Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 14. 9h:19' EZ A 673. JÁTÉKHETED, 308. FORDULÓD 674. játékheted kezdete: nov. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4446 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 76. varázslatot a 227. varázslatot a 184. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat a 820. tárggyal |
* 5. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 364. varázslatot a 78. varázslatot a 86. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 8. KP: | használod a 70. pszi képességet |
* 9. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 10. KP: | használod az 1167. tárgyat |
h 1098 | használod az 1098. tárgyat |
fkt 578 999 1 | felt. készítesz az 578. tárgyat (999 darabot) |
v 198 365 82 | elmormolod a 198. varázslatot |
[365,82] Sivatag határához értél. Az egész sivatag vörösen lüktet, félve lépsz a homokos talajra. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Felismered. Ez egy térfaló. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.
m 6 7 4 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, délre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (46 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a quwarg anyakirálynő fejét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}
(Továbbmész...) [363,81] Sivatag határához értél. Az egész sivatag vörösen lüktet, félve lépsz a homokos talajra. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy dűnelord. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [363,82] Kiszáradt szájjal botorkálsz előre a sivatagban. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Északnyugatra egy kátránygödör van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy dűnelord. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 4 5 6 | mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [362,84] Tovább vánszorogsz a Sötét Föld sivatagában. A homok behatol a ruhádba, a bőrödbe, mindenhova. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy törpe bányát. Északra nézve látsz egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy Thargodan légiós volt. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [361,84] Amerre csak nézel, homoktengert látsz. A homok itt vörös, mintha vérrel színezték volna be. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy viharóriás barlangot. Elteszed a látcsövet. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tűzelementál. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 176 életpontot sebeztél. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tűzelementál testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a tűzelementál bal karját. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a tűzelementál jobb oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a tűzelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel jól megszurkálod a tűzelementál jobb karját. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Agyartőrrel meghorzsolod a tűzelementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tűzelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 45 életpontot vesztettél. A tűzelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált Notermanthi trófeát, és kiszedsz egy tűzelementál trófeát. 4694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 172, gyógyulás: 0, összesen: -172 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 18 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod az Orkhan Thai testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Agyartőrrel meghorzsolod az Orkhan Thai jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 34 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó, egy rejtőköpeny, egy igazgy. fülbevaló és egy gyöngymangó. 3010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 122, gyógyulás: 0, összesen: -122 ÉP}
v 15 578 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 96 313 117 | elmormolod a 96. varázslatot |
[313,117] Lakott területre érkeztél. A városon óriási lávafolyó kígyózik keresztül, amelyet a közeli aktív vulkán táplál - a település innen kapta a nevét.
ve 176 30 | megveszed a 176. tárgyat 30 |
ve 187 3 | megveszed a 187. tárgyat 3 |
ve 179 20 | megveszed a 179. tárgyat 20 |
ve 313 100 | megveszed a 313. tárgyat 100 |
ve 170 150 | megveszed a 170. tárgyat 150 |
a 328 5827 39 | átadod a 328. tárgyat az 5827. kalandozónak (39 darabot) |
aa 578 68 310 | átadod az 578. tárgyat a 68. tárgyat a 310. tárgyat |
aa 223 1541 170 | átadod a 223. tárgyat az 1541. tárgyat a 170. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
v 96 311 116 | elmormolod a 96. varázslatot |
[311,116] Egy kisebb településhez érkeztél. A levegőből pernye szitál, de ez láthatóan nem zavarja a Thargodanokat.
