307. forduló, 309. forduló, Old Secondhand összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 14. 9h:19'
EZ A 673. JÁTÉKHETED, 308. FORDULÓD
674. játékheted kezdete: nov. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4446
SZÁMLA : XXXX

JOCKEY EWING KALANDJAI


26 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [388,80] koordinátán.
Nem minden időt töltesz pihenéssel, míg táborozol, hiszen mostra egy többszemélyes kaland lett kijelölve a terveidben. A csapat többi tagja egymás után érkezik meg a helyszínre: Apa Tifusz, Tohony a Melák és Czuccbanma-That. Vezetőtök megpróbálja megnyugtatni Bargvundgandendit, de nem jár sikerrel. A kis gnóm felettébb izgatott. Pedig láthatja, hogy helyre kis csapat gyűlt össze! Nincs az a sárkányfészek, amit ki ne fosztanátok! Sajnos a szirt oldalfala nagyon kevés kapaszkodót nyújt. Tohony a Melák, jó példát mutatva minden csapattagnak, indul felfelé elsőként, és minden tudására szüksége is van. Nemsokára már a sziklákon csimpaszkodsz te magad is. Tohony a Melák előkap egy lélekkövet, és babrálni kezdi. A kristályba zárt szellem testet ölt, és pont úgy néz ki, mint megidézője! A szellem csatlakozik hozzátok a kaland idejére. Összeszorítod a fogad, és megpróbálod tartani a tempót a többiekkel, de egy idő után a köveken elfogynak a kapaszkodók. Lepillantasz, és csak a hangyának látszó gnóm sétálgat odalenn, a mélyben. Arcodba vág a szél, miközben társaid bőszen kapaszkodnak, és egyre jobban eltávolodnak tőled. Innen még lemászhatsz, de ilyen hegymászó tudással ennél feljebb nem jutsz, az biztos. Szégyen, nem szégyen, visszaereszkedsz a szószátyár gnómhoz. A kaland további részét meghallgatod majd a többiektől. [15 pontot használtál fel, van még 619.]
A táborozás 5. napján összeakadsz Crazzal. Tárgyai között kitűnik egy bűvös lant, melyen látszik, hogy elkészítésére nagy hangsúlyt fektetett. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy csontamulettet, egy dal.kristálykesztyűt, egy díszes tunikát, egy gyémánt védőgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kyorg övcsatot, egy kyorg vállpántot, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion amulettet, egy örökkév. igazgyöngét, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy gyilkos mókus trófea, egy lebegő gomba trófea és egy agyfröccsentő trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően zene szakértelmed. Eközben te rejtőzködés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát.
A 7. napon összefutsz Czuccbanma-Thattal. Tharr teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy álcaruhát, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy moa munkáskesztyűt, egy örökkéval. topázát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy teriádbőr karkötőt és egy törpe védőgyűrűt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy tleikan főbíra trófea és egy Techiulan trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Czuccbanma-Thatot kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a rejtőzködés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 10. napon összefutsz Tohony a Melákkal. Tharr kisebb avatárja. Egy Amélia köpenyét, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy két kard szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku nyakláncot, egy tűzúr csizmáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy ősöreg góliát trófea, egy Quwaxotix trófea és egy zafír sárkány trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Tohony a Melákot kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a rejtőzködés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 11. napon megintcsak összeakadsz Tohony a Melákkal. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Tohony a Melákot kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te rejtőzködés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 berzerker tüskét (1300 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 69 Thargodan esszenciát (1299 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A 19. napon ismét összefutsz Czuccbanma-Thattal. Czuccbanma-Thatot kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött teológia szakértelmed, míg te őt a rejtőzködés szakértelemre oktattad. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 9 ében tobozt (800 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak. Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. Tork Bendor neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál:
4 aranyló ugarhéjat.
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra, amelyen idén a Fairlight bank jelentősen megnövelte a pénzdíjak összegét, sőt már nagyobb tapasztalatra is szert tehetsz. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49).
Komor ábrázatodat látva, a hírnök csendesen megkérdezi:
- Ugye, nincs machinád. - bólintasz, majd elmeséled, hogyan vesztetted el. A futár bólogat, gondolkodik, majd azt tanácsolja, hogy valahogyan mindenképp próbálj meg egyet szerezni, hiszen az olimpia egy olyan egyedülálló élmény, amelyet nem szabad kihagyni. [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2007. november 20., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a november 24-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+7 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 67 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 lótuszvirágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+54 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+198 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+66 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 734. hetének nyerőszámai: 19, 15, 25. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 72. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 621.]

