Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. jan. 4. 0h:30' EZ A 63. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD 64. játékheted kezdete: jan. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1768 SZÁMLA : XXXX |
d 44 1 | eldobod a 44. tárgyat (1 darabot) |
d 33 1 | eldobod a 33. tárgyat (1 darabot) |
d 126 1 | eldobod a 126. tárgyat (1 darabot) |
d 5 1 | eldobod az 5. tárgyat (1 darabot) |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
bb 249 14 | beraksz a bankba a 249. tárgyat (14 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az uzbány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
al 1 41 517 | áldozol: az 1. tárgyat a 41. tárgyat az 517. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trappoló dinymák jobb középső lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadtroll nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a vadtroll testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vadtroll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-6 életpont)! A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll jobb nyakát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kétfejű troll testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával megdöfködöd a kétfejű troll testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a kétfejű troll testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
kt 43 4 | elkészíted a 43. tárgyat (4 darabot) |
kf 1533 | kézbeveszed/felveszed az 1533. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a kétfejű troll testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a kétfejű troll jobb fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kétfejű troll jobb lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a kétfejű troll testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
(Továbbmész...) [122,60] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Fehér mandula illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy jégtroll. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Nem találtad el. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (19 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Mielőtt észbe kapnál, a jégtroll megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [124,58] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Alaron, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mutáns pók. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a mutáns pók jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns pók testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (ld. enc.) 471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
h 242 | használod a 242. tárgyat |
kotb 9147 | belépés K.T.-be: 9147 |
LEVIATÁN HÓLYAG (2182. TÁRGY) A nevével ellentétben nem a leviatánból származó hólyagról van szó. Ez csak a fantázia neve annak a gázzal megtöltött hólyagnak, amit a gnóm kutatóállomás tudósai készítenek. Ha a hátizsákodba rakod, az máris könnyebb lesz. 10 kg-mal csökkenti a megterheltségedet. Tíznél több hólyag használata már nagyon veszélyes, mivel a bennük levő, robbanékony gáz egy baleset esetén cafatokra szaggatna. Ezt nem kockáztatod meg, így max. 10 darabot hordasz magaddal belőle. |
KÁOSZ SZIMBÓLUM (361. TÁRGY) A káosz szimbólum Chara-din híveinek szent szimbóluma. Mielőtt Chara-din hívei kapcsolatba léptek volna istenükkel, a szimbólumot bárki hordhatta és használhatta gyógyításra. Jelenleg a káosz szimbólumot csak Chara-din hívei hordhatják, és külön gyógyításra nem használható. A káosz szimbólum használójának ad +2 támadást és +1 védettséget. A káosz szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
SZENT SZIMBÓLUM Tehát megkaptad az istenedtől a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejű tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tőled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bőrüket. Az első dolog, amire a szimbólumot valószínűleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követője az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezőn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésről, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az előbbi SOKKAL több előnnyel jár. Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belőle. |
KÉTFEJŰ TROLL (163. SZÖRNY) Igen, igen, a kétfejű troll ugyanolyan, mint a közönséges vadtroll, csak két feje van! És persze kétszer erősebb, kétszer gyorsabban regenerálódik, kétszer több életpontja van... Hmmm, mindez talán azt jelenti, hogy nem kétszer, hanem nyolcszor nehezebb is megölni! A kétfejű troll nemcsak hatalmas fogaival, hanem jókora bunkóval is harcol. Leölésére ugyanaz a fegyver a legalkalmasabb, ami a vadtrolléra is. (Melyik? Ne légy rest, lapozd fel a vadtroll E.F.-jét!) Ha leölted, viseld büszkén a trófeáját! |
JÉGTROLL (164. SZÖRNY) A jégtroll majdnem kétszer nagyobb, mint a közönséges vadtroll, és általában csak a hóhatár fölött találkozhatsz vele. Mondom, általában, ugyanis a trollkeltető zónákban nyilván gyakori lakó. A jégtroll testhőmérséklete hihetetlenül alacsony, messze a fagypont alatt van. (Vajon mi csörgedezik az ereiben?) Szúró- és vágófegyverrel leölni szinte lehetetlen, örülhetsz, ha az ilyen fegyverek nem csorbulnak ki ezen a mozgó jégtömbön. A jégtroll szinte egyáltalán nem érez fájdalmat, ezért hihetetlenül szívós, rengeteg sebet kell ahhoz rajta ejteni, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Viszont, egyéb troll rokonaival ellentétben, nem képes regenerálódásra, csak nagyon korlátozott mértékben (mint a "szelíd" trollok). Rövid fogaival nem képes komoly sebet ejteni, viszont tartogat egyéb meglepetést... |
MUTÁNS PÓK (117. SZÖRNY) A mutáns pók teljesen szőrtelen testű, majdnem egy mázsa súlyú óriásszörny. Mérge különösen erős, gyakran halált okozó. Hálót nem sző az erdei vándorok megfigyelése szerint, de azért nem árt az óvatosság. Ha szembekerülsz vele, legjobb stratégia az azonnali futás. Ámbár, talán érdemes kockáztatni egy kis kinyerhető ugh méregért... |
UGH MÉREG (166. TÁRGY) Az ugh méreg jóval erősebb a gyenge méregnél, kiválasztása is rettentően nagy elővigyázatossággal, egy uzbány csőr felhasználásával kell, hogy történjen. Egy kavadu lebenyt vagy más tartót szinte azonnal szétmarna, amikor egy mérges csípésű lény fogáról vagy fullánkjáról lecseppen, de ebben a tartóban biztonságosan tárolhatod. Az ugh méreggel csak nagyon kevés fegyvert lehet bekenni, mert a legtöbb anyagot azonnal tönkreteszi. Hogy melyik az a fegyver alapanyag, amely ellenálló az ugh méreggel szemben, arra neked kell rájönnöd. Az ugh méreg hatása azonnali. |
Erő: | 20 (24) | Szint: | 13 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 257 cm |
IQ: | 12 (14) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 471 kg |
Ügyesség: | 12 (14) | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 16/16 év |
Egészség: | 15 (17) | Életpont: | 208/62 | Jellem: | gonosz (8) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 20 (24) | Varázspont: | 113/48 | Pénz: | 10 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 13 | ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | 9 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -8.); bumeráng (#249) max. 2 db (9 -); |
124,58 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 124 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 69 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 2 | 5. gyógyítás: | 8 | 6. taumaturgia: | 9 |
7. zene: | 1 | 8. zárnyitás: | 1 | 9. vadászat: | 1 |
10. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
süvítő rája (#113) (csak egyszer), dombi yeti (#366) (csak egyszer), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
halálkapu (#126) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
46. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 16 | bumeráng (#249) | 1 | bunkó (#5) | |||
1 | Chara-din ékköve (#517) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 1 | lapockacsont (#33) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | káosz szimbólum (#361) | 5 | tinta (#101) | |||
4 | tükör (#43) | 4 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
1 | vasérc (#152) |
116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | |
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|