Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. aug. 8. 9h:09' EZ A 287. JÁTÉKHETED, 271. FORDULÓD 288. játékheted kezdete: aug. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5484 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 500 3 | t. energia kisütése: 500 3 |
h 1576 30 | használod az 1576. tárgyat |
h 1633 | használod az 1633. tárgyat |
h 1576 30 | használod az 1576. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bávatag golombár ragyás testét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bávatag golombár testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel meghorzsolod a bávatag golombár bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) A bávatag golombár támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (73 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 103, gyógyulás: 6, összesen: -97 ÉP}
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,60] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
h 1576 30 | használod az 1576. tárgyat |
Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel kegyetlenül megütöd az útonálló fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
fa 310 1671 1 | feladod a 310. tárgyat az 1671. kalandozónak (1 darabot) |
fa 312 2150 12 | feladod a 312. tárgyat a 2150. kalandozónak (12 darabot) |
hu 244 152 185 | hulladék: 244 152 185 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel párszor súrolva eltalálod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Kétfejű csatabárddal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
ve 244 6 | megveszed a 244. tárgyat 6 |
ve 239 6 | megveszed a 239. tárgyat 6 |
ve 226 6 | megveszed a 226. tárgyat 6 |
ve 232 6 | megveszed a 232. tárgyat 6 |
m 6 3 1 | mozogsz nyugatra, délkeletre, északkeletre |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (11 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Kétfejű csatabárddal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [125,52] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin!
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin bal csápját. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [126,51] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (5 támadással 13 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel meghorzsolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [128,49] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Továbbmész...) [129,48] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy arató csattanat. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (5 támadással 27 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel súrolod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
usz 30 | úszol 30 pontért |
Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a trosnyogó szakóca lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dob rád a másik. 118 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal eltalálod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel csak érinted a ryuku csapásvezető fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A ryuku csapásvezető összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű. 1722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 140, gyógyulás: 5, összesen: -135 ÉP}
(Továbbmész...) [131,46] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz nyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
(Továbbmész...) [132,46] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.
be 665 | bemész a 665. épületbe |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1576. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde hólyag testét. (5 támadással 26 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pattanóböde testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyengén megütöd a pattanóböde testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 904 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Erő: | 30 (32) | Szint: | 23 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 175 cm |
IQ: | 27 (29) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 7/7 év |
Egészség: | 33 (35) | Életpont: | 353/241 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 36 | Varázspont: | 568/220 | Pénz: | 8921 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 23/0 | Pszi pont: | 134/245 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/52 (+5%) | ökölvívás: | 1/39 | szúrófegyverek: | 1/26 |
vágófegyverek: | 20/6 | ütőfegyverek: | 26/51 (+7%) | lőfegyverek: | 26/10 (+6%) |
dobófegyverek: | 3/23 |
Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << varkaudar szablya (#516) << pásztorbot (#513) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tüske (#22) (7 -15.); tünde nyíl (#554) (16 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/83 | 2. nyomkövetés: | 73/63 (+54%) | 3. lopás: | 1/15 |
4. mászás: | 11/73 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 27/86 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/11 |
7. gyógyítás: | 20/8 | 8. titkosírás: | 4/69 | 9. felderítés: | 18/56 |
10. szörnyidomítás: | 12/30 | 11. teológia: | 33/88 (+18%) | 12. taumaturgia: | 42/80 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 1/72 | 14. versengés: | 15/80 | 15. zene: | 133/69 (+136%) |
16. szörnyismeret: | 41/27 | 17. pszi: | 22/12 (+1%) | 18. zárnyitás: | 9/15 |
19. vadászat: | 9/9 | 20. bányászat: | 21/80 (+11%) | 21. úszás: | 11/34 (+11%) |
22. főzés: | 4/46 | 23. csapatmunka: | 5/42 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3454. karakternek |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), tormikus egér (#218), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), tetemember (#123) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
mélység fattya (#199), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | 20. szintű lényekre | |
banshee-sikoly (#373) | >> | csontváz lord (#177) | banshee-sikoly (#373) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
3.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 15 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 12118. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 503. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
2 | ezüst nyaklánc (#117) | 5 | fekete gyöngy (#99) | 1 | galachmit (#310) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 3 | kaja (#2) | |||
3 | nagy bronzkulcs (#185) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
30 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
165 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ilkin érc (#232) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kőkalapács (#13) | 2 | pular kristály (#239) | |||
1 | ramit kő (#226) | 18 | tüske (#22) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
3 | víz (#27) |