Karakterszám: |
2486 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
27 |
Játékhét: |
28 |
E
forduló ára: |
23 zs. |
Maradék zseton: |
603 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2000. aug. 21. 9h:35' |
A következõ
fordulód táplálható: 2000. aug. 24. |
|
E-mail!
KETTESKE KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 42 életpontról kezdesz. Pihenésed alatt a következõ
történt:
**
3. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Celtic Onmdien, egy szõke, tüsi hajú,
szürke szemû, világoskék bõrû, arcára skorpiót tetovált férfi. A Tudósok
klánjának diákjelölt rangú tagja. Viselt tárgyai: díszes fejék, öv, bronzmedál.
Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "A hóhér kösse fel a nyakravalódat!" Rögtön visszavágsz: "Buta
vagy, mint a tök!" A következõt mondja neked: "Olyan csúf vagy, hogy még
az ördög is faképnél hagyna!" A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni!
Celtic Onmdien a gyõztes! Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt,
enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 1218.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*aug. 4.* Grapefruit Moon gyõzelmet aratott Kaligula Minix felett.
*aug.
8.* Balu, az öreg rangja a Halhatatlanok Klánjában "alázatos rendtag"
lett.
*aug. 8.* Green Monster teljesítette a 19. küldetést, amit a mágustoronyban
kapott.
*aug. 8.* Mordonc teljesítette a 19. küldetést, amit a mágustoronyban
kapott.
*aug. 10.* Csáth Géza teljesítette a 19. küldetést, amit a mágustoronyban
kapott.
*aug. 10.* Kronx rangja a Tisztogatók Klánjában "felderítõ" lett.
*aug. 14.* Csáth Géza teljesítette a 8. küldetést, amit a palotában kapott.
*aug. 14.* Kronx gyõzelmet aratott Zorg felett.
*aug. 14.* 19-es mellé
szegõdött egy vámpírdenevér.
*aug. 16.* Azathoth egy tolvaj! Szerencsére
lebukott.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*aug. 8.* Morq Fan Gor pszionikus küzdelemben diadalt aratott Por Nóra,
a szállító felett.
*aug. 8.* Morq Fan Gor csatában legyõzte Mc Murdel's-t.
*aug. 8.* Morq Fan Gor és Girnyó megküzdöttek egymással, és Morq Fan Gor
gyõzött.
*aug. 10.* Lexandro d'Arquebus és Félénk Mimóza megküzdöttek
egymással, és Lexandro d'Arquebus gyõzött.
*aug. 10.* Zinfandel rangja
a Bárdok Klánjában "pacifista" lett.
*aug. 11.* Nyafogó Nefelejcs gyõzelmet
aratott Urdwon Dyn felett.
*aug. 14.* Namis R'avis Latiat pszionikus párviadalban
legyõzte Corum Batalixot.
*aug. 15.* Morq Fan Gor pszionikus párviadalban
legyõzte Por Nóra, a szállítót.
*aug. 15.* Morq Fan Gor gyõzelmet aratott
Draco felett.
*aug. 15.* Morq Fan Gor csatában legyõzte Mc Murdel's-t.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
hp 3 15 15 22 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: jégpajzs v.var. ha ellenfeled
#22. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell
szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél
napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû
ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.) [30
TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
bb 3 7 5 |
több épület meglátogatása |
[be 3:] Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás
mágus fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken
felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha
volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia
szint, és az arany ár látható: energiatüske (#10, IQ8, 70ap) elektromos
kéz (#11, IQ6, 50ap) jégcsóva (#13, IQ10, 80ap) vakító fény (#14, IQ7,
40ap) kisebb gyógyítás (#27, IQ9, 90ap) óriáserõ (#28, IQ7, 90ap) életszívás
(#29, IQ10, 80ap) csábmosoly (#36, IQ7, 30ap) egokínzás (#37, IQ8, 40ap)
dimenziókapu (#149, IQ11, 50ap) kisebb erõpajzs (#154, IQ8, 40ap) éhínség
(#156, IQ11, 80ap) {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több
küldetést.}
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok,
a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota
felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét
a szint életét irányítják. A szint elöljárója,
Morgó Emhil egy nagydarab,
tüskés bõrû, egyszemû, csápokat lóbáló galetki személyesen fogad. Hellyel
kínál, és beszélgetni kezd veled:
- Gyermekem, egy komplex feladatot
szeretnék rádbízni. Mint bizonyára hallottál róla, egy gusztustalan torzszülött
faj, az orgling számolatlanul tenyészik a csatornákban. Állandóan csak
azon törik a fejüket, hogyan árthatnának más lényeknek. Mostanáig ez nem
jelentett problémát, hiszen az orglingok nagyon buták, nagyon könnyen foglyul
ejtettük vagy legyõztük õket. Most azonban akadt egy orgling sámán, aki
a felsõbb szintekrõl lejött azért, hogy összefogja a nyomorult orglingokat.
Táborukat egy nehezen megközelíthetõ, sziklás helyen alakítottak ki, amelyet
kötéllel is csak akkor tudsz megközelíteni, ha elég ügyes mászó vagy. Gyõzd
le a sámánt, és hozd el a birtokában levõ Üvegszimbólumot, hogy bizonyítsd
a sikeredet. Vállalod?
- Hát persze! - vigyorogsz szélesen az izgalmas
feladat hallatán.
(7. kaland, összesen 60 TVP-t igényel.)
[be 5:] Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába.
A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd
az arénamestert. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel
szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent.
Kifizeted a beugrót, 10 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet.
Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Zak Hazadar, az általa legyõzött
akadály 2 nekropoid (#70). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeled egy óriás
skorpió (#39).
*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió máris elõtted terem! Az óriás skorpió felé
mozogsz, hogy megtámadhasd. Az óriás skorpió rád támad. Villámgyorsan elõrevág
farkával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Méreg kerül a véredbe.
Feléd üt ollóival.
(8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Az óriás
skorpiót próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. Mellé! A fogaiddal
támadsz.
(12 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). Méreg!
Sebzõdsz 6 ép-t.
*** 2. KÖR *** Az óriás skorpiót próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz
jobb karmoddal.
(7 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Pofádat
nagyra tátva harapsz. Ez mellément. Az óriás skorpió téged támad. Lecsap
rád farkával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Feléd suhint
ollóival.
(8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Méreg!
6 életpontnyit sebzõdsz.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 38 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat. Ez bizony szégyenteljes vereség volt! Csak akkor gyere
vissza, ha fejlõdtél valamicskét!
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+24 életpont.) [36 TVP-t használtál fel,
maradt még 120.]
az 7451 |
tárgy azonosítása |
Megvizsgálod a tárgyakat, hátha észlesz egy kis mágikus kisugárzást.
A kobra
zöld köntöse: értéke 120 arany. Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz:
+2% védekezés, +2 erõ, +2 gyorsaság. [2 TVP-t használtál fel, maradt még
118.]
kf 7451 |
bekészíted a 7451. tárgyat |
Leveszed a köpenyt. Felveszed a kobra zöld köntösét. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 118.]
m 8 2 7144 4445 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8,2) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol.
(M 8,1) A következõ terem északra van, így arra mész. Ahogy belépsz a következõ
helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled
egy goblin kobra (#20).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a goblin kobra elvarázsol
egy tûzpajzsot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a goblin kobra elvarázsol
egy óriáserõt. Megindulsz a goblin kobra felé. Már ott is vagy! Támadod
a goblin kobrát. Felé suhintasz jobb karmoddal.
(21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+3%). Elõrehajolva harapni próbálsz. Elkerülte.
*** 2. KÖR *** A goblin kobrát próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb
karmoddal. Fürgén elhajolt. Harapásra nyitod szádat.
(19 ép-t sebeztél).
