Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Agytaposás
Küldd el képeslapként!
Az agytaposás egy briliáns, és egyben rendkívül undorító varázslat is, mellyel alaposan meggyengíthető az áldozat mágikus potenciálja. A varázslat megítélése (briliáns vagy undorító) minden bizonnyal attól változik, hogy éppen a varázslat melyik oldalán állsz.
Nézz szét a galériában!
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.
Daxx - egy másik univerzum
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
LXII. Alanori Olimpia
2. Yaurri testépítő verseny – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
TF help (6739)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4. (15)
TF KÖZÖS TUDATOK (1281)
Daxx - egy másik univerum (7)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (13)
2. Yaurri testépítő verseny – zárás (12)

További témák...

2024-11-10 19:29:06 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Staphylococcus 28. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. jún. 10. 13h:27'
EZ A 244. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD
245. játékheted kezdete: jún. 15.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5912
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 73
Extra forduló: 14

STAPHYLOCOCCUS KALANDJAI


29 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-30,-12] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján találkozol Kõsisakos Thrórral. Auráját mágikus vihar övezi. Tharr hittérítõje. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy ritualista amulettet, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy élõholt quwarg trófea, egy quwarg harcos trófea és egy quwarg királynõ trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Hátasállata egy mutáns pók! Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 11. napon összeakadsz Roxann-Emmy Moonnal. Tharr követõje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bakkura csizmát, egy bronzsisakot, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbõr kesztyût, egy obszidián karkötõt és egy réz papi karkötõt visel. Felszerelését egy halálmadár trófea és egy uzbány trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+7 életerõ.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+33 pszi pont.) Idõközben sokat nézelõdtél, keresgéltél, hátha egy tigroszlán nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [10 pontot használtál fel, van még 162.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 157.]


kpb kezd. parancs berakása:

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság. Jellemed megváltozott: mostantól semleges vagy.) - Te hitvány nyomorult! - mennydörög a fejedben istened hangja. - Azt hiszed, csak úgy hátat fordíthatsz nekem? Egyetlen járható út van számodra: ha visszatérsz az általam meghatározott jellemhez. Addig is, elveszem tõled a varázslás képességét. És persze érezheted az azonnali büntetést is engedetlenségedért! (-1 IQ.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 147.] [A parancs tárolásra került.]

m 3 mozogsz délkeletre
[-29,-11] A sík vidéket bozótos váltja fel. Felfedeztél egy móricserjét. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. északra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alaron. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 137.]
kt 116 4 elkészíted a 116. tárgyat (4 darabot)
Begyûjtöttél 4 móri gyümölcsöt. [16 pontot használtál fel, van még 121.]

kt 22 21 elkészíted a 22. tárgyat (21 darabot)
Begyûjtöttél 21 tüskét. [21 pontot használtál fel, van még 100.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[-29,-10] Még mindig bozótos. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Délre fekszik egy helytartói város. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Alig Jimmy lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " délre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Csala Csíny-Csilla.
(Feltételes támadás:) Egy sünmedve! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a sünmedve jobb lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával teljesen átdöföd a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sünmedve jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sünmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az ici-pici, aranyos lányokat szeretem. Steven Spielberg. " Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Összefutsz egy csuklyába burkolódzó sötét alakkal. Néhány másodpercre halálos csönd támad körülötted. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összeismerkedtek. Az õ neve Belor. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Hihi, átpattan egy aranypikkely! Összefutsz egy hófehér, tüsi hajú, csillogó szemû árnymanó nõvel. A bõre lila. Leah követõje. Egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy sötét kámzsát, egy szürke bõrkesztyût, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy rájanyék trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy parittya. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Lucinda. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Felejtést bocsátasz rá, sajnos sikertelenül. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [-29,-9] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy álomvirágot. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Csala Csíny-Csilla; látsz délre egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Gork. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Találkozol egy szõke, rövid hajú, kék szemû kobudera férfival. Fekete a bõre. Raia püspöke. Egy aranygyûrût, egy bíbor erõövet, egy borostyán függõt, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy igazgy. fülbevalót, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy trófea nyakláncot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy élõholt quwarg trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy csontkést, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd trikornis. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Sir Kris. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+9 életpont.) Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.

