295. forduló, 299. forduló, Old Secondhand összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. okt. 4. 9h:16'
EZ A 667. JÁTÉKHETED, 298. FORDULÓD
668. játékheted kezdete: okt. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4446
SZÁMLA : XXXX

JOCKEY EWING KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,59] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 10 bunthar bőrt (4000 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A táborozás 5. napján összeakadsz egy barna, hosszú hajú, izzóan vörös szemű ember férfival. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy kisebb napkorongot, egy mágusgyűrűt, egy örökkéval. topázát, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősi vállvédőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy rd'alv amulettet, egy rémbőr kesztyűt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját, egy teriádbőr karkötőt, egy torz fülkarikát és egy tűzhaj diadémet visel. Rangja: legfőbb inkvizítor. Fegyverzetét egy Dl'orkhaugruk trófea, egy triklem drakolder trófea és egy trakuun lidérc trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Nem tűnik túl barátságosnak. Továbbmész.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+4 tvp ).
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 64 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézgolyót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+264 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+65 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 731. hetének nyerőszámai: 14, 23, 25. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy orgyilkos nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 474.]

* 1. KP: használod a 72. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 469.]

* 2. KP: elmormolod a 76. varázslatot a 227. varázslatot a 184. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 469.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-31 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 467.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 465.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 465.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-1 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 463.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat a 820. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 463.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

* 5. KP: használod az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

* 6. KP: elmormolod a 364. varázslatot a 78. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-17 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 461.]
Fürgén varázsolsz! [-2 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 459.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-3 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 459.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 449.]

* 8. KP: használod a 70. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 447.]

* 9. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 442.]

* 10. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 442.]

kf 441 820 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 442.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

tno 5 3 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

kno 12 3 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 442.]

fl 5 50 lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

fl 8 50 lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[200,118] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Véres Holló lábát masszírozza.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy kék rothasztó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a kék rothasztó fejét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a kék rothasztó kocsonyás testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a kék rothasztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rothasztó talizmán. 4090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}


A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy zoloboo sámán. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán nyakát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a zoloboo sámán bal lábát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a zoloboo sámán testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-1 varázspont.] Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy borzalmas varkaudar. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 163 életpontot sebeztél. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű és egy aranygyűrű. 1748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Szörnyen éhezel. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [201,117] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló jobb karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. 176 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar látógömb. 1955 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 176, gyógyulás: 0, összesen: -176 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+41 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-1 varázspont.] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Véres Holló orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [202,116] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy tündöklő szobor van. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-2 életerő.) [86 pontot használtál fel, van még 356.]

m 2 mozogsz keletre
[203,116] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy ősi csatamezőt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy becsületjel. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával többször eltalálod a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Agyartőrrel kicsit megsebzed a Raia szent lovagja jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2584 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.) [12 pontot használtál fel, van még 344.]

v 198 190 60 elmormolod a 198. varázslatot
Túl nagy távolságot adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

v 163 364 64 elmormolod a 163. varázslatot
Itt nincs térkapu. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

m 7 7 5 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[202,115] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 162 életpontot sebeztél. Egy becsületjel varázslattal köszönt csatapartnered. Ajjaj! Ellenfeled rád rakott egy becsületjelet. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 72 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megbököd a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2584 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-1 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Szörnyen éhezel. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [201,114] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Találsz egy oltárt. Sheran híveié. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy kputtyintó csalán. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [200,115] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.

Oldalt pillantva, meglátsz egy királyi őrsáncot. Látsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy tündöklő szobrot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [41 pontot használtál fel, van még 303.]

a 733 5827 10 átadod a 733. tárgyat az 5827. kalandozónak (10 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 303.]

aa 312 176 124 átadod a 312. tárgyat a 176. tárgyat a 124. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 303.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 124 TVP-t kell elköltened.] Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-1 varázspont.] [45 pontot használtál fel, van még 258.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 84 TVP-t kell elköltened.]

Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-1 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 218.]

tf 2 18 fejleszted a 2. tulajdonságodat 18 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 66 TVP-t kell elköltened.] [18 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 28, 26.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 439 pontot. A következő körben tehát 639 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Jockey Ewing, egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight felszentelt papja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 298. fordulód.