Vámpirizálsz (+4 ép). A goblin kobra holtan terül el.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+19%).
(M 7,1) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Ahogy belépsz a következõ
terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy förtelemféreg (#27).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a förtelemférget. A förtelemféreg máris elõtted
terem! A förtelemférget próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal.
(18
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Elõrehajolva harapni próbálsz.
(23 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). A förtelemféreg kileheli lelkét.
A következõ pillanatban felrobban!
4 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 6,1) Nyugat felé mész az útvesztõben. Óriási terembe érkezel. Apró, világító
pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká.
Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol.
A szellem megszólal:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult,
hogy eladja Rastar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit
- 90 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Uvar város fõterére. Mivel
innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 77 fokot elfordult
balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 40 százas lépés után érkezett
meg Rastar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza,
Uvar érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor
száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Szomorúan rázod a fejed.
Fogalmad nincs, mi lehet a válasz.
(M 6,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 6,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 6,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
Elhagyod a labirintust. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]
m 6 1 7333 2225 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,1) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így
nem mehetsz egyenesen oda!
(M 7333,2225) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök
Csarnokában mozogni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]
k 219 275 436 |
kaland elvállalása |
(219. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva,
belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott.
Egy kõszéket látsz. Nagyon hívogató!
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre:
sikertelen] Bizonyára valamilyen tulajdonságod fog nõni, ha beleülsz.
Ahogy belehuppansz, megnyílik a föld szék alatt, és a mélybe zuhansz. (-11
ép.) Odakint térsz magadhoz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+15 életpont.)
(275. kaland:) Megkeresed a helyet, ahol a zümmögõ korongot láttad. Most
is ott van, bár közelebb a falhoz. Príma! Így még könnyebb lesz felmászni
odáig. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 7-es
küszöbre: sikeres] Felértél a sziklafal tetejére, és egy ugrással máris
a lebegõ korongon termesz. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid
2 johhtukul (#4).
*** 1. KÖR *** Megindulsz az 1. johhtukul felé. Már ott is vagy! Az 1. johhtukul
máris elõtted terem! A 2. johhtukul feléd rohan. Az 1. johhtukult próbálod
megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal. Mellétrafáltál. Fogaidat próbálod
belemélyeszteni.
(21 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). Az 1. johhtukul
hörögve elterül. A 2. johhtukul rád támad. Megpróbál megmarni. Hátraugrasz
a támadás elõl. Szagától fuldoklasz.
(-2 ép.)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. johhtukult. Lecsapsz jobb karmoddal.
(19
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
Fürgén elhajolt. A 2. johhtukul hörögve elterül.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+29%).
Elteszed a zsákmányt, ami egy õskõ és 2 drágakõ. Reménykedsz, hogy nem
fáradtál hiába, de úgy tûnik, mégis: nem találsz kincset. A küldetést sikeresen
végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont.
(436. kaland:) Visszatérsz a miniatûr várkastélyhoz, és beóvakodsz a kapun.
Mélyen, bentrõl nyikorgást hallasz. Még szerencse, hogy a kapu nem csukódott
be mögötted! Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod az óriás skorpiót. Az óriás skorpió odajön hozzád.
Megtámadod az óriás skorpiót. Lesújtasz jobb karmoddal. Mellétrafáltál.
Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Fürgén elhajolt. Az óriás skorpió rád
veti magát. Odacsap neked farkával.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Megmérgezett. Odacsap neked ollóival.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
Méreg marja tested.
Sebzõdsz 6 ép-t.
*** 2. KÖR *** Az óriás skorpiót próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal.
(12 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Kitátod szádat, harapni
próbálsz.
(13 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). Az óriás skorpió rád
veti magát. Lecsap rád farkával. Elkerülted. Gyorsan feléd lendít ollóival.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Méreg marja tested.
Sebzõdsz 6 ép-t.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele
késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+29 életpont.) [59 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára.
Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a
kihívást. Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas pókhálók segítségével
valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott le. A felülrõl zárt
fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát. Persze ki tudja,
miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért meg kéne nézni.
(329. kaland, összköltsége 15 TVP.) Odamész az egyik "galetkitanyához".
A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód
Yarea, egy nõ. Tárgyai: utazóköpeny, bronzmedál, fejpánt, tõr,
a merénylõ sárgaréz nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ.
Így üdvözlöd: "Úgy állsz ott, mint akinek gyökeret vert a lába!" Dühösen
kiabálja vissza: "Olyan bamba vagy, mint egy womath." Jól odamondasz neki:
"Úgy hallottam, hogy tavaly elnyerted a szint legrondább lakója címet."
Yarea nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Végül
mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+25% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat
a nyomorúságos vájatokban. Útközben észreveszel egy
gyilkos borókát. Fáradtságod
nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot.
[ld. enc.]
Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A zászlócska egyértelmû:
átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Tigirl, egy tutajos szemû, igézõ testû,
csodás illatú, tigrisruhás, amazon kinézetû nõ. A következõket látod nála:
szivárvány karkötõ, bronzmedál, sárga öv, bõrpáncél, a káosz ragyogó amulettje,
a pontosság halotti maszkja, az egyensúly gyûrûje, a merénylõ csepp fülbevalója,
suhanó csizma. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Buta vagy, mint a tök!" Azonnal
visszavág: "Olyan szûk a ruhád, hogy visít alatta a bolha." Nem habozol,
máris mondod: "Igaz, hogy amikor a bélgázod távozik, szükségállapotot rendelnek
el a szinten?" Dühösen kiabálja vissza: "Nem is tudom, hogy mi a szebb:
a te arcod, vagy egy orgling hátsó fele?" Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben!
Micsoda átok! Tigirl a gyõztes! Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló
lélekenergiát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Különösebb cél nélkül
kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Hamarosan kiválasztasz
egy megfelelõ barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik
Gal Etkins, egy hosszú fekete hajú, fejpántos,
vörösen izzó szemû férfi. A Tisztogatók klánjának torzszülött ivadék rangú
tagja. Tárgyai: kemény bõrpáncél, malachit karkötõ, sárga öv, nyaklánc,
halotti maszk, kerek pajzs, csizma, utazóköpeny. Rövid beszélgetés után
megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben
való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki
jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Lihegve
érsz fel a tetõre, Gal Etkins már ott várakozik. Õ nyert!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Felkészülve
testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet.
Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem
vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Befordulva egy sarkon, megzavarsz
egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni
akar. Ellenfeleid egy fehér amõba (#30) és egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** Az 1. fehér amõba megidézi a 2. fehér amõbát. Megközelíted
a zombit. A zombi máris elõtted terem! A zombit próbálod megsebezni. Elõre
szúrsz jobb karmoddal. Mellétrafáltál. Harapni próbálsz. Mellé! A zombi
téged támad. Feléd döf jobb karmával.
(9 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
*** 2. KÖR *** A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát. Az 1. fehér
amõba máris elõtted terem! Az 1. fehér amõbát próbálod megsebezni. Felé
ütsz jobb karmoddal.
(21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%).
A fogaiddal támadsz.
(19 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). Az 1. fehér
amõba holtan terül el. A zombi rád támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb
karmával. El sem talált, haha.
*** 3. KÖR *** A 3. fehér amõba megidézi a 4. fehér amõbát. A 2. fehér amõba
odajön hozzád. Megtámadod a 2. fehér amõbát. Rávágsz jobb karmoddal.
(15
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Kitátod szádat, harapni
próbálsz.
(23 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). A 2. fehér amõba kileheli
lelkét. A zombi rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával.
(9 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik.
*** 4. KÖR *** A 4. fehér amõba megidézi az 5. fehér amõbát. A 3. fehér
amõba odajön hozzád. Megtámadod a 3. fehér amõbát. Odacsapsz jobb karmoddal.
