TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. júl. 10. 9h:33'
EZ A 354. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD
355. játékheted kezdete: júl. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1843
SZÁMLA : XXXX
|
LADY SALINA KALANDJAI
6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-2,24] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete hajú, piros szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Leah nagyhatalmú főpapja. Egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy eszkimó óriás trófea és egy jégzabáló trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Zark Bonfire. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon találkozol Krilinnel. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy trófea nyakláncot és egy vassisakot visel. Rangja: inkvizítori szolga. Felszerelését egy kardszárnyú pocok trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy arató csattanat trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy goldugar a hátasa. {támadása: 19.} Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 2. napon összefutsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű törpe nővel. Bőre bronzként csillog. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy mihlanil medált, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.kristályát, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy Vlagyimir-díjat és egy Zu'lit koronáját visel. Rangja: Inkvizíció tudati terének Őrzője. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy északi tűzsárkány trófea és egy elf mesterharcos trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Tharr kalapácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. {max. varázspontja: 1265; max. pszije: 239.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Alaria Volerdi. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 3. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre színe zöld. Sheran hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy fagyelementál trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. {védettsége: 31 szúró, 31 vágó, 31 ütő ellen.} Összeismerkedtek. Az ő neve Reywind. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Krilin, amikor összefutottatok, adott neked 2 sullár hólyagot, egy grifftojást, 200 aranyat és egy szvó-ektoplazmát.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+49 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+27 pszi pont.)
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 193.]
* 2. KP: |
használod a 64. pszi képességet |
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 188.]
* 3. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 183.]
le 415 |
leveszed/lerakod a 415. tárgyat |
Már nem őrzöd annyira az aranypikkelyt. [0 pontot használtál fel, van még 183.]
kf 1264 3 |
kézbeveszed/felveszed az 1264. tárgyat (őrzöd) |
Nagyon őrzöd a vadászkést. [0 pontot használtál fel, van még 183.]
kpb |
kezd. parancs berakása: |
v 28 |
elmormolod a 28. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 178.]
[A parancs tárolásra került.]
d 56 20 |
eldobod az 56. tárgyat (20 darabot) |
Elhajítasz 20 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 178.]
m 8 7 |
mozogsz északra, északnyugatra |
[-2,23] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Hatodik érzéked veszélyt jelez. A feléd közeledő sötét gnóm mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét gnóm testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét gnóm bal vállát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Találkozol egy félelmetes, rettegést keltő lénnyel, alakját tündöklő misztikus fény övezi, felette óriási éjfekete felhők gomolyognak. A jelenség ugyan nem takarja el a napot, de a részleteket képtelen vagy kivenni. Az ismeretlentől való félelem érzésével állsz tovább. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Langard Futu. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
(Továbbmész...) [-3,22] Folytatod sétádat a házak közt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [20 pontot használtál fel, van még 158.]
vtn 32 |
varázslat tanulás: a 32. varázslatot |
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: hhaar burka. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 123.]
tv 32 |
támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot |
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 123.]
m 4 4 3 |
mozogsz délre, délre, délkeletre |
[-3,23] Folytatod sétádat a házak közt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sörsátrat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. "
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Van itt egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. "
(Továbbmész...) [-3,24] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sötét gnóm lehet. {támadása: 14.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával végigvagdosod a sötét gnóm jobb karját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét gnóm testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+25 életerő.) Épületeket látsz: egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (588. épület.).
(Továbbmész...) [-2,25] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy púpos burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 8.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos burástya farkát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Mandibulakaszával alaposan megvágod a púpos burástya bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [70 pontot használtál fel, van még 53.]
[-3,25] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az orgyilkos jobb karját. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodák kútját. (ld. enc.)
Összefutsz egy fekete hajú, szürke szemű ember férfival. Fekete a bőre. Raia főpap-jelöltje. Egy arany masszariasztót, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. {támadása: 19.} Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Tork Bendor. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött nyomkövetés szakértelmed, míg te őt a nyomkövetés szakértelemre oktattad. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találkozol egy copfos ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített furulya. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy szürke bőrkesztyűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy óriásféreg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Gilgames. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfival. Fekete a bőre. Fairlight hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranyláncot, egy borostyán függőt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy purifikátor trófea, egy nómenklatúra trófea és egy quwarg harcos trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: varázskönyvből ömlő aranyló hatalom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Warrior. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz Megadeathkával. Felszerelésében egy furulya található, mely valószínűleg egy ügyes hangszerkészítő mesteri munkája. Sheran eljövendő papja. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy szeksztánst tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított sullár. Holmiját egy törpemammut cipeli. {max. életpontja: 272.} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
{legmagasabb egyéb szakértelme: gyógyítás (11).} Összeismerkedtek. Az ő neve Zaislo. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[10 pontot használtál fel, van még 43.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Ha újat tanulni támad kedved, az agyroppantást tudom ajánlani. Ez egy gyöngyszem a papi mentális varázslatok sorában." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [3 pontot használtál fel, van még 40.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Csupán egy pillanat telik el, és csoda történik: minden eddig sajgó sebed egy csapásra beforr. (+78 életerő.) Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 37.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Érdemes lenne felkeresni Brakkulmukkpók boltját. Az utolsó 6 elit csatavértet most reklámáron lehet ott megvásárolni." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [3 pontot használtál fel, van még 34.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Balrognyűvő Throfil boltjában csak úgy tülekednek a vásárlók az utolsó 6 ezüstshuriken után." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [3 pontot használtál fel, van még 31.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Ha utad során meglátsz egy gyilkos sallankot, feltétlenül támadj rá! Ugyanis mindig sallank karmot találhatsz nála." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [3 pontot használtál fel, van még 28.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+3 védettség forduló végéig.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 25.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Roókkuljiuspók boltjában még 1 halgar kulcs várja a vásárlókat." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [3 pontot használtál fel, van még 22.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Szeretnéd tudni, mi a gyilkos sallank leggyengébb pontja? Ha a hatalmas mancsát ütöd, előbb-utóbb megpusztul." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [3 pontot használtál fel, van még 19.]
