Karakterszám: |
6617 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
29 |
Játékhét: |
29 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
322 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. ápr. 1. 9h:44' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. ápr. 8. |
|
E-mail!
CARLOS VALDERAMA KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Zengõ, egy magas, jó kiállású,
bátorságtól lángoló tekintetû, igazságszeretõ férfi. A Tudósok klánjának
diákjelölt rangú tagja. Tárgyai: lovagi lemezpáncél, ezüst nyaklánc, a
jég kerek pajzsa, az óriás amulettje, khaldoran öv, fejpánt. Már amikor
belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Csak szebb lennél attól, ha kifordítanának!" Nem
késel a válasszal: "Egyszerûen undorító vagy!" Ezt mondja neked: "A szagod
mellett parfümnek lehetne használni a száznapos tojást." Rögtön visszavágsz:
"Úgy hasonlítasz egy förtelemféregre, mint egyik vízcsepp a másikhoz."
Zengõ csak annyit nyög ki: "Te... !" Micsoda fényes gyõzelmet arattál!
Zengõ dühös pillantást vet rád. (+5% lélekenergia.)
**
2. NAP ** Elérkezett az idõ az 52. kaland végrehajtására. Találkozol
társaiddal a megbeszélt helyen. Üdvözöl téged Cass, Vulkán.
Rettegve indultok útnak. A küldetés nagyon veszélyesnek tûnik, és mindnyájan
attól féltek a lelketek mélyén, hogy a vuerg foglyul ejt benneteket és
eljuttat benneteket az Ellenséghez. Most azonban már nem fordulhattok vissza,
az a gyávaságotokat bizonyítaná. A vuerg barlangjához iszonyúan meredek
és szûk járatokon keresztül lehet felvergõdni, amelyekben kevés a levegõ,
és rengeteg a mérges gáz. Csak a legrátermettebbek küzdhetik magukat itt
keresztül!
[Egészség-összeg próba 22-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán
sikeres]
Napoknak tûnik az idõ, míg végül eljuttok a vuerg barlangjához. A feketén
ásító barlangszáj fenyegetõbb, mint minden eddigi barlangnyílás, amivel
szembekerültetek. Rettegve néztek egymásra, aztán nekivágtok. Ahogy beléptek,
kattogó hangra lesztek figyelmesek. A milgand fényénél borzalmas, mozgó
fémszerkezetek jelennek meg elõttetek. Ez egy igazi halálfolyosó! Le-lecsapó
pengék, forgó, tûhegyes karok. Mennyire ügyesnek kell ahhoz lenni, hogy
valaki itt át tudjon jutni?
[Ügyesség-összeg próba 23-as küszöbre: 1
hõsiesség pont árán sikeres]
Rövid megbeszélés után nekiindultok. Szemet gyönyörködtetõ a jól koordinált
mozgás, amellyel mindig épphogy átsuhantok a halálos szerszámok között,
egymást fedezve, segítve. Egyedül itt senki nem tudna túljutni! Alig hiszitek
el, hogy átjutottatok, és mindössze néhány kisebb-nagyobb karcolással sikerült
megúszni a dolgot. Most azonban hátrahõköltök - egy hatalmas lávató zárja
el elõttetek az utat! A hõség irtózatos. Elborzadva figyelitek a vuerg
mágiájának mûködését: itt-ott idõnként fekete kövek bukkannak fel a lávából.
Ha elég gyorsak vagyok, át tudtok érni, ha nem, alámerültök a lávában,
és nem marad belõletek más, csak forró gõz. Rövid próbát tesztek, ki mennyire
gyorsan tud ugrani és futni.
[Gyorsaság-összeg próba 24-es küszöbre:
3 hõsiesség pont árán sikeres]
Úgy tûnik, elég gyors a csapat! Kivárjátok a ritmust, majd a leggyorsabb
indul elsõnek, hogy ne hátráltassa a többieket. Kõrõl kõre szökellve mentek
át a lávatavon. Sikerült, senki sem rontotta el! Hosszú ideig lihegtek.
