Karakterszám: |
4582 |
Számlaszám: |
7594 |
Fordulószám: |
29 |
Játékhét: |
73 |
E forduló
ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
216 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. júl. 20. 9h:30' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. júl. 21. |
|
E-mail!
DARK MAYA KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 38 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 27521.) A te szinteden a legnevesebb
Maocad
herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos
hajú férfi. (hírneve 1829.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*júl. 15.* Mancs felköltözött a következõ szintre.
*júl. 15.* Enyveskezû
Ed csatában legyõzte Lord Rhynnt.
*júl. 18.* Laurie felköltözött a következõ
szintre.
*júl. 18.* Xirqzywrrixyt felköltözött a következõ szintre.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*júl. 1.* Braveheart Patriotot legyõzte harcban egy xenomorph királynõ.
*júl. 4.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Dart Mahult.
*júl. 5.* Lord Khalel elsõként ért el 24-es tanulás tulajdonságot a Hegy
lakói közül!
*júl. 6.* Avvocato Terrasini és Aranyos Ászok megküzdöttek
egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött.
*júl. 6.* Lord Khalel pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett.
*júl. 7.* Kronx pszionikus párviadalban
legyõzte Niziszi Luineát.
*júl. 7.* Kronx és Sziszegõ Szappan pszi párbajt
vívtak. Kronx került ki gyõztesen.
*júl. 8.* Kronx pszionikus párviadalban
legyõzte Rebecát.
*júl. 11.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt
vívtak. Dark Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen.
*júl. 12.* Aranyszemû
Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa Perttunen felett.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+17 életpont.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 687.]
Lebattyogsz a boltba. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded,
mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért
(#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap,
parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, sziklarepesz
(#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, bolhedor szárny (#15) 11 ap, kõbalta (#18)
6 ap, mandolin (#19) 92 ap, mitulen fû (#20) 46 ap, winropu moha (#22)
46 ap, sötét mák (#23) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, gyilkos boróka (#27)
46 ap, tejfonál (#28) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13
ap, ében tündekard (#132) 46 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, khaldoran öv
(#137) 69 ap, húsevõ bibe (#151) 23 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula
(#157) 9 ap, yeti csont (#160) 25 ap, Xantin bõröve (#169) 92 ap, villámöv
(#172) 92 ap, pókcsatos öv (#173) 92 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt
ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001)
198 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes
pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031)
162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, ezüst láncing (#1033) 369 ap, mellvért
(#1045) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 143 ap, bronz mellvért (#1047) 226
ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062)
110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076) 52 ap, szárnyas sisak (#1077)
110 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092)
88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt
(#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap, vándorcsizma (#1121) 33 ap, fekete
csizma (#1122) 88 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, kék
köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151) 33 ap,
átlátszó köntös (#1152) 88 ap, íj (#1270) 23 ap, könnyû íj (#1271) 52 ap,
hosszú íj (#1272) 110 ap, nyílpuska (#1285) 46 ap, könnyû nyílpuska (#1286)
88 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88
ap, vívótõr (#1303) 176 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316) 52 ap,
hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331)
52 ap, a törpék barbár lándzsája (#6731) 350 ap, a merénylõ lándzsája (#11230)
138 ap, a sebesség lemezpáncélja (#13150) 230 ap, a tûz öve (#22315) 64
ap, a szalamandra kerek pajzsa (#25811) 201 ap, a sav öve (#26815) 64 ap,
a sav hosszúkardja (#26967) 367 ap, az elektromosság hosszúkardja (#27417)
367 ap, az elektromosság gyalogos lándzsája (#27432) 367 ap, a légzés láncinge
(#27580) 149 ap, a légzés zöld köntöse (#27701) 182 ap, a légzés karkötõje
(#27790) 69 ap, a légzés nyílpuskája (#27835) 103 ap, az angyalok görbekardja
(#28316) 201 ap, az ellenállás nyílpuskája (#28735) 103 ap. Veszel 1 mandolint
92 aranyért.
[ld. enc.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 682.]
be 4 66 |
meglátogatod a 4. épületet |
Visszamész a barlangodba. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.
Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen
szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Megmondod, hogy
a lopakodás képességet
szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja,
hol tudnak segíteni. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú
lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat
te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted
az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 662.]
kno 66 6 |
66. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot a lopakodás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a lopakodás szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 662.]
mak 1 4 |
1. makró definiálása/hívása |
1. makró törölve. Helyére a következõ 4 parancsot definiálod:
bsz 1 2 |
belépés szövetségi barlangba |
[Parancs 1. makróba tárolva.] Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
[Kész épületek listája (A *-gal jelöltbe még nem építetted bele a minimumot):] 2.
szövetségi barlang, térkapu*, festékgödör*, élelmiszerraktár*, barakk*,
gázturbina*, szellõzõrendszer*, bányagép*, üzenõfal*, nekrofun fókusz*,
nagyobb barlang*, ivó*, istálló*, nekrofun trón*, katonai gyakorlópálya*,
fûraktár*, könyvtár*, tanácsterem*, mágusház*, mágustorony*, akadálypálya*,
itató*, vadászsarok*, gyógyító kamra*, füvészkert*, barlangcsarnok*, kovácsmûhely*,
aréna*, kutatólaboratórium*, építõgép*, varázsüllõ*, alkímista labor*,
fókuszgömb*, lélekenergia generátor*, kínzókamra*, javítómûhely*, relaxációs
szoba*, barlangfürdõ*, hûtõkamra*, jelmezkölcsönzõ*, oskola*, futószalag*,
az õsök oltára*, kert*, kiképzõközpont*, lõtér*, szónoki emelvény*, mágusközpont*,
szerszámraktár*, edzõterem*, ispotály*, tolvajcéh*, vadászház*, dicsõségfal*,
börtön*.