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
BERZERKER TÜSKE (713. TÁRGY) A rőtmanó berzerker nyakába fúródva egy apró tüskét találsz - olyasmit, amit fúvócsőből szoktak kilőni. Most már megerősödött a hited abban, hogy a rőtmanó ámokfutását valamiféle méreg okozta, de hogy ezért a ryuku támadók a hibásak, vagy más, azt nem lehet tudni. Mindenesetre, elteszed az apró tüskét, talán még hasznodra lesz. Attól nem kell félned, hogy ellopják, ahhoz túl kicsi. |
TÉRFALÓ (783. SZÖRNY) A térfaló egy idegen életforma, a Sötét Földek sivatagjaiban őshonos teremtmény. Nincs konkrét alakja, megjelenéseinek száma végtelen, mindig más. Van azonban pár dolog, amiből biztosan rájöhetsz, hogy egy térfalóval találkoztál: ha az idő lelassul, vagy éppen mértéktelenül felgyorsul, érzékelésed összezavarodik, a táj megváltozik, koromsötét búra vesz körül, de tudatod azért még érzékeli, hogy a burok mögött ott van valahol a valódi világ. A térfaló eközben anyagiasul, és elméd teljes kiszipolyozásával próbálkozik. Talán ha elég ügyes vagy és van egy mágikusan sebző fegyvered, ez nem sikerül neki. Ráadásul miután elűzted a térfalót, némi kincset is találhatsz a csata színhelyén, tárgyakat, melyeket a térfaló szintén magába szippantott. |
QUWARG ANYAKIRÁLYNŐ (269. SZÖRNY) - Egek ura! - nyögnéd, ha jönne ki hang a torkodon, amikor föléd magasodik a közel öt méter magas gigantikus rovar. Óriási csáprágóiból sav csöpög, tonnás potrohának megmozdítására dübörögni kezd a boly. Csak a leghatalmasabb, legnépesebb quwarg bolyokban lehet megtalálni a quwarg anyakirálynőt, aki képes a specializált quwargok, köztük a királynők létrehozására. Ezenkívül a quwarg anyakirálynőből jöhet létre évszázadok alatt, komoly mutációval a kisebb quwarg istenség. A quwarg anyakirálynő intelligens ugyan, de nem képes mágiahasználatra. Igaz, hogy erre nincs is szüksége: antimágikus aura lebegi körül! |
NOTHARCSERJE (922. TÁRGY) A notharcserjék réges-régen mindenhol megtalálhatóak voltak, de manapság már csak Kelet-Ghalla kietlen földjein nőnek. Ennek az okát senki sem tudja és érti, hiszen ezek a növények mind a vizet, mind a szárazságot nagyon jól tűrik. Állítólag nem is kell víz az életben maradásához, így a sivatagok mélyén is sok pompázik belőlük. Ha letérdelsz az apró növésű bokor mellé, és széthajtod zöldeskék árnyalatban úszó leveleit, kis keresgéléssel rábukkanhatsz a növény golyószerű terméseire. Ha a nothar bogyót KT 923 paranccsal 3 TVP-ért elszakítod a cserjétől, a termés még hosszú ideig kék és puha marad. |
DŰNELORD (341. SZÖRNY) A dűnelordok nagyhatalmú entitások, a Sötét Föld sivatagjainak nomádjai, a tüskés gigaférgek megteremtői. Ezek az örvénylő homokförgetegre hasonlító, sokcsápos, közel négy méter magas teremtmények képesek a sivatagi viharnak parancsolni, az élőlényekben rejtőző nedvességet elszívni, a szelek szárnyán pillanatok alatt óriási távolságokat utazni. Ha szembeszáll velük, a leghatalmasabb kalandozó is pillanatok alatt megsemmisül, ha nincs kellőképpen felkészülve. A kellő felkészülés pedig nagy pusztító erejű mágikus támadást és egy varázserejű vágófegyvert jelent. |
UCHAKO (308. SZÖRNY) Az uchako a sivatagok mélyén élő, féregtestű Thargodan, három ébenfekete szemgolyóval, óriási, megnyújtható, hegyes fogakkal teli állkapoccsal. A homokdűnék mélyén rejtőznek, áldozatukra lesve. Bármilyen élőlényt mérföldekről megéreznek, és váratlanul csapnak le rá, legyen az egy kóbor mópat, egy másik Thargodan vagy nagy ritkán egy eltévedt térutazó. |
THARGODAN LÉGIÓS (311. SZÖRNY) Az elit Thargodan zsoldosok, általában uraik már kicsit megbíznak bennük, ugyanakkor félnek is tőle, hogy megpróbálják a hatalmat átvenni. Nem csoda hát, hogy a Thargodan hercegeket közelről védelmező légiósok néha uruk ellen fordulnak, vagy éppen a gyanakvó herceg tépi fel a torkukat, árulástól tartva. A Thargodan légiósok, bár sokfélék, jellemző rájuk, hogy óriásiak, emberfeletti izmokkal és erővel, a gondolkodásban azonban nem járnak élen. A hercegek ezért is tudnak uralkodni rajtuk, akkor is, amikor néha fizikai erejét tekintve a légiós fölötte áll urának. Megsebzéséhez legalább ezüst fegyver szükséges. |
