277. forduló, Brutal Joe összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. jan. 12. 12h:03'
EZ A 797. JÁTÉKHETED, 278. FORDULÓD
798. játékheted kezdete: jan. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2230
SZÁMLA : XXXX

BRUTAL JOE KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [165,15] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 5 varkaudar látógömböt (550 arany), 2 varkaudar látógömböt (222 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+2 tvp ). Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt. Minden varázserőd visszatért. (+139 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+35 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 902. hetének nyerőszámai: 24, 20, 25. 4 db 0 találatos szelvényed volt. 3 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 30 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy quwarg királynő fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő jobb oldalát. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Zombilapítóval eltalálod a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1186 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 500.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 495.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 495.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 490.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 485.]

* 5. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-12 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 480.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

vv 53 19 63 elmormolod az 53. varázslatot a 19. varázslatot a 63. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+4% teo] [2 pontot használtál fel, van még 478.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 476.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 476.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(165,15) quwarg királynők (#153)

[144,61] Épületek tűnnek fel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Arénagödröt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt fekszik Laria, aki azért halt meg, mert nem gonosz istent követett."

A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összeakadsz egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemű gnóm nővel. Fekete a bőre. Leah hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lordok övét, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy moa csiptetőt, egy nodonrod kitűzőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkévaló holdkőjét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy sárhajító kesztyűt, egy saválló fülbevalót, egy sodét, egy szférikus pulzánst, egy teriádbőr karkötőt, egy Thargodan amulettet és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy rothadó lián trófea és egy leviathán lárva trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy nerub csontszablyát, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasállata egy élőholt sullár! Holmiját egy mutáns hegyitroll cipeli. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Odébbállsz.
Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-5 életerő.)
[-50 varázspont.] [+4% tau] [10 pontot használtál fel, van még 466.]

pki 999 kiveszel a bankból 999 aranyat
Kiveszel a bankból 745 aranyat. Az elf bankár közli, hogy csak ennyi pénz volt a számládon. Ha több pénzre van szükséged, akkor kölcsönt kell felvenned. [0 pontot használtál fel, van még 466.]

be 710 147 138 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 100 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy mágikus ütés [Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére.] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 461.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Folytatod sétádat a házak közt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Észreveszel egy sárkánytanyát. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Észreveszel egy szent tölgyfát. Quwarg szagot érzel! Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg harcos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Zombilapítóval megcsapod a quwarg harcos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1041 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}

A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 7 fekete gyöngyöt 42 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 3 réz papi karkötőt 60 aranyért, 37 ugh mérget 74 aranyért.
Összeakadsz egy vörös hajú, csillogó szemű ember nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Leah püspöke. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrövet, egy Huddens kesztyűjét, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku nyakláncot, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy orbitális mackósajt trófea, egy Orkhan Thai trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy vámpírkardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Összeismerkedtek. Az ő neve Bea Melindre. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Megszólal: " Halál és Élet, Élet és Halál: egymástól elválaszthatatlanul jár..." Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+4 varázspont). Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-5 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 455.]

be 702 4 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 155 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 405.]

hh 1107 1107 1107 használod az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

15 13 12 6 5 16 25
14 11 7 4 17 24 26
10 8 3 18 23 27 32
9 2 19 22 28 31 33
1
20 21 29 30 34 35
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 129. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 33, délre 129 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 394.]
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

16
24 23 20
17
21 18 14
22 11 15
12
3 19
10 13
2
8
4 5 9
1
6 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
24: 2. térkép 1. pont
20 1 3
7 10
2
19 18 8
9
4
6
15
21 17
5
11
16 14
22 25
26
12
23 24 27 13
lépcsõk hova visznek:
3: 1. térkép 23. pont

Ez a 127. labirintus térképe. A bejárat Sárkányverem központjától nyugatra 3, délre 99 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 383.]
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

30
22 24 33
26 28
31
25 27 29 32
23 21
10 8 6 7
14
20
9 2
15 13 5
19 17
3
11
16 1
18 12 4
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 134. labirintus térképe. A bejárat innen nyugatra 93, délre 147 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 372.]

hh 1107 1107 305 használod az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat a 305. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

23 24 25 26 27 28
8 9 10 11
22 7 12 29
38 39 40 41
1
21 6 35 37 44 42 13 30
36 2 43
20 5 14 31
4 3 16 15
19 18 17 34 33 32
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 126. labirintus térképe. A bejárat innen nyugatra 114, délre 168 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 361.]
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

1
4 3 2 23
7
21 25
5 6 15 24
27
12 13 14
22 26
10 31
28
29
16
8
11 32
20
9 17 18 19 30
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
20: 2. térkép 1. pont
19 17 15 13
11 9 6
7
18 16 14 12 10 8 3 4
27
26
22
2 5
28 25
20
29
24 23 1
21
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 20. pont

Ez a 128. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 198, délre 45 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 350.]
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 349.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[165,15] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Brutal Joe irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy kronokukac. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronokukac gumiszerű testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Zombilapítóval gyengén megütöd a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). A kronokukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1707 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 12, gyógyulás: 37, összesen: +25 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.)
[6 pontot használtál fel, van még 336.]

h 1755 200 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+90 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 331.]

v 6 999 elmormolod a 6. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-9 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 326.]

v 1 999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-12 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 321.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[166,16] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Észreveszel egy quwarg bolyt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Zombilapítóval megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1041 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval megcsapod a quwarg szabotőr jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 785 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 75 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Quwarg szagot érzel! A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy quwarg királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő bal középső lábát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1186 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [167,17] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Quwarg szagot érzel! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy kisebb quwarg isten volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy quwarg parafenomén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén bal oldalát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy borkonyó bibe felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval eltalálod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1910 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Szörnyen éhezel. (-5 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [47 pontot használtál fel, van még 274.]

h 1755 250 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+69 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 269.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[168,18] A bozótost ritka erdő váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Találsz egy kihívás tornyát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Zombilapítóval gyengén megütöd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1829 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg parafenomén!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén bal első lábát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval megütöd a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 41 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1910 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 ezüsttőrt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Quwarg szagot érzel! Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy bávatag golombár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-4 életerő.)

(Továbbmész...) [169,19] A terep továbbra is ritka erdő. Quwarg szagot érzel! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy kisebb quwarg isten. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Gort Grán.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Zombilapítóval eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1829 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 12, gyógyulás: 46, összesen: +34 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg parafenomén!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy trikornis szarv felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Zombilapítóval megütöd a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 41 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1910 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 46, gyógyulás: 25, összesen: -21 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 pular kristályt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Borzalmasan éhes vagy. (-4 életerő.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [170,20] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Quwarg szagot érzel! Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg szabotőr. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával iszonyatosan megcsapod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval megütöd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 785 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Zombilapítóval megcsapod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1186 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval megcsapod a quwarg szabotőr jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 785 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 csontpálcát. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [123 pontot használtál fel, van még 146.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
[171,20] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy kputtyintó csalán. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwarg bolyt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester bal oldalát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester torát. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Zombilapítóval épp hogy eltalálod a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1829 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 13, gyógyulás: 39, összesen: +26 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg ősmágus!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. [+3% teo] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Zombilapítóval csak érinted a quwarg ősmágus jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 65 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 pirkit és 2 sáfránypor (Nincs mibe rakni 2 sáfrányport.). 2754 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 65, gyógyulás: 13, összesen: -52 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 varázskövet. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-4 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [171,21] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg királynő. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Zombilapítóval megcsapod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1186 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg felderítő közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával iszonyatosan megcsapod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval megütöd a quwarg felderítő jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 596 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-4 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [47 pontot használtál fel, van még 99.]

szk 201 keresed a 201. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy quwarg harcost. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

hh 449 1534 119 használod a 449. tárgyat az 1534. tárgyat a 119. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [1 pontot használtál fel, van még 98.]
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy kisebb quwarg isten! Jobbnak látod, ha nem keveredsz harcba vele! Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [41 pontot használtál fel, van még 57.]
Alaposan összemorzsolod a púderkövet, és a kapott finom port a bőrödbe dörzsölöd. A bőröd színe feketéről sötétre változott. [9 pontot használtál fel, van még 48.]

ef 99 505 energia fejlesztése 99
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 27.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 24.]

* 2. BP: gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért
Fegyvereddel intenzív gyakorlásba kezdesz. Határozottan hasznos időtöltés volt. Még sokat kell gyakorolnod. [1 pontot használtál fel, van még 23.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A szervezetedet méreg pusztítja (-52 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 240 arany vérdíjat. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebből a következő körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 419 pontot. A következő körben tehát 442 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR LÁTÓGÖMB (1107. TÁRGY)
A varkaudar látógömb öklömnyi méretű eszköz, de természetesen több titok rejlik a belsejében, mint azt első ránézésre gondolhatnád. Elsősorban arra alkották a varkaudar mágusok, hogy fontos információkat rejtsenek el benne, melyet később szutykos remák háton lovagoló hírnökök szállíthatnak a különböző varkaudar települések között. A tárgy belsejébe zárt titkos tudás sokszor tartalmazhatja egy új érclelőhely pontos koordinátáit, amit a faj bányászainak mielőbb fel kell fedezniük, vagy akár egy titkos varkaudar rejtekhely pontos helyét is, ahol újabb varkaudarokat sikerült felfedezni az invázió során szétszóródottak közül. Ha minden igaz, némi gógyi birtokában már nem is olyan nehéz rábírni egy ilyen tárgyat arra, hogy feltárja előtted a titkát. Ennek megpróbálásához a H 1107 parancsra, és 10 TVP-nyi időre van szükség.

KARAKTERLAP

Brutal Joe, egy kopasz, szürke szemű troll férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 278. fordulód.

Erő: 37 (43) Szint: 24 Merészség: 10/5 Magasság: 252 cm
IQ: 36 Támadás: 32 Agresszió: 4 Testsúly: 482 kg
Ügyesség: 29 (32) Védekezés: 84 Menekülés: 30 % Életkor: 22/24 év
Egészség: 26 Életpont: 408/514 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (33) Varázspont: 365/164 Pénz: 633 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 74/6 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 8
Eddig összesen 2017 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25455 TP-t kaptál. Jelenleg 1253324 TP-d van. A következő szinthez még 146676 TP szükséges. Trófeáid: Quwargamanga, quwarg anyakirálynő, ősquwarg.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/86 ökölvívás: 7/5 szúrófegyverek: 22/15
vágófegyverek: 12/98 ütőfegyverek: 31/17 (+17%) lőfegyverek: 22/0
dobófegyverek: 25/62 (+17%)

Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 512 időszaki: 23

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/40 (+33%) 2. nyomkövetés: 70/65 (+37%) 3. lopás: 4/41
4. mászás: 19/97 (+25%) 5. csapdakészítés: 18/32 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/25
7. gyógyítás: 78/70 8. titkosírás: 4/22 9. felderítés: 22/56
10. szörnyidomítás: 9/26 11. teológia: 34/99 (+44%) 12. taumaturgia: 28/85 (+5%)
13. szerencsejáték: 4/72 14. versengés: 4/15 15. zene: 1/13
16. szörnyismeret: 12/97 (+25%) 17. pszi: 9/55 (+9%) 18. vadászat: 5/97
19. vitalitás: 1/9 20. bányászat: 11/24 21. úszás: 8/30
22. csapatmunka: 1/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 85% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
mászol max. 999 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
élőholt quwarg (#202) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) puha ütés (#60) >> qwarg rohamosztagos (#242)
puha ütés (#60) >> quwarg ősmágus (#302) villámcsapás (#50) >> noth szellem (#250)
villámcsapás (#50) >> élőholt ősmágus (#179) villámcsapás (#50) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> ekharion (#232) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tompítás (#40) >> csontváz lord (#177)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1675 TU szükséges.)

Összsúly: 98.57 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borkonyó bibe (#312) 4 fekete gyöngy (#99) 1 kristályfolyadék (#449)
1 kristálygömb (#265) 1 madártoll (#112) 1 púderkő (#119)
3 réz papi karkötő (#307) 1 sallank karom (#128) 1 trikornis szarv (#198)
20 ugh méreg (#166) 1 vas dobónyíl (#189) 4 víz (#27)
5 varkaudar látógömb (#1107)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
633 arany (#50) 1 csontpálca (#329) 1 ezüsttőr (#322)
3 gyöngymangó (#135) 4 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(165,15) quwarg királynők (#153), Fairlight rúnaköve, művészi porolit (#720), kronokukac (#285)
(166,16) quwarg boly (#359), 40. jellempróba, Leah oltár, quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301), quwarg királynő (#153)
(167,17) kisebb quwarg isten (#213), friss csatamező (#262), 31. jellempróba, Sheran oltár, quwarg parafenomén (#248)
(168,18) quwarg boly (#359), kihívás tornya (#502), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), quwarg nagymester (#214), quwarg parafenomén (#248), bávatag golombár (#165)
(169,19) kisebb quwarg isten (#213), quwarg boly (#359), művészi porolit (#720), quwarg nagymester (#214), quwarg parafenomén (#248)
(170,20) quwarg szabotőr (#301), quwarg boly (#359), Dornodon oltár, quwarg királynő (#153)
(171,20) kputtyintó csalán (#247), quwarg boly (#359), Sheran oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 43. jellempróba, quwarg nagymester (#214), quwarg ősmágus (#302)
(171,21) quwarg királynők (#153), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 26. jellempróba, Tharr oltár, quwarg felderítő (#299)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az új quwargok is megkapták a quwarg altípust. Működik rájuk az FTV, a katalizátor stb.
* A térid‹ szaggató idézhet‹vé vált.
* Javítottuk a karakterlapon hibásan kiírt isteni küldetéseket.
* A bo'adhun gyógyítás bónusza mostantól működik a Kiégett Földeken is.
* Javítottuk az id‹hasító és bajvívó kesztyűt, hogy csak arra adja a + támadásszámot, amire kell.
* Balanszoltunk az új balkezes fegyvereken. Az üt‹ és a szúró kicsit gyengült.

Üzenet küldése a karakternek