Erő: 29 (31) Szint: 27 Merészség: 5/5 Magasság: 174 cm
IQ: 44 (50) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 26 (38) Védekezés: 85 Menekülés: 35 % Életkor: 26/30 év
Egészség: 23 (30) Életpont: 497/383 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (32) Varázspont: 870/784 Pénz: 56 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/2 Pszi pont: 157/93 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2147 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15041 TP-t kaptál. Jelenleg 2134606 TP-d van. A következő szinthez még 165394 TP szükséges. Trófeáid: méregelementál, Notermanthi, taalru. A 298. fordulódban 4308 arany került a bankszámládra. 4308 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 3/61 szúrófegyverek: 31/21 (+4%)
vágófegyverek: 10/10 ütőfegyverek: *20/102 lőfegyverek: 28/48 (+4%)
dobófegyverek: 20/75

Feltételes fegyverváltás: agyartőr (#420) << Pusztítás Botja (#316)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 53/52 (+22%) 2. nyomkövetés: 78/55 (+29%) 3. lopás: 13/25 (-800%)
4. mászás: 9/33 5. csapdakészítés: 12/79 6. csapdaészlelés: 11/11
7. gyógyítás: 61/85 8. titkosírás: 6/9 9. felderítés: 31/13
10. szörnyidomítás: 7/60 11. teológia: 48/54 (+2%) 12. taumaturgia: 89/8 (+303%)
13. szerencsejáték: 1/77 14. versengés: 10/32 (+8%) 15. harcművészetek: 1/95
16. zene: 7/45 17. szörnyismeret: 18/92 (+20%) 18. pszi: 18/82 (+15%)
19. zárnyitás: 5/2 20. vadászat: 6/45 21. bányászat: 22/2
22. úszás: 8/84 23. főzés: 1/83 24. csapatmunka: 1/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) mentális pajzs (#72) villámmágia (#227) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) tolvajvér (#364) láth. észlelése (#78) szürkeáll. aktiv (#71)
láthatatlanság (#76) becsületjel (#158)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: nagyon éhezik
Rughar familiárisa (#245) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! (számláló: 0)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 * bronz taider (#641) $2 ezüsttőr ($322)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 Pusztítás Botja (#316) $3 szöges bunkó ($8) 6 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
2 * bronzhegyű nyíl (#94) $4 ezüsthegyű nyíl ($323) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
8 mérgezett tüske (#23) 26 nyílvessző (#108) 36 rézgolyó (#343)
88 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
9 ezüstshuriken (#327) 4 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * Bufa páncélja (#538) 1 rizspapír-vért (#1366)
Sisakok
1 * lidérckorona (#531)
Köpenyek
1 láthatatlan köpeny (#441) 1 mágusköpeny (#453) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * ryuku vállvédő (#1323)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * Urgod kesztyűje (#462)
Övek és övcsatok
1 * ryuku derékszíj (#1324) $2 sárga erőöv ($276) 1 Snafall jeges öve (#1716)
Nadrágok
1 derit sodronynadrág (#1119) 1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * hoarián saru (#1346) 1 tűzúr csizmája (#533) $1 varkaudar csizma ($317)
Fülbevalók
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 2 mópat token (#585)
$2 obszidián függő ($195) 2 * zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok
$1 ametiszt medál ($275) 3 halálhozó talizmán (#813) 1 korinthai talizmán (#814)
1 * kreiton fókusz (#853) 1 Natharion amulett (#742) 3 rothasztó talizmán (#815)
2 * ryuku nyaklánc (#1325) 1 szerencsetalizmán (#366) 2 viharamulett (#611)
$1 * villám szimbólum ($145) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők
$1 arany karperec ($194) 1 * arany papi karkötő (#309) 1 * Arsa potrohgyűrűje (#1541)
1 Xanathal karkötője (#956)
Gyűrűk
$1 aranygyűrű ($193) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 * életköves gyűrű (#1572)
$2 ezüst gyűrű ($180) 2 regeneráló gyűrű (#254) 1 * Rughar gyűrűje (#518)
1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * nodonrod kitűző (#1533)
Nyergek
1 hoarián nyereg (#1336)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 17 csepp tinta (#101), fér még: 3]
34 fűszertartó (#210) [bennük 17 csepp sáfránypor (#211), fér még: 153]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
3 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 36]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 157]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
8 toxyl üvegcse (#592) [üres, kapacitás: 80]
10 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 120]
4 vizestömlő (#3) [bennük 80 korty víz (#27), fér még: 0]
4 zöld üveg (#82) [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 73]
Eszközök, használati tárgyak