Ez elég veszedelmes volt, de visszafelé majd könnyebb lesz. A következõ
akadály egy óriási kõtömb, amely a továbbvezetõ utat zárja el. Hogyan képes
a vuerg ezt mozgatni? Azért az õ képességeinek is van határa! Mindegy,
nekifeszültök, megpróbáljátok kimozdítani.
[Erõ-összeg próba 22-es küszöbre:
sikeres]
Hosszú ideig semmi, de aztán a kõtömb megmozdul egy arasznyit, majd még
egyet, majd még egyet. Végül már akkora a rés, hogy befértek rajta! Óvatosan
nyomultok tovább. Egy tágas barlangterembe értek, amelyet aranyozott bútorokkal
és drága szõnyegekkel rendeztek be. Végre! A vuerg belsõ szentélye! Egyszercsak
megmozdul egy hatalmas árny a vuerg aranyozott trónja mögött.
Ellenfeletek egy óriáspók (#89).
*** 1. KÖR *** Vulkán az óriáspók irányába megy. Az óriáspók odajön hozzád.
Megrohamozod az óriáspókot. Cass az óriáspók irányába megy. Vulkán az óriáspókot
támadja. Az óriáspók rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját.
(14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz
(-24% támadás). Megtámadod az óriáspókot. Ostorként csattantasz bal csápoddal.
Mellé! Csonttõrrel lesújtasz. Ez mellément. Cass az óriáspókot támadja.
*** 2. KÖR *** Vulkán az óriáspókot támadja. Cass az óriáspókot támadja.
Az óriáspók rád támad. Ocsmány csáprágójával harap.
(14 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz
(-24% támadás). Az óriáspók kileheli lelkét.
[A csatában összesen 12 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Cass: 29/0, Vulkán: 38/0.]
Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%).
Cass része a kincsbõl: 12 arany. Vulkán is kap a tárgyakból, övé lesz 13
arany. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 13 arany.
Bár a vuerg nincs itt, bármely pillanatban itt lehet! Biztos, hogy nem csak
ennyi volt az õrség, és a csatazajt messzirõl lehetett hallani. Körülnéztek,
mit tehetnétek.
[IQ-összeg próba 23-as küszöbre: sikeres]
A csapatmunka meghozza gyümölcsét! Egyikõtök megjegyzi, hogy bizonyos van
valahol egy vészkijárat, másikótoknak a sok faliszõnyeg tûnik fel. Összehangolt
munkával átkutatjátok a barlangot, és találtok is egy szûk járatot, amelybe
azért befér egy galetki. Épp akkor csukódik le mögöttetek a szõnyeg, amikor
sziszegõ és morgó torzszülöttekkel megtelik a terem. A járat szûk és kényelmetlen,
de végül sikerül kijutni rajta. Jóval az eredeti fõbejárat felett bukkantok
ki. Se csapdák, se lávató, se semmi - ezen a járaton juthat be gyorsan
és meglepetésszerûen a vuerg ellen vonuló csapat. Persze gyorsan jelentést
kell tennetek az elöljárónak, mert különben a vuerg visszatértekor megtudja,
hogy behatoltak a barlangjába, és megteszi a megfelelõ ellenlépéseket,
vagy esetleg elmenekül.
A helytartó kétkedve fogad benneteket, amikor
a vuerget említi. De amikor a forrásaitok felõl érdeklõdik, csak hümmögtök.
Végül a helytartó bólint. Megbízik bennetek! Hamarosan útnak indul a csapat,
idõközben sajnos a helytartó vendégei maradtok. Amikor a rohamosztag túlélõi
visszatérnek, megtudjátok, hogy óriási csata volt, de végül a meglepetésnek
köszönhetõen sikerült a vuerget legyûrni. A helytartó jutalmul megengedi,
hogy ti is kapjatok a zsákmányból. A te részed 80 arany és a gyorsaság
amulettje.
(+3 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
**
2. NAP ** Felkeresi barlangodat
Eszet Lenke, egy tudatlan galetki, úgy
érzed, elszívja minden tudásod, ne csodálkozz, hisz egy nõ. A Tudósok klánjának
diák rangú tagja. Felszerelése: ezüst fejpánt, vándorcsizma, nagy pajzs,
a káosz sötét köntöse, bíbor láncing, az egyensúly gyûrûje. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. Egymásra kacsintotok,
és berohantok a szomszéd barlangba. Majd így tovább, a környéken folytatjátok,
a morgó bentlakók csapdáin tesztelitek tudásotokat. Amikor elfáradtok,
következik a tüzetes vizsgálat: ki szenvedett több zúzódást, ki esett bele
több csapdába? Nem vitás, Eszet Lenke kevesebb sérülést szerzett, az õ
csapdaészlelése messze jobb, mint a tiéd!
**
6. NAP ** Épp hozzád néz be
Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös,
nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok klánjának polgár
rangú tagja. Viselt tárgyai: kristályamulett, bronzmedál, az egészség sárgaréz
nyaklánca, kék köpeny, szivárvány karkötõ, fejpánt, fekete csizma. Már
amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Te agglomerátorba oltott hájas worpel!" Rögtön visszavágsz:
"Te csámpás masztodoncsecsemõ!" Ezt mondja neked: "Olyan borzalmasan csúf
vagy, mint a szint boszorkája!" Ezt kiáltod vissza: "Hogy esnél hasra a
méteres hasi szõrzetedben!" Ezt mondja neked: "Ne dadogj nekem itt, hiszen
még beszélni sem tudsz, a hamut is mamunak mondod, te szerencsétlen!" Ez
nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Megadóan sóhajtasz: vesztettél.
Ellenfeled lélekenergiát kap.
**
7. NAP ** Felkeresi barlangodat
Cass, egy hosszú acélkék hajú, kék szemû,
karcsú nõ. A Katonák klánjának zöldfülû rangú tagja. Felszerelése: kristályamulett,
kék köpeny, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, szárnyas sisak,
a harcmûvész könnyû láncinge, az erõ szimbóluma. Már amikor belép, akkor
látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Hogy a ménkû csapna beléd!" Ezt kiáltod vissza: "Verjen
meg a búbánat!" Ezt mondja neked: "A szellentéseidtõl dübörög az egész
szint!" Nem késel a válasszal: "Hogy esnél hasra a méteres hasi szõrzetedben!"
Cass csak annyit nyög ki: "Te... !" Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Cass
dühös pillantást vet rád. (+5% lélekenergia.)
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 11081.) A te szinteden a legnevesebb
Alonso D Vela, egy vörös hajú, zöld szemú, kreol bõrû, egyenes orrú, telt
szájú, vidám arcú férfi. (hírneve 1395.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*már. 26.* Vulkán gyõzelmet aratott Dark Night a Gonosz felett.
*már. 26.*
Alkony testvére, Hajnal és Vampírssonn Báró megküzdöttek egymással, és
Alkony testvére, Hajnal gyõzött.
*már. 27.* Vulkán és barátai végrehajtották
az 52. többszemélyes kalandot.
*már. 28.* Alkony testvére, Hajnal és Worg
megküzdöttek egymással, és Alkony testvére, Hajnal gyõzött.
*már. 31.*
Alkony testvére, Hajnal és Vulkán megküzdöttek egymással, és Alkony testvére,
Hajnal gyõzött.
*már. 31.* Night Wolf és Eszet Lenke megküzdöttek egymással,
és Night Wolf gyõzött.
*már. 31.* Shai-Hulud a férgek ura teljesítette
a 20. küldetést, amit a templomban kapott.
Egy futár távoli híreket hoz:
*már. 18.* Lord Griffonheart csatában legyõzte Myát.
*már. 20.* Maximilian
Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Hasfelmetszõ Sebastiant.
*már.
20.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott ÉjHercegnõ felett.
*már. 20.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Standard
Graun felett.
*már. 20.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Corum Batalix felett.
*már. 20.* Köpködõ Méregzsák pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Leanthil felett.
*már. 20.* Köpködõ Méregzsák
pszionikus párviadalban legyõzte Medvegyevet.
*már. 21.* Lord Khalel pszionikus
párviadalban legyõzte Ádázt.
*már. 25.* A Fényhozók szövetség fényes gyõzelmet
aratott Orthern atya felett!
*már. 26.* 19-es és Zsémbecske megküzdöttek
egymással, és 19-es gyõzött.
A következõ fejlõdést tapasztalod:
+1 gyorsaság; [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 146.]
kf 1077 |
bekészíted az 1077. tárgyat |
Leveszed a halotti maszkot. Felveszed a szárnyas sisakot. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 146.]
be 4 50 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy teknõspáncélos, tüskés
madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe
venni. Megmondod, hogy
a meggyõzõkészség képességet szeretnéd itt megtanulni.
Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Az akadémia egyik mestere,
egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze
a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén
az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 tanulás; [20 TVP-t használtál
fel, maradt még 126.]
be 4 59 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod,
hogy
a vezetõkészség képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor
bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik mestere, egy
szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a
mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az
oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.) [20
TVP-t használtál fel, maradt még 106.]
kno 50 3 59 1 |
50. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a meggyõzõkészség szakértelmed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a meggyõzõkészség szakértelmed 3. szintre
nõtt. Elköltesz 1 képességpontot a vezetõkészség szakértelmed növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, a vezetõkészség szakértelmed 2. szintre
nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 106.]
tk 52 3365 2824 |
52. többszemélyes kaland |
Sajnálom, de nincs ilyen kalandod. (Vagy elavult, vagy rossz számot adtál
meg.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 106.]
m 4 5 25 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 4,5) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 5,5) Kelet felé mész. A sötétbõl egy halvány szellemalak bontakozik ki.
Alázatosan meghajolsz elõtte, míg õ elmondja, hogy milyen próbát kell kiállnod.
Egy feladatot kell megoldanod! Ha nem sikerül, fordulhatsz vissza:
Tudjuk,
hogy egy ízben 10 üveg festék és 5 tehemót mancs 210 aranyért, míg egy
másik alkalommal 9 üveg festék és 10 tehemót mancs 310 aranyért cserélt
gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy üveg festék?
Szomorúan rázod a fejed.
Fogalmad nincs, mi lehet a válasz.
Elhagyod az Õsök Csarnokát. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]
m 10 5 4 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 10,5) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 9,5) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Egy régi, kopott, de
még mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele!
Nem kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Leülsz,
a karfákat markolva. Azonnal megérint az õsök mágiája. (+1 max. varázspont.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 86.]
k 466 8 286 254 371 355 |
kaland elvállalása |
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
(466. kaland:) A cseppkõbarlang
hatalmas méretei továbbra is lenyûgöznek. Óvatosan, nem lenézve kapaszkodsz
fel a körkörös lépcsõn, amely egyenesen a furcsa kõépítmény belsejébe vezet.
Felérve, körülnézel. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid
2 hájas worpel (#31).
*** 1. KÖR *** A 2. hájas worpel mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy sebezhetetlenséget. Magában motyogva, a 2. hájas worpel létrehoz egy
gránitbõrt. Néhány rövid kézmozdulat után az 1. hájas worpel létrehoz egy
sebezhetetlenség varázslatot. Az 1. hájas worpel varázshatalma segítségével
elmond egy gránitbõrt. Megindulsz az 1. hájas worpel felé. Már ott is vagy!
Az 1. hájas worpelt próbálod megsebezni. Tekergetve suhintasz bal csápoddal.
Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Csonttõrrel lesújtasz. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(6 sebzés).
*** 2. KÖR *** Az 1. hájas worpel varázshatalma segítségével elmond egy
éhínséget. A varázslat nem hatott rád. A 2. hájas worpel varázshatalma
segítségével elmond egy éhínséget. Iszonyatos éhség lesz rajtad úrrá. Az
1. hájas worpelt próbálod megsebezni. Rávágsz bal csápoddal.
