Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. szept. 1. 9h:15' EZ A 56. JÁTÉKHETED, 27. FORDULÓD 57. játékheted kezdete: szept. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1219 SZÁMLA : XXXX |
t 28 | támadod a 28. szörnyet |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sakál bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sakál megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a sakál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
15 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ep 146 84 | építed a 146. tárgyat 84 pontért |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
be 539 | bemész az 539. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 66.]
ea 30 2 | eladod a 30. tárgyat 2 |
ea 47 1 | eladod a 47. tárgyat 1 |
ea 64 2 | eladod a 64. tárgyat 2 |
ea 103 1 | eladod a 103. tárgyat 1 |
ea 105 3 | eladod a 105. tárgyat 3 |
ea 128 5 | eladod a 128. tárgyat 5 |
ve 164 1 | megveszed a 164. tárgyat 1 |
ve 236 2 | megveszed a 236. tárgyat 2 |
kf 164 | kézbeveszed/felveszed a 164. tárgyat |
m 2 8 | mozogsz keletre, északra |
(Továbbmész...) [43,9] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Észreveszel egy gumifát. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Találsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 80 pontot kell rákölteni.) [20 pontot használtál fel, van még 46.]
kt 147 | elkészíted a 147. tárgyat |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
kt 25 2 | elkészíted a 25. tárgyat (2 darabot) |
f 37 | kísérletezel a 37. tárggyal |
f 236 | kísérletezel a 236. tárggyal |
fu 8 | udvarolsz a 8. fajúaknak |
VASVÉRT (164. TÁRGY) Igen, előbb-utóbb meg kellett, hogy ismerd az egyik legnehezebb, de egyben fantasztikus védelmet nyújtó páncélt! Az elkészítése igen munkás, egyenként kell a vaslemezeket kikalapálnod és azután felszögelned egy előre elkészített bőrpáncélra. Összesen 20 darab vasércre van szükséged, amelyet egy vaskohónál, 30 pirkit elégetésével tudsz megolvasztani. A lemezeket kőkalapáccsal kalapálod ki, és mindehhez legalább 6-os bányászat szakértelem szükséges. Bár a vasvért 10-es védettséget nyújt, nem árt, ha azt is tudod, hogy igencsak súlyos, jócskán megnöveli a megterheltségedet! Elkészítése 60 TVP-be kerül. |
LAJHÁR CSONT (236. TÁRGY) Leölve egy szőrlajhárt, kimetszheted félkör alakú, furcsán sima gerinccsontját. Miután kiszárítod a csontot, kiderül, hogy meglepően fehér, és még meglepőbben könnyű! Majd csak jó lesz valamire. |
ERŐDÍTMÉNY (488. ÉPÍTMÉNY) Hatalmas fákat vágnak ki, gallyaznak le, és ásnak a földbe egymás mellé. Köveket faragnak le szögletesre, és illesztenek egymáshoz kaputornyot és egyéb épületeket alkotva. Nem vitás, itt egy erődítmény épül! Serény munkások ássák körülötte az árkot, egy sor ló pedig egy hatalmas katapultot vontat a készülő falak mögé. A kész erődítmény, falain többszázadnyi katonával, félelmetes látvány: mindenféle gyülevész inváziós hordát elriaszt, büszkén védelmezi városát és az uralkodó akaratát. Ha te is segíteni akarsz a munkában, használd az ÉP 488 <TVP> parancsot. Érdemes 20-al osztható TVP-t elkölteni, mert a munkának csak 20 TVP-nként van látszatja. Az erődbe csak a helyőrség katonái léphetnek be. Ha esetleg meg akarod támadni az erődöt, 10-es agresszióval adj ki BE 488 parancsot, ez a parancs 20 TVP-be kerül. |
CSAPDAKÉSZÍTÉS Na végre! Itt volt az ideje, hogy kiagyalj valamilyen megoldást a tolvajok elleni védekezésre. A legésszerűbb valamilyen csapdát készíteni! Az, hogy hogyan kell egy bizonyos csapdát felállítani, és milyen körülmények között lehet, mindig az adott tárgynál lesz leírva. Minél magasabb a csapdakészítés képességed, annál kisebb eséllyel kerülik el a csapdáidat. Ez a szakértelmed a csapdák felállításakor fejlődik. Ha túl alacsony hozzáértésű ember túl bonyolult csapdával próbálkozik, előfordulhat, hogy megsebesül. Az igazán komoly csapdák akár azonnali halált is okozhatnak. A csapdák egy másik csoportját szörnyek elfogására használhatod, ezekről majd akkor kapsz részletesebb információt, ha egy ilyet szereztél/készítettél. A csapdaállítás parancs még akkor is végrehajtódik, ha már nincs elég TVP-d: ilyenkor a következő körre kapott TVP-idből előlegezzük meg a dolgot. Vigyázat, a szakértelem mindig csak a forduló végén fejlődik, ezért értelmetlen egy körben többször lerakni a csapdát! |
ZÁRNYITÓ KÉSZLET (39. TÁRGY) Nos, egyik legnagyobb felfedezésedhez érkeztél. Számtalan helyen találkozhatsz zárt ládákkal, ajtókkal, amelyeket esetleg nem tudsz kinyitni. Kulcs hiányában néhány drótszerszám is megteszi. Honnét lehetne ilyeneket beszerezni? Igazad van, a nálad levő drótszálakat a gumifa nedvébe mártogatva, rögzítheted, könnyen használhatóvá teheted a girbegurba drótszálakat. Egy komplett zárnyitó készlet elkészítéséhez 20 ponton és egy gumifán kívül 10 ép drótszőr szükséges (KT 39 parancs). |
Erő: | 14 | Szint: | 9 | Merészség: | 4/3 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 13 (15) | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 128/98 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 287 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 11 (+1) | vágófegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | 8 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -2.); dárda (#10) (3 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 1 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 11 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. harcművészetek: | 7 |
10. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), Igaz Barátok (9141. KT) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | 1 | + | mászókarom (#78) |
1 | szöges páncél (#65) | 1 | * | tankány karom (#237) | 1 | * | vassisak (#160) | |
1 | * | vasvért (#164) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | kőkalapács (#13) | >1 | kőkés (#6) | |||
1 | * | parittya (#18) | 4 | ubuk tüske (#131) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | villám szimbólum (#145) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | + | deus ex machina (#1) | 4 | fáklya (#36) | 1 | hebrencs csapda (#147) | ||
1 | kis vaskulcs (#40) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 9 csepp tinta (#101), fér még: 1] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 8 | drótszőr (#37) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
3 | kaktusztüske (#114) | 2 | lajhár csont (#236) | 7 | madártoll (#112) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | rókafarok (#124) | |||
25 | sünmedve tüske (#14) | 1 | tükör (#43) | 4 | varányszem (#30) |
Összsúly: 27.14 kg | Megterheltség: 71% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
84 | arany (#50) | 2 | csontszablya (#64) | 2 | drótszőr (#37) | |||
3 | evaporőr háj (#105) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 2 | kavadu lebeny (#24) | |||
2 | magszim bél (#103) | 5 | sallank karom (#128) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
2 | varányszem (#30) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | hebrencs csapda (#147) | 2 | kavadu iszák (#25) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
1 | vasvért (#164) | 18 | víz (#27) |