Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tleikan enyészvarázs
Küldd el képeslapként!
A tleikan hadsereg élén álló hadurak félelmetes hatalom birtokosai. Megjelenésük már önmagában tekintélyt parancsoló, amikor azonban ajkuk emésztő hatású varázslat kimondásába kezd, az ellenség saját kínjában és mocskában fog fetrengeni előttük. Márpedig amikor a tleikanok harcba indulnak, rendre ezzel a tömegirtó varázslattal kezdődik a csata...
Nézz szét a galériában!
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.
Daxx - egy másik univerzum
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
LXII. Alanori Olimpia
2. Yaurri testépítő verseny – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
TF help (6739)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4. (15)
TF KÖZÖS TUDATOK (1281)
Daxx - egy másik univerum (7)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (13)
2. Yaurri testépítő verseny – zárás (12)

További témák...

2024-11-10 19:32:47 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Metam Orpheus 295. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. júl. 23. 14h:35'
EZ A 405. JÁTÉKHETED, 295. FORDULÓD
406. játékheted kezdete: júl. 27.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1974
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 201
Extra forduló: 7

METAM ORPHEUS KALANDJAI


91 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,42] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 83. napján Angus Young leszívott rólad pszivel 45 életpontot. Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvûen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az esõ, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 moa üveggömböt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+61 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+162 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.) Sajnos túl sok idõ telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földbõl energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új álompor. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 630.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ (+1 szerencse.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 625.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 620.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földbõl energia áramlik testedbe. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 615.]

* 5. KP: használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyûlik benned. Kisütöd a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 610.]


av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 607.]

a 37 2617 5 átadod a 37. tárgyat a 2617. kalandozónak (5 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 5 drótszõrt Nyafimanó részére. [5 pontot használtál fel, van még 602.]

h 235 40 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+14 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 562.]

ep 720 100 3327 építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 562.]

szm 118 megölöd a 118. szörnyet
Nem hajt elég hasznot a trappoló dinymák: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák fekete testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

d 268 2 eldobod a 268. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 gromak bõrt. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

fog 118 219 elfogod a 118. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

m 2 1 4 mozogsz keletre, északkeletre, délre
[133,42] A bozótost dombság váltja fel.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány trappoló dinymák nyomokat fedezel fel! Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Buta lény ez a trappoló dinymák - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbrõl. Érdekes, a normál kaja iránt nem mutat érdeklõdést. Kellõ idomítással megfelelõ málhásállat válhatna belõle. Ideje menni! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy hóhérbimbót. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Fairlight hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Látsz egy vaskohót. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely Hegyi Barbara formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Vándorcirkusz:)
Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmibõl. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integetõ embereket. - Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.

- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietõsen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklõdésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy vortexmágus. Arckifejezésébõl ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tûzgolyó. 127 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus jobb lábát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kicsit megvagdalod a vortexmágus ködlõ lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Távolról tûzgolyó varázslatot lõ rád a másik. 118 életpontot vesztettél. Amint minden elfeketedik elõtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [43 pontot használtál fel, van még 519.] Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hûlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínérõl! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+180 életerõ.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(132,42) trappoló dinymák (#118)
(133,42) trappoló dinymákok (#118), hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), olvasztókemence (#86), oltár,
Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), Raia rúnaköve, vaskohó (#155), mûvészi porolit (#720), vortexmágus (#418)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel. [132,41] Még mindig dombos terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Lítia De Fandargo lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy mûvészi porolitot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy rúnakõ van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. északkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Fényutas. Quwarg szagot érzel!
(Feltételes támadás:) Egy vadász quwarg! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erõ Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a vadász quwarg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a kõkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+201 életerõ.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [48 pontot használtál fel, van még 471.] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy mûvészi porolitot. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy rúnakõ van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy Chara-din oltár van. Elrakod a távcsövet. északkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Fényutas. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,40] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy emberevõ. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az emberevõ ragyás irháját. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Az emberevõ szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy hóhérbimbót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Scipio elõtt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ramit kõ) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy mûvészi porolit van. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északra egy mûvészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Fényutas. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,41] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Találsz egy hóhérbimbót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy mestervarázsló elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés.) Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy mûvészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthetõ. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. [34 pontot használtál fel, van még 437.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[133,42] Még mindig dombos terepen vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kardszárnyú pocok közeledik. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról villámcsapás varázslatot lõsz a másikra. 65 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 890 tapasztalati pontot kaptál. Utad során felfedezel egy hóhérbimbót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Fairlight híveié. Látsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy vaskohót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Hegyi Barbara elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés.) Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy mûvészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [132,43] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltûnnek. A levegõ forró. Sivatagban vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy dehidrátor. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról villámcsapás varázslatot lõsz a másikra. 26 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+6 max. varázspont.) A szörny hõsugarat lõ ki! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dehidrátor ízelt testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal felnyitod a dehidrátor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a dehidrátor csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedbõl. Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a dehidrátor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dehidrátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a fûszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1030 tapasztalati pontot kaptál. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Tsen - Dour egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy mûvészi porolitot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakõ van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,44] A terep változik: ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Találsz egy gumifát. Egy vén tazunkaróka botorkál elõtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Tharr hívõi építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Találsz egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Nantosvelta, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy mûvészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy mûvészi porolit van. Nyugatra egy õsi csatamezõ van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakõ van. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fûben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Felismered. Ez egy quwarg szabotõr. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Sikerül a földbõl kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 402.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+32 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 362.]