[Jelenleg készülõ épületek:] meditációs szoba (1521/5000 TVP), munkagép
(1904/5000 TVP), lordok háza (1400/10000 TVP), szauna (1913/3000 TVP),
szintfejlesztés (1/300 TVP), rezervátum (218/4000 TVP), szolgaképzõ (657/5000
TVP), fenõgép (2448/2500 TVP).
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 654.]
z 19 15 |
zenélsz 19. hangszeren 15 TVP-ért |
[Parancs 1. makróba tárolva.]
A zenéléshez zene szakértelemre is szükség van. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 654.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
[Parancs 1. makróba tárolva.] Jelentkezel a dukátbanknál, munkát szeretnél
vállalni. A latrinapucolást bízzák rád. Milyen megalázó munka! De valakinek
ezt is el kell végeznie, és te nem vagy válogatós. A munka után hosszú
fürdõt veszel a közeli barlangtónál (a bûz fejlesztése egy dolog, de ez
még neked is túlzás volt), majd jelentkezel a fizetségedért. 1 aranydukátot
kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 644.]
[Parancs 1. makróba tárolva.] Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya
polgárait. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan
álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Megközelíted
az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Carukia Barnesi, egy nagyon vékonyka,
de kedves kis nõ. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Tárgyai: díszes
fejék, bõrpáncél, harci fejsze, Xantin bõröve, sziklarepesz, zöld köntös,
csizma. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben
méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás
egyértelmû: a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan
ravaszabbnál ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek
két külön ajtón. Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Carukia Barnesi
már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 644.]
ep 3 75 10 |
építed a 3. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a tûzlehelet tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Varázsenergiádat felhasználva, adakozol az építés manaszükségletéhez
50 varázsponttal. Hozzájárulsz az építkezéshez 300 arannyal. Nekilátsz,
hogy te is bekapcsolódj társaid munkájába, és részt vállalj
a térkapu megépítésében.
Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében
is. Az építés 75 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és
az épületet használhasd, még 25 TVP-nyit kell dolgoznod.
A következõ fejlõdést tapasztalod:
+1 építés; [75 TVP-t használtál fel,
maradt még 569.]
szl 100 |
szolgák lélekenergia-részesedése 100% |
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 90 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 569.]
lee 1 1331 1060 1002 |
1. tárgy levétele |
[LE parancs a következõ 1 parancsra:] Leveszed a barbár lándzsát. Leveszed
a pajzsot. Leveszed a lovagi lemezpáncélt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 569.]
k 11 99 |
kaland elvállalása |
(11. kaland:) Elátogatsz a gombaültetvényre, remélve, hogy még ott találod
a szõrös telmokot. Igyekszel csendben, észrevétlenül felderíteni a környéket.
[Lopakodás próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Ahogy hangtalanul lopakodsz, csámcsogásra leszel figyelmes. És nocsak, egy
apró, szõrös alak rágja a gombákat! Igen, ez lesz a szõrös telmok! Elõreugrasz.
Az apró teremtmény azonban nagyon gyors, úgyhogy üldöznöd kell!
[Gyorsaság
próba 9-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Rohansz a lény után! Végül sikerül beszorítanod egy zsákutcába. A szõrös
telmok morogva fordul meg: védi magát! Ellenfeled egy szõrös telmok (#111).
[ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A szõrös telmok téged támad. Kitátja száját, és fekete savat
köp rád!
(10 ép-t sebzõdtél). Az albinó pók a szõrös telmokot támadja.
A szõrös telmokot próbálod megsebezni. Beversz egyet bal mancsoddal.
(2
ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az albinó pók a szõrös telmokot támadja. A szõrös telmok
rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád!
(11 ép-t sebzõdtél).
Megtámadod a szõrös telmokot. Lecsapsz bal mancsoddal. Elhibáztad.
*** 3. KÖR *** A szõrös telmok rád veti magát. Kitátja száját, és fekete
savat köp rád!
(13 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a szõrös telmokot. Benyomsz
egyet bal mancsoddal. Elhibáztad. Az albinó pók a szõrös telmokot támadja.
*** 4. KÖR *** A szõrös telmok rád veti magát. Kitátja száját, és fekete
savat köp rád!
(12 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a szõrös telmokot. Odakensz
neki bal mancsoddal. Nem találtál. Az albinó pók a szõrös telmokot támadja.
[A csatában összesen 2 sebzést okoztál, és 46 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az albinó pók: 0/0.] A
küzdelem eredménye döntetlen.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+48 életpont.)
Ellátogatsz az uzsoráshoz, és 100 aranyért kiváltod Troy lantját. A bárd
a szokott helyen vár. Jókedélyû, de még jobban felvidul, amikor meglátja
a kezedben kedvenc hangszerét.
