Sir Reidah 308. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2003. dec. 1. 15h:13'
EZ A 454. JÁTÉKHETED, 308. FORDULÓD
455. játékheted kezdete: dec. 5.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #4460
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 585
Ingyenforduló: 0 Extra forduló: 11 |
|
SIR REIDAH KALANDJAI
150 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [169,12] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 61.
napján összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemû, rövid bajszú gnóm férfival. Bõre bronzként csillog. Õ Hajnalka
férje! Egy angyalok gyûrûjét, egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybõr
csizmát, egy jégisten amulettet, egy jegygyûrût, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy Natharion
karkötõt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbõr övet és egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût,
egy Urgod kesztyûjét, egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy királyi palotaõr trófea, egy ezerszemû bestia trófea és egy
triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb
kezében egy bronz taidert, bal kezében egy kyorg tõrt tart. Lõfegyvere egy gnóm nyílpuska. Teherhordója is van: egy
bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Összeismerkedtek. Az õ neve Plantagó Lanselot. Homlokérintéssel
biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Plantagó Lanselot kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima
kõlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy,
mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 rakolits port (100 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 univerzum nektárját (666 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 császári kesztyût (614 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 kampós acélszigonyt (50 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 aranytermõ ládikót (5000 arany
kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke.
Átveszed a sikeresen eladott 1 aranytermõ ládikó (eladási ár: 5000 arany, ebbõl a kezelési költség: 500 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Trákin csákányát (1500 arany
kikiáltási áron), 50 kaját (50 arany kikiáltási áron), 1 Fekete Kehelyt (1200 arany kikiáltási áron), 3 bájitalt (20 arany
kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a tleikan behemót (ld. enc.). Most már
tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Mágikus Koponyát (ld. enc.). Az aranytermõ erszény 56 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+33 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+148 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Sajnos túl sok idõ telt el
legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. 7 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden
mozdulatodat. (ld. enc.) [A két forduló között 5 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával.
Elmormoltad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-26 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 643.]
* 2. KP: | t. energia kisütése: 37 15
| Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [0 pontot használtál fel, van még 643.]
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2
| Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van
még 633.]
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot
| Mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az esszenciavédelem varázslatot!
Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 628.]
cir | vándorcirkusz látogatása
| Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
kf 723 | kézbeveszed/felveszed a 723. tárgyat
| Leveszed a tankány karmot, majd felhúzod a kezedre a császári kesztyût. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
v 181 187 59 | elmormolod a 181. varázslatot
| Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földbõl energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal
kisütöd a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED
[187,59] Lakott területre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Dornodon híveié. Elõpakolod a
kaját, és eszel. (-1 kaja.) Van itt egy fekete mágustorony (642. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 618.]
be 642 | bemész a 642. épületbe
| Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és
megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi
maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja,
hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a
varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod): tüskepajzs (#30) 15 aranyért, lángcsóva (#31)
25 aranyért, mágiatörés (#35) 38 aranyért, védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért, örvénykerítés
(#42) 80 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért, villámcsapás (#50) 100 aranyért, elektromos pajzs (#51) 75 aranyért,
varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért, fúzió (#77) 94
aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, varázsital fõzése (#100) 150 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért,
varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, a halál
szava (#152) 800 aranyért, var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, varázslatlopás (#154) 400 aranyért, tûzgolyó (#155)
850 aranyért, varázspáncél (#156) 700 aranyért, tûzmágia (#157) 510 aranyért, Symulf rúnája (#182) 80 aranyért,
varázsszem (#184) 65 aranyért, háló (#186) 5600 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért, Thargodan illúzió (#242)
3000 aranyért. A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 613.]
vtn 185 | varázslat tanulás: a 185. varázslatot
| Azt a varázslatot itt nem tanulhatod meg. [0 pontot használtál fel, van még 613.]
[187,60] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Tharr
hívõi építették. Zutty! Egyszercsak eltûnik alólad a föld. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen
ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! délnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ
név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Van itt egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.). [8
pontot használtál fel, van még 605.]
be 631 6 | bemész a 631. épületbe
| Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal
harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi,
mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A
hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít
néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a
most már nevetségesen kevésnek tûnõ 140 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még
555.]
[186,61] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy templomot. Fairlight híveié. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a
következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A következõ épületeket látod: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639.
épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 547.]
pki 5000 | kiveszel a bankból 5000 aranyat
| Kiveszel a bankból 4166 aranyat. Az elf bankár közli, hogy csak ennyi pénz volt a számládon. Ha több pénzre van szükséged,
akkor kölcsönt kell felvenned. [0 pontot használtál fel, van még 547.]
pbe 9000 5908 | beraksz a bankba 9000 aranyat
| Acheron számlájára átutalsz 9000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 547.]
m 4 4 | mozogsz délre, délre
| [186,62] Még mindig a városban vagy. (Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod elõtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földbõl.
Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielõtt elvegyülhetnél a tömegben,
egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan
hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot.
Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló
mezõre. Hushhh, elteleportálsz!
[169,12] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdõbe belépve. A madarak már messzirõl jelzik
VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bávatag golombár közeledik. A lény nem
tûnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
[16 pontot használtál fel, van még 531.]
m 8 8 | mozogsz északra, északra
| [169,11] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád
leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Raia szent lovagja. A szörny nem viselkedik
ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a
figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Leah hívõi építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra,
ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze északkeletre látsz egy Thargodan csatamezõt. Elrakod a
távcsövet.
(Továbbmész...) [169,10] A sík vidéket bozótos váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi
történhetett? Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy
norpadolótika. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több
lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A
Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a norpadolótika testét. (4
támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerõ). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Csápjaival a
norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a
norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A norpadolótika szemében félelem
villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Észreveszel egy Chara-din
monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra
bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy
nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Lábszagú Vargánya. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van
még 515.]
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra
| [169,9] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Ki
nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem
beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is
alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé.
Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy
bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra
(48. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport.
Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Thargodan
csatamezõt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért
rögtön kiszúrod. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. A szörny nem látszik
barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok
vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb.
3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [169,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.
VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Egy purifikátor császár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a
találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor
császár ruganyos törzsét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A támadás
javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel párszor megpöccinted a purifikátor császár testét. (5 támadással 51
életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba.
(6 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel gyengén
megütögeted a purifikátor császár testét. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány
döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy
erõs sprint. Szerencsédre üldözõd hamarabb elfáradt mint te.
(Felt. gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89
életerõ). [-15 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a
testedbe áramlik (+94 életerõ). [-15 varázspont.] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és
körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze északkeletre látsz egy natali követ. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din
monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm
nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3
hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat,
amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [169,7] Belemész a tengerbe. Kényelmesen úszni kezdesz. Kicsit sebezhetõnek érzed magad a vízben.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy natali követ. Nyugatra nézve
látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [34 pontot használtál fel, van még 481.]
szk 157 | keresed a 157. szörnyet
| A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy purifikátort. Bár nem hallottál még róla,
hogy ilyen terepen élne az a lény... [0 pontot használtál fel, van még 481.]
in 5908 354 366 | leírod az 5908. kalandozónak a 354. szörnyet a 366. tárgyat
| Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy erszényes elkarog. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni
(készíteni) szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 481.]
in 5908 355 536 | leírod az 5908. kalandozónak a 355. szörnyet az 536. tárgyat
| Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy nektoraf. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni)
Thargodan amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 481.]
in 5908 361 571 | leírod az 5908. kalandozónak a 361. szörnyet az 571. tárgyat
| Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ryuku légiós. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0
pontot használtál fel, van még 481.]
in 5908 368 665 | leírod az 5908. kalandozónak a 368. szörnyet a 665. tárgyat
| Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kérõdzõ etra. Elmeséled, hogy hogyan lehet
szerezni (készíteni) elkarog szõrt. [0 pontot használtál fel, van még 481.]
in 5908 663 667 | leírod az 5908. kalandozónak a 663. szörnyet a 667. tárgyat
| Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy õsöreg hósárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni
(készíteni) nektoraf faggyút. [0 pontot használtál fel, van még 481.]
