160 271 |
hu 317 | hulladék: 317 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
ef 1 506 | energia fejlesztése 1 |
h 1398 199 | használod az 1398. tárgyat |
h 1755 700 | használod az 1755. tárgyat |
tps 20 | TVP spórolása: 20 pontért |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Marokra fogva a nitmák kardot ellenfeledre támadsz. {HD:} Nitmák karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő torát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg királynő bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 2098 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 6, gyógyulás: 41, összesen: +35 ÉP}
v 181 186 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
154 | 155 | 156 | |
75 | |
|
|
76 | |
|
|
77 | |
|
|
[186,60] Épületek tűnnek fel. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Raia híveié. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy királyi emlékművet. Találsz egy Vlagyimir szobrát. Az Alanori palota felé vezető úton egy ifjú szólít le. A mágusiskola öltözetét viseli, és be is mutatkozik, hogy ő bizony tanonc, méghozzá a királyi mágusiskolában. Az egyik tanáruk küldte szét az ifjoncokat a városban, hogy hívjanak kalandozókat a palotába. No, ez érdekesen hangzik, hát közlöd a fiúval, hogy máris mész a palotába. Ott már több kalandozót is látsz, akik mind hasonló okokból jöhettek ide. A kisebbfajta gyülekezet hangosan tárgyalja kalandjait, egészen addig, míg a palota egyik erkélyén meg nem jelenik néhány udvari személy. A nagy csendben te is felnézel. Kíséretétől körülvéve maga a főmágus, Fellixus lép ki az erkélyre. Köszönt titeket, majd így szól:
- Kalandozók! A tudati teret megzavaró lény most nem jelent közvetlen veszélyt számotokra, főleg az után, hogy számtalan kisebb megtestesülését már elpusztítottátok. De a győzelem ezzel még nem teljes, és félő hogy nem is lehet az, de a lehetőség adott. Az entitás darabjaiból kinyert esszenciákat felhasználva megidézhető, és idézett formájában már le is győzhető. Az a közös tudat, amely késznek érzi magát a harcra, nálam jelentkezhet. Egy Alanorhoz közeli helyen megfelelő helyet alakítottunk ki az idézéshez. A közös tudatnak legalább öt tagja jelenjen ott meg, és hozzon magával félszázat az entitás esszenciájából. (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
be 651 | bemész a 651. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 399.]
m 3 | mozogsz délkeletre |
be 688 | bemész a 688. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
v 198 151 66 | elmormolod a 198. varázslatot |
154 | 155 | 156 | |
75 | |
|
|
76 | |
|
|
77 | |
|
|
[151,66] A síkság után kisebb hegyek következnek. Észreveszel egy mély szakadékot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy szárnyas gömböc orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a mosolygó rettenet jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. {HD:} Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a mosolygó rettenet jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mutáns pók testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. {HD:} Varkaudar lándzsával teljesen átszúrod a mutáns pók testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a mutáns pók bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. {HD:} Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal megcsapod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 786 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 14, gyógyulás: 21, összesen: +7 ÉP}
h 1755 300 | használod az 1755. tárgyat |
be 71 | bemész a 71. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálosztó kain testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Marokra fogva a nitmák kardot ellenfeledre rohansz. {HD:} Nitmák karddal párszor kilyukasztod a halálosztó kain testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal súrolod a halálosztó kain testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A halálosztó kain csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1663 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 11, gyógyulás: 24, összesen: +13 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a nómenklatúra egyik csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {HD:} Nitmák karddal párszor kilyukasztod a nómenklatúra jobb lábát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1126 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 17, gyógyulás: 31, összesen: +14 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion jobb lábát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ekharion testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal megcsapod az ekharion testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ekharion lendületes ütése célt téveszt. Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 35 aranyat. 2235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {HD:} Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod a norpadolótika testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2568 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 14, gyógyulás: 26, összesen: +12 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nanda farkát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {HD:} Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nanda pikkelyes testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nanda fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2358 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 6, gyógyulás: 25, összesen: +19 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák kardot a másikra rontasz. {HD:} Nitmák karddal párszor kilyukasztod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 2727 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 12, gyógyulás: 39, összesen: +27 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt idétlen testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Marokra fogva a nitmák kardot a másikra rohansz. {HD:} Nitmák karddal többször mélyen végigmetszed az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az orbitális mackósajt egyik lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 40 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az orbitális mackósajt száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3458 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 45, gyógyulás: 29, összesen: -16 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1086 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 7 8 18 | mozogsz 7 8 18 |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. {HD:} Varkaudar lándzsával eltalálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal megvágod a varkaudar bajnok jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar bajnok fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 40, gyógyulás: 1, összesen: -39 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP] 3153 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 65, gyógyulás: 86, összesen: +21 ÉP}
lm 20 21 27 | mozogsz 20 21 27 |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. {HD:} Varkaudar lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Nitmák karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 548 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 533 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
m 3 5 7 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [151,68] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (4 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 3128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 20, gyógyulás: 76, összesen: +56 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr jobb első lábát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. {HD:} Varkaudar lándzsával megdöföd a quwarg szabotőr jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal felnyitod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 1498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {HD:} Varkaudar lándzsával eltalálod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal megvágod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 1498 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [150,67] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Észreveszel egy friss csatamezőt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy kristálypalota van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 7 7 1 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre |
(Továbbmész...) [148,65] Még mindig füves síkságon vagy.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kőkorszaki szaki jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák kardot ellenfeledre ugrasz. {HD:} Nitmák karddal többször mélyen végigmetszed a kőkorszaki szaki fejét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal felnyitod a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 728 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. {HD:} Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriáspók csupasz testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az óriáspók testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 737 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 8 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {HD:} Varkaudar lándzsával felnyársalod a sötét gnóm testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [149,64] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt tigris. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 2 | mozogsz keletre |
tpf 20 | TVP elővétele: 20 pontért |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
ek 503 209 55 | t. energia kisütése: 503 209 55 |
147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | |
63 | |
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
[209,55] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan csatamezőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Shadow orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy malmot. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos nyakát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Megmarkolva a nitmák kardot a másikra rohansz. {HD:} Nitmák karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos jobb középső lábát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1963 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 7, gyógyulás: 42, összesen: +35 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Megmarkolva a nitmák kardot a másikra támadsz. {GYD:} Nitmák karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 42 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3293 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 50, gyógyulás: 42, összesen: -8 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Varkaudar lándzsával eltalálod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod a quwarg szabotőr bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 1498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 227 | keresed a 227. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
A HÁBORÚ GYŰRŰJE (722. TÁRGY) Nagyhatalmú ékszer, amelyet annak idején még Tharr avatárjai hagytak hátra - egyesek szerint átkozott, mert aki felhúzza az ujjára, az ellenállhatatlan késztetést érez, hogy harcba bocsátkozzon. Mindenesetre, mágikus képességei igencsak meggyőzőek - védettségedet és támadásodat 4-gyel növeli, ezenkívül kapsz még +20 max. ÉP-t is. |
FAIRLIGHT SZÜTYŐJE (2108. TÁRGY) A mágia, villámok, pénz és kereskedelem istene Fairlight valaha, korokkal ezelőtt egyszerű kalandozóként kezdte pályafutását. Meglehetősen kapzsi lévén, sajnált bármilyen kis értékű zsákmányt is otthagyni. Mikor már nem fért el a sok tárgya a hatalmas zsákjában, kifejlesztett egy apró varázslatot, amelyet ráolvasva egy közönséges apró zsákra, extradimenzionális tárolóeszköz lett belőle. A varázslat már rég elveszett, nem ismeri senki, de a Fairlight által gyártott kis szütyők még mindig fel-felbukkannak itt-ott. Egy szütyőbe 10 tárgyadat rakhatod be. Ha több szütyőt is szerzel, akkor használhatod őket, de vigyázz, állítólag 10-nél több szütyő közel egymáshoz extradimenzionális robbanást okoz, így minden ott tárolt tárgyadat elvesztenéd. Természetesen eszed ágában sincs ezt kockáztatni, így 10-nél többet nem szerzel ebből az apró relikviából. Az biztos, hogy átadni sem fogod senkinek. |
TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG) A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.) |
ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY) Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát. |
Erő: | 36 (55) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 37 (42) | Támadás: | 50 (53) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 30 (39) | Védekezés: | 87 (93) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/47 év |
Egészség: | 31 (44) | Életpont: | 723/1020 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 41 (56) | Varázspont: | 1073/33 | Pénz: | 6551 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 49/7 | Pszi pont: | 180/233 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/68 | ökölvívás: | 36/15 | szúrófegyverek: | 8/25 (+99%) |
vágófegyverek: | 25/55 (+13%) | ütőfegyverek: | 7/20 | lőfegyverek: | 9/75 |
dobófegyverek: | 32/34 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) (160%) << nitmák kard (#856) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
209,55 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 150,64 |
Kedvenc táborhely: 209,55 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/51 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 94/56 (+29%) | 3. lopás: | 1/79 |
4. mászás: | 26/21 (+11%) | 5. csapdakészítés: | 22/93 (+24%) | 6. csapdaészlelés: | 3/59 (+24%) |
7. gyógyítás: | 43/40 | 8. titkosírás: | 7/32 | 9. felderítés: | 41/31 (+12%) |
10. teológia: | 67/5 (+45%) | 11. taumaturgia: | 76/78 (+76%) | 12. szerencsejáték: | 2/17 |
13. versengés: | 1/43 | 14. harcművészetek: | 39/20 | 15. zene: | 4/34 |
16. szörnyismeret: | 33/29 (+20%) | 17. pszi: | 21/16 (+1%) | 18. zárnyitás: | 2/24 |
19. vadászat: | 17/4 | 20. bányászat: | 29/83 (+11%) | 21. úszás: | 9/45 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 68% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 30 alkalommal) |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ) |
mászol max. 600 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
szintszívó (#96), tyrannoszaurusz rex (#160), autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247), massza (#217), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), árnymanó (#4), őrült varázsló (#255) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), kisebb quwarg isten (#213) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +21 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg királynő (#153) | |
tűzeső (#61) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | |
tűzeső (#61) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Quwargamanga (#963) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
Eddig 1 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 290). |
Eddig 4 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 58). |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 16 királynő, 8 élőholt, 17 vadász, 6 nagymester, 1 parafenomén, 8 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
tolvajfelismerés (243) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1667 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
69 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 10 | galachmit (#310) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 5 | ketrec (#216) | 1 | kholden kulcs (#470) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | pirkit (#153) | 26 | pular kristály (#239) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | varázskő (#305) | |||
2 | varkaudar csizma (#317) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vassisak (#160) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 9 | kaja (#2) | 2 | kőszem (#304) | |||
3 | kvazár (#244) | 2 | madártoll (#112) | 9 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 7 | mutáns csont (#331) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | 75 | víz (#27) |