292. forduló, 306. forduló, Reywind összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 22. 15h:13'
EZ A 525. JÁTÉKHETED, 305. FORDULÓD
526. játékheted kezdete: jan. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5073
SZÁMLA : XXXX

REYWIND KALANDJAI


90 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [139,59] koordinátán.
A táborozás 6. napján összefutsz egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Raia eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lien Shu. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. 4 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal.
A 9. napon összeakadsz Lien Shuval. Raia eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. 4 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 távcsövet (79 arany).
A 20. napon összefutsz L escargottal. Fairlight bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy nodonrod kitűzőt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku kesztyűt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vérpettyes gyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy zombi mester trófea, egy renegát törpe trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Nini! Egy kis erdei tündér lógázza a lábát a hátizsákján! Ez meg hogy került ide? Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövő bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes!
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 23. napon találkozol egy fekete hajú, barna szemű kobudera férfival. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bakkura csizmát, egy ezüst gyűrűt, egy féregíz nyakpántot, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku mellvértet, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy vadász quwarg trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy karmos tankány. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Wu Chen. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. 5 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal.
Az 52. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Fairlight püspöke. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy fagymágus trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Hátasállata egy quwarg harcos! Málhásállata egy quwarg királynő. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája talpát nyalja. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Etorlán. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont).
Az 55. napon összeakadsz Etorlánnal. Fairlight püspöke. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy fagymágus trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Hátasa egy idomított quwarg harcos. Tárgyainak egy részét egy quwarg királynő viszi. Csicskása egy élőholt quwarg. Oppálé! Mostan a gazdi páncélját fényezgeti. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont).
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 64. napon összeakadsz Etorlánnal. Fairlight püspöke. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy fagymágus trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Bal kezében egy harci kalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd quwarg harcos. Teherhordója is van: egy quwarg királynő! Szegény állat majd megszakad. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája talpát nyalja. Motyogni kezd: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 66. napon találkozol Etorlánnal. Fairlight püspöke. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy fagymágus trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Bal kezében egy harci kalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd quwarg harcos. Holmiját egy quwarg királynő cipeli. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája hátát masszírozza. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+67 varázspont.) IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 446.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 446.]

* 3. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 441.]
[A parancs tárolásra került.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-18 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 436.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 431.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 401.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[138,59] A terep továbbra is ritka erdő. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [137,59] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Délnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [136,60] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezőt. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy főutca van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 371.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Dögletes a bűz! Egy darabokra tört tűzköpő mellett ott hever a teljes gnóm kezelőszemélyzet, valamilyen fehér, savas anyag okozta halálukat. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy zombi támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja a zombi foszladozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: A következő kincseket találtad: egy bőrsisak. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy dögkeselyű készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű bal szárnyát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dögkeselyű bal lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a dögkeselyű jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 833 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Hosszadalmasan nézelődsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy nómenklatúra jön feléd.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1009 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz. [20 pontot használtál fel, van még 351.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+81 varázspont.) IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 321.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+51 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 316.]

m 8 6 8 mozogsz északra, nyugatra, északra
[136,59] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy kőkorszaki szaki!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tükörpajzs varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kőkorszaki szaki jobb lábát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kőkorszaki szaki bal karját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy phua-kúp van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [135,59] Még mindig füves síkságon vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin! Ráébredsz, hogy itt semmi esélyed sem lenne. Mielőtt a szörny cafatokra tépne, gyorsan lemászol. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy patak van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [135,58] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy barátság szent tüze van. Északra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy erszényes elkarog. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog jobb oldalát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog bal karját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 951 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [86 pontot használtál fel, van még 230.]

kt 69 5 elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. IQ-d TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 180.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[136,57] Szűnni nem akar a zöld síkság. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő vérszomjas csüldő nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a vérszomjas csüldő. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [137,56] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dark Angel egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. [20 pontot használtál fel, van még 160.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+7 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 155.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy tetemember intéz feléd kihívást. Rettegve, sikoltozva menekülsz. [20 pontot használtál fel, van még 135.]

m 1 mozogsz északkeletre
[138,55] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sóhajtó dorony. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony bal vállát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 125.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+81 varázspont.) IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 95.]