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot
| Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a
szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 478.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
| Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 475.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Elõveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy
az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 189 TVP-t kell elköltened.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel,
van még 435.]
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Elõveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erõd észrevehetõen
fejlõdjön. [Még 137 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 395.]
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Két kézzel megfogod a súlyzód, és különbözõ körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Most már nem is olyan szörnyen sok
tréning szükséges ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 85 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál
fel, van még 355.]
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Elõveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erõd érezhetõen
megnövekedjen. [Még 33 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 315.]
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Két kézzel megfogod a súlyzód, és különbözõ körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! A gyakorlásnak megvan az eredménye!
(+1 erõ.) [40 pontot használtál fel, van még 275.]
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Két kézzel megfogod a súlyzód, és különbözõ körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még elég sok gyakorlásra van szükség
ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 235.]
tf 1 35 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért
| Két kézzel megfogod a súlyzód, és különbözõ körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erõd
komolyan megnõjön. [35 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-4 életerõ) A nap kalandjaitól
megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások
megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.)
Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 449 pontot. A következõ
körben tehát 649 pontot költhetsz el.
TLEIKAN BEHEMÓT (511. SZÖRNY)
A tleikan hadsereg magját ezek a mágiával rezervált katonák alkották, melyek roppant harci erejüknek köszönhetõen
hamar hírhedtté váltak a régmúltban Kelet-Ghallán élt birodalmak szemében. Tulajdonképpen élõ szövet alkotja testüket,
de a mágia tette õket ilyen robosztussá. A kiválasztottak, miután felnõtt korba léptek, különös szertartáson esnek át: a faj
négy-öt varázslója az együttesen megidézett erõk segítségével érzékeiket felerõsítik, valamint újabb gyilkos
tulajdonságokkal ruházzák fel õket. A tleikan behemótok elsõ pillantásra humanoid alkatúnak tûnhetnek. Azonban ha
közelebbrõl is megvizsgálod õket - ezt a túlélõk senkinek sem ajánlják - az izmos test két oldalán három-négy hosszú csápot
fedezhetsz fel, melyek önálló életet élve tekergõznek - valószínûleg - a torkod felé.
|
MÁGIKUS KOPONYA (279. TÁRGY)
Ezt a speciális, sisakként a fejre rakható tárgyat KIZÁRÓLAG Leah papjai használhatják (KF 279). A fekete, és végtelenül
könnyû kõbõl készült fejfedõ készítésének titka rég elveszett a múlt homályában, de annyi bizonyos, hogy sötét szertartások
sorozatát igényli. Védelmet egyáltalán nem nyújt, azonban viselõjét különleges képességekkel ruházza fel, amelyek
használat közben válnak nyilvánvalóvá... [Egy ötlet: számolj utána, hogy a harcban használt papi varázslataid mennyi
varázspontot is fogyasztottak, amíg a sisak a fejeden volt. Meglepõ felfedezést fogsz tenni.]
|
OLLÓ (335. TÁRGY)
A recept a következõ: végy két mandibulapengét, és döfd át és rögzítsd õket középen egy acéltûvel. A mandibulapengék
tompábbik végeihez erõsíts egy-egy karikába hajlított drótszõrt egy-egy csepp rákfatty váladékkal. A mandibulapengék
másik végén, a két belsõ élt élesítsd ki még jobban egy smirglilevéllel. Ha ügyes voltál, 15 TVP árán elkészült az olló!
Köztudott, hogy a kalandozók odafigyelnek arra, hajukat és szakállukat milyen stílusban hordják, és törekednek arra, hogy
a kívánt hajkorona mindig ugyanúgy nézzen ki, még a hosszú évek elteltével is. Most, ennek a tárgynak a segítségével
lehetõséged van változtatni a kinézeteden, melyet ha megteszel, onnantól a többiek olyannak látnak, amilyenek azt
beállítottad. A kiadandó parancs a következõ: H 335 <melyik szõrzeted> <milyen típusúra állítanád>. Ha a második
paraméternek 1-est adsz meg, a hajtípusodat változtathatod meg. Harmadik paraméternek ekkor a következõket adhatod
ki: 1: normál haj, 2: göndör, 3: rövid, 4: hosszú, 5: copfos, 6: kontyos, 7: tüsi, 8: kopasz. Ha a második paraméter 2-es,
szakállad a következõkre állíthatod: 1: nincs, 2: kecske-szakáll, 3: körszakáll, 4: hosszú. Ha a második paraméternek 3-ast
adsz meg, bajszodat állíthatod a következõkre: 1: nincs, 2: normál, 3: harcsa, 4: rövid. A faji és nemi korlátokat
természetesen ezzel a beállítással sem hághatod át.