m 7 6 1 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északkeletre
[130,43] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az elsõ varkaudart. Quwarg szagot érzel!
(Feltételes támadás:) Egy vadász quwarg! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lõsz a másikra. 34 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje elõtt állsz: az Erõ Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg testét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a vadász quwarg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a kõkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy hóhérbimbót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felfedeztél egy vaskohót. A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy õsi csatamezõ van. Délnyugatra egy rúnakõ van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy rúnakõ van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [129,43] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az elsõ varkaudart. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Qulli Brann irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy világítótornyot. Bányászat képességeddel fémet (ramit kõ) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! A távcsõvel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy õsi csatamezõt. Délre egy rúnakõ van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy rúnakõ van. Elrakod a távcsövet. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [130,42] Továbbra is alacsonyhegység. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az elsõ varkaudart. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Lord Kis Se lábát masszírozza. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy rúnakõ van. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakõ van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy sziklafészek van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [35 pontot használtál fel, van még 327.]

m 1 mozogsz északkeletre
[131,41] Hegyre fel, hegyrõl le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy mûvészi porolitot. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy sziklafészek van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Quwarg szagot érzel!
(Feltételes támadás:) Egy quwarg harcos! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 48 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos torát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg harcos torát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. [17 pontot használtál fel, van még 310.]


* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 310.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 307.]

* 3. BP: támadod Chara-din híveit
FT 987 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy élõholt quwarg! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Kitátod a szádat, és lehelsz. 4 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élõholt quwarg potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élõholt quwarg potrohát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az élõholt quwarg testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élõholt quwarg. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel megütöd az élõholt quwarg testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kissé megkarcolod az élõholt quwarg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élõholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élõholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 307.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 267.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 227.]


tf 1 27 fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvõtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [Még 149 TVP-t kell elköltened.] [27 pontot használtál fel, van még 200.]
Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 103 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 29, 19. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a kaffogó hebrencs. 3 kaját bezabál a tüskés harci gromak. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Lestrapálva a nap eseményeitõl, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Közös Tudatotok ismét fejleszthet új képességet! (ld. enc.) Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 436 pontot. A következõ körben tehát 636 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SEMLEGES SPEC. K.T. TUDATI KÉPESSÉGE
Mivel egy speciális K.T. tagja lettél, ez némi plusz tudati képességet is jelent. TVP SZAPORÍTÁS. Parancs: EK 40 <TU>. Mostantól képes vagy a TU pontokat TVP-vé alakítani, 1 TU-t 5 TVP-vé. Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következõ körre, max. 5 körig halmozhatsz így.

