Jalan Nevar 29. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. ápr. 12. 9h:42'
EZ A 34. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD
35. játékheted kezdete: ápr. 14.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #3674
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 207
Extra forduló: 15 |
|
JALAN NEVAR KALANDJAI
5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [110,-38] koordinátán.
Egy zsúfolt város utcáján mész elõre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész elõre, udvariasan, de határozott
mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is
megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted,
és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma
tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tûnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a
körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+3 életerõ.) Minden
varázserõd visszatért. (+6 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+5 pszi pont.)
d 92 1 | eldobod a 92. tárgyat (1 darabot)
| Elhajítasz 1 kötelet. [0 pontot használtál fel, van még 166.]
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra
| [110,-37] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát
pillantasz meg. Elolvasod: " Mi is Pumpa ellen vonultunk fel. Ezüst Kígyó Szövetsége. 3450 " Ahogy sétálsz, egyszercsak
megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez
Chara-din rúnaköve. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy
kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná
irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Továbbmész...) [109,-36] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy amniosz-fát. Találsz egy
oltárt. Sheran hívõi építették. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában
vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem
kerül TVP-be (30. jellempróba). Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz
egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Ismét melléd szegõdött a szerencse. Picit késõbb kikémlelsz, hogy
megtudhasd, mi elõl bújtál el. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy törpemammut. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz.
[20 pontot használtál fel, van még 146.]
le 127 | leveszed/lerakod a 127. tárgyat
| Elrakod a mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 146.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Aztán elõveszed a
mandibulakaszát, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltûnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang
szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerõ, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra,
melynek neve tündérfény. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás
számodra a másik kettõ: 1.) Egy egyszerû, a természet istenéhez illõ áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. 2.) Kérlek
végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! 3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak
gyûjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! [30 pontot
használtál fel, van még 116.]
kf 127 1 | kézbeveszed/felveszed a 127. tárgyat a jobb kezedbe
| A jobb kezedbe veszed a mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 116.]
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre
| [110,-35] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami
lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sûrûben elbújni. Miután meguntad a bújócskát,
megszemléled az ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy sullár. Amikor elhal a zaj, elõmászol.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [110,-34] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg
egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a
feléd közeledõ szörny egy proteinfecske. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a proteinfecske testét. (1
támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával megcsapod a proteinfecske
testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5
életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.)
Mandibulakaszával megkarcolod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A proteinfecske csõre
feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! Ellenfeled elmenekül.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó
mûve. Egy nõi hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A
melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörû elf nõ ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem
hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat:
"Megpurcant egy drótszõr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszõrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint
egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no
problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)
(Továbbmész...) [110,-33] Továbbra is síkságon vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Szinte teljesen
hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ismét melléd szegõdött a szerencse. Picit
késõbb kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elõl bújtál el. Ó! Hiszen ez egy vérszomjas csüldõ. Amikor elhal a zaj, elõmászol.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz,
megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány
szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Lord Kis Se elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy
mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 86.]
m 4 8 | mozogsz délre, északra
| [110,-32] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Miközben
fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Valakinek nem tetszett a
vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög elõtted egy
nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A feléd lopakodó szörny
nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos
sallank. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked
becsapódik! Eltaláltad a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a
mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 18
életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. Mandibulakaszával
kilukasztod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a
derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 sallank karmot. Diadalmasan beszerzel egy gyilkos sallank trófeát. 156
tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést! A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 vágófegyver). A fû
zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Egy alpesi tehén nem lehet ellenfél a hozzád hasonló
profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén lila foltos testét. (1
támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned!
Szarvaival az alpesi tehén megböki a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem
talál el. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 23 életpontot
sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Idõben félreugrasz az alpesi
tehén rúgása elõl. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz.
(Továbbmész...) [110,-33] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád
leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Még szerencse,
hogy az elrejtõzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy ork sámán. Amint megtisztul a terep, Te
is elõkerülsz. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din
monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Lord Kis Se hatalmának elenyészõ morzsájával
dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni
egy ilyen szoborral. [20 pontot használtál fel, van még 66.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hûséges hívem vagy! (+1 max. életerõ, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb
varázslatra, melynek neve méregsemlegesítés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen
továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Egy egyszerû, a természet istenéhez illõ áldozat: hozz egy tucat
gyöngymangót. 2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! 3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak
gyûjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! [30 pontot
használtál fel, van még 36.]
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal
| Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Vadul gondolkozol... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan
csinálhatsz mászókampót. (ld. enc.) 90 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 26.]
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal
| Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Hosszú idõ telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy
hogyan kell elkészíteni egy hurokcsapdát. (ld. enc.) 33 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 16.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj.
Utolsó erõddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 167 pontot. A következõ körben
tehát 183 pontot költhetsz el.
TÜNDÉRFÉNY (25. VARÁZSLAT)
Mostantól nincs többé gondod a labirintusok sötétjére. Nem kell fáklyákat cipelned, nem kell attól rettegned, hogy két kör
között a fáklyáidat ellopják. A tündérfénnyel fáklyafénynek megfelelõ világosságot tudsz teremteni magadnak sötét
helyeken. Ez azt jelenti, hogy ahol szükséged lenne egy fáklyára, automatikusan elmondod ezt a varázslatot, 1 VP-ért
(akkor is, ha egyébként van fáklyád). Ez ilyenkor nem kerül TVP-be. Külön kiadott V 25 parancsnak nincs értelme.
|
MÉREGSEMLEGESÍTÉS (14. VARÁZSLAT)
Ha méregsemlegesítés varázslatot elmormolod, 10 VP-ért, azonnal megszüntetsz minden, a szervezetedben levõ mérget. Ha
a tested tiszta, akkor az utolsó varázsszót nem mondod ki, hanem a varázslat inaktívan lapul mindaddig, amíg valamilyen
mérgezést nem kapsz. Ha pl. harcban mérgezõdsz, akkor a harc végén automatikusan aktiválódik a varázslat. Ha a
méregsemlegesítést V 14 1-el raktad fel, akkor ezután a méregsemlegesítést automatikusan megújítod. Ha egy harcban
egyszerre kapsz bénító és sebzõ mérget, akkor azt ilyen esetben külön-külön kell semlegesíteni.