|
RAKOLITS POR (669. TÁRGY)
Egy kõkalapáccsal apróra zúzva a rakolits kitinpáncélját, rakolits porhoz juthatsz - amelyet egy tetszõleges üvegben vagy
edényben tárolsz. Ez a vöröses por sokak által megbecsült komponens, a kereskedõk is szép summát hajlandók érte fizetni.
|
AZ UNIVERZUM NEKTÁRJA (634. TÁRGY)
Ezt az undorító, förtelmes kotyvalékot ironikusan szokták az "univerzum nektárjának" nevezni. Állítólag olyan irtózatosan
mérgezõ, hogy egy kalandozó életében legfeljebb egyszer bírja ki, hogy igyon belõle - másodszorra biztos, hogy belepusztul.
Elkészítéséhez természetesen varázsital fõzésre van szükség, meg 5 csepp vízre, de hogy igazán felforduljon tõle a gyomrod,
tegyél bele egy rémplazmát, két lélekesszenciát, egy xirnox szívet és fûszerezd apróra tört praglonc hártyával. A kotyvasztás
10 TVP-t veszi igénybe, és utána... brr... a H 634 paranccsal fogyaszthatod el, ha még mindig van hozzá gusztusod.
|
CSÁSZÁRI KESZTYÛ (723. TÁRGY)
Micsoda õsi relikvia! A nyulak módjára szaporodó purifikátorok felett istenekként uralkodnak a purifikátor császárok,
ezek az óriásira nõtt intelligens egyedek. Azonban még közülük is, százból, ha egynél megtalálható ez az õs-purifikátor
hájból készült szent ereklye. Viselésekor 6-ot ad a pusztakezes sebzésedhez, és 4-et a védettségedhez.
|
KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY)
Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végû, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa
leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához
szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9.
|
KARAKTERLAP |
Sir Reidah, egy fekete, copfos hajú, kék szemû kobudera férfi vagy. A bõröd kreolszínû. Tharr fõpap-jelöltje vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 308. fordulód.
Erõ: | 38 (42) | | Szint: | 27 | | Merészség: | 10/5 | | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 44 (45) | | Támadás: | 25 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 38 (39) | | Védekezés: | 61 | | Menekülés: | 25 % | | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 39 | | Életpont: | 431/274 | | Jellem: | semleges | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 51 (54) | | Varázspont: | 722/18 | | Pénz: | 313 arany | | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 14/2 | | | | | Halhatatlanság: | 1 % | | EFejl: | 18 |
|
Eddig összesen 2144 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2092 TP-t kaptál. Jelenleg 2287416 TP-d van. A következõ szinthez még 12584 TP szükséges. Trófeáid: taalru, Notermanthi, quwarg anyakirálynõ.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 6/2 | | ökölvívás: | 35/54 (+3%) | | szúrófegyverek: | 8/43 |
vágófegyverek: | 12/59 | | ütõfegyverek: | 15/35 | | lõfegyverek: | 13/93 |
dobófegyverek: | 28/2 (+2%) | | | | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (140%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 31/83 | | 2. nyomkövetés: | 83/74 (+8%) | | 3. lopás: | 4/96 |
4. mászás: | 18/20 | | 5. csapdakészítés: | 14/20 (+5%) | | 6. csapdaészlelés: | 5/99 |
7. gyógyítás: | 62/5 | | 8. titkosírás: | 2/91 | | 9. felderítés: | 20/97 |
10. teológia: | 35/63 (+10%) | | 11. taumaturgia: | 36/35 (+4%) | | 12. szerencsejáték: | 3/47 |
13. versengés: | 3/31 | | 14. harcmûvészetek: | 39/36 | | 15. szörnyismeret: | 20/25 |
16. zárnyitás: | 2/26 | | 17. vadászat: | 11/45 | | 18. bányászat: | 10/5 |
19. úszás: | 7/42 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
totem 50% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)] |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot , csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot , csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot , csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot , csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
trikornis (#104), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), quwarg nagymester (#214), quwarg királynõ (#153), quwarg harcos (#201), vadász quwarg (#241), élõholt quwarg (#202), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg anyakirálynõ (#269), kputtyintó csalán (#247), szubreális vámpír (#223) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), magnetikus praglonc (#200) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tûzesõ (#61, 16 VP) | erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | | |
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 9 költség alatt; |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK |
vámpirizáció (#1) | szörnycsábítás (#83) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | | puha ütés (#60) | >> | õrjáratozó katona (#274) |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 12, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt) |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | | tompítás (#40) | >> | adószedõ (#234) |
tompítás (#40) | >> | õrült varázsló (#255) | | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
tompítás (#40) | >> | gonoszok (#988) | | tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0) |
2.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
|
HÕSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 szabotõr, 29 harcos, 26 királynõ, 19 élõholt, 40 vadász, 60 nagymester, 48 parafenomén, 43 rohamosztagos, 28 õsmágus, 16 anyakirálynõ. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | | bõrpáncél (#51) | 1 | * | császári kesztyû (#723) | 1 | | mászókarom (#78) |
1 | * | mithril láncing (#457) | 1 | * | Morgan sipkája (#466) | 1 | | nagy vaspajzs (#161) |
1 | | optiri agysisak (#315) | 1 | | rubin fejék (#729) | $1 | | tankány karom ($237) |
1 | | Tharr pajzsa (#459) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | 2 | * | zafír erõöv (#397) |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bot (#4) | 3 | | bûvös shuriken (#562) | 17 | | ezüstshuriken (#327) |
1 | | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | | kampós acélszigony (#455) | 1 | | kõkés (#6) |
20 | | mérg. vasnyíl (#187) | 1 | * | rövid kard (#171) | 1 | | szigony (#389) |
5 | | szögletes kõ (#17) | 7 | | tolmokov-koktél (#351) | 3 | * | ubuk dobónyíl (#138) |
6 | | vas dobónyíl (#189) | 2 | | vashegyû nyíl (#176) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
2 | * | arany papi karkötõ (#309) | 1 | * | Eldaran karkötõje (#373) | 1 | | gólem talizmán (#811) |
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | regeneráló gyûrû (#254) |
1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) | 1 | | szerencsetalizmán (#366) | 2 | * | Tharr Keresztje (#287) |
4 | | trófea nyaklánc (#196) | 1 | | vortex talizmán (#812) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | acéltû (#334) | 1 | | aranytermõ erszény (#819) | 1 | | aranytermõ ládikó (#504) |
1 | | ásó (#34) | 1 | | bronzkulcs (#76) | 2 | + | deus ex machina (#1) |
1 | | dobóháló (#221) | 1 | | fáklya (#36) | 10 | | gyógykenõcs (#313) |
1 | + | hebrencs csapda (#147) | $31 | | kaja ($2) | 1 | | kis aranykulcs (#240) |
2 | | kötél (#92) | 1 | | kristályfolyadék (#449) | 1 | | manakristály (#500) |
1 | | márványkulcs (#245) | 1 | | nagy aranykulcs (#246) | 9 | | nagy vaskulcs (#186) |
1 | | rézkulcs (#75) | 1 | | roxati zárfaló (#314) | 4 | | sötét tekercs (#535) |
1 | | súlyzó (#347) | 1 | | szeksztáns (#32) | 5 | | szent jogar (#150) |
2 | | távcsõ (#42) | 1 | | univerzum nektárja (#634) | 1 | | varázskõ (#305) |
1 | | vaskulcs (#183) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
2 | | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 10] |