KT KÉPESSÉGEK A 13. UTÁN
A játékosok kérésének eleget téve, engedélyezzük, hogy a 13. képesség kifejlesztése után, tovább lehessen a KT képességeket fejleszteni. Ez a következõképpen fog történni: - A új képességeket pontosan ugyanúgy kell fejleszteni, mint az elõzõ 13-at, az EF paranccsal. Ha a szükséges TU befejlesztésre kerül, a KT kap egy új képességet. Saját, egyedi képességeket sajnos így már nem lehet fejleszteni, az enciklopédiát sem változtathatjátok meg, csakis meglévõ képességet lehet kérni, azzal az enciklopédiával. Illetve, reményeink szerint lesznek általunk készített képességek is, ezekbõl is lehet választani. - Az új képességek kiválasztásakor is érvényesek a korábbi pontozási szabályok, bár maga a pontrendszer már nem folytatódik, újabb pontokat nem kaptok. Csak olyan képességet lehet választani, amire a KT-nak elég pontja van. Azonban, akárcsak a CSERÉnél, lehetõség van "beadni" egy KT képességet, és annak a pontértékét is felhasználhatjátok. Példa: Egy KT-nak 43 pontnyi képessége van. Kitörölnek egy 4 pontos képességet. Mivel egy KT-nak legfeljebb 44 pontnyi képessége lehet összesen, így maximum 5 pontos képességet választhatnak. Egy új képesség választásánál legfeljebb 1 régi képességet lehet leadni, és a 13. kifejlesztésekor, automatikusan megkapott 3 képességet nem lehet leadni. Olyan képességet nem adhattok le, amibõl a KT már permanensen profitált (pl. MXTU TF-elés). - Továbbra is, 20 fordulónként a karakter EF számlálója nullázódik, és ha legalább 30 TU-nyit fejlesztett, kap 1 TNO-t és 1 KNO-t. Ezenkívül, természetesen a KT képesség kifejlesztésekor is nullázódik az EF számláló, és a 20 fordulós számláló újraindul.



KARAKTERLAP
Metam Orpheus, egy fekete, copfos hajú, zöld szemû alakváltó férfi vagy. Bõröd teljesen fehér! Sheran fõpap-jelöltje vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 295. fordulód.

 Erõ:33 (34)  Szint:23  Merészség:10/4 Magasság:186 cm 
 IQ:30  Támadás:22  Agresszió:3 Testsúly:68 kg 
 Ügyesség:30  Védekezés:31  Menekülés:30 % Életkor:41/41 év 
 Egészség:30 (32)  Életpont:333/285  Jellem: semleges (+2) Tul. pont:10 
 Szerencse:34 (36)  Varázspont:495/0  Pénz:322 arany Kép. pont:26 
 Tudatpont:14/14   Pszi pont:19/13       EFejl:13 
Eddig összesen 2087 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8265 TP-t kaptál. Jelenleg 1086068 TP-d van. A következõ szinthez még 113932 TP szükséges. Trófeáid: animált hókutya, óriásféreg, eszkimó óriás. A 292. fordulódban 6953 arany került a bankszámládra. 7057 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 25/22 (+5%)   szúrófegyverek: 25/0   vágófegyverek: 20/30 (+8%)
  ütõfegyverek: 2/50   lõfegyverek: 10/88   dobófegyverek: 25/12 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); nyílvesszõ (#108) (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -11.); bumeráng (#249) (12 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 339 idõszaki: 4

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 24/30 (+10%)   2. nyomkövetés: 85/11 (+44%)   3. mászás: 11/3
  4. csapdakészítés: 19/36 (+24%)   5. csapdaészlelés: 4/89   6. gyógyítás: 117/10 (+52%)
  7. titkosírás: 6/10   8. felderítés: 17/29   9. szörnyidomítás: 11/34
  10. teológia: 18/75 (+10%)   11. taumaturgia: 27/11 (+25%)   12. szerencsejáték: 2/38
  13. versengés: 5/31 (+8%)   14. harcmûvészetek: 21/10   15. zene: 35/26 (+40%)
  16. szörnyismeret: 6/15   17. pszi: 2/42 (+5%)   18. zárnyitás: 2/0
  19. vadászat: 17/33   20. bányászat: 26/54 (+90%)    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 56% életerõ alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 3327. karakternek
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), nukleáris cickányt (#155) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
quwarg harcos (#201), élõholt quwarg (#202), quwarg királynõ (#153), vadász quwarg (#241), nyuhaj karbin (#110), Chara-din hívõk (#987) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
kneopatikus mollusk (#209), fémbontó szójer (#150), quwarg parafenomén (#248), ongóliant (#159), quwarg szabotõr (#301), jégzabáló (#649), animált hókutya (#651), fagymágus (#650), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)    
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhõ (#37, 12 VP) védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)    
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)  
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP) pszi kõ kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), kisebb tûzlehelet (#110)
Védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tûz ellen (#38), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158)        
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> nómenklatúra (#158)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) státusz: OK
kaffogó hebrencs (#88) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
trappoló dinymák (#118) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!
2.) Lássuk, mennyire vagy jószívû: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levõ tárgyak összértéke 30 arany alatt van!