(19 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Acsarogva harapni próbálsz.
(17 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). A 3. fehér amõba hörögve elterül.
A zombi rád támad. Rád vág jobb karmával.
(8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
[A csatában összesen 132 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni! [10 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 hírnevet
kaptál. A kör során összesen 339 sebzést okoztál, és 112 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
194 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Ketteske, egy infúziós állvánnyal hadonászó, háborodott tekintetû,
ápolásra szoruló férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint).
Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 27. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 (7) / 0.75 |
[2] IQ: |
4 / 1.65 |
[3] ügyesség: |
4 (6) / 0.60 |
[4] egészség: |
5 / 2.80 |
[5] mágia: |
1 / 0.75 |
[6] gyorsaság: |
9 (11) / 1.06 |
[9] Méret/ép: |
53 / 30 |
Min. méret: |
52 |
Barlangméret: |
54 |
|
|
Varázspont: |
18 / 18 |
Képességpont: |
23 / 85% |
Hõsi pont: |
26 (0) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
11% |
Galetki erõ: |
154 / 147 |
Hírnév : |
322 |
Jóllakottság: |
82% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
2 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
142 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
103 (3) |
Leölt torzszülött: |
130 (7) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
1 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
5 (7) / 1.92 |
[16] tüskés bõr: |
6 / 0 |
[26] lõfegyver: |
5 / 0.48 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
3 / 1.05 |
[47] zárnyitás: |
3 / 1.98 |
[48] mászás: |
4 / 2.86 |
[64] átokszórás: |
6 / 1.83 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
8 / 0 |
[101] szakért.: |
5 / 3.76 |
[102] energiaszívás: |
7
/ 0 |
fog |
[103] méret: |
8 / 0 |
[104] szakért.: |
4 / 1.60 |
[105] vámpirizáció: |
8 / 0 |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (0%): |
15 jégpaj |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
ism 3 |
p |
ism 4 |
vd |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: jégpaj v.var. ha ellenfeled #22. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 6 30;
VI erõ:100% ép:35%;
PV 4 3 5 8;
PSZ 46 47 48;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #7 (7. épület), #10 (4. épület), #52 (20. épület),
#320 (18. forduló), #248 (23. forduló), #219 (19. forduló), #436 (25.
forduló), #329 (27. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 köpeny (#1135) |
* |
1 Xantin bõröve (#169) |
|
1 fejpánt (#1105) |
* |
1 bõrpáncél (#9) |
* |
1 halotti maszk (#1091) |
|
1 khaldoran öv (#137)
|
* |
1 a kobra zöld köntöse (#7451) |
Ékszerek, kincsek |
|
538 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 kristályamulett
(#130) |
|
1 szimbólum (#1210) |
|
3 drágakõ (#2) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
2 kés (#5) |
|
1 parittya (#10) |
* |
1 sziklarepesz (#13) |
|
2 fogazott tõr (#6) |
|
1 harci fejsze (#12) |
|
2 kerek kõ (#11) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 liánvirág (#24) |
|
6 winropu moha (#22) |
|
4 csótányláb (#25) |
|
2 ragálygomba (#26) |
|
2 sötét mák (#23) |
|
3 tejfonál (#28) |
|
9 üvegcse (#14) |
|
1 gyilkos boróka (#27) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
1 sárga gömb (#136)
|
|
2 pirgamit (#152) |
|
6 nordkristály (#146) |
|
2 mandibula (#157) |
|
1 elektronit (#141) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
GYILKOS BORÓKA (27. TÁRGY) Senki sem tudja, hogy ez a növény hogyan volt
képes a föld alatt megélni, de az biztos, hogy nagyon satnya, szerencsétlen
kis növény, és mellesleg a bogyója erõsen mérgezõ. Ritkaságát növeli, hogy
az alkímisták nagyon keresik. [Szükséges varázsital fõzés szint: 3.]