* 2. KP: elmormolod a 76. varázslatot a 227. varázslatot a 184. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 621.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-31 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [2 pontot használtál fel, van még 619.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 619.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 617.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 617.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-1 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 615.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat a 820. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 615.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 615.]

* 5. KP: használod az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 615.]

* 6. KP: elmormolod a 364. varázslatot a 78. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 615.]
Fürgén varázsolsz! [-2 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 613.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-3 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 613.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 603.]

* 8. KP: használod a 70. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 601.]

* 9. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 596.]

* 10. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 596.]

h 1098 használod az 1098. tárgyat
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [0 pontot használtál fel, van még 596.]

fkt 578 999 1 felt. készítesz az 578. tárgyat (999 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 596.]

v 198 365 82 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[365,82] Sivatag határához értél. Az egész sivatag vörösen lüktet, félve lépsz a homokos talajra. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Felismered. Ez egy térfaló. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. IQ-d TF-elődött.
[-95 varázspont.] [40 pontot használtál fel, van még 556.]

m 6 7 4 mozogsz nyugatra, északnyugatra, délre
[364,82] A terep változik: ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg anyakirálynő. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (46 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a quwarg anyakirálynő fejét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nothar cserjét. (ld. enc.) Észreveszel egy vapár cserjét. Találsz egy borkonyó cserjét. Találsz egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [363,81] Sivatag határához értél. Az egész sivatag vörösen lüktet, félve lépsz a homokos talajra. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy dűnelord. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ron the Greywolf irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy kátránygödröt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy uchako. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [363,82] Kiszáradt szájjal botorkálsz előre a sivatagban. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Északnyugatra egy kátránygödör van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy dűnelord. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [126 pontot használtál fel, van még 430.]

m 4 5 6 mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra
[363,83] Kiszáradt szájjal botorkálsz előre a sivatagban. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy ősvortex van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy térfaló. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [362,84] Tovább vánszorogsz a Sötét Föld sivatagában. A homok behatol a ruhádba, a bőrödbe, mindenhova. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy törpe bányát. Északra nézve látsz egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy Thargodan légiós volt. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [361,84] Amerre csak nézel, homoktengert látsz. A homok itt vörös, mintha vérrel színezték volna be. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy viharóriás barlangot. Elteszed a látcsövet. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tűzelementál. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 176 életpontot sebeztél. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tűzelementál testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a tűzelementál bal karját. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a tűzelementál jobb oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a tűzelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel jól megszurkálod a tűzelementál jobb karját. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Agyartőrrel meghorzsolod a tűzelementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tűzelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 45 életpontot vesztettél. A tűzelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált Notermanthi trófeát, és kiszedsz egy tűzelementál trófeát. 4694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 172, gyógyulás: 0, összesen: -172 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+41 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-1 varázspont.] [91 pontot használtál fel, van még 339.]

m 6 mozogsz nyugatra
[360,84] Elfásulva mész tovább a sivatagban. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Találsz egy fekete kaktuszt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy viharóriás barlangot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Hmm, csak egy Orkhan Thai. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 18 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod az Orkhan Thai testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Agyartőrrel meghorzsolod az Orkhan Thai jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 34 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó, egy rejtőköpeny, egy igazgy. fülbevaló és egy gyöngymangó. 3010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 122, gyógyulás: 0, összesen: -122 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. IQ-d TF-elődött. [57 pontot használtál fel, van még 282.]

v 15 578 6 elmormolod a 15. varázslatot
Ezt a növényt ezzel a varázslattal nem lehet szaporítani. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

v 96 313 117 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(360,84) fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Orkhan Thai (#238)
(361,84) tűzelementál (#276)
(362,84) fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Thargodan légiós (#311)
(363,81) dűnelordok (#341), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), uchako (#308)
(363,82) fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), dűnelord (#341)
(363,83) térfaló (#783)
(364,82) quwarg anyakirálynő (#269), nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Fairlight oltár
(365,82) fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), térfaló (#783)

[313,117] Lakott területre érkeztél. A városon óriási lávafolyó kígyózik keresztül, amelyet a közeli aktív vulkán táplál - a település innen kapta a nevét.

