305. forduló, 307. forduló, Old Secondhand összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. okt. 18. 9h:27'
EZ A 669. JÁTÉKHETED, 306. FORDULÓD
670. játékheted kezdete: okt. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4446
SZÁMLA : XXXX

JOCKEY EWING KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [192,104] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 Baghar fétise (eladási ár: 800 arany, ebből a kezelési költség: 80 arany) ellenértékét.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+4 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 60 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mutáns csontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+113 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+195 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 72. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 645.]

* 2. KP: elmormolod a 76. varázslatot a 227. varázslatot a 184. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 645.]
Gyorsvarázsolsz! [-31 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 643.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 643.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 641.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 641.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-1 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 639.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat a 820. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 639.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

* 5. KP: használod az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

* 6. KP: elmormolod a 364. varázslatot a 78. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 639.]
Szupersebesen mormolsz. [-2 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 637.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-3 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 637.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 627.]

* 8. KP: használod a 70. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 625.]

* 9. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 620.]

* 10. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 617.]

ek 7 4 16 t. energia kisütése: 7 4 16
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+16 mászás.) [-16 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 617.]

tno 5 4 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

kno 11 4 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
[0 pontot használtál fel, van még 617.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Laenea néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy mérg. vas dobónyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik. Ekkor mentő ötleted támad, és belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Igen, van itt valami! Előveszed. Mekkora szerencséd van - pont azt találod a bugyorban, amire szükséged volt. Keményen dolgozol, de végül elkészíted a feladatul kapott mérg. vas dobónyilat 208 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Nrimlópvanlopp néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat a következő: a terem közepén fekvő norpadolótika megbotlott egy templomban, és több csontja eltört. Gyógyítsd meg a némiképp idegen testfelépítésű lényt! Hosszan tanulmányozod a pihegő lényt, mielőtt hozzákezdenél, hogy ellásd. Először is bekened a sérült végtagokat különböző gyógyfüvekkel, majd bepólyázod őket. A norpadolótika vidáman trombitál. 1040 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Graltrin, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladatod egy szubreális vámpír legyőzése. Már nyitják is a ketrecet! Azonnal megadod magad. A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 587.]

kf 441 820 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 587.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[191,105] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Felfedeztél egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Látsz egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gránátkaktuszt. Találsz egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a pókkarom pörköltet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész ladikot. Egyelőre nem tudod felmérni, mi is ez valójában. Biztos vagy benne, hogy egyszer majd te is építesz ilyeneket.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű törpe nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy moa munkáskesztyűt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy Tharr Keresztjét, egy tűzúr csizmáját, egy ulkor kötényt és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája hátát masszírozza. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted.
[12 pontot használtál fel, van még 575.]

v 163 364 67 elmormolod a 163. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(191,105) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169), ladik (#1244)

[364,67] A biztos földű erdő elmarad, lápos, mocsaras vidéken vagy. Észreveszel egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy viharóriás barlang van. Délre egy lávató van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy mópat boly van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy lidércúr volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nővel. Bőre teljesen fehér! Leah főpap-jelöltje. Egy angyalok gyűrűjét, egy cápabőr csizmát, egy che-vállszalagot, egy császári kesztyűt, egy dalebg.kristályvértet, egy Emma kötényét, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy őselemek köpenyét, egy Rughar gyűrűjét és egy ryuku derékszíjat visel. Fegyverzetét egy tollaskígyó trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 21 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Elsétál melletted.
[-50 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 560.]

m 6 mozogsz nyugatra
[363,67] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Mozgást észlelsz oldalról. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy árnylord lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az árnylord testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával néhányszor épp csak megérinted az árnylord testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. Semmi hatás! Agyartőrrel meghorzsolod az árnylord fénytelen testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Pusztítás Botjával párszor megpöccinted az árnylord jobb lábát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Agyartőrrel kicsit megsebzed az árnylord testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az árnylord a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}

Látsz egy mópat bolyt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy tűzfőnix irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy lávatavat. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy életszikla van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 548.]

hh 522 522 585 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 585. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [1 pontot használtál fel, van még 547.]
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [1 pontot használtál fel, van még 546.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

v 96 360 64 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(363,67) árnylord (#342), mópat boly (#583), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(364,67) térkapu (#452), nekrofun (#173), lidércúr (#252)