- Nagyon jó, így már mindjárt más lesz!
- megpendíti a húrokat, és a varázslat újra körülvesz, amit nem bánsz túlzottan,
sõt.
- Rintelki Anator még egy darabig töprengett, mi történhetett. Megkereste
az akadémia tudósait, de nem tudtak segíteni. Mivel a szag elmúlt, õ sem
foglalkozott vele többé. Telt múlt az idõ, lassan már el is feledkezett
az incidensrõl, amikor egy nap megint megérezte a szagot. Ezúttal nem a
csatornaszinten, hanem az egyik galetki barlangja elõtt. Nem habozott sokáig,
belépett a barlangba. A bûz, és a tapintható érzés nagyon erõteljes volt.
A barlang lakója otthon volt, de már nem élt. Valahogy elpusztult, de hogy
mi és hogyan ölte meg, Anator nem tudta megállapítani. Csak azt, hogy a
szag, az ocsmány aura mindenhol jelen van odabent. Azonnal értesítette
a szint õrségét, akik megállapították, hogy borzalmas gyilkosság történt.
Mint az eset felfedezõjét, Anatort is kihallgatták. Beszámolt a szagról
és a furcsa érzésrõl. Ez igencsak meglepte a katonákat, mivel senki más
nem érzett ilyesmit a helyszínen. A nyomozást vezetõ tiszt fontos nyomnak
tartotta azt, amit Anator talált és érzett, ezért hosszú ideig faggatta
róla. Visszatértek együtt a helyszínre, ahol az ifjú bizonygatta, a rontás
továbbra is ott van. A katonák azonban nem találtak mást, csak egy halott
galetkit, akinek a testét mintha valami szétmarta volna. De nem találtak
semmilyen idegen anyagot. Végül Rintelki Anatort elbocsátották, és az ügyet
sosem sikerült megoldani. Hõsünk a szagot még napokig érezte, ezúttal meg
sem próbálta lemosni, és végül elmúlt. De ettõl kezdve gyakran visszatérõ
rémálma lett. Mindig valamilyen hatalmas, fekete dolog próbálta elnyomni,
maga alá teperni, hogy végül fuldoklott. De ezen a ponton mindig felébredt,
és az álomra csak homályosan emlékezett.
Próbálta eddigi életét folytatni,
de a rémálmok elszívták az energiáját, fáradttá vált, többször kudarcot
vallott a vadászatok során, ami korábban soha nem fordult elõ. Aztán egy
alkalommal, épp csak egy pillanatra, újra megérezte a szagot. Mélyet lélegzett
a csatornaszint áporodott levegõjébõl, de nem sikerült újra elkapnia. Keresni
kezdte tehát, honnét ered, de aznap nem talált rá. Attól kezdve minden
nap újra és újra visszatért ugyanarra a helyre, hátha rábukkan a nyomra.
- És? - kérdezed izgatottan, mert a bárd egy hosszú szünet után sem folytatta.
- Tudni akarod mi történt? - egy hosszú pillanatig Troy elgondolkodva
szemlél téged. - Vajon benned is megvan az a kitartás, mint Rintelki Anatorban?
Képes lennél két héten át újra és újra visszatérni a csatorna szintre,
nyomok után kutatni? Próbára teszlek! Ha birtoklod az ifjú kitartását,
akkor megtudod a történet folytatását! - azzal Troy se szó, se beszéd,
felpattan, és otthagy téged! Csak szájtátva meredsz utána. Egy próba? Végülis
miért ne...
[VaDássz sikeresen 20 alkalommal, és után keres fel ismét
a bárdot a K 99 paranccsal.]
[LEE-vel levett tárgyak visszavétele:] A mancsodba veszed a barbár lándzsát.
Felveszed a pajzsot. Felveszed a lovagi lemezpáncélt.
[44 TVP-t használtál fel, maradt még 525.]
kf 145 |
bekészíted a 145. tárgyat |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 525.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
[Kyeni vadász torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz,
egy élvezetes vadászat. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely
a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább.
Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét
a torszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket
bosszantsák. Egy földalatti óriásgomba tenyészet mögött rejtett barlangnyílást
találsz. Ügyes álcázás! A bejáratot a nyílás fölé erõsített növényi indák
takarják, nyilvánvalóan tudatosan védett rejtekhely. Ki lakhat vajon itt?
(261. kaland, összköltsége 40 TVP.) Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz.
Ellenfeled egy kisebb agyszívó (#37).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a kisebb agyszívó létrehoz
egy gránitbõr varázslatot. A kisebb agyszívó rúnákat rajzol a levegõbe,
mire létrejön egy ellenáll.megtörése. Az albinó pók a kisebb agyszívó felé
mozog. Megindulsz a kisebb agyszívó felé. Már ott is vagy! Az albinó pók
a kisebb agyszívót támadja. Támadod a kisebb agyszívót. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(21 ép-t sebeztél). Illatozol
(5 sebzés). A kisebb agyszívó holtan terül
el.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az albinó pók: 0/0.] Ezt
a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+5%). Szolgáidnak is jut 38%.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 510.]
[Kyeni vadász torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak
a torzszülöttek közé! Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz,
amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ
torzszülött nem jutott ki. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép
cseppkövek nagy többségét a torszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár
csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Rövid kutatás után megpillantasz
egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe
menekül a bolond! Ellenfeled egy mahomohi (#43).
*** 1. KÖR *** A mahomohi feléd rohan. Az albinó pók a mahomohit rohamozza.
A mahomohi irányába mozogsz. A mahomohi téged támad. Nagy levegõt vesz,
és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád.
(10 ép-t sebzõdtél).
Az albinó pók a mahomohit támadja. Támadod a mahomohit. Nagy levegõt veszel,
és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(21 ép-t sebeztél).
Fantasztikus illatod hat rá
(6 sebzés).
*** 2. KÖR *** Az albinó pók a mahomohit támadja. A mahomohi rád veti magát.
Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád.
(13 ép-t sebzõdtél). A mahomohit próbálod megsebezni. Kitátod a szádat,
és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(20 ép-t sebeztél).
Illatod zavarja
(6 sebzés). A mahomohi holtan terül el.
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az albinó pók: 6/8.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+4%).
Szolgáidnak is jut 35%. Elrakod a zsákmányt, ami egy hosszúkard és 14
arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+17 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 484.]
[Kyeni vadász torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje
egy vadászatnak. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve
bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel
fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött.
Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz
a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy sáskaharcos (#44).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az albinó pók a sáskaharcost támadja. A sáskaharcos rád támad.
Feléd üt jobb karmával. El sem talált, haha. Lecsap rád bal karmával.
Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megtámadod a sáskaharcost. Kitátod
a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(18
ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be
(3 sebzés). Méreg: A
sáskaharcos
3 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** A sáskaharcos rád veti magát. Feléd suhint jobb karmával.
Ez mellément. Odacsap neked bal karmával. El sem talált, haha. Az albinó
pók a sáskaharcost támadja. Támadod a sáskaharcost. Kitátod a szádat, és
tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(17 ép-t sebeztél).
Illatozol
(3 sebzés). A sáskaharcos hörögve elterül.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az albinó pók: 13/0.]
Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+5%). Szolgáidnak is jut 38%. Albinó pók
2. szintre lépett! Viszed, ami
mozdítható: 2 mandibula. Az albinó pók eszik. (+25% jóllakottság.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 463.]
[Kyeni vadász torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek
közt fogsz portyázni. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a
torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Huh,
leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák
dögletes bûze. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban
azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy fekete hólyag (#38).
*** 1. KÖR *** Az albinó pók megközelíti a fekete hólyagot. A fekete hólyag
odajön hozzád. Megrohamozod a fekete hólyagot. Az albinó pók a fekete hólyagot
támadja. A fekete hólyag rád támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát
köp feléd.
(16 ép-t sebzõdtél). Támadod a fekete hólyagot. Kitátod a szádat,
és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(19 ép-t sebeztél).
Illatod elkábítja
(1 sebzés). Mérgezõdik: A fekete hólyag
4 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** Az albinó pók a fekete hólyagot támadja. A fekete hólyag
téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád!
(13 ép-t sebzõdtél).
A fekete hólyagot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(17 ép-t sebeztél). Fantasztikus
illatod hat rá
(2 sebzés). A fekete hólyag kileheli lelkét. A következõ
pillanatban felrobban!
16 életpontnyit sebzõdsz. Az albinó pók
17 ép-t
sebzõdik.
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az albinó pók: 12/17.]
Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+4%). Szolgáidnak 35% jut. Viszed, ami mozdítható: 22 arany.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+52 életpont.)
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 415.]
[Kyeni vadász torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz,
egy élvezetes vadászat. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal
egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre".
Tétovázás nélkül leereszkedsz. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt
szaglászva, elindulsz a nyomon. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején
mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled
egy fekete hólyag (#38).
*** 1. KÖR *** Az albinó pók a fekete hólyag irányába megy. A fekete hólyag
feléd rohan. Megközelíted a fekete hólyagot. Az albinó pók a fekete hólyagot
támadja. A fekete hólyag téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp
rád!
(14 ép-t sebzõdtél). A fekete hólyagot próbálod megsebezni. Tüzet
lehelsz ellenfeledre.
(19 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(2 sebzés).
Méreg: A fekete hólyag
4 sebzést kap.
*** 2. KÖR *** Az albinó pók a fekete hólyagot támadja. A fekete hólyag
rád támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd.
(13 ép-t
sebzõdtél). Megtámadod a fekete hólyagot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(23 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten
szippantja be
(1 sebzés). A fekete hólyag hörögve elterül. A következõ
pillanatban felrobban!
16 ép-t sebzõdtél. Az albinó pók
16 sebzést kap.
Az albinó pók holtan terül el.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 43 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az albinó pók: 14/16.]
Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+39%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: 3 drágakõ.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+37 életpont.)
[43 TVP-t használtál fel, maradt még 372.]
kno 9 4 |
9. képességre 4 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 372.]
fel |
felköltözés a következõ szintre |
Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz, hogy keményebb
kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted, tényleg
semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba költözzél!
Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába. A hatalmas
központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig tartó cseppkõ
van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen út a szintek
között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük vörös fényben
izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált, az Õsök áldása
kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz nem történik.
Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger belsejében
találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd a levegõ,
apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott tudod, hogy
ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek a galetkik
fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni, hisz
az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy, a
lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs.
Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+10 méret,
+10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a porontyszint! A továbbvezetõ
feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik.
Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek
irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek:
gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni!
Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ
galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot,
amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd
az új szint felderítését.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 342.]
vee 22255 207 29185 22468 213 1 |
sok-sok vásárlás |
Lesétálsz a kereskedõhöz. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény
bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott
tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11)
2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14)
4 ap, mandolin (#19) 92 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13
ap, ében nyílpuska (#133) 69 ap, ében láncing (#134) 92 ap, díszes fejék
(#135) 23 ap, Rogan karkötõje (#145) 276 ap, bronzmedál (#207) 115 ap,
az egyensúly gyûrûje (#213) 184 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél
(#1000) 115 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88
ap, díszes pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing
(#1031) 162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, bõr mellvért (#1046) 143
ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, vassisak (#1076)
52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk
(#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, csillogó
fejpánt (#1108) 176 ap, csizma (#1120) 11 ap, vándorcsizma (#1121) 33 ap,
fekete csizma (#1122) 88 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27
ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151)
33 ap, átlátszó köntös (#1152) 88 ap, íj (#1270) 23 ap, könnyû íj (#1271)
52 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 88 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr (#1301)
33 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317)
110 ap, fogazott kard (#1318) 204 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa
(#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, a gyorsaság lemezpáncélja
(#3700) 230 ap, a pontosság bõr mellvértje (#4196) 367 ap, a tolvaj pajzsa
(#9160) 138 ap, a merénylõ köpenye (#11035) 121 ap, a szívósság lándzsája
(#14830) 138 ap, az energia köpenye (#18685) 121 ap, a sebezhetetlenség
halotti maszkja (#19541) 331 ap, a küzdelem köpenye (#20485) 121 ap, a
gyõzelem barbár lándzsája (#21131) 350 ap, a tökéletesség átlátszó köntöse
(#21852) 601 ap, a tûz fejpántja (#22255) 69 ap, a tûz fogazott kardja
(#22468) 151 ap, a jég halotti maszkja (#22691) 182 ap, a villám könnyû
láncinge (#23531) 311 ap, a méreg sisakja (#24025) 80 ap, a méreg vassisakja
(#24026) 201 ap, a méreg halotti maszkja (#24041) 182 ap, a méreg karikaszimbóluma
(#24161) 193 ap, a méreg görbekardja (#24266) 201 ap, a méreg barbár lándzsája
(#24281) 201 ap, a sün vassisakja (#24926) 201 ap, a szalamandra sisakja
(#25825) 80 ap, a szalamandra halotti maszkja (#25841) 182 ap, a szalamandra
díszes fejpántja (#25856) 182 ap, a szalamandra utazóköpenye (#25886) 176
ap, a szalamandra zöld köntöse (#25901) 182 ap, a szalamandra csatos öve
(#25916) 176 ap, a yeti könnyû láncinge (#26231) 311 ap, a yeti vassisakja
(#26276) 201 ap, a yeti halotti maszkja (#26291) 182 ap, a yeti köntöse
(#26350) 69 ap, a yeti ezüst nyaklánca (#26382) 358 ap, a sav díszes pikkelyvértje
(#26667) 414 ap, a sav márványgyûrûje (#26876) 182 ap, az elektromosság
vándorcsizmája (#27221) 182 ap, az elektromosság sárga öve (#27267) 336
ap, az elektromosság háromszögszimbóluma (#27312) 358 ap, az elektromosság
ezüst fülbevalója (#27357) 336 ap, az angyalok köntöse (#28150) 69 ap,
az ellenállás sisakja (#28525) 80 ap, a bûz nyílpuskája (#29185) 103 ap.
Megvásárolod a tûz fejpántját 69 aranyért. Nincs elég pénzed, hogy megvásárolhass
egy bronzmedált. Nincs elég pénzed, hogy megvásárolhass egy a bûz nyílpuskáját.
Nincs elég pénzed, hogy megvásárolhass egy a tûz fogazott kardját. Nincs
elég pénzed, hogy megvásárolhass egy az egyensúly gyûrûjét.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]
bb 1 20 3 4 7 9 |
több épület meglátogatása |
Elhagyod a boltot.
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Alig
lépsz be a boltba, a tulaj máris melletted terem, és mézesmázas hangon
megszólít:
- Kedves barátom, örülök, hogy látlak. Mindig kellemes egy
ilyen hozzám hasonlóan jóravaló és becsületes galetkivel beszélgetni, mint
amilyen Te vagy. Látom, most csak nézelõdsz, de sebaj, majd vásárolsz legközelebb.
Arra gondoltam, hogy biztosan szívesen keresnél pár száz aranyat, akkor
könnyebben tudnál vásárolni. Egy igen kényes ügyet bíznék rád, természetesen
teljesen törvényes az egész. Egy megszorult úriember néhány családi ékszerét
szeretné eladni, de nem akarja, hogy a boltban lássák, és azt sem szeretné,
ha én mennék oda. Attól fél, hogy valami hazug pletyka terjed el az anyagi
helyzetérõl. Annyi lenne a dolgod, hogy megveszed a fickótól az ékszert
és elhozod nekem. Én 800 aranyat fizetek értük. Te annyit keresel bolton,
amennyivel olcsóbban meg tudod venni a fickótól.
