301. forduló, 303. forduló, Ezusterem összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. dec. 16. 10h:15'
EZ A 414. JÁTÉKHETED, 302. FORDULÓD
415. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2061
SZÁMLA : XXXX

EZUSTEREM KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [204,59] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ).
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Az aranytermő erszény 91 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+295 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy áeratikus hasnyák nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 597. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 592. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 587. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 582. Kapsz 1 VP-t.]

le 253 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 582.]

kf 815 kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat
A nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 582.]

kt 312 3 elkészíted a 312. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 552. Kapsz 6 VP-t.]

kt 138 1 elkészíted a 138. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 ubuk dobónyílat. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 542. Kapsz 2 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 1 453 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 541.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 536. Kapsz 1 VP-t.]

vv 11 12 13 elmormolod a 11. varázslatot a 12. varázslatot a 13. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 534.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 532.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 530.]

h 1755 400 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+400 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 525. Kapsz 1 VP-t.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [15 pontot használtál fel, van még 510. Kapsz 3 VP-t.]

im 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 480. Kapsz 6 VP-t.]

vv 443 85 86 elmormolod a 443. varázslatot a 85. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+1 támadás). [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 478.]
Ennek a varázslatnak nem lenne semmi hatása. [0 pontot használtál fel, van még 478.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,28] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Felfedeztél egy kristálypalotát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Emella a Bombázó előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Előhozod emlékeid rejtett bugyraiból a titkos tanítást, melyet a veterán társaidtól hallottál és puszta kézzel kezdesz mászni. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel a misztikus palota tetejére. Á, ez az! Van itt egy kupolaszerű torony a tetőn, és annak van egy ajtaja! Izgatottan belépsz. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy átokmurgattyú!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az átokmurgattyú testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg hosszúpengét a másikra támadsz. Kyorg hosszúpengével alaposan megvágod az átokmurgattyú jobb lábát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú feléd szúr agyarával, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Jutalmad nem marad el (+48 varázspont). 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ráébredsz, hogy ekkora palotában többen is laknak. Már jön is az új lakó! Egy nanda!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a nanda testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a nanda száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+48 varázspont). 2 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy Mnebolath!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (29 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath jobb lábát. (3 támadással 262 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Jutalmad nem marad el (+12 varázspont). 2 363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 4 varázskövet. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy Raia szent lovagja. Ettől nincs semmi félnivalód. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Kitaszított. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 88 életpontot sebeztél. Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 104 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Kitaszított nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Marokra fogva a kyorg hosszúpengét a másikra rohansz. Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Kitaszított fejét. (5 támadással 367 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Kitaszított minden csapását hárítanod. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szent jogar és egy igazgy. fülbevaló, ezenkívül 1 trikornis nyereg. 4 524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 131, gyógyulás: 0, összesen: -131 ÉP}

[48 pontot használtál fel, van még 430. Kapsz 9 VP-t.]

kt 449 elkészíted a 449. tárgyat
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Befejezted a varázsital főzése varázslatot! Hozzálátsz a főzéshez. Lassan mormolsz, miközben a főzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyű a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-30 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Legyártottál 1 kristályfolyadékot. Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 425. Kapsz 1 VP-t.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

182 183 184
27
28
29
(183,28) kristálypalota (#401), oltár, művészi porolit (#720), 40. jellempróba, átokmurgattyú (#225), nanda (#224), Mnebolath (#237), Raia szent lovagja (#239), Kitaszított (#962)

[144,61] Lakott területre érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Arénagödröt. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.

Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összefutsz Tollasfülűvel. Fairlight áldozópapja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vértjét, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy dal.kristálykesztyűt, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy ezüst éjmedált, egy ezüst morfmedált, egy ezüst vadászmedált, egy ezüst végzetéremt, egy ezüst végzetmedált, egy füst övet, egy griff nyakéket, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy medvebőr övet, egy mentát koronát, egy mind. jádekövét, egy moa harci nadrágot, egy olimpiai ezüstmedált, egy q. irtó medált, egy regeneráló gyűrűt, egy réz végzetmedált, egy roxati üvegszemet, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar ékkövet, egy villám szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy káoszszellem trófea és egy hósárkány trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 415. Kapsz 2 VP-t.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+88 életerő). [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 410. Kapsz 1 VP-t.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy csataremák.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák fejét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a csataremák testét. (6 támadással 513 életpontot sebezve.) Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a csataremák nyakát. (6 támadással 499 életpontot sebezve.) A csataremák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1276, sebződés: 258, gyógyulás: 0, összesen: -258 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. [15 pontot használtál fel, van még 395. Kapsz 3 VP-t.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,28] Még mindig füves síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kristálypalotát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Emella a Bombázó vigyorog kajánul. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
[8 pontot használtál fel, van még 387. Kapsz 1 VP-t.]

vv 58 5 5 elmormolod az 58. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 386.]
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 385.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 384.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[182,29] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bávatag golombár közeledik. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Észreveszel egy márványtornyot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Tirynthius formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Feltételes mászás:) Előhozod emlékeid rejtett bugyraiból a titkos tanítást, melyet a veterán társaidtól hallottál és puszta kézzel kezdesz mászni. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod a ragyás burástya testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy óriáspók!

Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Megmarkolva a kyorg hosszúpengét ellenfeledre rohansz. Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod az óriáspók csupasz testét. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy sötét főgnóm!

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Marokra fogva a kyorg hosszúpengét a másikra támadsz. Kyorg hosszúpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét főgnóm testét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 aranyláncot [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+3 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 348. Kapsz 7 VP-t.]

vv 5 5 5 elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 347.]
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 346.]
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 345.]

t 239 támadod a 239. szörnyet
FT 239 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[181,29] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy korongfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy trikornis herceg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.


(Továbbmész...) [180,29] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bávatag golombár. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 329. Kapsz 3 VP-t.]

vv 58 5 5 elmormolod az 58. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 328.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 327.]
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 326.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[179,30] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Látsz egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán NemOoO vigyorog kajánul. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ilkin érc) rejt.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy ekharion nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ekharion testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Megmarkolva a kyorg hosszúpengét a másikra ugrasz. Kyorg hosszúpengével többször mélyen végigmetszed az ekharion testét. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Elhajolsz az ekharion ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 40 aranyat. 2 063 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [178,29] Még mindig dombos terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy hóhérbimbót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 75 pontot kell rákölteni.) Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ezüstdarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy megsebesített ongóliant közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ongóliant testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Megmarkolva a kyorg hosszúpengét ellenfeledre támadsz. Kyorg hosszúpengével megvagdalod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Az ongóliant feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 22 arany, 7 fekete gyöngy, egy aranytű, 2 vasérc és egy vas dobónyíl. 1 657 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[26 pontot használtál fel, van még 300. Kapsz 5 VP-t.]

vv 5 5 5 elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 299.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 298.]
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 297.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[177,29] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kazmárt. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Látsz egy olvasztókemencét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Látsz egy vaskohót. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [176,29] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg bolyt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [175,28] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő kardszárnyú pocok mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kyorg hosszúpengével párszor kilyukasztod a kardszárnyú pocok bal vállát. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Nyelvét a kardszárnyú pocok feléd löki, de eredménytelenül. A kardszárnyú pocok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy woorgard nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woorgard testét. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) A woorgard csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a woorgard testét. (4 támadással 302 életpontot sebezve.) A woorgard elhibázza az ütést csápjával. A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 922, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[29 pontot használtál fel, van még 268. Kapsz 5 VP-t.]

ek 503 204 59 t. energia kisütése: 503 204 59
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184
27
28
29
30
31
(175,28) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), Dornodon oltár, 44. jellempróba, érclelőhely, kardszárnyú pockok (#152), woorgard (#231)
(176,29) quwarg boly (#359), 30. jellempróba
(177,29) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Leah oltár, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), 24. jellempróba, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534)
(178,29) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), művészi porolit (#720), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, ongóliant (#159)
(179,30) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, ekharionok (#232)
(180,29) Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), bávatag golombár (#165)
(181,29) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), trikornis herceg (#261)
(182,29) bávatag golombár (#165), márványtorony (#175), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), ragyás burástya (#111), óriáspók (#303), sötét főgnóm (#136)
(183,28) kristálypalota (#401), oltár, művészi porolit (#720), 40. jellempróba, átokmurgattyú (#225), nanda (#224), Mnebolath (#237), Raia szent lovagja (#239), Kitaszított (#962)

[204,59] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Oldalt pillantva, meglátsz egy bíborcserjét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy ekharion bébi előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel egy fekete lótuszt. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gránátkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát.
[-2 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 263. Kapsz 1 VP-t.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+1 életerő). [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 258. Kapsz 1 VP-t.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg hosszúpengét a másikra ugrasz. Kyorg hosszúpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar jobb lábát. (4 támadással 306 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc, egy aranytű és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 9 322 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nyu-shuriken, egy fekete bőrcsizma [fekete bőrcsizma ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP], egy mutáns csont, egy mérg. ubuk dobónyíl és egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]. Egy varkaudar íjász támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal vállát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 34 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg hosszúpengét a másikra támadsz. Kyorg hosszúpengével többször mélyen végigmetszed a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 282 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP]. 8 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 126, gyógyulás: 0, összesen: -126 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Megmarkolva a kyorg hosszúpengét ellenfeledre ugrasz. Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 310 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 8 655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 609, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar iszákos jön feléd.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: gázpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. (Köszönhetően gázpajzs védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos bal karját. (6 támadással 523 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar iszákos bal oldalát. (6 támadással 501 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1276, sebződés: 298, gyógyulás: 0, összesen: -298 ÉP}

Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [45 pontot használtál fel, van még 213. Kapsz 9 VP-t.]

le 820 leveszed/lerakod a 820. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

kf 1158 kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

le 815 leveszed/lerakod a 815. tárgyat
Leveszed a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

kf 253 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

szk 243 keresed a 243. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy áeratikus hasnyákot. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 213.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 212.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 12 fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar katona. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 385 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 39 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar katona testét. (6 támadással 507 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 110 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 6 894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1102, sebződés: 149, gyógyulás: 0, összesen: -149 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 2 VP-t.]
Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 24, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a roguena. 2 kaját fal föl a goldugar. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a gyilkos szilmill. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 443 pontot. A következő körben tehát 643 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ezusterem, egy kopasz, piros szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran eljövendő papja vagy. Papi hited: 276. A Fekete Druidák (#9155) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 302. fordulód.