[360,64] Épületek tűnnek fel.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Felfedeztél egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Van itt egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
[-45 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 536.]

kb 350 211 956 kiveszel a bankból a 350. tárgyat (211 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 4 esszenciakristályt. Kiveszel a bank széfjéből 74 sáfrányport. Kiveszel a bank széfjéből 1 Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 536.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[363,67] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mópat bolyt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy térkaput. Délkeletre egy lávató van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy életszikla van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Ráismersz a lényre. Egy árnylord. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az árnylord jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával néhány helyen meghorzsolod az árnylord testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted az árnylord testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az árnylord beleharap a kezedbe. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 31 életpontot vesztettél. Pusztítás Botjával néhány helyen meghorzsolod az árnylord fejét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Agyartőrrel megérinted az árnylord jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az árnylord kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 28 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 206, gyógyulás: 0, összesen: -206 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-1 varázspont.] Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [362,68] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy árnylord nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az árnylord bal lábát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával párszor súrolva eltalálod az árnylord jobb karját. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. Semmi hatás! Agyartőrrel kicsit megsebzed az árnylord bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az árnylord kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 32 életpontot vesztettél. Pusztítás Botjával néhány helyen meghorzsolod az árnylord fénytelen testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Agyartőrrel megérinted az árnylord testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az árnylord kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 32 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 227, gyógyulás: 0, összesen: -227 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+40 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-1 varázspont.] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy gejzírt. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy életszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [361,69] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy sziklaskorpió. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 172 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió fejét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a sziklaskorpió fejét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a bal karodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 2686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-1 varázspont.] Oldalt pillantva, meglátsz egy gejzírt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy törpe bányát. Találsz egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Skinhead formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy kátránygödröt. Délnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [109 pontot használtál fel, van még 427.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[360,69] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy lávató van. Északnyugatra egy kátránygödör van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Felismered a közeledőt. Csak egy pszi elementál lord. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 179 életpontot sebeztél. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi elementál lord testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a pszi elementál lord bal lábát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Agyartőrrel megbököd a pszi elementál lord testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. 232 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. Ellenfeled elszívta az összes varázspontodat! Csápjaival a pszi elementál lord lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) A pszi elementál lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngysor, egy ezüst papi karkötő, 2 szent jogar és egy vas dobónyíl. 3766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 249, gyógyulás: 0, összesen: -249 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-1 varázspont.]

(Továbbmész...) [359,69] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy káoszbajnok ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Felfedeztél egy lávatavat. (ld. enc.) A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy kátránygödör van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [59 pontot használtál fel, van még 368.]

a 1098 5827 átadod az 1098. tárgyat az 5827. kalandozónak
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 368.]

aa 211 384 385 átadod a 211. tárgyat a 384. tárgyat a 385. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 368.]

aa 378 380 379 átadod a 378. tárgyat a 380. tárgyat a 379. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 368.]

aa 383 377 350 átadod a 383. tárgyat a 377. tárgyat a 350. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 368.]

aa 27 348 1336 átadod a 27. tárgyat a 348. tárgyat az 1336. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 368.]

v 198 388 80 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(359,69) káoszbajnokok (#293), lávató (#595)
(360,69) pszi elementál lord (#272)
(361,69) sziklaskorpió (#339), gejzír (#576), Tharr oltár, törpe bánya (#435), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely
(362,68) árnylord (#342)
(363,67) árnylord (#342), mópat boly (#583), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)

[388,80] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység!

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt törpe bányát. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű árnymanó férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Tharr teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy álcaruhát, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy moa munkáskesztyűt, egy örökkéval. topázát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy teriádbőr karkötőt és egy törpe védőgyűrűt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy tleikan főbíra trófea és egy Techiulan trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Czuccbanma-That. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Czuccbanma-That kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött teológia szakértelmed, míg te őt a rejtőzködés szakértelemre oktattad. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[-95 varázspont.] [18 pontot használtál fel, van még 350.]

tk 4 5827 többszemélyes kaland 4 5827
Ellenőrzöd, ki ért már ide: Czuccbanma-That, Apa Tifusz. Közösen megválasztott vezetőtök, Tohony a Melák érkeztével közös kalandra indultok majd. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 210 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 310.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 170 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 270.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 130 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 230.]