1 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819) $1 aranytű ($272)
1 ásó (#34) 1 Augur varázskönyve (#1097) 1 Baghar fétise (#1098)
1 bőrkantár (#1125) 6 csontkulcs (#74) 1 feneketlen bugyor (#570)
1 furulya (#233) 2 kinemfogyó tegez (#368) 1 kötél (#92)
4 krónika (#1725) 2 kulcskarika (#648) 3 manakristály (#500)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 nagy aranykulcs (#246) 4 nagy vaskulcs (#186)
1 olló (#335) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 1 pszi kristály (#618)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 roxati zárfaló (#314) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
4 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42)
1 teremtés zsákja (#818) 3 teriád dobóháló (#1281) 1 tl'urlang fiola (#788)
13 varázskő (#305) 8 varkaudar látógömb (#1107)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5 adamantit (#627) 1 agvari manafókusz (#890) 27 álompor (#396)
16 borkonyó bibe (#312) 10 bunthar bőr (#733) 1 cru formázó minta (#300)
2 csalánvirág (#582) 1 dramoan kő (#967) 42 drótszőr (#37)
4 ezüstdarab (#326) $2 fekete gyöngy ($99) 4 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 18 galachmit (#310) 5 grifftojás (#179)
61 gyöngymangó (#135) 5 halcsont (#390) 4 iknegurin (#541)
2 jégkristály (#593) 1 kazmár gyökér (#205) 8 kék orchidea (#68)
1 kreommat szirom (#925) 11 lótuszvirág (#447) 126 madártoll (#112)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mihlanil (#539) 4 mithril (#352)
1 moa burát (#384) 1 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378)
1 moa obszidián (#380) 1 moa rubin (#379) 1 moa smaragd (#377)
3 moa üveggömb (#383) $1 mocsári penke ($148) 1 móri gyümölcs (#116)
1 mutáns csont (#331) 10 ovimon-bogyó (#207) 4 pirkit (#153)
11 polip szívóka (#391) 11 púderkő (#119) 4 remák szív (#264)
1 rókafarok (#124) 1 Salamon esszenciája (#952) $1 téfea-agy ($172)
18 varányszem (#30) 2 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 155.28 kg Megterheltség: 123%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
3 bruhatagnyelv (#1230) 4 esszenciakristály (#350) 60 extra takarmány (#1360)
4 ezüsttollú nyíl (#363) 24 mópat tetem (#584) 2 mösze hátpáncél (#1229)
21 mutáns csont (#331) 57 sáfránypor (#211) 10 shinai gömb (#348)
$1 szívkereső ($423) 3 Tilnetor kardja (#474) 1 Trákin csákánya (#367)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 drótszőr (#37) 1 ezüstdarab (#326) 3 tinta (#101)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
56 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranygyűrű (#193)
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüsttőr (#322)
1 gyöngymangó (#135) 1 rézgolyó (#343) 1 rothasztó talizmán (#815)
1 varázskő (#305) 1 varkaudar látógömb (#1107) 9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(200,115) királyi őrsánc (#1140), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár
(200,118) Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 49. jellempróba, Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), kék rothasztó (#421), zoloboo sámánok (#230), borzalmas varkaudar (#166)
(201,114) bűbájlidérc (#761), Sheran oltár, kputtyintó csalán (#247)
(201,117) varkaudar varázsló (#271), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 46. jellempróba, Leah oltár, 255. jellempróba, művészi porolit (#720)
(202,115) márványtorony (#175), 35. jellempróba, Sheran oltár, Raia szent lovagja (#239)
(202,116) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, 40. jellempróba
(203,116) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Dornodon oltár, 39. jellempróba, Raia szent lovagja (#239)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Borax király ünnepélyes bejelentést tett: A toborzóirodákban meghirdetett verseny véget ért. Seregébe a Holtidő Társaság és a Kvazársziklák népe közös tudatokból csatlakoztak a legtöbben. A király utasította udvari mágusait, hogy jutalmazzák meg ezen Közös Tudatokat. A mágusok bűvöletének köszönhetően mostantól a tagok (és ez által a yaurri sereg) aktivitása kicsivel megnőtt, vagyis mindkét KT tagjai fordulónként +5 % tvp-ből gazdálkodhatnak két hónapon keresztül. A király nagy bölcsességében nem záratta be a toborzóirodák kapuit a lelkes kalandozók előtt, aki akarja, továbbra is próbálkozhat a lajstrom medál kiérdemlésével, immár versenyen kívül.
* A jelenlét bónusszal rendelkező karakterek ezentúl akkor is megkapják a +5% tapasztalati pontot, ha az aktuális hónapban még nem léptek négy fordulót, csak az előző hónapban. A zsetonkedvezmény viszont továbbra is az ötödik emailes fordulótól kezdve jár.

Üzenet küldése a karakternek