21 | | fûszertartó (#210) | [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 103] |
3 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 2 csepp spiritusz (#170), fér még: 58] |
2 | | szent kehely (#257) | [bennük 18 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 2] |
1 | | uzbány csõr (#169) | [üres, kapacitás: 12] |
2 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 32 korty víz (#27), fér még: 8] |
7 | | zöld üveg (#82) | [bennük 62 csepp ragasztó (#83), fér még: 78] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
7 | | álompor (#396) | 15 | | borkonyó bibe (#312) | 5 | | csalánvirág (#582) |
4 | | csuklyavirág (#133) | 1 | | dözmöng szív (#122) | 6 | | ében toboz (#578) |
6 | | ezüstdarab (#326) | 4 | | fabontó (#106) | 78 | | fekete gyöngy (#99) |
13 | | fokhagyma (#403) | 6 | | fõnixtoll (#563) | 2 | | galachmit (#310) |
49 | | gyöngymangó (#135) | 3 | | jégszív (#282) | 16 | | kaktusztüske (#114) |
1 | | karbin plazma (#199) | 1 | | kazmár gyökér (#205) | 2 | | kék orchidea (#68) |
4 | | kõszem (#304) | 11 | | kvazár (#244) | 1 | | lapockacsont (#33) |
1 | | lótuszvirág (#447) | 4 | | magszim bél (#103) | 16 | | mocsári penke (#148) |
1 | | móri gyümölcs (#116) | 1 | | mutáns csont (#331) | 1 | | ormánygõte csont (#21) |
18 | | pirkit (#153) | 6 | | polip szívóka (#391) | 10 | | púderkõ (#119) |
2 | | rakolits por (#669) | 1 | | raptor karom (#281) | 4 | | sallank karom (#128) |
5 | | smirglilevél (#29) | 2 | | surranó kígyó bõr (#47) | 4 | | Thargodan esszencia (#328) |
5 | | tükör (#43) | | | | | | |
|
Összsúly: 107.50 kg | Megterheltség: 114% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN |
2 | | fpi formázó minta (#419) | 5 | | shinai gömb (#348) | | | |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
4918 | | arany (#50) | 2 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | isteni könnycsepp (#260) |
4 | | kaja (#2) | 5 | | ubuk dobónyíl (#138) | 4 | | víz (#27) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | álompor (#396) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(169,7) a 77. labirintus bejárata
(169,8) purifikátor császár (#393)
(169,9) phua-kúp (#372), Dornodon oltár, 48. jellempróba, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din
monolitja (#534), Raia szent lovagja (#239)
(169,10) norpadolótika (#226), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, mûvészi porolit (#720)
(169,11) Raia szent lovagja (#239), Leah oltár
(169,12) bávatag golombár (#165)
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* Mostantól az öregedést okozó lényekre is lehet feltételes támadás parancsot kiadni, mégpedig az FT 9095 paranccsal.
* Ha a Közös Tudatod már kifejlesztette az utolsó képességét is, érdemes meglátogatnod az Alanori Királyság valamelyik
vegyesboltját, hátha találsz ott valami hasznos csecsebecsét.
* Az olló nevû tárgy új funkciót kapott. Ha hajtípusod, szakállad, vagy bajszod kinézetén változtatni szeretnél, az olló
használatával ezt elérheted. A részletekért olvasd el az olló újra kiküldött enciklopédiáját.
* A cirkusz szellemkastélyában élõ és mindennapjait a kalandozók ijesztgetésével töltõ ryukuevõ szörnyeteg étrendjét
kibõvítettük pár tárggyal. Például most már nem finnyáskodik a ryuku kalapács láttán sem.
* Az oltár eltörlése varázslat használata nem csak Leah és Dornodon, hanem Chara-din híveinek is növeli a papi hitét.
* Ha szörny elleni csatában az ellenfél fürgülés varázslatot használt, úgy tûnt, mintha annak hatására te öregedtél volna 1
évet. Természetesen ez nem így történt, a kiírást kijavítottuk.
* Az internetes fordulókban ezentúl, ha olyan tárgyra való hivatkozás szerepel a karakterlapodon, amit eddig még nem
ismertél, a tárgy neve helyett a "valami" szóval találkozhatsz [pl. lopsz elfektõl (2) valamit (#1159)].
|