87. forduló, Camargh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. okt. 19. 9h:08'
EZ A 28. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD
29. játékheted kezdete: okt. 20.
A következő fordulódat legkorábban a 29. játékhéten tudjuk betáplálni.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4223
SZÁMLA : XXXX

CAMARGH KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,91] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 5. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 bíbor erőövet (160 arany). Átveszed a sikeresen eladott 5 halcsont (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

lm 1 mozogsz 1
Egyenesen haladsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkezel. [4. PONT]
Visszaérkezel a mocskos ork férgek barlangjának bejáratához.
[12 pontot használtál fel, van még 158.]

kf 291 kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat
Felcsatolod a bíbor erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[44,92] Még mindig dombos terepen vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sebesült gyilkos tetű. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos tetű nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a gyilkos tetű testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elhajítod a vacak kaffogó hebrencs trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes gyilkos tetű trófeát. 126 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 7%}
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ.

(Továbbmész...) [44,93] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szőrös pók. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szőrös pók bal oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megcsapod a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szőrös pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,94] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.

[38 pontot használtál fel, van még 120.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[44,95] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy alpesi tehén került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az alpesi tehén testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az alpesi tehén jobb első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 kaját. Elhajítod a vacak gyilkos tetű trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes alpesi tehén trófeát. 301 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 7%}
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+15 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,96] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ.

(Továbbmész...) [44,97] Egy kisebb településhez érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Néhányan ismeritek az Illúziók hatalmát- Ha találkoztatok egy vizionárral... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Látsz egy mély kutat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Beugrasz egy kapualjba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy orgyilkos. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [68 pontot használtál fel, van még 52.]

m 4 mozogsz délre
[44,98] Még mindig a városban vagy.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " E helyen erősebben süt le a nap, itt járt Sir Kris a Raia pap, s öklén a gonosz vére van. " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Utad során felfedezel egy sörsátrat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " E szent helyen alakult a Vérvörös Légió. Örök mementóul e tábla áll! " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " Épületeket látsz: egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [12 pontot használtál fel, van még 40.]

ve 247 1 megveszed a 247. tárgyat 1
Vásároltál 1 fekete bőrcsizmát. 32 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 40.]

ve 88 1 megveszed a 88. tárgyat 1
Vásároltál 1 bronzsisakot. 18 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 40.]

kf 247 kézbeveszed/felveszed a 247. tárgyat
Felhúzod a fekete bőrcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

kf 88 kézbeveszed/felveszed a 88. tárgyat
Leveszed a rézsisakot, majd a fejedre teszed a bronzsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

ve 224 1 megveszed a 224. tárgyat 1
Vásároltál 1 varkaudar lándzsát. 10 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 40.]

ve 171 1 megveszed a 171. tárgyat 1
Vásároltál 1 rövid kardot. 32 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 40.]

ve 249 2 megveszed a 249. tárgyat 2
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 bumerángot. 8 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 40.]

be 540 bemész az 540. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Gratulálok! - mondja, és melegen kezet fog veled. Látom, egész jól megy a dolog. Tudunk egyéb feladatot is adni! [50 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 10 arany.] Városunk egyik hagyománya egy állítólagos kincsesbarlang térképe. Még senki sem tért vissza onnét sikerrel, de ez persze nem jelenti azt, hogy neked nem fog sikerülni. Fogadd ezt jutalmul eddigi szolgálataidért. Egy írnok jön elő, és lemásolja számodra a térképet.

2
8
3
4
9
5
6
10
1 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 9. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 15, délre 42 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 35.]

ea 51 1 eladod az 51. tárgyat 1
Eladtál 1 bőrpáncélt. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

ea 57 1 eladod az 57. tárgyat 1
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

ea 64 3 eladod a 64. tárgyat 3
Eladtál 3 csontszablyát. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

ea 95 2 eladod a 95. tárgyat 2
Eladtál 2 bakkura bőrt. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

ea 125 4 eladod a 125. tárgyat 4
Eladtál 4 mandibulapengét. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

be 609 20 3 bemész a 609. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, a padlás is megfelelő lesz. A fogadós bólint, jelezve, hogy van még hely a padláson. Kifizetsz 5 aranyat a szállásért. A fickó int, hogy kövesd, megmutatja a szállásodat. A padlás kellemes, a sarokban egy leselejtezett acélkolosszus őrködik. Választasz egy üres szalmazsákot, ahol elalhatsz. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 35 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 0.]
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-2 életerő.) A méreg feloldódott a szervezetedben. Vacsorára babfőzeléket kapsz egy kis pohár borral. Evés után felmész a padlásra, a cókmókodat lerakod a szalmazsákod mellé, és már alszol is. A fogadós közben feljegyezte, hogy majd ébresztést kérsz, hiszen szeretnél a vendégekkel szkanderezni és dartozni. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 170 pontot. A következő körben tehát 170 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÍBOR ERŐÖV (291. TÁRGY)
Ez a festett vörösréz öv nem igazán kényelmes viselet, de igen hasznos: mágikus ereje révén képes viselőjét megizmosítani: ha a bíbor övet magadra öltöd (KF 291) erőd megnövekszik kettővel.

GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY)
A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges.

SZŐRÖS PÓK (100. SZÖRNY)
A sűrű erdők mélyén lapulnak a hatalmas testű ocsmány szőrös pókok. Nagy, ragadós, vastag szálú hálókat szőnek a fák közé. Ha a göcsörtös, ősi fák között barangoló kalandozó beleragad egy ilyenbe, valószínűleg lemondhat az életéről - a szőrös pók tehetetlenül vergődő ellenfelébe élvezettel pumpálja a zöldes, maró mérget. Előfordulhat az is, hogy egy labirintus mélyén találkozol szőrös pókkal. Puha, ruganyos testét legkönnyebben vágó és szúrófegyverrel pukkanthatod ki.

FEKETE BŐRCSIZMA (247. TÁRGY)
Ezt a térdig érő, hosszú szárú csizmát valamilyen ismeretlen állat bőréből készítik, cserzéssel. A nagy szakértelemmel megmunkált lábbeli nem lyukad ki, kényelmesen tudsz benne mozogni. Még lovaglócsizmának is alkalmas! Nem csoda, hogy megnöveli hárommal a védettségedet, amíg viseled.

BRONZSISAK (88. TÁRGY)
A bronz felfedezése után magától adódik egy csomó új felfedezés - ezek egyike a bronzsisak. A bronzsisakot természetesen bronzból kell kikalapálnod, kőkalapáccsal. Ehhez szükség van 2 ón- és 2 rézdarabra, meg persze egy olvasztókemencére. Ha mindez adott, a KT 88 parancs hatására, csekély 45 pontért elkészül ez a 3-as védettséget adó sityak.

VARKAUDAR LÁNDZSA (224. TÁRGY)
Ezt a nagyon könnyű, ismeretlen állat csontjából készült lándzsát gyakran használják a varkaudarok. Sebzése 3d4+3, és +2-vel támadsz, amikor használod. Ahhoz, hogy kellő jártassággal tudd forgatni ezt a fegyvert, minimum 7-es szúrófegyver szakértelem szükséges.

RÖVID KARD (171. TÁRGY)
A rövid kard talán az első, igazán profi fémfegyver, amit el tudsz készíteni. Megkovácsolása, amely egy kőkalapáccsal, egy vaskohónál történik, igazán nagy türelmet és hozzáértést igényel: legalább 5-ös bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges hozzá. Az alapanyag 5 vasérc és 10 pirkit, utóbbi a kohó felfűtéséhez szükséges. A rövid kard 3d4+1 sebzésű vágófegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz.

BUMERÁNG (249. TÁRGY)
A szőrlajhár csontot tökéletesen le kell csiszolnod, széleit megélesítened - mindez három smirglilevelet emészt fel - ahhoz, hogy bumerángot készíthess, de megéri a melót. Ugyanis a dobófegyver, amit így kapsz, mindig visszarepül, így szinte soha nem veszítheted el - kivéve persze, ha elfutsz a csatából. A fegyver másik specialitása, hogy a többi dobófegyverrel ellentétben, amely a szörnyek védettségének figyelembe vételekor szúrófegyvernek számít, a bumeráng vágófegyvernek minősül. A bumeráng elkészítése a KT 249 paranccsal történik, 12 TVP-ért, sebzése d8+4.

KARAKTERLAP

Camargh, egy fekete, copfos hajú, barna szemű troll férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 28. fordulód.

Erő: 21 (23) Szint: 8 Merészség: 3/5 Magasság: 252 cm
IQ: 9 Támadás: 9 Agresszió: 4 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 15 Életpont: 118/61 Jellem: jó (2) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (16) Varázspont: 0/0 Pénz: 245 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 103 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 677 TP-t kaptál. Jelenleg 6308 TP-d van. A következő szinthez még 692 TP szükséges. Trófeáid: északi aurach, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 10 lőfegyverek: 6 dobófegyverek: 3

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -4.); kerek kő (#19) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 3
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 14 (+1) 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. zene: 1 9. vadászat: 2
10. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * bronzsisak (#88) 1 * fekete bőrcsizma (#247)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * mászókarom (#78) 1 rézsisak (#72)
1 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
2 bot (#4) 1 bumeráng (#249) 1 csontszablya (#64)
3 * dárda (#10) 1 * göcsörtös bunkó (#123) 10 kerek kő (#19)
1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 parittya (#18)
1 rövid kard (#171) 2 szögletes kő (#17) 1 varkaudar lándzsa (#224)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * koponya gyűrű (#1733)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
5 kaja (#2) 2 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92)
1 szeksztáns (#32) 1 tatu dob (#234)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
2 vizestömlő (#3) [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 0]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 3 aurach fog (#657) 1 csuklyavirág (#133)
1 dözmöng szív (#122) 6 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
3 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41)
1 hebrencs állkapocs (#130) 6 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24)
1 móri gyümölcs (#116) 3 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21)
5 púderkő (#119) 5 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
26 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 szuperkötél (#209) 7 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43)
4 varányszem (#30) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 54.95 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
63 arany (#50) 2 bakkura bőr (#95) 1 bőrpáncél (#51)
1 bőrsisak (#57) 3 csontszablya (#64) 4 mandibulapenge (#125)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzsisak (#88) 1 bumeráng (#249) 1 fekete bőrcsizma (#247)
4 kaja (#2) 1 rövid kard (#171) 1 varkaudar lándzsa (#224)
8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(44,92) gyilkos tetű (#116)
(44,93) szőrös pók (#100)
(44,95) Raia rúnaköve, patak, alpesi tehén (#91)
(44,96) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Raia oltár, érclelőhely
(44,97) Raia rúnaköve, mély kút (#93), orgyilkos (#131)
(44,98) városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, sörsátor (#486)
(45,91) a 20. labirintus bejárata

Üzenet küldése a karakternek