293. forduló, 295. forduló, Old Secondhand összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 14. 12h:12'
EZ A 638. JÁTÉKHETED, 294. FORDULÓD
639. játékheted kezdete: márc. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4446
SZÁMLA : XXXX

JOCKEY EWING KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,61] koordinátán.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 moa üveggömböt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+55 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+219 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+45 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: használod a 72. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 586.]

* 2. KP: elmormolod a 76. varázslatot a 227. varázslatot a 184. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 586.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 586.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 586.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 584.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 584.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-1 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 582.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat a 820. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 582.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 582.]

* 5. KP: használod az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 582.]

* 6. KP: elmormolod a 364. varázslatot a 78. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 582.]
Fürgén varázsolsz! [-2 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 580.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-3 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 580.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 570.]

* 8. KP: használod a 70. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 568.]

* 9. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 563.]

* 10. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 563.]

kf 441 820 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 563.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy réz fejpánt elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 543.]

v 75 158 elmormolod a 75. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a becsületjel hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 538.]

v 75 158 elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 538.]

a 50 5827 1000 átadod az 50. tárgyat az 5827. kalandozónak (1000 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1000 aranyat Tohony a Melák részére. [0 pontot használtál fel, van még 538.]

v 22 189 elmormolod a 22. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vas dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 vasérc, 4 pirkit, 1 madártoll. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 533.]

v 22 189 elmormolod a 22. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vas dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 vasérc, 4 pirkit, 1 madártoll. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 528.]

v 22 189 elmormolod a 22. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vas dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 vasérc, 4 pirkit, 1 madártoll. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 523.]

v 22 189 elmormolod a 22. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vas dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 vasérc, 4 pirkit, 1 madártoll. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 518.]

aa 153 152 2 átadod a 153. tárgyat a 152. tárgyat a 2. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 16 pirkitet Tohony a Melák részére. Ok, sikeresen átadtál 49 vasércet Tohony a Melák részére. Ok, sikeresen átadtál 10 kaját Tohony a Melák részére. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

m 2 4 1 mozogsz keletre, délre, északkeletre
[143,61] Továbbmész a város utcáján.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Utad során felfedezel egy sárkánytanyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 2 ezüst kulcsot 24 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 1 pular kristályt 8 aranyért, 1 szent jogart 50 aranyért, 2 trófea nyakláncot 60 aranyért, 2 varkaudar pálinkát 44 aranyért.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,119] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 50 életpontot sebeztél. Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüsttőr és egy bakkura csizma. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 21 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb vállát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 70 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöföd a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar iszákos jön feléd.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 114 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (41 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Agyartőrrel megdöfködöd a varkaudar iszákos bal lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüsttollú nyíl, 4 rézgolyó és egy varkaudar csizma. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-1 varázspont.]
Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy csillagbozótost. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy pézsmatököt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Rhiannon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy óriás liánt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy borzalmas varkaudar. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol a kobudera nő tábort vert. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Felordítasz, mert nem vetted észre, és belemásztál. Vesztettél 4 életpontot. Futás a tett színhelyéről!
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol a mutáns nő tábort vert. Megvárod a megfelelő pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. A nyomorult figura csapdával védte magát! Ordítasz, mert egyenesen belegyalogoltál. Vesztettél 6 életpontot. Futás a tett színhelyéről!
Összeakadsz egy világoskék, hosszú hajú, égszínkék szemű mutáns nővel. Bőre mélykék színű. Fairlight eljövendő papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy orbitális mackósajt trófea, egy ongóliant trófea és egy bűbájlidérc trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Jól megnézed, bár ő nem lát téged.
Összefutsz egy hosszú csíkos hajú, vizenyős szemű kobudera férfival. Bőre gránitszürke. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy díszes tunikát, egy Eldaran karkötőjét, egy életköves gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét és egy tűzúr csizmáját visel. Felszerelését egy királyi őrjáratos trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy csataremák trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted.
Összeakadsz egy hófehér, hosszú hajú, égszínkék szemű, hosszú szakállas ember férfival. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy dentor vértet, egy fattylord derékövet, egy hatalom fülbevalóját, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy örökkéval. rubinját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy csataremák trófea, egy varkaudar vajákos trófea és egy szánalmas pondró trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy taposó tappancs (ld. enc.)}

(Továbbmész...) [200,118] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Látsz egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zoloboo sámán. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán nyakát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Agyartőrrel megbököd a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-1 varázspont.] Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy vark. kardtáncos volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [126 pontot használtál fel, van még 392.]

