Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. dec. 3. 9h:15' EZ A 34. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD 35. játékheted kezdete: dec. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5737 SZÁMLA : XXXX |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
v 6 | elmormolod a 6. varázslatot |
jlk 1311 | jelszó kimondása 1311 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Lövedéked átfúrja a massza jobb középső lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a massza farkát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A massza beléd rúg patájával. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 9 életpontot vesztettél. A massza agyarát a véknyadba döfi. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a massza szőrös potrohát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Patájával a massza hasadba tapos. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 12 életpontot vesztettél. Agyarával a massza véres sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}
h 979 | használod a 979. tárgyat |
m 5 7 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a garokk jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [29,-10] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tintacsiga. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja a tintacsiga jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel megütöd a tintacsiga testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [28,-11] Síkság, továbbra is csak síkság.
im | imádkozol |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát a másikra rohansz. Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a démontetű fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A démontetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [26,-9] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Sheran anyánk druidái, írjatok! Zozi(3502). " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tazunkaróka került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel kegyetlenül megütöd a tazunkaróka testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tazunkaróka belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tazunkaróka most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rókafarkat. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
le 84 | leveszed/lerakod a 84. tárgyat |
be 528 | bemész az 528. épületbe |
kf 89 2 | kézbeveszed/felveszed a 89. tárgyat a bal kezedbe |
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 9.]
f 33 | kísérletezel a 33. tárggyal |
f 17 | kísérletezel a 17. tárggyal |
MASSZA (217. SZÖRNY) A massza nem egy bizonyos szörny, hanem egy gyűjtőfogalom mindazokra a borzalmakra, amelyek a phua-kúpokban megtalálhatóak. A massza egy speciális Moa mágikus eljárás, a Génmancipulcánió, (vagy valami hasonló) eredményeképp létrejött lény. A legtöbb phua-kúpban megtalálható egy szörnygenerátor nevű varázsdoboz, amely tökéletesen véletlenszerű paraméterek alapján MASSZÁT állít elő. A massza alakja, színe, formája, végtagjainak száma, és nem utolsósorban hatalma nagymértékben változó. Van, amelyik rendelkezik mágikus képességgel, másoknak kővéváltoztató pillantása, esetleg tulajdonságcsökkentő érintése van. Némelyik ellen az ütő, mások ellen a szúrófegyver a jó. Éppen ezért nem túl biztonságos dolog FT-t kiadni egy MASSZÁRA, hiszen lehet, hogy képességei egy gonyolékénél is gyengébbek, de az is előfordulhat, hogy még egy borzalmas varkaudar is megfutamodna előle. Ezért bízd csak az életedet a viselkedésben megadott merészségedre, az majd eldönti, hogy az adott formájú és méretű MASSZA milyen szintű szörny, és érdemes-e vele kikezdeni - és persze nem árt tulajdonságpajzsot, lélek védelmét vagy hasonlót is felrakni. A phua-kúpok szörnygenerátora minden alkalommal új szörnyet állít elő. Érdekesség: a phua-kúpokban talált masszákról szerezhetsz információt a pszi-ernyővel. Sok masszából érdekes komponens nyerhető ki, mindegyikből más és más! |
GAROKK (73. SZÖRNY) A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után. |
HADISZERENCSE I. (13. VARÁZSLAT) Hiába a nagy erő, a tiszta, logikusan gondolkodó agy, még a legnagyobb harcost is odaveszhet, ha nem ugrik időben félre egy szörny mérges köpetétől vagy nem kerüli el a halált hozó pillantást. Ezzel a varázslattal némiképp megjavíthatod az esélyeidet az ilyen kellemetlenségekkel szemben: elmondva, a következő táborozás végéig fog tartani, amelyben végig a szerencséd eggyel magasabb lesz. Bár sokan megvetik e varázslat jelentőségét, nem árt nem megfeledkezni arról, hogy néha ilyen apróságokon múlhat egy csata kimenetele. Megidézése 4 VP-be kerül. |
BRONZPAJZS (89. TÁRGY) Mint rutinos bronzszakértő, nem okozhat nehézséget a bronzpajzs megkonstruálása sem. Ehhez a kőkalapácson és egy olvasztókemencén kívül 3 ón- és 3 rézdarabra van szükséged. A bronzpajzs 5-el javítja a védettségedet, készítése a KT 89 paranccsal történik, 60 pontért. |
Erő: | 17 (19) | Szint: | 9 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 13 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 10 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 139/83 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 14/7 | Pénz: | 32 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 10 | szúrófegyverek: | 2 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 8 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << csontszurony (#12) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) (3 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
25,22 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 3 | 3. mászás: | 4 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 7 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 1 | 9. harcművészetek: | 9 |
10. zárnyitás: | 2 | 11. vadászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ) |
mászol max. 56 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. (teljesítve) |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! (teljesítve) |
Összsúly: 51.99 kg | Megterheltség: 108% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | sáfránykő (#979) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | bot (#4) | 1 | bronzpajzs (#89) | 1 | dárda (#10) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | rókafarok (#124) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | surranó kígyó (#30) |
woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | manó (#36) | lebegő gomba (#39) |
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Tugt-ork (#46) | gyíkember (#51) |
bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) |
gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | kőevő (#62) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) |
móleon (#68) | evaporőr (#69) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) |
gitonga (#76) | tazunkaróka (#81) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) |
sörényes ubuk (#89) | púpos burástya (#92) | mérges nyukmár (#95) | piromenyét (#99) | mélységi grittang (#103) |
sóhajtó dorony (#112) | massza (#217) | yeti poronty (#638) | csontlepke (#746) | pacaszúnyog (#751) |
csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) |
szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | ormánygőte csont (#21) | kavadu lebeny (#24) |
kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) |
varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) |
drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | grákóbőr (#41) | tükör (#43) |
királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) |
kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) |
bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | zöld üveg (#82) |
díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzpajzs (#89) | manilla-fa (#91) |
kötél (#92) | mély kút (#93) | bakkura bőr (#95) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) |
evaporőr háj (#105) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) |
móri gyümölcs (#116) | rókafarok (#124) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) |
gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) |
pirkit (#153) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | fűszertartó (#210) | tatu ködmön (#255) |
phua-kúp (#372) | sáfránykő (#979) | malom (#1204) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |