Staphylococcus 28. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. jún. 10. 13h:27'
EZ A 244. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD
245. játékheted kezdete: jún. 15.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5912
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 73
Extra forduló: 14 |
|
STAPHYLOCOCCUS KALANDJAI
29 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-30,-12] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján
találkozol Kõsisakos Thrórral. Auráját mágikus vihar övezi. Tharr hittérítõje. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet,
egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy ritualista amulettet, egy
vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy élõholt quwarg trófea, egy quwarg harcos trófea és egy quwarg királynõ
trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 2
kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Hátasállata egy mutáns pók!
Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid
trécselés után folytatod utadat. A 11. napon összeakadsz Roxann-Emmy Moonnal. Tharr követõje. Tagja az Igaz Barátok
Rendjének. Egy bakkura csizmát, egy bronzsisakot, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbõr kesztyût,
egy obszidián karkötõt és egy réz papi karkötõt visel. Felszerelését egy halálmadár trófea és egy uzbány trófea teszi
egyedivé. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára:
színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+7 életerõ.) Pszi
energiáid is töltõdnek. (+33 pszi pont.)
Idõközben sokat nézelõdtél, keresgéltél, hátha egy tigroszlán nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés
rovására folytattál, eredménytelen maradt. [10 pontot használtál fel, van még 162.]
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet
| Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a
szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.]
[5 pontot használtál fel, van még 157.]
kpb | kezd. parancs berakása:
|
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet
| Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd
az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság. Jellemed megváltozott: mostantól semleges
vagy.) - Te hitvány nyomorult! - mennydörög a fejedben istened hangja. - Azt hiszed, csak úgy hátat fordíthatsz nekem?
Egyetlen járható út van számodra: ha visszatérsz az általam meghatározott jellemhez. Addig is, elveszem tõled a varázslás
képességét. És persze érezheted az azonnali büntetést is engedetlenségedért! (-1 IQ.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál
fel, van még 147.]
[A parancs tárolásra került.]
[-29,-11] A sík vidéket bozótos váltja fel. Felfedeztél egy móricserjét. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy
szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta,
hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor
nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt.
Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. északra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki:
Alaron. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns
nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van
még 137.]
kt 116 4 | elkészíted a 116. tárgyat (4 darabot)
| Begyûjtöttél 4 móri gyümölcsöt. [16 pontot használtál fel, van még 121.]
kt 22 21 | elkészíted a 22. tárgyat (21 darabot)
| Begyûjtöttél 21 tüskét. [21 pontot használtál fel, van még 100.]
m 4 4 | mozogsz délre, délre
| [-29,-10] Még mindig bozótos. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Délre fekszik egy
helytartói város. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel
figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Alig
Jimmy lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Nem tudod
megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját
megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha!
Találtál egy álomvirágot. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza
betûket: " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " délre látsz egy viharfelhõt, benne a
következõ név rajzolódik ki: Csala Csíny-Csilla. (Feltételes támadás:) Egy sünmedve! Ezt kerested. No, ma sem fognak
berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a sünmedve jobb
lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával teljesen átdöföd a
sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod
a sünmedve jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sünmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2
támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a
földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést,
szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt
táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az ici-pici, aranyos lányokat szeretem. Steven Spielberg. " Körbevizsgálódsz. Kicsit régi
(kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera
nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek
délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre
vezetnek.
Összefutsz egy csuklyába burkolódzó sötét alakkal. Néhány másodpercre halálos csönd támad körülötted. Auráját érzékelve
máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összeismerkedtek. Az õ neve Belor. Homlokérintéssel
biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Hihi,
átpattan egy aranypikkely!
Összefutsz egy hófehér, tüsi hajú, csillogó szemû árnymanó nõvel. A bõre lila. Leah követõje. Egy gromak páncélt, egy
koponya szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy sötét kámzsát, egy szürke bõrkesztyût, egy umbatari
karkötõt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy rájanyék trófea díszíti. Jobb kezében egy
bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy parittya. Számodra jól felismerhetõ a körülötte
lebegõ láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Lucinda.
Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Felejtést bocsátasz rá, sajnos sikertelenül. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak,
aztán továbbállsz.
(Továbbmész...) [-29,-9] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad
elõtt egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek
van felszentelve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál:
esetedben egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy álomvirágot. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a
következõ név rajzolódik ki: Csala Csíny-Csilla; látsz délre egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Gork. Éles
szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek
nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1
hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek
délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol egy szõke, rövid hajú, kék szemû kobudera férfival. Fekete a bõre. Raia püspöke. Egy aranygyûrût, egy bíbor
erõövet, egy borostyán függõt, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy igazgy. fülbevalót, egy
nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy trófea
nyakláncot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy élõholt quwarg
trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy
csontkést, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd
trikornis. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Összebarátkoztok egymással. Az õ
neve Sir Kris. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+9 életpont.) Egy végsõ
búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.
Találkozol egy barna, rövid hajú, zöld szemû ember férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bõre bronzként csillog. A
lovagból áradó fény percekig elvakított, de ahogy visszatér látásod, mellvértjén egy szimbólumot fedezel fel: Sötét fellegek
közül elõtörõ hajnali fénysugár. Raia eljövendõ papja. Egy kígyóbõr övet, egy nap szimbólumot, egy smaragd védõgyûrût és
egy umbatari karkötõt visel. Felszerelését egy erszényes elkarog trófea, egy purifikátor trófea és egy élõholt quwarg trófea
ékesíti. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is
van: egy woor-antilop! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó
jellemûvel állsz szemben! Összeismerkedtek. Az õ neve Equartin. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további
mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz egy vörös, tüsi hajú, zöld szemû mutáns nõvel. A bõre kreolszínû. Sheran eljövendõ papja. Egy aranyláncot,
egy ezüst gyûrût, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy
obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot és egy virág szimbólumot
visel. Felszerelését egy burástya királynõ trófea, egy purifikátor trófea és egy kardszárnyú pocok trófea színesíti.
Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tornádó örvénylõ tölcsére. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy
nagy vaspajzsot tart. Holmiját egy törpemammut cipeli. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Széltoló Shilia.
Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.
Jó lenne valami kaját keresni. [20 pontot használtál fel, van még 80.]
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre
| [-29,-8] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll
testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név
rajzolódik ki: Gork. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Itt csata
lesz.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos bal
lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával több döféssel
felnyársalod az orgyilkos testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod az orgyilkos bal
oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 6 életpontot
vesztesz.) Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.)
Orgyilkos tõrrel megkarcolod az orgyilkos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket
kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320
tapasztalati pontot kaptál.
Találkozol egy fekete, rövid hajú, zöld szemû troll férfival. Fekete a bõre. Elenios felszentelt papja. Egy aranygyûrût, egy
borostyán függõt, egy fekete bõrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt,
egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot, egy trófea nyakláncot, egy umbatari karkötõt, egy
vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy élõholt quwarg trófea, egy quwarg királynõ trófea és egy részeg kalandozó
trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy Fõnix. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt
tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tûzfõnix. Auráját érzékelve máris tudod, fehér,
jelezve, hogy jó. Összeismerkedtek. Az õ neve Gork. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is
kapcsolatot tarthassatok fenn. Az Álomõrzõ a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom
száll meg. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemû, hosszú szakállas kobudera férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Erõs
fény veszi körül a lovas alakot. Ezüstösen csillogó páncél borítja, min egy dombormû izzik: Sötét fellegek közül elõtörõ
hajnali fénysugár. Raia ministránsa. Egy nap szimbólumot visel. Ruházatát egy hópárduc trófea, egy rozmárember trófea és
egy karmos tankány trófea ékesíti. Bal kezében egy kõkalapácsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl.
Egy jó jellemûvel állsz szemben! Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Baraduin Gróf. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
(Továbbmész...) [-29,-7] Még mindig a városban vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod
kibogarászni a kusza betûket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények
érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a
Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban
büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Valami
egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az erõnk forrása saját magunk, s az öklünkbõl acélt
kovácsolunk. -Acél Öklök. " Korgó gyomrod figyelmet követel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted.
Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini
kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár,
pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
Összefutsz egy fekete hajú, barna szemû, kecskeszakállas ember férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Fairlight követõje.
Egy bõrpáncélt, egy bõrsisakot, egy mászókarmot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy topránypolip trófea és egy
alpesi tehén trófea díszíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy kis bõrpajzsot tart. Lõfegyvere egy dárda. Elég
egy mentális pillantás aurájára: õ is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Kid Cloudkicker. Kölcsönösen
engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt
szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
(Továbbmész...) [-28,-6] Folytatod sétádat a házak közt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted.
Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn "
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fény szentélyét. Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból.
Felismered a közeledõt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez
viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az
orgyilkos jobb vállát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû
lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd
az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 6
életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 35 életpontot
sebezve.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod az orgyilkos fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az orgyilkos
megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320
tapasztalati pontot kaptál. Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). [30 pontot
használtál fel, van még 50.]
ee 87 81 33 | eladod a 87. tárgyat a 81. tárgyat a 33. tárgyat
| Eladtál 1 bronzhegyû lándzsát. 10 aranyat kaptál. Eladtál 1 mérleget. 8 aranyat kaptál. Eladtál 1 lapockacsontot. 4 aranyat
kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 50.]
ve 396 2 | megveszed a 396. tárgyat 2
| Vásároltál 2 álomport. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 50.]
ve 103 1 | megveszed a 103. tárgyat 1
| Vásároltál 1 magszim belet. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 50.]
ve 179 1 | megveszed a 179. tárgyat 1
| Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 50.]
ve 107 1 | megveszed a 107. tárgyat 1
| Vásároltál 1 rövid íjat. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 50.]
ve 49 1 | megveszed a 49. tárgyat 1
| Vásároltál 1 kígyóbõr kesztyût. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 50.]
kf 49 | kézbeveszed/felveszed a 49. tárgyat
| Leveszed a tankány karmot, majd felhúzod a kezedre a kígyóbõr kesztyût. [0 pontot használtál fel, van még 50.]
be 590 | bemész az 590. épületbe
| Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetõtõl talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elõ.
- Sziklahegyi Bruenor vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban
megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben
leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetõsebb darabra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db, fúvócsõ (#20)
8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bõrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbõr kesztyû (#49) 10 ap /db, bõrpáncél (#51)
10 ap /db, bõrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bõrpajzs (#66) 32 ap
/db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes
rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyû lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db,
bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyû nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db,
rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvesszõ (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db,
bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db,
mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 32
ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, rövid kard (#171) 32 ap /db, harci kalapács (#174) 40 ap /db, vasalt bunkó (#181) 70 ap
/db, vashegyû lándzsa (#182) 36 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, mérg.
vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tõr (#225) 16 ap
/db, lánckesztyû (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bõrcsizma (#247) 32 ap /db, tatu ködmön
(#255) 8 ap /db, szürke bõrkesztyû (#271) 24 ap /db, rejtõköpeny (#277) 28 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit
csatavért (#295) 60 ap /db, ezüsttõr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyû nyíl (#323) 8 ap /db, ezüsthegyû lándzsa (#324) 30 ap /db,
ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, királyi korona (#338) 250 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, réz fejpánt (#406) 14
ap /db, bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, vérvörös köpeny (#412) 8 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, ryuku csizma
(#692) 170 ap /db, ryuku buzogány (#696) 140 ap /db, rõtmanó kacagány (#714) 10 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó 5 ap /db, fekete bõrcsizma 16 ap /db, fúvócsõ 4 ap /db, rövid íj 8 ap /db, kígyóbõr kesztyû 5 ap /db, orgyilkos tõr 8 ap /db,
tankány karom 10 ap /db, ubuk tüske 1 ap /db, vas fejpánt 12 ap /db, vashegyû lándzsa 18 ap /db, vasvért 60 ap /db áron. [5
pontot használtál fel, van még 45.]
be 593 | bemész az 593. épületbe
| Belépsz a boltba. Azonnal elõsiet egy apró, ravasz tekintetû gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Nrimdorjiusmurr, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklõdésedre körbevezet
a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bõr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygõte csont (#21) 6 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje,
varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszõr (#37) 4 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6
ap /db, grákóbõr (#41) 6 ap /db, távcsõ (#42) 32 ap /db, királygyík bõr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bõr (#47) 4 ap /db,
antilopbõr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs
(#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, zöld üveg (#82) 6 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje,
óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bõr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12
ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db,
evaporõr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db, dözmöng
szív (#122) 6 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs
állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db,
szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db,
uzbány csõr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst
kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db,
karbin plazma (#199) 20 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, szuperkötél (#209) 4 ap /db,
fûszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdõ (#212) 16 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kõ
(#226) 6 ap /db, acélpengõke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db,
dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, smaragd kulcs (#241) 48 ap
/db, kvazár (#244) 22 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap
/db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bõr (#268) 16 ap /db, aranytû (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db,
raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50
ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó
bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db,
degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa smaragd
(#377) 50 ap /db, moa üveggömb (#383) 10 ap /db, halcsont (#390) 4 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, rájabõr (#404) 6 ap
/db, teknõcteknõ (#416) 24 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbõr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db,
darázsfarok (#654) 28 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db, elkarog szõr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db,
rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, medúzacsáp (#703) 10 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db,
bunthar bõr (#733) 10 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap
/db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, cetuszony (#1075) 20 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, varkaudar csont
(#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, fûszerkeverék (#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap
/db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
álompor 1 ap /db, aurach fog 1 ap /db, magszim bél 5 ap /db, csontkulcs 4 ap /db, deus ex machina 25 ap /db, dorony tüdõ 8
ap /db, drótszõr 2 ap /db, ezüst kulcs 12 ap /db, fabontó 5 ap /db, gyöngymangó 2 ap /db, kis aranykulcs 16 ap /db, kis
vaskulcs 3 ap /db, kötél 1 ap /db, madártoll 1 ap /db, mandibulapenge 3 ap /db, mocsári penke 1 ap /db, ormánygõte csont 3
ap /db, rézdarab 1 ap /db, rézkulcs 6 ap /db, sallank karom 2 ap /db, spiritusz 1 ap cseppje, sullár hólyag 7 ap /db, uzbány csõr
6 ap /db, vadász tatu bõr 1 ap /db, vaskulcs 10 ap /db, vizestömlõ 7 ap /db, sünmedve tüske 1 ap /db áron. [5 pontot használtál
fel, van még 40.]
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre
| [-27,-6] Szûnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Valami érdekesre
bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Szemedet
összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve.
Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot,
rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledõt. Csak egy szürke rinocérosz. Nem jelenthet különösebb
problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz vastag bõrét.
(2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû
lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz bal elsõ lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos
tõrrel megbököd a szürke rinocérosz vastag bõrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Feléd öklelve, szarvaival a szürke
rinocérosz felsérti a derekadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz hasadba tapos. (1
támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz testét. (2
támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel meghorzsolod a szürke rinocérosz bal oldalát. (1 támadással 5
életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy jól irányzott
rúgással a szürke rinocérosz hátrataszít. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a
futás jobban megy a bújócskánál.
Észreveszel valamit a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat,
amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes
mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre,
kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [-26,-6] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Szemedet összehúzva
elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad
elõtt egy álomvirágot. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Egy hozzád hasonló
profinak igazán gyerekjáték ebben a sûrûben elbújni. Elõkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint
egy sérült vérfürdetõ magszim. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt
arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tûnik. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz,
óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy sullár ijesztett meg. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz
a rejtekhelyrõl. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még
kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek
északra vezetnek. Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-2 életerõ.) [20 pontot használtál fel, van még 20.]
fog 101 219 | elfogod a 101. szörnyet a 219. tárggyal
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 20.]
szk 101 | keresed a 101. szörnyet
| Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sullárt. [0 pontot használtál fel, van még 20.]
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat
| Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 19.]
* 2. BP: | keresed a 43. szörnyet
| Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy tigroszlánt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen
élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 19.]
Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos
öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A
kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 19 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 19 pontot vihetsz át. Kapsz még 167 pontot. A következõ körben
tehát 186 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP |
Staphylococcus, egy tüsi ezüsthajú, piros szemû mutáns férfi vagy. Bõröd színe zöld. Leah követõje vagy. Ez a 28. fordulód.
Erõ: | 17 (18) | | Szint: | 9 | | Merészség: | 7/1 | | Magasság: | 164 cm |
IQ: | 24 | | Támadás: | 8 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 13 | | Védekezés: | 17 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 13 | | Életpont: | 119/25 | | Jellem: | semleges (-20) | | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 19 | | Varázspont: | 0/0 | | Pénz: | 84 arany | | Kép. pont: | 2 |
| | | Pszi pont: | 62/10 | | | | | | |
|
Eddig összesen 70 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 692 TP-t kaptál. Jelenleg 11256 TP-d van. A következõ szinthez még 744 TP szükséges. Trófeáid: sóhajtó dorony, sullár, orgyilkos. A 26. fordulódban 24 arany került a bankszámládra. 24 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 1 | | ökölvívás: | 1 | | szúrófegyverek: | 11 |
vágófegyverek: | 1 | | ütõfegyverek: | 1 | | lõfegyverek: | 4 |
dobófegyverek: | 1 | | | | | | |
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 4 | | 2. nyomkövetés: | 11 (+1) | | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 1 | | 5. csapdaészlelés: | 1 | | 6. gyógyítás: | 9 |
7. titkosírás: | 1 | | 8. felderítés: | 1 | | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. szerencsejáték: | 1 | | 11. harcmûvészetek: | 1 | | 12. zene: | 1 |
13. szörnyismeret: | 2 | | 14. pszi: | 8 | | 15. vadászat: | 5 |
16. bányászat: | 1 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot , csak egyszer) |
elfogod drasmólymot (#60) háló-csapdával (#220), tazunkarókát (#81) fedett veremmel (#219), tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
nukleáris cickány (#155), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), pszi elementál (#221) |
|
PSZI KÉPESSÉGEID |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | kígyóbõr kesztyû (#49) | 1 | * | sárga erõöv (#276) |
1 | | tankány karom (#237) | 1 | * | vas fejpánt (#408) | 1 | * | vasvért (#164) |
Fegyverek és lövedékek |
1 | * | fúvócsõ (#20) | 1 | | kõkés (#6) | 4 | * | orgyilkos tõr (#225) |
1 | | parittya (#18) | 1 | | rövid íj (#107) | 1 | | szögletes kõ (#17) |
13 | | tüske (#22) | 11 | | ubuk tüske (#131) | 1 | * | vashegyû lándzsa (#182) |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | koponya szimbólum (#139) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | | aranypikkely (#415) | 1 | | ásó (#34) | 2 | | csontkulcs (#74) |
2 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | ezüst kulcs (#184) | 3 | | fáklya (#36) |
1 | | kis aranykulcs (#240) | 1 | | kis vaskulcs (#40) | 2 | | kötél (#92) |
2 | | rézkulcs (#75) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | 2 | | vaskulcs (#183) |
Löttyök és porok, tartóstul |
2 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 18 csepp spiritusz (#170), fér még: 22] |
1 | | uzbány csõr (#169) | [üres, kapacitás: 12] |
1 | | vizestömlõ (#3) | [benne 11 korty víz (#27), fér még: 9] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
6 | | álompor (#396) | 3 | | aurach fog (#657) | 1 | | Chara-din ékköve (#517) |
1 | | dorony tüdõ (#212) | 1 | | drótszõr (#37) | 3 | | fabontó (#106) |
1 | | fõnixtoll (#563) | 2 | | gyöngymangó (#135) | 3 | | kaktusztüske (#114) |
20 | | madártoll (#112) | 1 | | magszim bél (#103) | 2 | | mandibulapenge (#125) |
1 | | mocsári penke (#148) | 6 | | móri gyümölcs (#116) | 1 | | ormánygõte csont (#21) |
2 | | rézdarab (#70) | 5 | | sallank karom (#128) | 6 | | sünmedve tüske (#14) |
4 | | vadász tatu bõr (#15) | | | | | | |
|
Összsúly: 32.54 kg | Megterheltség: 70% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következõ körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
18 | | arany (#50) | 1 | | bronzhegyû lándzsa (#87) | 1 | | lapockacsont (#33) |
1 | | mérleg (#81) | 3 | | víz (#27) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
2 | | álompor (#396) | 1 | | kígyóbõr kesztyû (#49) | 1 | | magszim bél (#103) |
4 | | móri gyümölcs (#116) | 2 | | orgyilkos tõr (#225) | 1 | | rövid íj (#107) |
6 | | sünmedve tüske (#14) | 13 | | tüske (#22) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(-29,-11) móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), 37. jellempróba, oltár
(-29,-10) nekrofun (#173), mûvészi porolit (#720), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belõle
készíthetõ: #396), sünmedvék (#33), Belor (2007. kalandozó), Lucinda (5524. kalandozó)
(-29,-9) mély kút (#93), oltár, phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396),
Sir Kris (1018. kalandozó), Equartin (4905. kalandozó), Széltoló Shilia (5071. kalandozó)
(-29,-8) orgyilkos (#131), Gork (3374. kalandozó), Baraduin Gróf (5084. kalandozó)
(-29,-7) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), Kid Cloudkicker (4420. kalandozó)
(-28,-6) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), orgyilkos (#131)
(-27,-6) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belõle
készíthetõ: #396), szürke rinocérosz (#346)
(-26,-6) Fairlight oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), vérfürdetõ magszim (#148), sullár (#101)
|