v 21 30 elmormolod a 21. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 30 kaja. [-90 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 387.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[201,118] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy borzalmas varkaudar. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasérc és egy vas dobónyíl. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Skinhead formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Teleeszed magad. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [202,117] A terep vált: bozótos területen vagy. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar iszákos. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos jobb lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (43 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos jobb lábát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Agyartőrrel megbököd a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-1 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-1 varázspont.] Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 arany, egy ezüst gyűrű és egy borostyán függő. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kígyóbőr kesztyű, egy mérg. vas dobónyíl, egy bőrsisak és egy mérg. ubuk dobónyíl. Egy borzalmas varkaudar támad rád.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb karját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy nőstény varkaudar készül a lemészárlásodra.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 114 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar jobb lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nőstény varkaudar bal lábát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel meghorzsolod a nőstény varkaudar bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sárga erőöv, egy borostyán függő, 2 ezüst nyaklánc, egy arany, egy ezüst karkötő és egy varkaudar pálinka [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-1 varázspont.]
Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Látsz egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy krómkaktuszt. Látsz egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rowena formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. [84 pontot használtál fel, van még 303.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(199,119) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar íjász (#687), varkaudar iszákos (#688), varkaudar falu (#1109), Tharr oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), borzalmas varkaudar (#166), egy kobudera nő, egy mutáns nő
(200,118) Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 24. jellempróba, zoloboo sámánok (#230), vark. kardtáncos (#693)
(201,118) borzalmas varkaudar (#166), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(202,117) varkaudar iszákos (#688), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), nőstény varkaudar (#689), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 29. jellempróba, Tharr oltár, művészi porolit (#720)

[143,61] Lakott területre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Észreveszel egy sárkánytanyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. A helyiek errefelé azt híresztelik, hogy Vlagyimir ismét Ghalla földjét járja.

Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 2 ezüst nyakláncot 20 aranyért, 1 sárga erőövet 25 aranyért, 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 2 borostyán függőt 12 aranyért, 1 ezüst gyűrűt 6 aranyért, 1 mocsári penkét 1 aranyért.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
[-45 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 293.]

m 6 mozogsz nyugatra
[142,61] Folytatod sétádat a házak közt. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Észreveszel egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy amniosz-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:2. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.)


(láthatatlan észlelése:)
Összefutsz Kasul Herolffal. Tharr teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy angyalok gyűrűjét, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kotét, egy kreiton palástot, egy lovagi övcsatot, egy natharion gömböt, egy Notermanthi amulettet, egy örökkéval.smaragdját, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rettegés Köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy teriádbőr karkötőt, egy törpe védőgyűrűt, egy tradicionális övet, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot, egy yiang kesztyűt, egy yiang mellényt, egy yiang nadrágot és egy yiang vállvédőt visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy Nap bírája trófea, egy árnytündér messiás trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Övén 4 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy ezüstveretes pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy fagyöngy füzér (ld. enc.)} Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+6 varázspont). Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te rejtőzködés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Tohony a Melákkal. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy díszes tunikát, egy életköves gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy Quwaxotix trófea és egy tollaskígyó trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Tohony a Melák kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te nyomkövetés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a rejtőzködés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 281.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 276.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 271.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 266.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 261.]

szk 187 keresed a 187. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy részeg kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 175 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 221.]

tf 2 21 fejleszted a 2. tulajdonságodat 21 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 154 TVP-t kell elköltened.] [21 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 30, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól szaggatott fülűre tápolt kalandozó mester helyett agyontápolt kalandozókirály. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +33 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 435 pontot. A következő körben tehát 635 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉZ FEJPÁNT (406. TÁRGY)
A rézsisak jó védelmet nyújt, de a védelem, sebezhetetlenség nem mindig elsődleges. Egy nő számára például az is fontos, hogy csinosan nézzen ki! A réz fejpánt nem takar el egy gyönyörű szőke, vörös, vagy fekete hajzuhatagot, ellentétben az otromba sisakkal. Persze a fejpántot nemcsak nők, hanem a divatot kedvelő férfiak is hordhatják. A réz fejpántot egy olvasztókemencénél, kőkalapács segítségével készítheted el, 15 TVP árán. Szükséged van egy kígyóbőrre, és két rézdarabra. A rézdarabokból szegecseket kalapálsz, és ezeket az elegáns fejpántra erősíted. A réz fejpántot a KF 406 paranccsal öltheted fel, védekezésedet eggyel növeli meg.

NAGY QUWARG TAPOSÓ TAPPANCS (318. TÁRGY)
Ez az első olyan tárgy Ghallán, amely egy Közös Tudat összefogásából jött létre. A tárgyat a Vasalt Bunkók KT (#9102) készítette és arra hivatott, hogy mindenkivel tudassa, viselője a Vasalt Bunkók KT jelenlegi Quwarg Bajnoka. A tappancs viseléskor +1 védettséget, valamint +7 MXTU-t ad. A tappancs mellett természetesen nem lehet más lábbelit viselni.