tf 2 30 fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 100 TVP-t kell elköltened.] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy viharóriás. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[30 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-52 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 13, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 447 pontot. A következő körben tehát 647 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÁVATÓ (595. TEREPTÁRGY)
A Sötét Földön gyakoriak a repedések, amelyeken keresztül izzó láva bugyog fel a mélyből. Nyilvánvalóan érdemes nagy ívben elkerülnöd ezt az izzóan forró tüneményt, különösen, mert a lávató környékén gyakran tartózkodnak Thargodanok, akik szórakozásból visítozó mópatokat vagy más rabszolgákat dobálnak a lávatóba, hogy röhögve szemléljék, amint áldozatuk elég.

KARAKTERLAP

Jockey Ewing, egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight felszentelt papja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 306. fordulód.

Erő: 29 (31) Szint: 28 Merészség: 5/5 Magasság: 174 cm
IQ: 48 (54) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 26 (38) Védekezés: 85 Menekülés: 35 % Életkor: 26/30 év
Egészség: 24 (31) Életpont: 510/320 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (36) Varázspont: 908/589 Pénz: 2916 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/9 Pszi pont: 169/146 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2157 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7700 TP-t kaptál. Jelenleg 2341582 TP-d van. A következő szinthez még 258418 TP szükséges. Trófeáid: méregelementál, Notermanthi, pszi elementál lord. A 298. fordulódban 4308 arany került a bankszámládra. 4437 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 3/61 szúrófegyverek: 31/35 (+3%)
vágófegyverek: 10/10 ütőfegyverek: 21/20 (+12%) lőfegyverek: 28/61 (+4%)
dobófegyverek: 20/75