Erő: 39 (57) Szint: 39 Merészség: 7/5 Magasság: 259 cm
IQ: 42 (55) Támadás: 65 Agresszió: 3 Testsúly: 475 kg
Ügyesség: 42 (59) Védekezés: 91 Menekülés: 30 % Életkor: 23/33 év
Egészség: 43 (57) Életpont: 854/317 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 42 (68) Varázspont: 1580/660 Pénz: 3211 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 35/28 Pszi pont: 159/186 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 9
Eddig összesen 4546 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 54 144 TP-t kaptál. Jelenleg 7 891 416 TP-d van. A következő szinthez még 208 584 TP szükséges. Trófeáid: vark. kardtáncos, magnetikus praglonc, csataremák. A 232. fordulódban 1404 arany került a bankszámládra. 2244 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/26 ökölvívás: *19/102 szúrófegyverek: 19/5
vágófegyverek: 30/45 (+10%) ütőfegyverek: 39/90 (+3%) lőfegyverek: 25/31
dobófegyverek: 34/74 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: kyorg hosszúpenge (#917) (200%) << teriád pöröly (#1283)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bumeráng (#249) max. 1 db (13 -19.); hajító csillag (#939) (20 .); bumeráng (#249) max. 1 db (21 -25.); ubuk dobónyíl (#138) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
204,59 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 175,28
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 209
Kedvenc táborhely: 204,59
JLKzott minoszkúpok: 62, 63, 61, 88, 90

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 62 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 572 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 68/35 2. nyomkövetés: 53/84 (+5%) 3. mászás: 18/22 (+11%)
4. csapdakészítés: 22/30 (+7%) 5. csapdaészlelés: 5/42 6. gyógyítás: 45/9
7. titkosírás: 20/17 8. felderítés: 30/24 (+5%) 9. szörnyidomítás: 14/54
10. teológia: 45/85 (-183%) 11. taumaturgia: 95/81 (+22%) 12. szerencsejáték: 2/26
13. versengés: 11/81 14. harcművészetek: 14/15 15. zene: 18/21
16. szörnyismeret: 38/4 (+222%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 1/84
19. vadászat: 31/35 (+200%) 20. vitalitás: 1/76 21. bányászat: 34/75 (+12%)
22. úszás: 15/23 23. főzés: 23/56 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: labirintus (16)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt tigris (#766), szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), Lady Amélia (#966), kronoelementál (#287) (csak egyszer), kronotapír (#286) (csak egyszer), királyi őrjáratos (#7006) (csak egyszer), Raia szent lovagja (#239) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 11, max: 50)
noth szellem (#250), csontgólem (#392), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274), animált hókutya (#651), királyi őrjáratos (#7006), kronotapír (#286), mammut zombi (#654), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) harci induló (#443) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), életpajzs (#142), gázpajzs (#467)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> 10. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> 25. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos szilmill (#7456) (+2 sebzés közelharcban) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +2 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0)
2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): 75. labirintus (151,29). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 53, 61, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 88, 90.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16, 18, 35, 36, 43, 44, 47, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 719, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 76415.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 519. Szerzett pont: 118981. Beállított erő: 0 Összpont: 118981

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
druida áldás (300)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
mászás határ nélkül (406)
Sheran haragja (413)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 8 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
manapajzs töltése (565) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4707 TU szükséges.)
isteni regeneráció (572) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.

Összsúly: 339.85 kg Megterheltség: 116%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
231 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 álompor (#396)
7 drótszőr (#37) 1 fokhagyma (#403) 1 gyenge méreg (#26)
1 gyöngymangó (#135) 1 hajító csillag (#939) 1 kaja (#2)
1 madártoll (#112) 1 púderkő (#119) 1 sünmedve tüske (#14)
1 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aranytű (#272) 3 borkonyó bibe (#312) 1 ezüst kulcs (#184)
2 ezüstdarab (#326) 7 fekete gyöngy (#99) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 ilkin érc (#232) 2 isteni könnycsepp (#260) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 mutáns csont (#331) 1 nyu-shuriken (#157) 1 óndarab (#85)
1 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150) 1 Thargodan esszencia (#328)
1 trikornis nyereg (#1536) 1 ubuk dobónyíl (#138) 9 ugh méreg (#166)
4 varázskő (#305) 1 varkaudar csont (#1113) 1 vas dobónyíl (#189)
3 vasérc (#152) 5 víz (#27)


Üzenet küldése a karakternek