(1. kaland, összesen 15
TVP-t igényel.)
[be 20:] Hazamész a boltból. Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell
hajolnod, hogy beférj a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad.
A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint
sokan mások, te is valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl
szeretnél hallani tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy
erõ kevés ezeknél a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie!
Ha meg tudod adni a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A
kérdésre a válasz egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ,
a BE 20 (megfejtés) paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ öt sárkány fogja megadni: egy kék, egy vörös, egy fekete,
egy zöld és egy fehér. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól
odafigyelsz rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû
választ. Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük hazudik! Az információk alapján
ugyan több lehetséges válasz is van, de én elárulom neked, hogy ezek közül
sorban a harmadik a megoldás! A kék sárkány így szól: Az elsõ számjegy
lehet 1, 4, 5 vagy 8. Elárulja még azt is, hogy a fekete sárkány és a zöld
sárkány mindig egyetértenek. A vörös sárkány információja: A megoldás két
számjegyének összege kilencnél több. Még flegmán hozzáteszi, hogy a zöld
sárkány és a fehér sárkány állításai mindig ellentétesek. A fekete sárkány
a következõt mondja: A válasz 50-nél kisebb, vagy esetleg pontosan 50.
Még azt is megemlíti, hogy a fehér sárkány igazat mond. Egy aprócska információt
a zöld sárkány is ad: A megfejtés páratlan szám. Közelebb hajolva elárulja
neked, hogy a kék sárkány és a vörös sárkány között van hazudós. Persze
a fehér sárkány mást mondana... A fehér sárkány információja: A megoldás
két számjegyének különbsége kettõnél több. És még hozzáfûzi, hogy hallotta,
amikor a vörös sárkány azt mondta, hogy a fekete sárkány igazat mond. Végül
a remete is segít: A megoldás nem osztható öttel.
(Ha sehogy sem tudod
megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal -
ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.)
[be 3:] Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület, hegyes karmokkal.
Egyedi tervezés! Egy csontos lény fogad. Megkapod a szinten megtanulható
új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is
ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma,
a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzfal (#19, IQ12,
180ap) villámsújtás (#22, IQ15, 180ap) féreg érintése (#31, IQ12, 200ap)
méregfelhõ (#34, IQ15, 260ap) mágiatörés (#35, IQ16, 250ap) parancs (#38,
IQ13, 120ap) tudatrombolás (#46, IQ15, 210ap) szellemkalapács (#140, IQ16,
200ap) elektromos fal (#143, IQ12, 180ap) méregsemlegesítés (#148, IQ13,
320ap) tárgyvédelem (#150, IQ9, 200ap) esszenciaelnyelés (#160, IQ16, 300ap)
sebezhetetlenség (#161, IQ14, 300ap) mágikus csapda (#162, IQ12, 250ap)
pengefal (#166, IQ12, 180ap) {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést
kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél
érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a
BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új
végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthesz 10 kno és 20 TVP árán.
A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten
2, a 4-5. szinten 3 stb. végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség}
{végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben
ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Már elsajátíthatod az akadémián a
párbajozás (34-es) szakértelmet, ami igen hasznos, ha más galetkikkel csatázol.
- Jó, hogy benéztél. Lenne itt egy kis munka, amire hirtelen nincs ember
az akadémián. Ha megtennéd, hogy kiszaladsz a csatornába, és befogsz egy
vérfarkas kölyköt, mindenki hálás lenne neked.
(9. kaland, összesen 30
TVP-t igényel.)
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok,
a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota
felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét
a szint életét irányítják. A palotában személyesen fogad
Erõskezû Sognál
egy kétfarkú, szikár, magas galetki, aki szemmel láthatólag a fogait is
be szokta vetni egy komolyabb harc során. - Mindig örömmel fogadjuk az
új jövevényeket szintünkön. Jó tudni, hogy az új generáció tagjai képesek
megfelelni az elvárásoknak. Gondolom te is jobban érzed magad az itteni
tágas barlangodban, mint a lárvaszint nyomorúságosan szûk odújában. Remélem
aktívan részt veszel majd a szint társadalmi életében, és nem habozol idõt
áldozni a köz számára is fontos teendõk elvégzésére. Rögtön lenne is egy
kis tennivaló számodra, remélhetõleg alkalmas leszel a feladatra. Már hagyomány
a szintünkön, hogy minden újonan felköltözõ egy nedonkutya koponyát hoz
a lenti nagyteremben levõ dicsõségfalra. Egy nedonkutya legyõzése persze
nem lenne kihívás, ezért a falra csak olyan koponya kerülhet fel, amit
a csatorna Kutyafészek nevû pontján gyûjtöttél. Az ott élõ kutyáknak rendkívül
jellegzetes lapos koponyája van, ebbõl kéne neked is egyet hozni.
(10.
kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Droghart atya lép oda hozzád:
- Fiam,
számítunk rád az eretnekek elleni harcban. Káros eszméikkel bomlasztják
a galetkik egységét, az évszázadok alatt kialakult szokásokat bírálják.
Pedig ezek tették lehetõvé, hogy túléljük az elmúlt milleniumot. Sejtjük,
ki a vezetõjük ezen a szinten, de mi szeretnénk az egész társaságot elfogni.
Az eggyel lejjebbi szinten ebben a pillanatban számolják fel az ottani
bomlasztó társaságot. Errõl az itteniek egy darabig nem fognak tudomást
szerezni. A dolgod az lenne, hogy hírvivõként felkeresed ezt a galetkit,
és elmondod, hogy Te is tagja vagy a Társaságnak, és éppen csak úgy tudtál
megmenekülni a letartóztatás elõl, hogy felköltöztél erre a szintre. Reményeink
szerint a hír hallatán azonnal tanácskozást hívnak össze, és akkor le tudunk
rájuk csapni. Természetesen szükséged van megfelelõ jelszavakra, de ezeket
szerencsére már mind ismerjük. És nem árt, ha megpróbálod egy kicsit elváltoztatni
a külsõdet. Jutalmul egy ingyen gyógyítást és egy mágikus tárgyat ígérünk!
(20. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]
dd 479 480 |
több tárgy eldobása |
Kidobsz 1 duzzadt xenópetét. Sajnálom, de nincs a birtokodban 480. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
Figyelem! Az õskövedet még nem használtad el, így nem fogsz újabbat
találni. Ld. az õskõ enciklopédiáját arról, hogyan lehet elhasználni.
[ld.
enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +16 galetki erõt és +5 hírnevet kaptál. A kör során összesen
206 sebzést okoztál, és 157 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 307 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
496 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Dark Maya, egy fehér, muszájdzsekiben ugrabugráló, elmebeteg
kinézetû, zselézett, ezüsthajú nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint
(4. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 29. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 / 1.05 |
[2] IQ: |
4 / 0.90 |
[3] ügyesség: |
3 (4) / 0.15 |
[4] egészség: |
6 (7) / 5.70 |
[5] mágia: |
8 / 0.85 |
[6] gyorsaság: |
4 (0) / 2.32 |
[9] Méret/ép: |
75 / 63 |
Min. méret: |
60 |
Barlangméret: |
75 |
|
|
Varázspont: |
75 / 25 |
Képességpont: |
16 / 33% |
Hõsi pont: |
1 (6) |
Tám.bónusz: |
-5% |
Véd.bónusz: |
36% |
Galetki erõ: |
180 / 120 |
Hírnév : |
58 |
Jóllakottság: |
19% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
1 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
165 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
156 (5) |
Leölt torzszülött: |
233 (5) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
5 (0) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: egyszerû halandó (2)
Speciális képességeid:
+2 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz
8 nordkristályt. 2.) Érj el 300-as hírnevet. 3.) Hajtsd végre az 1-es
klánkalandot (KK 1). (összesen 20 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
14 (17) / 2.96 |
[16] tüskés bõr: |
3 / 0 |
[17] vastag bõr: |
7 / 0 |
[25] illat: |
7 / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[47] zárnyitás: |
4 / 0.84 |
[48] mászás: |
3 / 1.31 |
[53] ékszerészet: |
1 / 0.22 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 / 0.10 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 4.50 |
[59] vezetõkészség: |
3 / 0.10 |
[65] álcázás: |
10 / 0 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.05 |
[67] régészet: |
3 / 1.45 |
[72] építés: |
3 / 0.41 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
5 / 2.16 |
|
|
barbár
lándzsa |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[146] kontakt.õseiddel: |
1 / 0 |
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] albinó pók |
26/0 |
122% |
195% |
2 / 0.46 |
ájult |
lélekenergia rész |
90% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
0 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
bsz 1 2 |
z 19 15 |
ad 10 |
p |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: tûzlehelet használata ha ellenfeled galetki. Prioritás: 35. |
2: tûzlehelet használata ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 35. |
3: Közelharc támadás ha ellf. 18. képessége 5 v. több. Prioritás: 40.
|
4: védelem itala v.var. ha ellenfeled #67. Prioritás: 50. |
5: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #67. Prioritás: 50. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75;
VI erõ:300% ép:1%;
PV 3 5 8;
PSZ 47 48;
BA 417 418 419 420 421 422;
HE 9;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #9 (4. épület), #10 (7. épület),
#20 (9. épület).
SZÖVETSÉGED:
Remény Küldöttei (#15024). Szavazataid száma: 1. A következõ
tagok szavazatát birtoklod: 4582. Jelenleg a térkapu építésén dolgozol,
eddig 75 TVP-t költöttél rá.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a remete köpenye (#12385) |
|
1 a tûz fejpántja (#22255) |
* |
1 díszes
fejék (#135) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
* |
1 lovagi lemezpáncél (#1002) |
* |
1 pajzs (#1060)
|
|
1 Xantin bõröve (#169) |
* |
1 Xantin ezüstöve (#174) |
Ékszerek, kincsek |
|
40 arany (#1) |
|
3 drágakõ (#2) |
Felszerelés |
|
2 aranydukát (#437) |
|
1 éhínség parányi gyöngye (#204) |
|
1 fekete dukát
(#218) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 az angyalok kardja (#28315) |
* |
1 barbár lándzsa (#1331) |
|
1 ében
tündekard (#132) |
|
1 hosszúkard (#1317) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 csótányláb (#25) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
1 hónakkupók (#30) |
|
3 liánvirág (#24) |
|
6 mátekel gomba (#21) |
|
1 mézfû (#29) |
|
3 ragálygomba (#26) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
3 tejfonál (#28) |
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
2 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
3 bolhedor szárny (#15) |
|
1 elektronit (#141) |
|
4 húsevõ bibe (#151)
|
|
18 mandibula (#157) |
|
1 molad púp (#16) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
3 nordkristály (#146) |
|
12 õsi relikvia (#17) |
|
4 pirgamit (#152) |
|
3 yeti csont (#160) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 aranydukát (#437), 1 mandolin
(#19), 1 hosszúkard (#1317), 3 drágakõ (#2), 1 a tûz fejpántja (#22255),
2 mandibula (#157).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 525 arany (#1), 1 duzzadt xenópete
(#479).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MANDOLIN (19. TÁRGY) Ez az egyszerû pengetõs hangszer a legelterjedtebb
zeneszerszám a galetki bárdok között. Könnyen megtanulhatsz rajta játszani,
és dalodat nagyszerûen kísérheted vele. A mandolin használatához a Z 19
(TVP) parancsot add ki, de ennek elõfeltétele, hogy rendelkezz a zene szakértelemmel.
Ezt az akadémián sajátíthatod el, a BE 4 68 paranccsal, 5 képességpont
árán.
SZÕRÖS TELMOK (111. LÉNY) A szõrös telmok egy különlegesen ritka torzszülött.
Persze nem azért ennyire ritka, mert a kipusztulás fenyegeti: inkább azért,
mert kiválóan el tud rejtõzni. A szõrös telmok apró, fürgén mozgó fekete
teremtmény, vastag szõrzete megvédi az infralátással való észleléstõl.
Ha nagy szükség van rá, leheletével tud védekezni.
FELDERÍTÉS SZAKÉRTELEM A Hegy negyedik szintjétõl szabadon elsajátítható
a felderítés szakértelem (sorszáma 73) az akadémián. A felderítés szakértelmet
bizonyos kalandokban használhatod, amikor valamilyen rejtett dolgot kell
észrevenned, de legfontosabb elõnyét a VD, P és X parancsok során fogod
látni - a felderítés szakértelem függvényében ugyanis valamivel nagyobb
eséllyel találsz véletlenszerû kalandot. A VD, P és X során van alapesélyed
arra, hogy kalandot találj. Ha ez az esély nem jön be, a gép újra dob,
ha van felderítésed. Ha egyáltalán nincs aktív véletlen kalandod, az esély
5% x felderítés, ha 1 kalandod van, az esély 4% x felderítés, ha 2-5 kalandod
van, 3% x felderítés, egyéb esetben 2% x felderítés. Például, ha van 3
aktív véletlen kalandod, és 7-es felderítéssel rendelkezel, akkor az alapesélyen
túl minden egyes P és VD parancs esetén van még 21% esélyed, hogy kapsz
egy új kalandot.
CSAPAT ARÉNA Az aréna egy új szolgáltatással várja a kalandos kedvû galetkiket,
amelyet a Teron Hegy negyedik szintjétõl lehet igénybe venni: mostantól
lehetõség van arra, hogy háromfõs csapatok mérkõzzenek egymással! Ehhez
a BE 21 {galeti} {galetki} parancsot kell kiadnod, ahol a 2. és 3. paraméter
a veled együtt küzdõ galetkik sorszámai. Ez egy többszemélyes parancs,
tehát ugyanúgy mûködik, mint pl. a TK, de lehet egyidejûleg érvényben TK
és BE 21 parancsod is. Amikor a harmadik galetki is kiadta a parancsot,
akkor kerül végrehajtásra, és akkor vonjuk le a parancs költségét, 10 TVP-t.
Figyelem: a csapat aréna belépti díja fejenként 50 arany! A fair play érdekében,
meg van határozva, hogy maximum mennyi lehet a három résztvevõ harci erejének
összege, ha ezt meghaladja, nem indulhattok. A harci erõ limit a szinttõl
függ, a 4. szinten 750, az 5. szinten 880, a 6. szinten 980, a további
szintekrõl késõbb lesz tájékoztatás. Ezek a számok a jelenlegi átlagos
harci erõk alapján lettek számítva. Ez az érték változhat, a parancs végrehajtásákor
megtudjátok, hogy mennyi, és ha kicsit túllépitek, legfeljebb levesztek
néhány tárgyat magatokról. A csapat arénába való belépéssel csak akkor
próbálkozhattok újból, ha mindhárman léptetek közben, de az új próbálkozáshoz
nem kell mindnekinek újra kiadnia a parancsot, a TK-hoz hasonlóan.
Mi
a gyõzelem jutalma? Persze a dicsõségen kívül... A gyõztes csapat minden
tagja eggyel kevesebb kno-t kap, mint ahányadik szinten vannak, azonban
ez a jutalom csak az adott szinten szerzett elsõ gyõzelem után jár. Ha
másodszor, harmadszor veritek ki az aktuális bajnokot, kno már nem jár.
Még valami - ha az arénában levõ galetkik A, B, és C, akkor egy A, D, E
felállású csapat nem nevezhet, hiszen A-nak a klónja már bent van az arénában.