A következő épületeket látod: egy Thargodan vegyesbolt (679. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (682. épület.).
Eladsz 1 aranytűt 4 aranyért, 4 arkog követ 4 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 1 ezüst papi karkötőt 30 aranyért, 1 gyöngysort 48 aranyért, 1 jegesmedve bundát 10 aranyért, 3 mocsári penkét 3 aranyért, 2 óndarabot 4 aranyért, 2 pular kristályt 16 aranyért, 1 ramit követ 3 aranyért, 14 rézdarabot 14 aranyért, 2 szent jogart 100 aranyért, 2 toxylt 16 aranyért, 1 trófea nyakláncot 30 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért, 1 rejtőköpenyt 14 aranyért.
Találkozol Tohony a Melákkal. Tharr kisebb avatárja. Egy agori szegecscsizmát, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy hókeresztet, egy két kard szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku nyakláncot, egy ryuku vadászinget, egy torz fülkarikát és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy ősöreg góliát trófea, egy márvány sárkány trófea és egy zafír sárkány trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tohony a Melák kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött teológia szakértelmed, míg te őt a rejtőzködés szakértelemre oktattad. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-45 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 272.]

ve 176 30 megveszed a 176. tárgyat 30
Vásároltál 30 vashegyű nyilat. 300 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

ve 187 3 megveszed a 187. tárgyat 3
Vásároltál 3 mérgezett vasnyilat. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

ve 179 20 megveszed a 179. tárgyat 20
Mindössze 5 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Csak 3 darabra van elég pénzed. Vásároltál 3 grifftojást. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

ve 313 100 megveszed a 313. tárgyat 100
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

ve 170 150 megveszed a 170. tárgyat 150
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

a 328 5827 39 átadod a 328. tárgyat az 5827. kalandozónak (39 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 39 Thargodan esszenciát Tohony a Melák részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 578 68 310 átadod az 578. tárgyat a 68. tárgyat a 310. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 27 ében tobozt Tohony a Melák részére. Ok, sikeresen átadtál 10 kék orchideát Tohony a Melák részére. Ok, sikeresen átadtál 18 galachmitot Tohony a Melák részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 223 1541 170 átadod a 223. tárgyat az 1541. tárgyat a 170. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 3 smaragd védőgyűrűt Tohony a Melák részére. Ok, sikeresen átadtál 1 Arsa potrohgyűrűjét Tohony a Melák részére. Ok, sikeresen átadtál 3 spirituszt Tohony a Melák részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[360,84] A terep még halottabb innét, ha lehet, mint előtte volt: a vörös sivatagban semmi sincs, csak homok. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy viharóriás barlangot. Elteszed a látcsövet.
[12 pontot használtál fel, van még 260.]

v 96 311 116 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(360,84) fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Orkhan Thai (#238)

[311,116] Egy kisebb településhez érkeztél. A levegőből pernye szitál, de ez láthatóan nem zavarja a Thargodanokat.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodák kútját.
[-45 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 250.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Az összes zsebed kiforgatod, hátha akad 1 aranyérme valahol, amit a csodák kútjába dobhatnál. Most derül csak ki, hogy semmi pénzed nincs. Azon tűnődve, hol hagyhattad el a vagyonodat, odébb állsz. [0 pontot használtál fel, van még 250.]
Aranyérmét keresgélsz, hogy a csodák kútjának ásítozó torkába hajíthasd. Mivel azonban nincs nálad, erről most le kell mondanod. [0 pontot használtál fel, van még 250.]
Vigyorgó kifejezéssel arcodon keresed az aranyérmét, amit a kútba fogsz hajítani. Jókedved gyorsan elillan, amikor kiderül, hogy még ennyi sincs nálad. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kotorászol a zsebeidben 1 arany után, amit a csodák kútjába dobhatnál, de úgy néz ki semmi pénzed nincs. Lehorgasztott fejjel sétálsz odébb. [0 pontot használtál fel, van még 250.]
Csilingelő aprópénz után kutatsz a zsebeidben, de hiába: egy árva aranyérméd sincs. Elszomorodva fordítasz hátat a kútnak. [0 pontot használtál fel, van még 250.]
Vágyakozó izgatottságban keresel pénzt a zsebeidben, csak egyetlen egy aranyérmét, amit a kút üreges belsejébe hajíthatnál. Rendkívül elkedvtelenedsz, hogy semmit nem találsz. Lógó orral indulsz tovább. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 210.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön.

[10 pontot használtál fel, van még 200.]
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-50 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 25, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 449 pontot. A következő körben tehát 649 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

BERZERKER TÜSKE (713. TÁRGY)
A rőtmanó berzerker nyakába fúródva egy apró tüskét találsz - olyasmit, amit fúvócsőből szoktak kilőni. Most már megerősödött a hited abban, hogy a rőtmanó ámokfutását valamiféle méreg okozta, de hogy ezért a ryuku támadók a hibásak, vagy más, azt nem lehet tudni. Mindenesetre, elteszed az apró tüskét, talán még hasznodra lesz. Attól nem kell félned, hogy ellopják, ahhoz túl kicsi.

TÉRFALÓ (783. SZÖRNY)
A térfaló egy idegen életforma, a Sötét Földek sivatagjaiban őshonos teremtmény. Nincs konkrét alakja, megjelenéseinek száma végtelen, mindig más. Van azonban pár dolog, amiből biztosan rájöhetsz, hogy egy térfalóval találkoztál: ha az idő lelassul, vagy éppen mértéktelenül felgyorsul, érzékelésed összezavarodik, a táj megváltozik, koromsötét búra vesz körül, de tudatod azért még érzékeli, hogy a burok mögött ott van valahol a valódi világ. A térfaló eközben anyagiasul, és elméd teljes kiszipolyozásával próbálkozik. Talán ha elég ügyes vagy és van egy mágikusan sebző fegyvered, ez nem sikerül neki. Ráadásul miután elűzted a térfalót, némi kincset is találhatsz a csata színhelyén, tárgyakat, melyeket a térfaló szintén magába szippantott.

QUWARG ANYAKIRÁLYNŐ (269. SZÖRNY)
- Egek ura! - nyögnéd, ha jönne ki hang a torkodon, amikor föléd magasodik a közel öt méter magas gigantikus rovar. Óriási csáprágóiból sav csöpög, tonnás potrohának megmozdítására dübörögni kezd a boly. Csak a leghatalmasabb, legnépesebb quwarg bolyokban lehet megtalálni a quwarg anyakirálynőt, aki képes a specializált quwargok, köztük a királynők létrehozására. Ezenkívül a quwarg anyakirálynőből jöhet létre évszázadok alatt, komoly mutációval a kisebb quwarg istenség. A quwarg anyakirálynő intelligens ugyan, de nem képes mágiahasználatra. Igaz, hogy erre nincs is szüksége: antimágikus aura lebegi körül!

NOTHARCSERJE (922. TÁRGY)
A notharcserjék réges-régen mindenhol megtalálhatóak voltak, de manapság már csak Kelet-Ghalla kietlen földjein nőnek. Ennek az okát senki sem tudja és érti, hiszen ezek a növények mind a vizet, mind a szárazságot nagyon jól tűrik. Állítólag nem is kell víz az életben maradásához, így a sivatagok mélyén is sok pompázik belőlük. Ha letérdelsz az apró növésű bokor mellé, és széthajtod zöldeskék árnyalatban úszó leveleit, kis keresgéléssel rábukkanhatsz a növény golyószerű terméseire. Ha a nothar bogyót KT 923 paranccsal 3 TVP-ért elszakítod a cserjétől, a termés még hosszú ideig kék és puha marad.

DŰNELORD (341. SZÖRNY)
A dűnelordok nagyhatalmú entitások, a Sötét Föld sivatagjainak nomádjai, a tüskés gigaférgek megteremtői. Ezek az örvénylő homokförgetegre hasonlító, sokcsápos, közel négy méter magas teremtmények képesek a sivatagi viharnak parancsolni, az élőlényekben rejtőző nedvességet elszívni, a szelek szárnyán pillanatok alatt óriási távolságokat utazni. Ha szembeszáll velük, a leghatalmasabb kalandozó is pillanatok alatt megsemmisül, ha nincs kellőképpen felkészülve. A kellő felkészülés pedig nagy pusztító erejű mágikus támadást és egy varázserejű vágófegyvert jelent.

UCHAKO (308. SZÖRNY)
Az uchako a sivatagok mélyén élő, féregtestű Thargodan, három ébenfekete szemgolyóval, óriási, megnyújtható, hegyes fogakkal teli állkapoccsal. A homokdűnék mélyén rejtőznek, áldozatukra lesve. Bármilyen élőlényt mérföldekről megéreznek, és váratlanul csapnak le rá, legyen az egy kóbor mópat, egy másik Thargodan vagy nagy ritkán egy eltévedt térutazó.

THARGODAN LÉGIÓS (311. SZÖRNY)
Az elit Thargodan zsoldosok, általában uraik már kicsit megbíznak bennük, ugyanakkor félnek is tőle, hogy megpróbálják a hatalmat átvenni. Nem csoda hát, hogy a Thargodan hercegeket közelről védelmező légiósok néha uruk ellen fordulnak, vagy éppen a gyanakvó herceg tépi fel a torkukat, árulástól tartva. A Thargodan légiósok, bár sokfélék, jellemző rájuk, hogy óriásiak, emberfeletti izmokkal és erővel, a gondolkodásban azonban nem járnak élen. A hercegek ezért is tudnak uralkodni rajtuk, akkor is, amikor néha fizikai erejét tekintve a légiós fölötte áll urának. Megsebzéséhez legalább ezüst fegyver szükséges.

TŰZELEMENTÁL (276. SZÖRNY)
A tűzelementálok szellemek a Tűz elemi létsíkjáról, óriási, lángoló oszlopok alakjában jelennek meg. Kizárólag mágikus fegyverrel és varázslatokkal lehet őket megsebezni, persze legjobbak a hideg alapú varázslatok. A tűzelementál legyőzése igen nagy kihívás egy kalandozó számára, szerencsére igen ritkán kell szembenéznie vele: egy ilyen nagyhatalmú lényt legfeljebb egy mágus vagy egy triklem drakolder képes az anyagi síkra megidézni és hosszú ideig befolyása alatt tartani.

KARAKTERLAP

Jockey Ewing, egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight felszentelt papja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 308. fordulód.

Erő: 29 (31) Szint: 28 Merészség: 5/5 Magasság: 174 cm
IQ: 49 (55) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 26 (38) Védekezés: 82 Menekülés: 35 % Életkor: 26/30 év
Egészség: 24 (31) Életpont: 512/317 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (36) Varázspont: 915/682 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/6 Pszi pont: 169/188 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2159 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7704 TP-t kaptál. Jelenleg 2411297 TP-d van. A következő szinthez még 188703 TP szükséges. Trófeáid: méregelementál, tűzelementál, pszi elementál lord. A 308. fordulódban 3648 arany került a bankszámládra. 3648 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 3/61 szúrófegyverek: 31/38 (+3%)
vágófegyverek: 10/10 ütőfegyverek: 21/24 (+4%) lőfegyverek: 28/63 (+2%)
dobófegyverek: 20/75

Feltételes fegyverváltás: agyartőr (#420) << Pusztítás Botja (#316)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 52/31 (+66%) 2. nyomkövetés: 79/43 (+4%) 3. lopás: 10/34
4. mászás: 9/67 (-1200%) 5. csapdakészítés: 12/79 6. csapdaészlelés: 8/17
7. gyógyítás: 61/95 8. titkosírás: 6/23 9. felderítés: 31/15
10. szörnyidomítás: 7/88 11. teológia: 53/52 (+8%) 12. taumaturgia: 86/12 (+13%)
13. szerencsejáték: 1/77 14. versengés: 10/62 15. harcművészetek: 2/3
16. zene: 7/76 17. szörnyismeret: 19/10 18. pszi: 19/94 (+7%)
19. zárnyitás: 2/11 20. vadászat: 6/87 21. bányászat: 24/24
22. úszás: 8/96 23. főzés: 2/25 24. csapatmunka: 1/27

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) mentális pajzs (#72) villámmágia (#227) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) láth. észlelése (#78) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! (számláló: 0)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 * bronz taider (#641) 1 sárkánytőr (#626)
Vágófegyverek
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 Din cséphadarója (#840) 1 Pusztítás Botja (#316) 6 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
7 * bronzhegyű nyíl (#94) 3 mérgezett vasnyíl (#187) 37 rézgolyó (#343)
30 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
9 ezüstshuriken (#327) 2 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * Bufa páncélja (#538) 1 krapixlon fürdőruha (#454)
Sisakok
1 * lidérckorona (#531) 1 Morgan sipkája (#466)
Köpenyek
1 láthatatlan köpeny (#441) 1 mágusköpeny (#453) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * ryuku vállvédő (#1323)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * Urgod kesztyűje (#462)
Övek és övcsatok
1 * ryuku derékszíj (#1324)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * hoarián saru (#1346) 1 tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók
1 * hatalom fülbevalója (#817) 2 mópat token (#585) 2 * zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok
3 halálhozó talizmán (#813) 1 korinthai talizmán (#814) 1 * kreiton fókusz (#853)
1 Natharion amulett (#742) 3 rothasztó talizmán (#815) 2 * ryuku nyaklánc (#1325)
1 szerencsetalizmán (#366) 2 viharamulett (#611) $1 * villám szimbólum ($145)
1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők
1 arany masszariasztó (#437) 1 * arany papi karkötő (#309) 1 Huddens alkarvédője (#1550)
1 Xanathal karkötője (#956)
Gyűrűk
1 balkezes gyűrű (#1549) 1 * életköves gyűrű (#1572) 2 regeneráló gyűrű (#254)
1 * Rughar gyűrűje (#518)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 2 csepp tinta (#101), fér még: 58]
35 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 175]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
5 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 50]
3 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 36]
8 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 160]
8 toxyl üvegcse (#592) [üres, kapacitás: 80]
10 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 120]
4 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 80]
4 zöld üveg (#82) [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 73]
Eszközök, használati tárgyak
1 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819) 1 ásó (#34)
1 Augur varázskönyve (#1097) 2 Baghar fétise (#1098) 1 bőrkantár (#1125)
19 csontkulcs (#74) 1 feneketlen bugyor (#570) 1 furulya (#233)
5 gyógykenőcs (#313) 30 kaja (#2) 2 kinemfogyó tegez (#368)
8 kötél (#92) 7 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 nagy aranykulcs (#246) 4 nagy vaskulcs (#186)
1 olló (#335) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 1 pszi kristály (#618)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 roxati zárfaló (#314) 13 shinai gömb (#348)
4 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42)
1 teremtés zsákja (#818) 3 teriád dobóháló (#1281) 1 tl'urlang fiola (#788)
1 törpe őskő (#633) 11 varázskő (#305) 8 varkaudar látógömb (#1107)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5 adamantit (#627) 1 agvari manafókusz (#890) 27 álompor (#396)
7 amniosz (#203) 1 berzerker tüske (#713) 3 bruhatagnyelv (#1230)
2 bunthar bőr (#733) 1 cru formázó minta (#300) 2 csalánvirág (#582)
2 dramoan kő (#967) 27 drótszőr (#37) 5 ezüstdarab (#326)
5 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 3 grifftojás (#179)
85 gyöngymangó (#135) 18 halcsont (#390) 4 iknegurin (#541)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kreommat szirom (#925) 12 lótuszvirág (#447)
145 madártoll (#112) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mihlanil (#539)
4 mithril (#352) 1 móri gyümölcs (#116) 4 mutáns csont (#331)
11 ovimon-bogyó (#207) 11 polip szívóka (#391) 11 púderkő (#119)
4 remák szív (#264) 1 Salamon esszenciája (#952) 9 szárnyas hernyó (#69)
30 Thargodan esszencia (#328) 19 varányszem (#30) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 140.26 kg Megterheltség: 111%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 38 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
60 extra takarmány (#1360) 2 manakristály (#500) 2 mösze hátpáncél (#1229)
3 Tilnetor kardja (#474)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 amniosz (#203) 1 aranytű (#272) 4 arkog kő (#632)
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 2 drótszőr (#37) 1 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst papi karkötő (#308) 1 ezüstdarab (#326) 18 galachmit (#310)
1 gyöngysor (#192) 1 jegesmedve bunda (#1067) 3 kaja (#2)
10 kék orchidea (#68) 3 mocsári penke (#148) 2 óndarab (#85)
2 pular kristály (#239) 1 ramit kő (#226) 14 rézdarab (#70)
3 smaragd védőgyűrű (#223) 3 spiritusz (#170) 2 szent jogar (#150)
2 toxyl (#591) 1 trófea nyaklánc (#196) 39 Thargodan esszencia (#328)
9 ében toboz (#578)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 fűszertartó (#210) 3 grifftojás (#179)
1 gyöngymangó (#135) 1 lótuszvirág (#447) 1 madártoll (#112)
3 mérgezett vasnyíl (#187) 30 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(311,116) csodák kútja (#1096)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az olimpiai kategóriák enciklopédiája hibásan került kiküldésre. Az olimpiai változás, hogy megnöveltük az arany és TP díjat, És a 8. kategóriában a mostani olimpián már lesznek díjak, amelyeket a karakterek meg is kapnak.
* A 40-es TK-ból kivettük a szamurájkardot, ami ezentúl csak Toyaki kristályából szerezhet‹ meg.

Üzenet küldése a karakternek