A varázslat nem mûködik azonnali hatású mérgeknél (pl. bo-skorpió, gyengén mérgezett tû), hiszen a méreg a vérbe jutás
pillanatában hat, nincs idõ ellene védekezni.
|
MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY)
Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van
szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kõkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfûtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott
KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erõsítesz. Különösen nehezen megmászható
helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod.
|
HUROKCSAPDA (217. SZÖRNYCSAPDA)
A hurokcsapda az egyik legegyszerûbb csapda, amellyel különbözõ szörnyeket tudsz elfogni. Nem kell külön KT paranccsal
megcsinálni, elég, ha a FOG <szörny> 217 parancs teljesülésekor van nálad kötél. Rögzítéséhez szükség van egy fára, így
csak erdõben vagy bozótosban használhatod. A hurokba vigyázatlanul belelépõ lény továbblépve megfeszíti a hurkot, amely
megrántja és felfüggeszti, ezáltal mozgásképtelenné teszi. Olyan lények ellen használhatod, amelyek: 1.) legalább két lábbal
rendelkeznek, 2.) méretük max. embernél nem sokkal nagyobb. Használata (amíg vársz a sikerre) 15 TVP-be kerül.
|
KARAKTERLAP |
Jalan Nevar, egy vörös, rövid hajú, kék szemû, harcsabajszos mutáns férfi vagy. A bõröd világosabb az átlagosnál. Sheran hûséges követõje vagy. Ez a 29. fordulód.
Erõ: | 16 | | Szint: | 6 | | Merészség: | 6/5 | | Magasság: | 135 cm |
IQ: | 19 | | Támadás: | 5 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 22 | | Védekezés: | 27 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 18 (20) | | Életpont: | 104/87 | | Jellem: | semleges (+15) | | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 16 (18) | | Varázspont: | 31/31 | | Pénz: | 27 arany | | Kép. pont: | 4 |
| | | Pszi pont: | 8/7 | | | | | | |
|
Eddig összesen 14 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 279 TP-t kaptál. Jelenleg 1730 TP-d van. A következõ szinthez még 270 TP szükséges. Trófeáid: vadtroll, gyilkos sallank.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 1 | | szúrófegyverek: | 1 | | vágófegyverek: | 5 (+1) |
ütõfegyverek: | 1 | | lõfegyverek: | 1 | | dobófegyverek: | 2 |
|
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -2.); ubuk dobónyíl (#138) (3 -6.); bumeráng (#249) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 7 | | 2. nyomkövetés: | 5 | | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 1 | | 5. csapdaészlelés: | 1 | | 6. gyógyítás: | 3 |
7. titkosírás: | 1 | | 8. felderítés: | 1 | | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. teológia: | 1 | | 11. versengés: | 1 | | 12. zene: | 1 |
13. szörnyismeret: | 1 | | 14. pszi: | 1 | | 15. zárnyitás: | 1 |
16. vadászat: | 5 | | 17. bányászat: | 1 | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5139. karakternek |
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
jók (#990), Arlen Nevar (#5139) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Papi varázslataid | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy egyszerû, a természet istenéhez illõ áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. |
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyûjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | | mászókarom (#78) |
1 | | nagy vaspajzs (#161) | 1 | * | teknõcpajzs (#417) | 1 | * | vassisak (#160) |
Fegyverek és lövedékek |
4 | | bumeráng (#249) | 1 | * | mandibulakasza (#127) | 6 | * | ubuk dobónyíl (#138) |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | ezüst papi karkötõ (#308) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | + | aranypikkely (#415) | 1 | | ásó (#34) | 3 | | deus ex machina (#1) |
11 | | kaja (#2) | 1 | | kötél (#92) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
5 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 92 korty víz (#27), fér még: 8] |
1 | | zöld üveg (#82) | [benne 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 18] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
15 | | álompor (#396) | 1 | + | gyöngymangó (#135) | 2 | | móri gyümölcs (#116) |
1 | | púderkõ (#119) | 1 | | ramit kõ (#226) | 6 | | sallank karom (#128) |
3 | | sünmedve tüske (#14) | 4 | | szárnyas hernyó (#69) | | | |
|
Összsúly: 33.95 kg | Megterheltség: 80% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 | | kaja (#2) | 1 | | kötél (#92) | 1 | | mandibulakasza (#127) |
4 | | víz (#27) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
6 | | sallank karom (#128) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(109,-36) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), Sheran oltár, 30. jellempróba, törpemammut (#115)
(110,-37) egy ismeretlen isten rúnaköve, 34. jellempróba
(110,-35) sullárok (#101)
(110,-34) proteinfecske (#139), oltár, 49. jellempróba, mûvészi porolit (#720)
(110,-33) vérszomjas csüldõ (#114), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), ork sámán (#345)
(110,-32) oltár, 25. jellempróba, gyilkos sallankok (#85), alpesi tehén (#91)
|