szk 131 |
keresed a 131. szörnyet |
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 19.]
kotb 9169 |
belépés K.T.-be: 9169 |
Belépésedet fogod kérni a Jégmágusok Szövetsége K.T.-ba. [0 pontot használtál fel, van még 19.]
* 1. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 19.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 19 pontod maradt, ebből a következő körre 19 pontot vihetsz át. Kapsz még 169 pontot. A következő körben tehát 188 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
HHAAR BURKA (32. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Ezt a láthatatlan energiapajzsot 6 VP-ért rakhatod fel. Ez az energiamező tompítja, és kissé eltéríti a téged érő csapásokat, ezáltal a harc időtartamára a védekezésed jobb lesz hárommal. |
CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY)
Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül a gyanúsképű árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklődésed, és megérdeklődöd egy divatos páncélba öltözött ember nőtől, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely mindenkivel a kívánságának megfelelő csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos nő szerint legalább triplán megéri az időt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút előtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás. |
KARAKTERLAP
Lady Salina, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű mutáns nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr hűséges követője vagy. Ez a 29. fordulód.
Erő: |
25 (29) |
Szint: |
10 |
Merészség: |
4/2 |
Magasság: |
121 cm |
IQ: |
20 |
Támadás: |
9 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
37 kg |
Ügyesség: |
13 |
Védekezés: |
26 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
1/1 év |
Egészség: |
12 |
Életpont: |
138/138 |
Jellem: |
semleges (+2) |
Tul. pont: |
2 |
Szerencse: |
24 |
Varázspont: |
88/1 |
Pénz: |
228 arany |
Kép. pont: |
1 |
|
|
Pszi pont: |
48/8 |
|
|
|
|
Eddig összesen 87 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 555 TP-t kaptál. Jelenleg 16925 TP-d van. A következő szinthez még 75 TP szükséges. Trófeáid:
orgyilkos,
uzbány,
sötét gnóm.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
1 |
szúrófegyverek: |
1 |
vágófegyverek: |
10 |
ütőfegyverek: |
1 |
lőfegyverek: |
1 |
dobófegyverek: |
5 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -7.); bumeráng (#249) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
6 |
2. nyomkövetés: |
8 |
3. lopás: |
1 |
4. mászás: |
3 |
5. csapdakészítés: |
1 |
6. csapdaészlelés: |
1 |
7. gyógyítás: |
9 |
8. titkosírás: |
1 |
9. felderítés: |
1 |
10. szörnyidomítás: |
1 |
11. teológia: |
4 |
12. taumaturgia: |
3 |
13. szerencsejáték: |
1 |
14. zene: |
1 |
15. szörnyismeret: |
1 |
16. pszi: |
7 |
17. zárnyitás: |
1 |
18. vadászat: |
3 |
19. bányászat: |
2 |
20. ordítás: |
1 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
mászol max. 28 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Krilin (#5508), sóhajtó dorony (#112), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
Papi varázslataid |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
5. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
lángcsóva (#31) |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Hozz egy grifftojást. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
Összsúly: 41.63 kg |
Megterheltség: 61% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van. |
Még 104 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(-3,22) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598)
(-3,23) helytartói hivatal (#579), bank (#582), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486)
(-3,24) ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselő (#588), sötét gnóm (#132)
(-3,25) orgyilkos (#131), csodák kútja (#1096), Tork Bendor (1436. kalandozó), Gilgames (1987. kalandozó), Warrior (3568. kalandozó), Megadeathka (3851. kalandozó), Zaislo (5518. kalandozó)
(-2,23) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), sötét gnóm (#132), Langard Futu (2042. kalandozó)
(-2,25) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, 50. jellempróba, púpos burástyák (#92)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* A III. Harcosok Ligájában elért dobogós eredmények bekerültek a Karakterlap Hőstettek rovatába.