Találkozol egy barna, rövid hajú, zöld szemû ember férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bõre bronzként csillog. A lovagból áradó fény percekig elvakított, de ahogy visszatér látásod, mellvértjén egy szimbólumot fedezel fel: Sötét fellegek közül elõtörõ hajnali fénysugár. Raia eljövendõ papja. Egy kígyóbõr övet, egy nap szimbólumot, egy smaragd védõgyûrût és egy umbatari karkötõt visel. Felszerelését egy erszényes elkarog trófea, egy purifikátor trófea és egy élõholt quwarg trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy woor-antilop! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Összeismerkedtek. Az õ neve Equartin. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Összeakadsz egy vörös, tüsi hajú, zöld szemû mutáns nõvel. A bõre kreolszínû. Sheran eljövendõ papja. Egy aranyláncot, egy ezüst gyûrût, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy burástya királynõ trófea, egy purifikátor trófea és egy kardszárnyú pocok trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tornádó örvénylõ tölcsére. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Holmiját egy törpemammut cipeli. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Széltoló Shilia. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Jó lenne valami kaját keresni. [20 pontot használtál fel, van még 80.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[-29,-8] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Gork. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megkarcolod az orgyilkos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Találkozol egy fekete, rövid hajú, zöld szemû troll férfival. Fekete a bõre. Elenios felszentelt papja. Egy aranygyûrût, egy borostyán függõt, egy fekete bõrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot, egy trófea nyakláncot, egy umbatari karkötõt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy élõholt quwarg trófea, egy quwarg királynõ trófea és egy részeg kalandozó trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy Fõnix. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tûzfõnix. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Összeismerkedtek. Az õ neve Gork. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Az Álomõrzõ a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Összefutsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemû, hosszú szakállas kobudera férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Erõs fény veszi körül a lovas alakot. Ezüstösen csillogó páncél borítja, min egy dombormû izzik: Sötét fellegek közül elõtörõ hajnali fénysugár. Raia ministránsa. Egy nap szimbólumot visel. Ruházatát egy hópárduc trófea, egy rozmárember trófea és egy karmos tankány trófea ékesíti. Bal kezében egy kõkalapácsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Baraduin Gróf. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [-29,-7] Még mindig a városban vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az erõnk forrása saját magunk, s az öklünkbõl acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Korgó gyomrod figyelmet követel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Összefutsz egy fekete hajú, barna szemû, kecskeszakállas ember férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Fairlight követõje. Egy bõrpáncélt, egy bõrsisakot, egy mászókarmot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy topránypolip trófea és egy alpesi tehén trófea díszíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy kis bõrpajzsot tart. Lõfegyvere egy dárda. Elég egy mentális pillantás aurájára: õ is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Kid Cloudkicker. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [-28,-6] Folytatod sétádat a házak közt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fény szentélyét. Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Felismered a közeledõt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos jobb vállát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod az orgyilkos fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). [30 pontot használtál fel, van még 50.]

ee 87 81 33 eladod a 87. tárgyat a 81. tárgyat a 33. tárgyat
Eladtál 1 bronzhegyû lándzsát. 10 aranyat kaptál. Eladtál 1 mérleget. 8 aranyat kaptál. Eladtál 1 lapockacsontot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

ve 396 2 megveszed a 396. tárgyat 2
Vásároltál 2 álomport. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

ve 103 1 megveszed a 103. tárgyat 1
Vásároltál 1 magszim belet. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

ve 179 1 megveszed a 179. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

ve 107 1 megveszed a 107. tárgyat 1
Vásároltál 1 rövid íjat. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

ve 49 1 megveszed a 49. tárgyat 1
Vásároltál 1 kígyóbõr kesztyût. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

kf 49 kézbeveszed/felveszed a 49. tárgyat
Leveszed a tankány karmot, majd felhúzod a kezedre a kígyóbõr kesztyût. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

be 590 bemész az 590. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetõtõl talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elõ. - Sziklahegyi Bruenor vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetõsebb darabra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma): szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db, fúvócsõ (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bõrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbõr kesztyû (#49) 10 ap /db, bõrpáncél (#51) 10 ap /db, bõrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bõrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyû lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyû nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvesszõ (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, rövid kard (#171) 32 ap /db, harci kalapács (#174) 40 ap /db, vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, vashegyû lándzsa (#182) 36 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tõr (#225) 16 ap /db, lánckesztyû (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bõrcsizma (#247) 32 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, szürke bõrkesztyû (#271) 24 ap /db, rejtõköpeny (#277) 28 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db, ezüsttõr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyû nyíl (#323) 8 ap /db, ezüsthegyû lándzsa (#324) 30 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, királyi korona (#338) 250 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, réz fejpánt (#406) 14 ap /db, bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, vérvörös köpeny (#412) 8 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, ryuku csizma (#692) 170 ap /db, ryuku buzogány (#696) 140 ap /db, rõtmanó kacagány (#714) 10 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni: ásó 5 ap /db, fekete bõrcsizma 16 ap /db, fúvócsõ 4 ap /db, rövid íj 8 ap /db, kígyóbõr kesztyû 5 ap /db, orgyilkos tõr 8 ap /db, tankány karom 10 ap /db, ubuk tüske 1 ap /db, vas fejpánt 12 ap /db, vashegyû lándzsa 18 ap /db, vasvért 60 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 45.]

be 593 bemész az 593. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elõsiet egy apró, ravasz tekintetû gnóm. - Üdvözöllek, én vagyok Nrimdorjiusmurr, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklõdésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma): deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bõr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygõte csont (#21) 6 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszõr (#37) 4 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbõr (#41) 6 ap /db, távcsõ (#42) 32 ap /db, királygyík bõr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bõr (#47) 4 ap /db, antilopbõr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, zöld üveg (#82) 6 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bõr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporõr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db, dözmöng szív (#122) 6 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csõr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, szuperkötél (#209) 4 ap /db, fûszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdõ (#212) 16 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kõ (#226) 6 ap /db, acélpengõke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, smaragd kulcs (#241) 48 ap /db, kvazár (#244) 22 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bõr (#268) 16 ap /db, aranytû (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa smaragd (#377) 50 ap /db, moa üveggömb (#383) 10 ap /db, halcsont (#390) 4 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, rájabõr (#404) 6 ap /db, teknõcteknõ (#416) 24 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbõr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db, elkarog szõr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, medúzacsáp (#703) 10 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db, bunthar bõr (#733) 10 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, cetuszony (#1075) 20 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, fûszerkeverék (#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni: álompor 1 ap /db, aurach fog 1 ap /db, magszim bél 5 ap /db, csontkulcs 4 ap /db, deus ex machina 25 ap /db, dorony tüdõ 8 ap /db, drótszõr 2 ap /db, ezüst kulcs 12 ap /db, fabontó 5 ap /db, gyöngymangó 2 ap /db, kis aranykulcs 16 ap /db, kis vaskulcs 3 ap /db, kötél 1 ap /db, madártoll 1 ap /db, mandibulapenge 3 ap /db, mocsári penke 1 ap /db, ormánygõte csont 3 ap /db, rézdarab 1 ap /db, rézkulcs 6 ap /db, sallank karom 2 ap /db, spiritusz 1 ap cseppje, sullár hólyag 7 ap /db, uzbány csõr 6 ap /db, vadász tatu bõr 1 ap /db, vaskulcs 10 ap /db, vizestömlõ 7 ap /db, sünmedve tüske 1 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 40.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[-27,-6] Szûnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledõt. Csak egy szürke rinocérosz. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz vastag bõrét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz bal elsõ lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd a szürke rinocérosz vastag bõrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Feléd öklelve, szarvaival a szürke rinocérosz felsérti a derekadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz hasadba tapos. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel meghorzsolod a szürke rinocérosz bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy jól irányzott rúgással a szürke rinocérosz hátrataszít. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [-26,-6] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy álomvirágot. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sûrûben elbújni. Elõkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy sérült vérfürdetõ magszim. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tûnik. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy sullár ijesztett meg. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-2 életerõ.) [20 pontot használtál fel, van még 20.]

fog 101 219 elfogod a 101. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

szk 101 keresed a 101. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sullárt. [0 pontot használtál fel, van még 20.]


* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 19.]

* 2. BP: keresed a 43. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy tigroszlánt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 19.] Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 19 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 19 pontot vihetsz át. Kapsz még 167 pontot. A következõ körben tehát 186 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Staphylococcus, egy tüsi ezüsthajú, piros szemû mutáns férfi vagy. Bõröd színe zöld. Leah követõje vagy. Ez a 28. fordulód.

 Erõ:17 (18)  Szint: Merészség:7/1 Magasság:164 cm 
 IQ:24  Támadás: Agresszió:3 Testsúly:62 kg 
 Ügyesség:13  Védekezés:17  Menekülés:30 % Életkor:1/1 év 
 Egészség:13  Életpont:119/25  Jellem: semleges (-20) Tul. pont:
 Szerencse:19  Varázspont:0/0  Pénz:84 arany Kép. pont:
    Pszi pont:62/10       
Eddig összesen 70 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 692 TP-t kaptál. Jelenleg 11256 TP-d van. A következõ szinthez még 744 TP szükséges. Trófeáid: sóhajtó dorony, sullár, orgyilkos. A 26. fordulódban 24 arany került a bankszámládra. 24 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 1   ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 11
  vágófegyverek: 1   ütõfegyverek: 1   lõfegyverek: 4
  dobófegyverek: 1       

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 4   2. nyomkövetés: 11 (+1)   3. mászás: 2
  4. csapdakészítés: 1   5. csapdaészlelés: 1   6. gyógyítás: 9
  7. titkosírás: 1   8. felderítés: 1   9. szörnyidomítás: 1
  10. szerencsejáték: 1   11. harcmûvészetek: 1   12. zene: 1
  13. szörnyismeret: 2   14. pszi: 8   15. vadászat: 5
  16. bányászat: 1       

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot , csak egyszer)
elfogod drasmólymot (#60) háló-csapdával (#220), tazunkarókát (#81) fedett veremmel (#219), tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
nukleáris cickány (#155), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), pszi elementál (#221)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * kígyóbõr kesztyû (#49) 1 * sárga erõöv (#276)
1   tankány karom (#237) 1 * vas fejpánt (#408) 1 * vasvért (#164)
Fegyverek és lövedékek
1 * fúvócsõ (#20) 1   kõkés (#6) 4 * orgyilkos tõr (#225)
1   parittya (#18) 1   rövid íj (#107) 1   szögletes kõ (#17)
13   tüske (#22) 11   ubuk tüske (#131) 1 * vashegyû lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * koponya szimbólum (#139) 1 * obszidián karkötõ (#229)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 2   csontkulcs (#74)
2 + deus ex machina (#1) 1   ezüst kulcs (#184) 3   fáklya (#36)
1   kis aranykulcs (#240) 1   kis vaskulcs (#40) 2   kötél (#92)
2   rézkulcs (#75) 1 + tüskecsapda (#242) 2   vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
2   sullár hólyag (#168) [bennük 18 csepp spiritusz (#170), fér még: 22]
1   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 12]
1   vizestömlõ (#3) [benne 11 korty víz (#27), fér még: 9]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6   álompor (#396) 3   aurach fog (#657) 1   Chara-din ékköve (#517)
1   dorony tüdõ (#212) 1   drótszõr (#37) 3   fabontó (#106)
1   fõnixtoll (#563) 2   gyöngymangó (#135) 3   kaktusztüske (#114)
20   madártoll (#112) 1   magszim bél (#103) 2   mandibulapenge (#125)
1   mocsári penke (#148) 6   móri gyümölcs (#116) 1   ormánygõte csont (#21)
2   rézdarab (#70) 5   sallank karom (#128) 6   sünmedve tüske (#14)
4   vadász tatu bõr (#15)        

Összsúly: 32.54 kgMegterheltség: 70%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következõ körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
18 arany (#50) 1 bronzhegyû lándzsa (#87) 1 lapockacsont (#33)
1 mérleg (#81) 3 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 kígyóbõr kesztyû (#49) 1 magszim bél (#103)
4 móri gyümölcs (#116) 2 orgyilkos tõr (#225) 1 rövid íj (#107)
6 sünmedve tüske (#14) 13 tüske (#22)    



E körben tett lépéseid térképe

(-29,-11) móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), 37. jellempróba, oltár
(-29,-10) nekrofun (#173), mûvészi porolit (#720), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belõle
készíthetõ: #396), sünmedvék (#33), Belor (2007. kalandozó), Lucinda (5524. kalandozó)
(-29,-9) mély kút (#93), oltár, phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396),
Sir Kris (1018. kalandozó), Equartin (4905. kalandozó), Széltoló Shilia (5071. kalandozó)
(-29,-8) orgyilkos (#131), Gork (3374. kalandozó), Baraduin Gróf (5084. kalandozó)
(-29,-7) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), Kid Cloudkicker (4420. kalandozó)
(-28,-6) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), orgyilkos (#131)
(-27,-6) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belõle
készíthetõ: #396), szürke rinocérosz (#346)
(-26,-6) Fairlight oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), vérfürdetõ magszim (#148), sullár (#101)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.