(14 ép-t sebeztél).
Meglengetve a csonttõrt, próbálsz lesújtani. El sem találtad. Nehezen bírja
a szagodat
(4 sebzés). Az 1. hájas worpel hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. hájas worpel létrehoz
egy energiatüske varázslatot.
13 életpontnyit sebzõdsz. Megtámadod a 2.
hájas worpelt. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Csonttõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Ez mellément.
Szagod látható benyomással van rá
(5 sebzés).
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. hájas worpel létrehoz
egy energiatüske varázslatot.
Sebzõdsz 12 ép-t. Támadod a 2. hájas worpelt.
Ostorként csattantasz bal csápoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél).
Csonttõrrel támadsz. El sem találtad. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(5 sebzés).
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni! A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+15 életpont.)
(8. kaland:) Felkeresed a Nopet barlangot. Galetkik csoportja álldogál a
bejárat mellett, egy nagy felirat tövében. "A Halál Folyosója" - hirdeti
a felirat. Amikor elszántan megállsz a bejárat elõtt, a galetkik üdvrivalgásban
törnek ki. Khmm... Úgy látszik, innen már nem fordulhatsz vissza! Megindulsz
elõre. Egy nagy faajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset - zárva van!
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Elõveszed
a zárnyitó készletet, és rövid matatás után máris feltárul az ajtó!
[Csapdaészlelés
próba 6-os küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Továbblépnél, de veszélyt
szimatolva, megtorpansz. Az ajtó mögött, a földön valami gyanúsat látsz:
egy ravaszul álcázott csapda! Óvatosan átléped. Ekkor suhogást hallasz:
egy nagy zsák lódul feléd szembõl!
[Gyorsaság próba 8-as küszöbre: sikeres]
Gyorsan hasra vágod magad, a zsák a fejed fölött zúg el. Huh, ez meleg
volt! Óvatosan mész tovább. Gyanús hangokat hallasz magad elõtt. Ajjaj!
Ellenfeled egy goblin kobra (#20).
*** 1. KÖR *** A goblin kobra elõhív egy óriáserõ varázslatot. A goblin
kobra elmond egy tûzpajzs varázslatot. Megrohamozod a goblin kobrát. Támadod
a goblin kobrát. Elõresuhintasz bal csápoddal.
(22 ép-t sebeztél). Meglengetve
a csonttõrt, próbálsz lesújtani.
(11 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ
számára
(2 sebzés). A goblin kobra kileheli lelkét.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+37%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A kobrák
teteme mögött egy hatalmas szikla torlaszolja el az utat. Odébb kéne taszítani,
ha tovább akarsz jutni! Nekiveselkedsz.
[Erõ próba 9-es küszöbre: sikeres]
Nagyon erõlködsz, míg végül sikerül odébbtolni a sziklát. Egy üreg tárul
fel alatta. Nem tûnik túl mélynek, úgyhogy egyszerûen leugrasz. Odalent
a földön szanaszét szórt csontokat látsz. Bizarr, ijesztõ hely! Sercegést,
zizgést hallasz, és hirtelen fény vakít el. Ellenfeled egy elektraton
(#34).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az elektraton elmormol egy
villámsújtást.
17 életpontnyit sebzõdsz. Az elektraton felé mozogsz, hogy
megtámadhasd. Az elektratont próbálod megsebezni. Elõresuhintasz bal csápoddal.
(23 ép-t sebeztél). Meglengetve a csonttõrt, próbálsz lesújtani. Elhibáztad.
Szagodtól fuldoklik
(5 sebzés). Az elektraton kileheli lelkét.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+55%). Elrakod
a zsákmányt, ami egy elektronit és 21 arany.
[ld. enc.] Amikor az elektraton
megsemmisült, a barlang túloldalán egy ajtó dübörögve félrehúzódik. Omher
Nabi, egy dagadt galetki vár, és mosolyogva vezet ki. A kint álldogáló
galetki csoport éljenezve fogad, Omher Nabi pedig a kezedbe nyomja a díjat,
ami egy darab a tolvaj halotti maszkja. Csókot hintesz a közönség felé,
majd emelt fõvel távozol. (+3 hõsiesség pont.)
(286. kaland:) Ismét felkeresed a kõtornyot. Pillanatnyi tétovázás után
belépsz a hívogató bejáraton. Lépcsõ vezet felfelé, amelyen felkapaszkodva,
egy terembe érsz. Egy hosszú folyosóhoz érsz, amelyet vasrács zár le.
Rövid nézelõdés után a folyosó közepén megpillantasz 3 üreget, az ajtó
mellett heverõ 3 kõgolyó pont beléjük illik! Ha be tudod gurítani a golyókat
úgy, hogy mindegyik beleüljön 1-1 üregbe, akkor a súlykapcsoló felemeli
a rácsot. Zseniális szerkezet!
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: sikeres]
Összpontosítasz, koncentrálsz, és sorban elgurítod a golyókat, a megfelelõ
erõvel, a megfelelõ irányba. Sikerült! A rács felemelkedik. Nem hiába fáradtál!
A következõ kincse(ke)t találtad: 10 arany és egy barbár lándzsa. A küldetést
sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 10% lélekenergia.
(254. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(371. kaland:) Visszatérsz a hobbit lakáshoz. Kinyitod a még mindig jó állapotban
levõ faajtót, szerencsére nincs bezárva. Lehajolva, bemászol. Odabent szerencsére
több hely van. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 hájas worpel (#31).
*** 1. KÖR *** A 2. hájas worpel ellõ egy sebezhetetlenség varázslatot.
Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. hájas worpel elvarázsol egy gránitbõrt.
Néhány rövid kézmozdulat után az 1. hájas worpel létrehoz egy sebezhetetlenség
varázslatot. Az 1. hájas worpel varázshatalma segítségével elmond egy gránitbõrt.
Megrohamozod az 1. hájas worpelt. Megtámadod az 1. hájas worpelt. Tekergetve
suhintasz bal csápoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Csonttõrrel
támadsz. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(5 sebzés).
*** 2. KÖR *** Az 1. hájas worpel a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy éhínség! Iszonyatos éhség lesz rajtad úrrá. A 2. hájas worpel elõhív
egy éhínség varázslatot. Iszonyatos éhség lesz rajtad úrrá. Támadod az
1. hájas worpelt. Elõresuhintasz bal csápoddal.
(6 ép-t sebeztél). Csonttõrt
forgatva támadsz. Elkerülte. Bûzöd fojtogatja
(5 sebzés).
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az 1. hájas worpel létrehoz
egy energiatüske varázslatot.
12 ép-t sebzõdtél. Heves kézmozdulatok közepette
a 2. hájas worpel elmormol egy energiatüskét.
13 ép-t sebzõdtél. Támadod
az 1. hájas worpelt. Odacsapsz bal csápoddal. Mellé! Csonttõrrel próbálsz
sebet ejteni ellenfeleden. Fürgén elhajolt. Szagodtól fuldoklik
(6 sebzés).
Az 1. hájas worpel kileheli lelkét.
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
(355. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához. [73 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Menet közben
botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
winropu mohát. Folytatod
a régészkedést. Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó
helyen keresgéltél... Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 régészet;
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
bb 3 4 9 1 5 |
több épület meglátogatása |
[be 3:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 4:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 9:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 1:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 5:] Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél
- így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
pv 4 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni,
harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Egy találomra választott irányba
indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve.
[PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot
tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
pv 4 3 5 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve,
megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész
portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 3.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
Ebben a körben +8 galetki erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen
119 sebzést okoztál, és 67 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
190 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Carlos Valderama, egy hosszzú, szõke, göndör hajú, nagy bajuszú,
átlagos magasságú, nagy lábú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint
(2. szint). Táplálkozásod: tejivó. Ez a 29. fordulód.
|
[1] erõ: |
7 / 2.90 |
[2] IQ: |
4 / 2.80 |
[3] ügyesség: |
4 / 0.95 |
[4] egészség: |
7 / 3.46 |
[5] mágia: |
3 / 2.50 |
[6] gyorsaság: |
5 (6) / 0.06 |
[9] Méret/ép: |
55 / 3 |
Min. méret: |
50 |
Barlangméret: |
57 |
|
|
Varázspont: |
27 / 26 |
Képességpont: |
9 / 78% |
Hõsi pont: |
5 (3) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
13% |
Galetki erõ: |
168 / 101 |
Hírnév : |
251 |
Jóllakottság: |
31% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
7 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
1 (0) |
Torzsz. csaták: |
104 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
91 (2) |
Leölt torzszülött: |
103 (4) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
5 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[16] tüskés bõr: |
6 / 0 |
[25] bûz: |
6 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
2 / 0 |
[46] csapdaészlelés: |
3 / 0.53 |
[47] zárnyitás: |
4 / 1.51 |
[48] mászás: |
3 / 1.96 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 / 0 |
[54] kereskedelem: |
4 / 1.77 |
[59] vezetõkészség: |
2 / 0 |
[64] átokszórás: |
9 / 1.55 |
[66] lopakodás: |
2 / 0.05 |
[67] régészet: |
5 / 0.24 |
[68] zene: |
5 / 3.02 |
[69] tanulás: |
2 / 0.30 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal csáp |
[100] méret: |
10 / 0 |
[101] szakért.: |
10 / 1.39 |
[102] tárgyirtás: |
1
/ 0 |
|
jobb karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
4 / 1.40 |
|
|
csonttõr |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[29] életszívás: |
1 / 0 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
|
2. Makró |
pv 4 8 |
ism 5 |
p |
pv 4 3 5 8 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 55 0 30 50;
VI erõ:200% ép:20%;
PV 4 3 5 8;
PSZ 68 46 67 54 47 48;
BA 8 2;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 3365 12 2;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #22 (1. épület), #216 (23. forduló), #255 (16.
forduló), #254 (14. forduló), #371 (14. forduló), #355 (14. forduló),
#224 (17. forduló), #466 (25. forduló), #417 (26. forduló), #330 (26.
forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
* |
1 vándorcsizma (#1121) |
|
1 halotti maszk
(#1091) |
|
1 sisak (#1075) |
|
1 nagy pajzs (#1062) |
|
1 a Tél ezüstlánca (#170)
|
* |
1 szárnyas sisak (#1077) |
|
1 a tolvaj halotti maszkja (#9191) |
Ékszerek,
kincsek |
|
207 arany (#1) |
|
12 drágakõ (#2) |
|
1 kõamulett (#1196) |
|
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
1 a gyorsaság
amulettje (#3895) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
5 kés (#5) |
* |
1 csonttõr (#1301) |
|
3 fogazott tõr (#6) |
|
1 tõr (#1300) |
|
2 kerek kõ (#11) |
|
1 barbár lándzsa (#1331) |
Varázsitalok és füvek |
|
3 csótányláb (#25) |
|
4 winropu moha (#22) |
|
3 mitulen fû (#20) |
|
5 mátekel gomba (#21) |
|
2 liánvirág (#24) |
|
14 üvegcse (#14) |
|
2 sötét mák (#23) |
|
2 gyilkos boróka (#27) |
|
1 tejfonál (#28) |
|
1 gázlehelet itala (#57) |
|
1 védelem itala (#59) |
Egyéb kacatok |
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
11 õsi relikvia (#17) |
|
1 nohnetár gumó (#212)
|
|
2 molad púp (#16) |
|
1 pirgamit (#152) |
|
4 nordkristály (#146) |
|
2 mandibula (#157) |
|
1 elektronit (#141) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ELEKTRONIT (141. TÁRGY) Egy porhanyós, fehér kõzet, amely gyenge elektromos
töltéssel bír. Ez a speciális anyag rengeteg dologra használható egy tapasztalt
alkímista üstjében! Csak vigyázz, nehogy megrázzon az áram...