261. forduló, 277. forduló, Brutal Joe összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. okt. 30. 9h:20'
EZ A 682. JÁTÉKHETED, 267. FORDULÓD
683. játékheted kezdete: nov. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2230
SZÁMLA : XXXX

BRUTAL JOE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [167,17] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). Az aranytermő erszény 55 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+40 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+155 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 613.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 613.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 608.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 603.]

* 5. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-12 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 598.]

ek 116 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 598.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 598.]

p 66 használod a 66. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-regeneráció pszi képességet. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 593.]

be 702 4 bemész a 702. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 593.]

be 702 5 bemész a 702. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 593.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 593.]

m 2 mozogsz keletre
[168,17] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Deuce lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ráismersz a távolodóra. Egy quwarg harcos. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy élőholt quwarg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-4 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 583.]

p 66 használod a 66. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a pszi-regeneráció pszi képességet. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 578.]

be 710 138 147 bemész a 710. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 578.]

pbe 9999 beraksz a bankba 9999 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 578.]

vv 19 64 elmormolod a 19. varázslatot a 64. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 576.]
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

ek 116 80 5 t. energia kisütése: 116 80 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 576.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-10 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-10 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-10 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-10 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-10 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-10 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-10 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-10 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [45 pontot használtál fel, van még 531.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[169,18] Még mindig füves síkságon vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi csatamezőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szörnyen éhezel. (-5 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [170,19] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [171,20] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos jobb oldalát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Zombilapítóval megütöd a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1031 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 8, gyógyulás: 39, összesen: +31 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 10 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr jobb oldalát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szabotőr bal oldalát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Zombilapítóval csak érinted a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 réz papi karkötőt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy kputtyintó csalán volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. Szörnyen éhezel. (-4 életerő.) [65 pontot használtál fel, van még 466.]

m 3 2 4 mozogsz délkeletre, keletre, délre
[172,21] Még mindig bozótos. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy quwarg parafenomén. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 28 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1891 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Szörnyen éhezel. (-6 életerő.)

(Továbbmész...) [173,21] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sivatagi doareg. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sivatagi doareg testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Zombilapítóval többször eltalálod a sivatagi doareg jobb vállát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütöd a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy friss csatamező van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss troll nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [173,22] A terep változik: ismét síkságon vagy. Utad során felfedezel egy friss csatamezőt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg királynő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő jobb oldalát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [32 pontot használtál fel, van még 434.]

m 6 mozogsz nyugatra
[172,22] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 422.]

szk 201 keresed a 201. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy quwarg harcost. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 422.]

ef 99 501 energia fejlesztése 99
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 402.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 399.]

* 2. BP: gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért
Döféstechnikádat fejleszted órákig tartó gyakorlással. Még sokat kell gyakorolnod. [1 pontot használtál fel, van még 398.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 10 TVP-t kell elköltened.] Quwarg szagot érzel! Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg harcos. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos jobb oldalát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 358.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy élőholt quwarg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Zombilapítóval csak érinted az élőholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 23 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1319 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 318.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Quwarg szagot érzel! Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg királynő nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 278.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 238.]

tf 1 38 fejleszted az 1. tulajdonságodat 38 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.) [38 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-46 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 161 arany vérdíjat. Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 408 pontot. A következő körben tehát 608 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SIVATAGI DOAREG (240. SZÖRNY)
A sivatagokban elterjedt teherhordó a békés kérődző, a sivatagi doareg: irdatlan nagy súlyt képes a hátán hordani, és vízigénye minimális. Óriási, szőrös teremtmény, első pillantásra igen ijesztő ugyan, de nem vadabb, mint egy legelésző mammut. A vadon élő sivatagi doareget igen nehéz elfogni, egyszerűbb, ha a városi szörnytenyésztőktől vásárolsz egyet, ha szükséged van rá.

KARAKTERLAP

Brutal Joe, egy kopasz, szürke szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr eljövendő papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 267. fordulód.

Erő: 37 (43) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 252 cm
IQ: 36 Támadás: 26 Agresszió: 4 Testsúly: 482 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 61 Menekülés: 30 % Életkor: 22/25 év
Egészség: 26 Életpont: 372/61 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 3
Szerencse: 25 (28) Varázspont: 328/8 Pénz: 3288 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 8/0 Pszi pont: 66/1 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 15
Eddig összesen 1888 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10683 TP-t kaptál. Jelenleg 1036758 TP-d van. A következő szinthez még 163242 TP szükséges. Trófeáid: trikornis herceg, quwarg anyakirálynő, adószedő. A 262. fordulódban 188 arany került a bankszámládra. 202 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/86 ökölvívás: 7/5 szúrófegyverek: 22/9
vágófegyverek: 12/98 ütőfegyverek: *29/101 lőfegyverek: *21/100
dobófegyverek: 24/54 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 483 időszaki: 11

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/31 (+33%) 2. nyomkövetés: 67/93 (+29%) 3. lopás: 4/41
4. mászás: 17/88 (+6%) 5. csapdakészítés: 17/66 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/25
7. gyógyítás: 77/51 8. titkosírás: 4/22 9. felderítés: 22/56
10. szörnyidomítás: 9/26 11. teológia: 30/16 (+13%) 12. taumaturgia: 26/75 (+1%)
13. szerencsejáték: 4/72 14. versengés: 4/15 15. zene: 1/13
16. szörnyismeret: 11/92 17. pszi: 8/24 (+23%) 18. vadászat: 5/97
19. vitalitás: 1/9 20. bányászat: 10/80 21. úszás: 8/30
22. csapatmunka: 1/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
mászol max. 999 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
becsületjel (#158) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) puha ütés (#60) >> qwarg rohamosztagos (#242)
puha ütés (#60) >> quwarg ősmágus (#302) villámcsapás (#50) >> noth szellem (#250)
villámcsapás (#50) >> élőholt ősmágus (#179) villámcsapás (#50) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> ekharion (#232) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tompítás (#40) >> csontváz lord (#177)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 198 pontnyi fejlesztés szükséges.

Összsúly: 94.16 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 47 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
216 arany (#50) 1 réz papi karkötő (#307)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(168,17) Fairlight rúnaköve, művészi porolit (#720), Raia oltár, quwarg harcosok (#201), élőholt quwarg (#202)
(169,18) ősi csatamező (#263), Tharr oltár, 49. jellempróba
(170,19) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), kihívás tornya (#502), oltár
(171,20) quwarg boly (#359), Tharr oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 43. jellempróba, quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301), kputtyintó csalán (#247)
(172,21) 49. jellempróba, quwarg parafenomén (#248)
(172,22) quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), quwarg királynő (#153)
(173,21) sivatagi doareg (#240), Thargodan csatamező (#432), oltár
(173,22) friss csatamező (#262), 34. jellempróba, quwarg királynő (#153)

Üzenet küldése a karakternek