v 96 97 20 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(135,58) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, művészi porolit (#720), 45. jellempróba, erszényes elkarog (#354)
(135,59) márványtorony (#175), 28. jellempróba, Tharr oltár
(136,57) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720), vérszomjas csüldők (#114)
(136,59) márványtorony (#175), Chara-din monolitja (#534), oltár, kőkorszaki szaki (#109)
(136,60) friss csatamező (#262), 39. jellempróba, oltár, zombi (#49), dögkeselyű (#174), nómenklatúra (#158)
(137,56) friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Raia oltár
(137,59) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), patak, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(138,55) sóhajtó dornyok (#112)
(138,59) művészi porolit (#720)

[97,20] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebesített ork bérgyilász. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász jobb lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen nyugatra 27, délre 66 mérföldre. " Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Fürge Tintacsigához. (610. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 85.]

beaj 5858 beajánlod a K.T.-be az 5858. kalandozót
Mentálisan közlöd a csoportvezetővel, hogy egy új tag szeretne belépni a csoportba, és ajánlod Bazalt felvételét. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

beaj 2994 beajánlod a K.T.-be a 2994. kalandozót
Mentálisan közlöd a csoportvezetővel, hogy egy új tag szeretne belépni a csoportba, és ajánlod Undertaker felvételét. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

be 610 30 bemész a 610. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem!
- Van egy szobám, ami épp meg fog Önnek felelni. - mondja a fogadós. Kifizetsz 12 aranyat a szállásért. A fickó int, hogy kövesd, megmutatja a szállásodat. Útközben megkapod a szobakulcsot. A szoba kényelmesnek tűnik, az ágy puha, frissen vetett, a széken mosdótálat látsz, szappannal. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+81 varázspont.) IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 55.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-20 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 55.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 50.]

* 4. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 50.]

* 5. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 10.]
Valami mozgolódik a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 28, 15.
Elfogyasztod a fenséges vacsorát, malacpecsenyét és egy kupa bort, majd felmész a szobádba. Alapos mosakvás után levetkőzöl, és pillanatok alatt álomba merülsz a kényelmes ágyban. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 446 pontot. A következő körben tehát 456 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Reywind, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran kisebb papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 305. fordulód.

Erő: 41 Szint: 15 Merészség: 10/3 Magasság: 158 cm
IQ: 36 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 36 (38) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 172/172 év
Egészség: 41 (43) Életpont: 261/261 Jellem: semleges Tul. pont: -5
Szerencse: 24 (25) Varázspont: 418/205 Pénz: 1345 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 14/12 EFejl: 12
Eddig összesen 1395 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5077 TP-t kaptál. Jelenleg 103005 TP-d van. A következő szinthez még 16995 TP szükséges. Trófeáid: norpadolótika, ongóliant, tyrannoszaurusz rex. A 285. fordulódban 5317 arany került a bankszámládra. 5848 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11 ökölvívás: 23 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 22 ütőfegyverek: 9 lőfegyverek: 25
dobófegyverek: 12

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) << ezüstkard (#325) (180%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 71 (+1) 3. mászás: 10 (+1)
4. csapdakészítés: 17 5. csapdaészlelés: 7 6. gyógyítás: 42
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 11 9. szörnyidomítás: 6
10. teológia: 26 11. taumaturgia: 33 12. versengés: 3
13. harcművészetek: 21 14. zene: 188 (+1) 15. szörnyismeret: 5
16. zárnyitás: 3 17. vadászat: 15 18. bányászat: 30
19. úszás: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 6 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot, csak egyszer), gyöngymangót (#135) (max. 30 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219)
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
Árnymenők (#9153) (csak egyszer), szintszívó (#96) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer), joviális m.szockó (#211) (csak egyszer), kneopatikus mollusk (#209) (csak egyszer), pszi elementál (#221) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Vad Dáin Xantox (#2689), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka II (#162), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> 18. szintű lényekre banshee-sikoly (#373) >> autentikus vámpír (#154)
banshee-sikoly (#373) >> csontváz lord (#177) banshee-sikoly (#373) >> nómenklatúra (#158)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
12 arany (#50) 1 gyöngymangó (#135) 3 spiritusz (#170)
1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 6 borkonyó bibe (#312) 1 bőrsisak (#57)
1 csontszablya (#64) 1 dorony tüdő (#212) 1 elkarog szőr (#665)
1 kaja (#2) 8 madártoll (#112) 1 ork csodaszer (#1228)
5 szárnyas hernyó (#69) 2 vas dobónyíl (#189) 25 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(97,20) ork bérgyilász (#781), fogadó # (#610), oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha még nem vagy 40 fordulós, és három napnál gyakrabban lépsz, fordulódat úgy tekintjük, mintha már eltelt volna három nap a legutóbbi forduló óta (azaz ÉP regenerációd teljes lesz).

Üzenet küldése a karakternek