FAGYÖNGY FÜZÉR (342. TÁRGY)
A legendák szerint ezt a különleges varázstárgyat maga Sheran, a földanya készítette leghatalmasabb követői számára. Tehát kizárólag Sheran hívők hordhatják, és nyakláncként KF-elhető. Amíg viseled, a kör eleji varázspont regenerálódáskor valamivel több pontot nyersz vissza (ez kb. +30%, de maximum 20 VP), és megnöveli a szörnyismeret szakértelmet 3-al.

KARAKTERLAP

Jockey Ewing, egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight felszentelt papja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 294. fordulód.

Erő: 28 (30) Szint: 27 Merészség: 5/5 Magasság: 174 cm
IQ: 43 (64) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 25 (37) Védekezés: 84 Menekülés: 35 % Életkor: 26/29 év
Egészség: 22 (29) Életpont: 467/367 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 21 (28) Varázspont: 816/557 Pénz: 1820 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 28/6 Pszi pont: 145/100 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 25
Eddig összesen 2100 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22595 TP-t kaptál. Jelenleg 2019150 TP-d van. A következő szinthez még 280850 TP szükséges. Trófeáid: méregelementál, Notermanthi, taalru. A 293. fordulódban 3596 arany került a bankszámládra. 3596 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 3/61 szúrófegyverek: *30/100 (+2%)
vágófegyverek: 10/10 ütőfegyverek: 20/68 (+6%) lőfegyverek: 28/23 (+9%)
dobófegyverek: 20/75