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 4 királynõ, 24 élõholt.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bõrsisak (#57) 1   bronzpáncél (#90) 2 * fekete bõrcsizma (#247)
1 * gromak páncél (#270) 2   kígyóbõr kesztyû (#49) 1   mászókarom (#78)
1 * sárga erõöv (#276) 1   teknõcpajzs (#417) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
2   bronzhegyû nyíl (#94) 1   bumeráng (#249) 1   ezüsthegyû nyíl (#323)
4   ezüstshuriken (#327) 5   ezüsttõr (#322) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 2   mandibulakasza (#127) 4   mérg. ubuk tüske (#137)
2   mérg. vasnyíl (#187) 1   orgyilkos tõr (#225) 1   parittya (#18)
1   rövid íj (#107) 1 * rövid kard (#171) 1   sallank nyíl (#129)
5   tolmokov-koktél (#351) 8   ubuk dobónyíl (#138) 23   ubuk tüske (#131)
1   vashegyû lándzsa (#182) 3   vashegyû nyíl (#176)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2   Eldaran karkötõje (#373) 1   ezüst gyûrû (#180) 1 * ezüst papi karkötõ (#308)
2   igazgy. fülbevaló (#197) 2 * jegygyûrû (#736) 2   obszidián függõ (#195)
2 * obszidián karkötõ (#229) 1   ritualista amulett (#708) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
1 * trófea nyaklánc (#196) 1   umbatari karkötõ (#278) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2   aranytû (#272) 1   ásó (#34) 4 + deus ex machina (#1)
1   dorony duda (#235) 6   fáklya (#36) 1   furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 43   kaja (#2) 1   kötél (#92)
1   kristálygömb (#265) 1   kulcskarika (#648) 1   márványkulcs (#245)
1   mászókampó (#165) 1   nagy bronzkulcs (#185) 1   szeksztáns (#32)
1   tatu dob (#234) 2   távcsõ (#42) 1   teremtés zsákja (#818)
2   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
9   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 79]
5   fûszertartó (#210) [bennük 4 csepp sáfránypor (#211), fér még: 21]
3   huhogó bibe (#332) [bennük 16 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 20]
4   kavadu iszák (#25) [bennük 22 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 18]
6   sullár hólyag (#168) [bennük 23 csepp spiritusz (#170), fér még: 97]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
10   uzbány csõr (#169) [bennük 27 csepp ugh méreg (#166), fér még: 93]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 20]
8   zöld üveg (#82) [bennük 29 csepp ragasztó (#83), fér még: 131]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9   álompor (#396) 4   aurach fog (#657) 8   bunthar bõr (#733)
3   csuklyavirág (#133) 2   dözmöng szív (#122) 4   drótszõr (#37)
1   ezüstdarab (#326) 14   fekete gyöngy (#99) 6 + fõnixtoll (#563)
1   grifftojás (#179) 1   gromak bõr (#268) 14   gyöngymangó (#135)
1   hebrencs állkapocs (#130) 8   ilkin érc (#232) 1   kaktusztüske (#114)
8   karbin plazma (#199) 4   kazmár gyökér (#205) 12   kõszem (#304)
1   liumbe hajtás (#655) 33   madártoll (#112) 1   magszim bél (#103)
3   mákrózsa virág (#56) 1   manifeszt.nyúlvány (#214) 4   moa üveggömb (#383)
3   mutáns csont (#331) 3   nektoraf faggyú (#667) 1   óndarab (#85)
1   párducbõr (#1066) 25   pirkit (#153) 1   púderkõ (#119)
5   pular kristály (#239) 2   purifikátor háj (#269) 2   rakolits por (#669)
7   ramit kõ (#226) 26   rézdarab (#70) 1   rókafarok (#124)
1   rozmárfog (#1069) 1   sámán erszény (#650) 7   smirglilevél (#29)
18   sünmedve tüske (#14) 3   szulfagor agyar (#677) 1   szvó-ektoplazma (#151)
1   téfea-agy (#172) 5   Thargodan esszencia (#328) 1   vapár ág (#110)
20   vasérc (#152)        

Összsúly: 118.72 kgMegterheltség: 134%
GYJ: Legalább 2 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   bõrpáncél (#51) 2   bõrsisak (#57) 13   elkarog szõr (#665)
1   ezüsthegyû lándzsa (#324) 6   jégszív (#282) 1   kis bõrpajzs (#45)
1   moa burát (#384) 1   moa gyöngy (#378) 2   moa obszidián (#380)
7   rinóbõr (#651) 1   súlyzó (#347) 1   szigony (#389)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 11 drótszõr (#37) 2 gromak bõr (#268)
12 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
83 arany (#50) 7 kaja (#2) 1 moa üveggömb (#383)
1 óndarab (#85) 2 ramit kõ (#226) 4 rézdarab (#70)
1 sáfránypor (#211) 5 tinta (#101) 3 vasérc (#152)



E körben tett lépéseid térképe

(129,43) vaskohó (#155), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), világítótorony (#156),
érclelõhely
(130,42) Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720)
(130,43) vadász quwarg (#241), hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), Tharr oltár, vaskohó (#155)
(131,41) Elenios rúnaköve, érclelõhely, quwarg harcos (#201), élõholt quwarg (#202)
(131,44) gumifa (#38), 27. jellempróba, Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), mûvészi porolit
(#720), quwarg szabotõr (#301)
(132,41) oltár, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelõhely, vadász quwarg (#241)
(132,43) dehidrátor (#151), nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720)
(133,40) emberevõk (#119), hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), oltár, Chara-din monolitja (#534), mûvészi
porolit (#720), érclelõhely
(133,41) hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), mûvészi porolit (#720), érclelõhely
(133,42) trappoló dinymákok (#118), hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), olvasztókemence (#86), oltár,
Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), Raia rúnaköve, vaskohó (#155), mûvészi porolit (#720), vortexmágus (#418),
kardszárnyú pocok (#152), érclelõhely

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

2004. jún. 19-én a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat a TF programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal. Vetélkedõk, észbontó TF-es árverés, tombolák, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, HKK bemutató, ingyenfordulók, információözön, középkori fegyveres bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét. A találkozón veheted át a TF olimpiai fordulódat is. A TF olimpiára való jelentkezés határideje 2004. jún. 15. kedd. Várunk szeretettel jún. 19-én! A Beholder Kft. munkatársai.

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A kalandozó-kalandozó harcban megváltozott - remélhetõleg elõnyére - A Kos csapása és a Sashorog használatának képlete. Ezentúl csak olyankor használják majd ezeket a technikákat a harcmûvészek, ha tényleg szükség van rá.
* Az olimpiai jelentkezés után a visszaélések elkerülése végett semmilyen tárgyat nem lehet a boltban eladni. Ez valamiért eddig csak a fegyverekre mûködött, mostantól a többi tárgyra is. Ez azért van így, hogy mások ne jelentkezhessenek ugyanabban a nadrágban, karkötõben, stb.-ben az olimpiára, mint amiben te tetted.
* Bekerült a játékba 3 új KT épület, a júniusi TF találkozó KT épület tervezõ pályázatának nyertesei. Bunkó Akadémia (134,46) és (183,55), Ördögi Kör (74,58) és (144,61), Trikornis Futárszolgálat (73,60) és (144,61).
* Az internetes szavazás eredményeképp módosítottunk az FTV parancs prioritássorrendjén. Mostantól, ha férfiakra, nõkre, vagy jellemre kiadott FTV parancsaid vannak, ezek magasabb prioritásúak, azaz felülbírálják a szintre kiadott FTV parancsaidat.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.