Feltételes fegyverváltás: agyartőr (#420) << Pusztítás Botja (#316)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 51/54 (+33%) 2. nyomkövetés: 79/39 (+27%) 3. lopás: 10/34
4. mászás: 25/57 (+1600%) 5. csapdakészítés: 12/79 6. csapdaészlelés: 8/17
7. gyógyítás: 61/95 (+3%) 8. titkosírás: 6/23 9. felderítés: 31/14
10. szörnyidomítás: 7/74 11. teológia: 53/27 (+413%) 12. taumaturgia: 85/89 (+14%)
13. szerencsejáték: 1/77 14. versengés: 10/62 15. harcművészetek: 2/3
16. zene: 7/73 17. szörnyismeret: 19/3 18. pszi: 19/77 (+10%)
19. zárnyitás: 2/11 20. vadászat: 6/73 21. bányászat: 23/90 (+34%)
22. úszás: 8/96 23. főzés: 2/25 (+25%) 24. csapatmunka: 1/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) mentális pajzs (#72) villámmágia (#227) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) láth. észlelése (#78) szürkeáll. aktiv (#71) láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! (számláló: 0)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 * bronz taider (#641) 1 sárkánytőr (#626)
Vágófegyverek
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 Din cséphadarója (#840) 1 Pusztítás Botja (#316) 6 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
4 * bronzhegyű nyíl (#94) 37 rézgolyó (#343)
Dobófegyverek
4 esszenciakristály (#350) 9 ezüstshuriken (#327) 2 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * Bufa páncélja (#538) 1 krapixlon fürdőruha (#454)
Sisakok
1 * lidérckorona (#531) 1 Morgan sipkája (#466)
Köpenyek
1 láthatatlan köpeny (#441) 1 mágusköpeny (#453) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * ryuku vállvédő (#1323)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * Urgod kesztyűje (#462)
Övek és övcsatok
1 * ryuku derékszíj (#1324)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * hoarián saru (#1346) 1 tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók
1 * hatalom fülbevalója (#817) 2 mópat token (#585) 2 * zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok
$1 gyöngysor ($192) 3 halálhozó talizmán (#813) 1 korinthai talizmán (#814)
1 * kreiton fókusz (#853) 1 Natharion amulett (#742) 3 rothasztó talizmán (#815)
2 * ryuku nyaklánc (#1325) 1 szerencsetalizmán (#366) $1 trófea nyaklánc ($196)
2 viharamulett (#611) $1 * villám szimbólum ($145) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők
1 arany masszariasztó (#437) 1 * arany papi karkötő (#309) 1 * Arsa potrohgyűrűje (#1541)
$1 ezüst karkötő ($158) $1 ezüst papi karkötő ($308) 1 Huddens alkarvédője (#1550)
1 Xanathal karkötője (#956)
Gyűrűk
1 balkezes gyűrű (#1549) 1 * életköves gyűrű (#1572) 2 regeneráló gyűrű (#254)
1 * Rughar gyűrűje (#518) 3 smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * nodonrod kitűző (#1533)
Nyergek
1 hoarián nyereg (#1336)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 2 csepp tinta (#101), fér még: 18]
34 fűszertartó (#210) [bennük 74 csepp sáfránypor (#211), fér még: 96]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
5 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 50]
3 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 36]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 157]
8 toxyl üvegcse (#592) [bennük $2 csepp toxyl ($591), fér még: 78]
10 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 120]
4 vizestömlő (#3) [bennük 50 korty víz (#27), fér még: 30]
4 zöld üveg (#82) [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 73]
Eszközök, használati tárgyak
1 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819) $1 aranytű ($272)
1 ásó (#34) 1 Augur varázskönyve (#1097) 2 Baghar fétise (#1098)
1 bőrkantár (#1125) 16 csontkulcs (#74) 1 feneketlen bugyor (#570)
1 furulya (#233) 4 gyógykenőcs (#313) 36 kaja (#2)
2 kinemfogyó tegez (#368) 8 kötél (#92) 4 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 nagy aranykulcs (#246)
4 nagy vaskulcs (#186) 1 olló (#335) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
1 pszi kristály (#618) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 roxati zárfaló (#314)
13 shinai gömb (#348) 4 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32)
$2 szent jogar ($150) 1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818)
3 teriád dobóháló (#1281) 1 tl'urlang fiola (#788) 1 törpe őskő (#633)
12 varázskő (#305) 8 varkaudar látógömb (#1107)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5 adamantit (#627) 1 agvari manafókusz (#890) 27 álompor (#396)
9 amniosz (#203) $1 arkog kő ($632) 3 bruhatagnyelv (#1230)
1 cru formázó minta (#300) 2 csalánvirág (#582) 2 dramoan kő (#967)
29 drótszőr (#37) 7 ezüstdarab (#326) 5 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 18 galachmit (#310) 5 grifftojás (#179)
84 gyöngymangó (#135) 18 halcsont (#390) 4 iknegurin (#541)
1 kazmár gyökér (#205) 10 kék orchidea (#68) 1 kreommat szirom (#925)
11 lótuszvirág (#447) 144 madártoll (#112) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mihlanil (#539) 4 mithril (#352) 1 moa burát (#384)
1 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378) 1 moa obszidián (#380)
1 moa rubin (#379) 1 moa smaragd (#377) 3 moa üveggömb (#383)
$3 mocsári penke ($148) 1 móri gyümölcs (#116) 3 mutáns csont (#331)
$2 óndarab ($85) 11 ovimon-bogyó (#207) 11 polip szívóka (#391)
11 púderkő (#119) $1 pular kristály ($239) $1 ramit kő ($226)
4 remák szív (#264) 1 Salamon esszenciája (#952) 8 szárnyas hernyó (#69)
19 varányszem (#30) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 143.89 kg Megterheltség: 114%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
60 extra takarmány (#1360) 2 manakristály (#500) 2 mösze hátpáncél (#1229)
3 Tilnetor kardja (#474)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 amniosz (#203) 4 bronzhegyű nyíl (#94) 5 drótszőr (#37)
1 ezüstdarab (#326) 4 kaja (#2) 2 tudás gyöngye (#522)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
45 arany (#50) 1 arkog kő (#632) 4 esszenciakristály (#350)
1 ezüst papi karkötő (#308) 1 gyöngysor (#192) 1 mocsári penke (#148)
1 mutáns csont (#331) 1 ramit kő (#226) 74 sáfránypor (#211)
2 szent jogar (#150) 2 toxyl (#591) 1 vas dobónyíl (#189)
1 Xanathal karkötője (#956)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(388,80) törpe bánya (#435), érclelőhely, Czuccbanma-That (3953. kalandozó), viharóriás (#278)

Üzenet küldése a karakternek