Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. okt. 19. 9h:08' EZ A 28. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD 29. játékheted kezdete: okt. 20. A következő fordulódat legkorábban a 29. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4223 SZÁMLA : XXXX |
lm 1 | mozogsz 1 |
kf 291 | kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos tetű nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a gyilkos tetű testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elhajítod a vacak kaffogó hebrencs trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes gyilkos tetű trófeát. 126 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 7%}
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [44,93] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szőrös pók. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szőrös pók bal oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megcsapod a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szőrös pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [44,94] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az alpesi tehén testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az alpesi tehén jobb első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 kaját. Elhajítod a vacak gyilkos tetű trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes alpesi tehén trófeát. 301 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 7%}
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [44,96] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.
(Továbbmész...) [44,97] Egy kisebb településhez érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Néhányan ismeritek az Illúziók hatalmát- Ha találkoztatok egy vizionárral... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Látsz egy mély kutat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Beugrasz egy kapualjba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy orgyilkos. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 4 | mozogsz délre |
ve 247 1 | megveszed a 247. tárgyat 1 |
ve 88 1 | megveszed a 88. tárgyat 1 |
kf 247 | kézbeveszed/felveszed a 247. tárgyat |
kf 88 | kézbeveszed/felveszed a 88. tárgyat |
ve 224 1 | megveszed a 224. tárgyat 1 |
ve 171 1 | megveszed a 171. tárgyat 1 |
ve 249 2 | megveszed a 249. tárgyat 2 |
be 540 | bemész az 540. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 35.]
ea 51 1 | eladod az 51. tárgyat 1 |
ea 57 1 | eladod az 57. tárgyat 1 |
ea 64 3 | eladod a 64. tárgyat 3 |
ea 95 2 | eladod a 95. tárgyat 2 |
ea 125 4 | eladod a 125. tárgyat 4 |
be 609 20 3 | bemész a 609. épületbe |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 35 pontért |
BÍBOR ERŐÖV (291. TÁRGY) Ez a festett vörösréz öv nem igazán kényelmes viselet, de igen hasznos: mágikus ereje révén képes viselőjét megizmosítani: ha a bíbor övet magadra öltöd (KF 291) erőd megnövekszik kettővel. |
GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY) A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges. |
SZŐRÖS PÓK (100. SZÖRNY) A sűrű erdők mélyén lapulnak a hatalmas testű ocsmány szőrös pókok. Nagy, ragadós, vastag szálú hálókat szőnek a fák közé. Ha a göcsörtös, ősi fák között barangoló kalandozó beleragad egy ilyenbe, valószínűleg lemondhat az életéről - a szőrös pók tehetetlenül vergődő ellenfelébe élvezettel pumpálja a zöldes, maró mérget. Előfordulhat az is, hogy egy labirintus mélyén találkozol szőrös pókkal. Puha, ruganyos testét legkönnyebben vágó és szúrófegyverrel pukkanthatod ki. |
FEKETE BŐRCSIZMA (247. TÁRGY) Ezt a térdig érő, hosszú szárú csizmát valamilyen ismeretlen állat bőréből készítik, cserzéssel. A nagy szakértelemmel megmunkált lábbeli nem lyukad ki, kényelmesen tudsz benne mozogni. Még lovaglócsizmának is alkalmas! Nem csoda, hogy megnöveli hárommal a védettségedet, amíg viseled. |
BRONZSISAK (88. TÁRGY) A bronz felfedezése után magától adódik egy csomó új felfedezés - ezek egyike a bronzsisak. A bronzsisakot természetesen bronzból kell kikalapálnod, kőkalapáccsal. Ehhez szükség van 2 ón- és 2 rézdarabra, meg persze egy olvasztókemencére. Ha mindez adott, a KT 88 parancs hatására, csekély 45 pontért elkészül ez a 3-as védettséget adó sityak. |
VARKAUDAR LÁNDZSA (224. TÁRGY) Ezt a nagyon könnyű, ismeretlen állat csontjából készült lándzsát gyakran használják a varkaudarok. Sebzése 3d4+3, és +2-vel támadsz, amikor használod. Ahhoz, hogy kellő jártassággal tudd forgatni ezt a fegyvert, minimum 7-es szúrófegyver szakértelem szükséges. |
RÖVID KARD (171. TÁRGY) A rövid kard talán az első, igazán profi fémfegyver, amit el tudsz készíteni. Megkovácsolása, amely egy kőkalapáccsal, egy vaskohónál történik, igazán nagy türelmet és hozzáértést igényel: legalább 5-ös bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges hozzá. Az alapanyag 5 vasérc és 10 pirkit, utóbbi a kohó felfűtéséhez szükséges. A rövid kard 3d4+1 sebzésű vágófegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz. |
BUMERÁNG (249. TÁRGY) A szőrlajhár csontot tökéletesen le kell csiszolnod, széleit megélesítened - mindez három smirglilevelet emészt fel - ahhoz, hogy bumerángot készíthess, de megéri a melót. Ugyanis a dobófegyver, amit így kapsz, mindig visszarepül, így szinte soha nem veszítheted el - kivéve persze, ha elfutsz a csatából. A fegyver másik specialitása, hogy a többi dobófegyverrel ellentétben, amely a szörnyek védettségének figyelembe vételekor szúrófegyvernek számít, a bumeráng vágófegyvernek minősül. A bumeráng elkészítése a KT 249 paranccsal történik, 12 TVP-ért, sebzése d8+4. |
Erő: | 21 (23) | Szint: | 8 | Merészség: | 3/5 | Magasság: | 252 cm |
IQ: | 9 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 476 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 10 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 118/61 | Jellem: | jó (2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (16) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 245 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 10 | lőfegyverek: | 6 | dobófegyverek: | 3 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -4.); kerek kő (#19) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 14 (+1) | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. zene: | 1 | 9. vadászat: | 2 |
10. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | fekete bőrcsizma (#247) |
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | * | mászókarom (#78) | 1 | rézsisak (#72) | ||
1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | bot (#4) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | csontszablya (#64) | |||
3 | * | dárda (#10) | 1 | * | göcsörtös bunkó (#123) | 10 | kerek kő (#19) | |
1 | * | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 1 | parittya (#18) | ||
1 | rövid kard (#171) | 2 | szögletes kő (#17) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | koponya gyűrű (#1733) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 2 | fáklya (#36) | ||
5 | kaja (#2) | 2 | kis vaskulcs (#40) | 2 | kötél (#92) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | tatu dob (#234) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 0] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 6 | drótszőr (#37) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fémrúd (#104) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 6 | kaktusztüske (#114) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 3 | óndarab (#85) | 3 | ormánygőte csont (#21) | |||
5 | púderkő (#119) | 5 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | |||
26 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szuperkötél (#209) | 7 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tükör (#43) | |||
4 | varányszem (#30) | 2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 54.95 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
63 | arany (#50) | 2 | bakkura bőr (#95) | 1 | bőrpáncél (#51) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 3 | csontszablya (#64) | 4 | mandibulapenge (#125) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzsisak (#88) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | rövid kard (#171) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
8 | víz (#27) |