TŰZELEMENTÁL (276. SZÖRNY) A tűzelementálok szellemek a Tűz elemi létsíkjáról, óriási, lángoló oszlopok alakjában jelennek meg. Kizárólag mágikus fegyverrel és varázslatokkal lehet őket megsebezni, persze legjobbak a hideg alapú varázslatok. A tűzelementál legyőzése igen nagy kihívás egy kalandozó számára, szerencsére igen ritkán kell szembenéznie vele: egy ilyen nagyhatalmú lényt legfeljebb egy mágus vagy egy triklem drakolder képes az anyagi síkra megidézni és hosszú ideig befolyása alatt tartani. |
Erő: | 29 (31) | Szint: | 28 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 49 (55) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 101 kg |
Ügyesség: | 26 (38) | Védekezés: | 82 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 26/30 év |
Egészség: | 24 (31) | Életpont: | 512/317 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 29 (36) | Varázspont: | 915/682 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/6 | Pszi pont: | 169/188 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/34 | ökölvívás: | 3/61 | szúrófegyverek: | 31/38 (+3%) |
vágófegyverek: | 10/10 | ütőfegyverek: | 21/24 (+4%) | lőfegyverek: | 28/63 (+2%) |
dobófegyverek: | 20/75 |
Feltételes fegyverváltás: agyartőr (#420) << Pusztítás Botja (#316) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 52/31 (+66%) | 2. nyomkövetés: | 79/43 (+4%) | 3. lopás: | 10/34 |
4. mászás: | 9/67 (-1200%) | 5. csapdakészítés: | 12/79 | 6. csapdaészlelés: | 8/17 |
7. gyógyítás: | 61/95 | 8. titkosírás: | 6/23 | 9. felderítés: | 31/15 |
10. szörnyidomítás: | 7/88 | 11. teológia: | 53/52 (+8%) | 12. taumaturgia: | 86/12 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 1/77 | 14. versengés: | 10/62 | 15. harcművészetek: | 2/3 |
16. zene: | 7/76 | 17. szörnyismeret: | 19/10 | 18. pszi: | 19/94 (+7%) |
19. zárnyitás: | 2/11 | 20. vadászat: | 6/87 | 21. bányászat: | 24/24 |
22. úszás: | 8/96 | 23. főzés: | 2/25 | 24. csapatmunka: | 1/27 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | mentális pajzs (#72) | villámmágia (#227) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | láth. észlelése (#78) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! (számláló: 0) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | agyartőr (#420) | 1 | * | bronz taider (#641) | 1 | sárkánytőr (#626) | |
Vágófegyverek | ||||||||
1 | vadászkés (#1264) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | Din cséphadarója (#840) | 1 | Pusztítás Botja (#316) | 6 | szögletes kő (#17) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | * | hosszú íj (#111) | ||||
Lövedékek | ||||||||
7 | * | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | mérgezett vasnyíl (#187) | 37 | rézgolyó (#343) | ||
30 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
9 | ezüstshuriken (#327) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Bufa páncélja (#538) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | lidérckorona (#531) | 1 | Morgan sipkája (#466) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | láthatatlan köpeny (#441) | 1 | mágusköpeny (#453) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | ryuku vállvédő (#1323) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | Urgod kesztyűje (#462) | ||||
Övek és övcsatok | ||||||||
1 | * | ryuku derékszíj (#1324) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hoarián bőrnadrág (#1345) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | hoarián saru (#1346) | 1 | tűzúr csizmája (#533) | ||||
Fülbevalók | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 2 | mópat token (#585) | 2 | * | zafír fülbevaló (#477) | |
Nyakláncok | ||||||||
3 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | kreiton fókusz (#853) | ||
1 | Natharion amulett (#742) | 3 | rothasztó talizmán (#815) | 2 | * | ryuku nyaklánc (#1325) | ||
1 | szerencsetalizmán (#366) | 2 | viharamulett (#611) | $1 | * | villám szimbólum ($145) | ||
1 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | arany masszariasztó (#437) | 1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | Huddens alkarvédője (#1550) | ||
1 | Xanathal karkötője (#956) | |||||||
Gyűrűk | ||||||||
1 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | * | életköves gyűrű (#1572) | 2 | regeneráló gyűrű (#254) | ||
1 | * | Rughar gyűrűje (#518) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 2 csepp tinta (#101), fér még: 58] | ||||||
35 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 175] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 50] | ||||||
3 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 36] | ||||||
8 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 160] | ||||||
8 | toxyl üvegcse (#592) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
10 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 120] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
4 | zöld üveg (#82) | [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 73] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | Augur varázskönyve (#1097) | 2 | Baghar fétise (#1098) | 1 | bőrkantár (#1125) | |||
19 | csontkulcs (#74) | 1 | feneketlen bugyor (#570) | 1 | furulya (#233) | |||
5 | gyógykenőcs (#313) | 30 | kaja (#2) | 2 | kinemfogyó tegez (#368) | |||
8 | kötél (#92) | 7 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 2 | nagy aranykulcs (#246) | 4 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | olló (#335) | 1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 1 | pszi kristály (#618) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | roxati zárfaló (#314) | 13 | shinai gömb (#348) | |||
4 | sötét tekercs (#535) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 3 | teriád dobóháló (#1281) | 1 | tl'urlang fiola (#788) | |||
1 | törpe őskő (#633) | 11 | varázskő (#305) | 8 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
5 | adamantit (#627) | 1 | agvari manafókusz (#890) | 27 | álompor (#396) | |||
7 | amniosz (#203) | 1 | berzerker tüske (#713) | 3 | bruhatagnyelv (#1230) | |||
2 | bunthar bőr (#733) | 1 | cru formázó minta (#300) | 2 | csalánvirág (#582) | |||
2 | dramoan kő (#967) | 27 | drótszőr (#37) | 5 | ezüstdarab (#326) | |||
5 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | 3 | grifftojás (#179) | |||
85 | gyöngymangó (#135) | 18 | halcsont (#390) | 4 | iknegurin (#541) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kreommat szirom (#925) | 12 | lótuszvirág (#447) | |||
145 | madártoll (#112) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mihlanil (#539) | |||
4 | mithril (#352) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 4 | mutáns csont (#331) | |||
11 | ovimon-bogyó (#207) | 11 | polip szívóka (#391) | 11 | púderkő (#119) | |||
4 | remák szív (#264) | 1 | Salamon esszenciája (#952) | 9 | szárnyas hernyó (#69) | |||
30 | Thargodan esszencia (#328) | 19 | varányszem (#30) | 1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 140.26 kg | Megterheltség: 111% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 38 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 60 | extra takarmány (#1360) | 2 | manakristály (#500) | 2 | mösze hátpáncél (#1229) | 3 | Tilnetor kardja (#474) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 1 | aranytű (#272) | 4 | arkog kő (#632) | |||
1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 2 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | ezüstdarab (#326) | 18 | galachmit (#310) | |||
1 | gyöngysor (#192) | 1 | jegesmedve bunda (#1067) | 3 | kaja (#2) | |||
10 | kék orchidea (#68) | 3 | mocsári penke (#148) | 2 | óndarab (#85) | |||
2 | pular kristály (#239) | 1 | ramit kő (#226) | 14 | rézdarab (#70) | |||
3 | smaragd védőgyűrű (#223) | 3 | spiritusz (#170) | 2 | szent jogar (#150) | |||
2 | toxyl (#591) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 39 | Thargodan esszencia (#328) | |||
9 | ében toboz (#578) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | fűszertartó (#210) | 3 | grifftojás (#179) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | lótuszvirág (#447) | 1 | madártoll (#112) | |||
3 | mérgezett vasnyíl (#187) | 30 | vashegyű nyíl (#176) |