Feltételes fegyverváltás: agyartőr (#420) << Pusztítás Botja (#316)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 49/27 (+11%) 2. nyomkövetés: 77/42 (+20%) 3. lopás: 10/17
4. mászás: 9/29 5. csapdakészítés: 12/79 6. csapdaészlelés: 7/75 (+12%)
7. gyógyítás: 61/70 8. titkosírás: 6/9 9. felderítés: 30/91 (+8%)
10. szörnyidomítás: 7/50 11. teológia: 48/0 (+14%) 12. taumaturgia: 85/86 (+3%)
13. szerencsejáték: 1/77 14. versengés: 10/0 15. harcművészetek: 1/95
16. zene: 7/42 17. szörnyismeret: 18/44 18. pszi: 17/70 (+15%)
19. zárnyitás: 2/2 20. vadászat: 6/35 21. bányászat: 22/2
22. úszás: 8/84 23. főzés: 1/82 24. csapatmunka: 1/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
lopsz a gnómoktól (6) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) mentális pajzs (#72) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
láth. észlelése (#78) szürkeáll. aktiv (#71) láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! (számláló: 0)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 * bronz taider (#641) $2 ezüsttőr ($322)
$2 obszidián tüske ($481) $1 orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
$1 bronzpenge ($126) 1 kőkés (#6) $1 mandibulakasza ($127)
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 Pusztítás Botja (#316) $1 szöges bunkó ($8) 6 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
$4 rövid íj ($107)
Lövedékek
3 * bronzhegyű nyíl (#94) $1 ezüsthegyű nyíl ($323) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
8 mérgezett tüske (#23) $1 mérgezett vasnyíl ($187) 23 nyílvessző (#108)
34 rézgolyó (#343) $1 sallank nyíl ($129) $1 ubuk tüske ($131)
Dobófegyverek
7 ezüstshuriken (#327) $1 mérg. ubuk dobónyíl ($188) $5 mérg. vas dobónyíl ($190)
$2 ubuk dobónyíl ($138) 2 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
$1 díszes rézpajzs ($84)
Páncélok
1 * Bufa páncélja (#538)
Sisakok
$1 bőrsisak ($57) $1 bronzsisak ($88) 1 * lidérckorona (#531)
Köpenyek
1 láthatatlan köpeny (#441) 1 mágusköpeny (#453) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * ryuku vállvédő (#1323)
Kesztyűk
$1 kígyóbőr kesztyű ($49) 1 mászókarom (#78) $1 szürke bőrkesztyű ($271)
1 * Urgod kesztyűje (#462)
Övek és övcsatok
1 * ryuku derékszíj (#1324)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
$1 bakkura csizma ($96) $1 fekete bőrcsizma ($247) 1 * hoarián saru (#1346)
1 tűzúr csizmája (#533) $1 varkaudar csizma ($317)
Fülbevalók
1 * hatalom fülbevalója (#817) 2 mópat token (#585) 2 * zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok
3 halálhozó talizmán (#813) 1 korinthai talizmán (#814) 1 * kreiton fókusz (#853)
1 Natharion amulett (#742) 2 rothasztó talizmán (#815) 2 * ryuku nyaklánc (#1325)
1 szerencsetalizmán (#366) 2 viharamulett (#611) $1 * villám szimbólum ($145)
Karkötők/karvédők
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 Xanathal karkötője (#956)
Gyűrűk
1 balkezes gyűrű (#1549) 1 * életköves gyűrű (#1572) 2 regeneráló gyűrű (#254)
1 * Rughar gyűrűje (#518) 1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * nodonrod kitűző (#1533)
Nyergek
1 hoarián nyereg (#1336)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 1 csepp tinta (#101), fér még: 19]
33 fűszertartó (#210) [bennük 18 csepp sáfránypor (#211), fér még: 147]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
3 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 36]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 7 csepp spiritusz (#170), fér még: 153]
8 toxyl üvegcse (#592) [üres, kapacitás: 80]
10 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 120]
4 vizestömlő (#3) [bennük 77 korty víz (#27), fér még: 3]
4 zöld üveg (#82) [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 73]
Eszközök, használati tárgyak
1 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819) 1 ásó (#34)
1 Augur varázskönyve (#1097) 1 Baghar fétise (#1098) 1 bőrkantár (#1125)
6 csontkulcs (#74) 2 deus ex machina (#1) 1 feneketlen bugyor (#570)
1 furulya (#233) 22 kaja (#2) 2 kinemfogyó tegez (#368)
1 kötél (#92) 2 kulcskarika (#648) 3 manakristály (#500)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 moa varázsdoboz (#1133) 2 nagy aranykulcs (#246)
4 nagy vaskulcs (#186) 1 olló (#335) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
1 pszi kristály (#618) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 roxati zárfaló (#314)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 4 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32)
1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 3 teriád dobóháló (#1281)
1 tl'urlang fiola (#788) 9 varázskő (#305) 7 varkaudar látógömb (#1107)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5 adamantit (#627) 1 agvari manafókusz (#890) 26 álompor (#396)
15 borkonyó bibe (#312) 3 bunthar bőr (#733) 2 csalánvirág (#582)
1 dramoan kő (#967) 80 drótszőr (#37) 18 ében toboz (#578)
8 ezüstdarab (#326) 3 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
18 galachmit (#310) 4 grifftojás (#179) 53 gyöngymangó (#135)
5 halcsont (#390) 4 iknegurin (#541) 2 jégkristály (#593)
1 kazmár gyökér (#205) 7 kék orchidea (#68) 1 kreommat szirom (#925)
12 lótuszvirág (#447) 118 madártoll (#112) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mihlanil (#539) 4 mithril (#352) 1 moa burát (#384)
1 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378) 1 moa obszidián (#380)
1 moa rubin (#379) 1 moa smaragd (#377) 3 moa üveggömb (#383)
1 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331) 9 ovimon-bogyó (#207)
11 polip szívóka (#391) 11 púderkő (#119) 2 remák szív (#264)
1 Salamon esszenciája (#952) 18 varányszem (#30) 1 vasérc (#152)
1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 151.46 kg Megterheltség: 122%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
3 bruhatagnyelv (#1230) 4 esszenciakristály (#350) 60 extra takarmány (#1360)
4 ezüsttollú nyíl (#363) 24 mópat tetem (#584) 2 mösze hátpáncél (#1229)
21 mutáns csont (#331) 57 sáfránypor (#211) 10 shinai gömb (#348)
$1 szívkereső ($423) 3 Tilnetor kardja (#474) 1 Trákin csákánya (#367)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
637 arany (#50) 9 drótszőr (#37) 2 ezüst kulcs (#184)
4 ezüstshuriken (#327) 1 kristálygömb (#265) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 pular kristály (#239) 1 szent jogar (#150) 2 trófea nyaklánc (#196)
2 varkaudar pálinka (#1137) 3 vas dobónyíl (#189) 40 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bakkura csizma (#96) 1 bőrsisak (#57) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
8 ezüstdarab (#326) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 ezüsttőr (#322)
1 fűszertartó (#210) 12 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
4 madártoll (#112) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 moa üveggömb (#383) 2 nyílvessző (#108) 4 rézgolyó (#343)
1 rövid íj (#107) 1 varázskő (#305) 1 varkaudar csizma (#317)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(142,61) főutca (#399), ház (#400), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), szent tölgyfa (#393), városi kút, Kasul Herolf (2281. kalandozó), Tohony a Melák (5827. kalandozó)
(143,61) jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), főutca (#399), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), sárkánytanya (#492), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ház (#400), szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek