284. forduló, Bruce Dragon Lee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. jan. 7. 9h:26'
EZ A 817. JÁTÉKHETED, 283. FORDULÓD
818. játékheted kezdete: jan. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 37 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1679
SZÁMLA : XXXX

BRUCE DRAGON LEE KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [111,75] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 13. pontnál.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+15 tvp ). Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 hattyútollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 móri gyümölcsöt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+64 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+130 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 638.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 633.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 633.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 628.]

* 5. KP: elmormolod a 78. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 623.]

a 259 1595 1 átadod a 259. tárgyat az 1595. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szopókövet Rhaetchiel részére. [5 pontot használtál fel, van még 618.]

a 259 3793 1 átadod a 259. tárgyat a 3793. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szopókövet Mennydörgő részére. [5 pontot használtál fel, van még 613.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 613.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 613.]

ek 116 60 1 t. energia kisütése: 116 60 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 60 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 613.]

tv 32 36 51 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot a 36. varázslatot az 51. varázslatot
32. varázslat listáról törölve. 36. varázslat listáról törölve. 51. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 613.]

tv 372 támadó/véd. varázslat a 372. varázslatot
372. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 613.]

v 1 9999 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [5 pontot használtál fel, van még 608.]

fgy 50 40 felt. gyógyítás 50 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 608.]

vi 10 3 30 viselkedésed: 10 3 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 608.]

lm 17 2 905 mozogsz 17 2 905
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [17. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út itt elkanyarodik. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [20 pontot használtál fel, van még 588.]

lm 3 900 16 mozogsz 3 900 16
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [3. PONT.] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Vigyázva kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Mész tovább, előre. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 558.]

kpcs 3 16 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [20 pontot használtál fel, van még 538.]

lm 12 15 15 mozogsz 12 15 15
Bekukkantasz a kis terembe. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [15. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [2. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy sírlidérc lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal kegyetlenül megütöd a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 15 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 609 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 5, gyógyulás: 12, összesen: +7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út itt elkanyarodik. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [5. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [6. PONT.] Hamarosan egy sírlidércet pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc jobb lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a sírlidérc bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 609 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 4, gyógyulás: 13, összesen: +9 ÉP}


Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [7. PONT.]
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [8. PONT.]
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [15. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből.
[55 pontot használtál fel, van még 483.]

lm 15 15 15 mozogsz 15 15 15
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 483.]

kpcs 3 15 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Próba szerencse, meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [0 pontot használtál fel, van még 483.]

lm 8 905 14 mozogsz 8 905 14
Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [7. PONT.]
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [8. PONT.]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [7. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [10. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [14. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről.
[40 pontot használtál fel, van még 443.]

kpcs 3 14 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

lm 13 10 900 mozogsz 13 10 900
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [10. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [11. PONT.]
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [12. PONT.] Kétségbeesetten felkiáltasz, amikor lábaid alól kicsusszan a talaj, és az aljaláthatatlan mélységbe zuhansz. Vagyis csak zuhannál, ha nem sikerült volna elkapni a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [13. PONT.] A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. A láda belsejéből kattanás hallatszik, és gomolygó fehér füst emelkedik fel. Belélegezted! (-1 erő.) A szörnyű gáztól köhögni kezdesz. (-9 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Khór kesztyűje (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Ha nem is a kardot, de egy kesztyűt találtál a legendás vezértől. Most ennyivel kell beérned.
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [12. PONT.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [11. PONT.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [10. PONT.]
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [70 pontot használtál fel, van még 373.]

kf 1746 kézbeveszed/felveszed az 1746. tárgyat
Leveszed a lánckesztyűt, majd felhúzod a kezedre a Khór kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

lm 1 4 905 mozogsz 1 4 905
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [8. PONT.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [7. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy pillanatra megállsz fülelni. [6. PONT.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. [5. PONT.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [4. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [3. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [2. PONT.]
Ahogy továbbmész, megpillantod a felfelé vezető lépcsőt. Kis habozás után felmész rajta - és már a következő szinten vagy! [1. PONT. --> 2. SZINT, 15. PONT.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [14. PONT.]
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [12. PONT.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [8. PONT.]
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [5. PONT.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [4. PONT.]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [65 pontot használtál fel, van még 308.]

lm 3 900 1 mozogsz 3 900 1
Úgy suhansz, mint az árnyék. [3. PONT.]
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [2. PONT.]
A folyosó végén egy lépcsőt pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [1. PONT. --> 1. SZINT, 17. PONT.]
[20 pontot használtál fel, van még 288.]

lm 6 7 1 mozogsz 6 7 1
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [11. PONT.]
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [10. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [7. PONT.]
Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.]
Kilépsz a térkapun Erdauin szabad ege alá.
[30 pontot használtál fel, van még 258.]

ek 116 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[110,74] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Utad során felfedezel egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy mosolygó rettenet!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mosolygó rettenet farkát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg felderítő!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 ubuk dobónyílat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas.


(Továbbmész...) [110,73] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trappoló dinymák. Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy kazmárt. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [110,72] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Leah hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy ragyás burástya!

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 aranyláncot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy korinthai amőba lesz az ellenfeled.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal néhány helyen meghorzsolod a korinthai amőba testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a korinthai amőba testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A korinthai amőba meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 26 életpontot vesztettél. Pásztorbottal néhányszor épp csak megérinted a korinthai amőba jobb oldalát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 14 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a korinthai amőba testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 korinthai talizmán. 2645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 63, gyógyulás: 82, összesen: +19 ÉP}


Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy süvítő rája. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a süvítő rája jobb oldalát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 12 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a süvítő rája farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A süvítő rája melléd csap a farkával! A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 414 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) [88 pontot használtál fel, van még 170.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 140.]

m 6 5 6 mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra
[109,72] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy rájanyék nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy márványtorony van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [108,73] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 aranygyűrűt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [107,73] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a százfogú testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy százfogú!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a százfogú jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 9 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [72 pontot használtál fel, van még 68.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[106,73] Még mindig füves síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány fejét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal megcsapod az uzbány bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 356 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nukleáris cickány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Marokra fogva a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A nukleáris cickány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 825 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 15, gyógyulás: 12, összesen: -3 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [105,73] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy garokk közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a garokk varacskos hátát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manifesztátor került az utadba. Itt csata lesz.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot sebeztél. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,73] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár!

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mérges nyukmár jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy mérges nyukmár!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mérges nyukmár bal lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 9 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg jobb vállát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal néhányszor épp csak megérinted az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt quwarg bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1501 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 8, gyógyulás: 26, összesen: +18 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 24.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(104,73) mély kút (#93), Sheran oltár, mérges nyukmár (#95), élőholt quwarg (#202)
(105,73) garokkok (#73), oltár, manifesztátor (#124)
(106,73) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, uzbányok (#102), nukleáris cickány (#155)
(107,73) mély kút (#93), Raia oltár, százfogú (#53)
(108,73) márványtorony (#175)
(109,72) rájanyékek (#58), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(110,72) márványtorony (#175), Leah oltár, ragyás burástya (#111), korinthai amőba (#420), süvítő rája (#113)
(110,73) trappoló dinymák (#118), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(110,74) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), Leah oltár, vaskohó (#155), mosolygó rettenet (#97), quwarg felderítő (#299), érclelőhely
(111,75) a 190. labirintus bejárata, sírlidérc (#172)

[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Pásztorbottal párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 8, gyógyulás: 105, összesen: +97 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.).
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű kobudera nővel. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval.kristályát, egy q. demoralizátort, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar iszákos trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasa egy idomított spagulár. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges a nyomorult. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Xyn Wan. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Xyn Wan kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy q. demoralizátort, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy qwarg rohamosztagos trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Dargon. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összefutsz Frank Onesteinnel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy quwarg ölész trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasállata egy szőrös azuka! Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy q. demoralizátort, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy kronotapír trófea és egy Rodrig trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Rhandall Corynian. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Rhandall Corynian kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 14.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Nincs elég tvp. [5 pontot használtál fel, van még 9.]

h 1602 153 15 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. Képességeit 10 pirkit beledobásával teszteled. Meg is történik a transzformáció, jussod 20 isteni könnycsepp. (Nincs mibe rakni 20 isteni könnycseppet.) [3 pontot használtál fel, van még 6.]

ef 21 energia fejlesztése 21
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -4.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 borkonyó bibét. A szervezetedet méreg pusztítja (-6 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a nektoraf. 2 kaját bezabál a sullár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 424 pontot. A következő körben tehát 420 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KHÓR KESZTYŰJE (1746. TÁRGY)
A legendás varkaudar hős, Khór viselte ezt az adamantitból készült, mágikus kesztyűt. Amikor kezedre húzod, a fém úgy viselkedik, mint egy kitinpáncélos rovar, az illesztések elcsúsznak, a fémpikkelyek megmozdulnak és az egész kesztyű átrendeződik, mégpedig úgy, hogy a legjobban illeszkedjen a kezedre. Ha Khór kesztyűjét hordod, védettséged 8-cal, erőd pedig 5-tel nő meg. Egy ilyen relikviát biztosan soha nem adsz át másnak.

KARAKTERLAP

Bruce Dragon Lee, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű troll férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Leah bíborosa vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 283. fordulód.

Erő: 37 (46) Szint: 24 Merészség: 10/7 Magasság: 257 cm
IQ: 39 (45) Támadás: 27 (29) Agresszió: 3 Testsúly: 467 kg
Ügyesség: 35 (40) Védekezés: 54 (58) Menekülés: 30 % Életkor: 25/27 év
Egészség: 27 (29) Életpont: 357/516 Jellem: gonosz (418) Tul. pont: 0
Szerencse: 35 (37) Varázspont: 584/116 Pénz: 3412 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/20 Pszi pont: 73/53
Eddig összesen 2111 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9886 TP-t kaptál. Jelenleg 1346694 TP-d van. A következő szinthez még 53306 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar iszákos, varkaudar hadúr, varkaudar varázsló. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/66 szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 23/53
ütőfegyverek: 29/19 (+4%) lőfegyverek: 27/1 dobófegyverek: 1/35

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
95,107 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 104,73

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/29 2. nyomkövetés: 70/13 (+24%) 3. lopás: 1/82
4. mászás: 11/57 (+17%) 5. csapdakészítés: 18/37 (+6%) 6. csapdaészlelés: 10/48 (+24%)
7. gyógyítás: 39/28 8. titkosírás: 3/71 9. felderítés: 22/85 (+18%)
10. szörnyidomítás: 8/34 11. teológia: 38/62 (+25%) 12. taumaturgia: 48/34 (+7%)
13. versengés: 14/31 (+8%) 14. zene: 4/30 15. szörnyismeret: 23/36
16. pszi: 7/77 (+9%) 17. vadászat: 15/5 18. bányászat: 19/77 (+22%)
19. testépítés: 23/50 20. főzés: 3/11 21. csapatmunka: 2/21

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot )
gonoszkodsz max. 100 TVP-ért
mászol max. 500 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó lények (#9097), goldugar (#65)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Ciang Csí (#978)
villámcsapás (#50) >> férfiak (#998) villámcsapás (#50) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> varkaudar iszákos (#688)
villámcsapás (#50) >> borzalmas varkaudar (#166) villámcsapás (#50) >> varkaudar íjász (#687)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) varázsvédelem (#34) >> orgoró (#170)
tompítás (#40) >> massza (#217) tompítás (#40) >> quwarg szabotőr (#301)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +27 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress egy ősi csatamezőt és animálj egy csontvázat!
2.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0)
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 4 szabotőr, 2 harcos, 3 királynő, 5 élőholt, 2 vadász, 1 parafenomén.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
testépítés II (209)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vadászidény (351)
egyesített erő (363)
a Szörny érintése (375)
baráti mágia (378)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 44 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 24 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 631 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 bronzhegyű nyíl (#94) 2 mákrózsa virág (#56) 8 pirkit (#153)
2 szopókő (#259) 16 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
41 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 aranylánc (#191)
1 borkonyó bibe (#312) 1 gyöngymangó (#135) 1 hattyútoll (#1222)
5 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2) 1 Khór kesztyűje (#1746)
1 korinthai talizmán (#814) 1 móri gyümölcs (#116) 5 tinta (#101)
1 ubuk dobónyíl (#138) 3 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,107) manaelementál (#290), jósda (#577), Arénagödör (#497), nekrofun (#173), Xyn Wan (1501. kalandozó), Dargon (3524. kalandozó), Frank Onestein (3588. kalandozó), Rhandall Corynian (4108. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Niagren vállszíja es Dhl'molatzz tegeze mindenre adott +1 támadás számot. A hibát javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek