Karakterszám: |
9531 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
26 |
Játékhét: |
32 |
E
forduló ára: |
31 zs. |
Maradék zseton: |
1267 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2007. már. 12. 9h:36' |
A következõ
fordulód táplálható: 2007. már. 13. |
|
E-mail!
FIRNYÁKOS THIALILLO KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
4. NAP ** Fiorella Donna Rosa eladásra kínál neked 1 molad púpot (#16).
Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 2586 16 1 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító
férfi. (hírneve 1458.)
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*már. 7.* Nemesis gyõzelmet aratott Wan Alibeam felett.
*már. 8.* Amorthis
és Khyssanth megküzdöttek egymással, és Amorthis gyõzött.
*már. 8.* Amorthis
egy tolvaj! Szerencsére lebukott.
*már. 8.* Amorthis lopni próbált, de
felsült vele.
*már. 8.* Amorthis csatában legyõzte Kronxot.
*már. 8.*
Ambassadar szolgálatába állt egy gyászoló mourg.
*már. 8.* Ambassadar
és Szikla Sziszi megküzdöttek egymással, és Ambassadar gyõzött.
*már. 8.*
A Káoszdemokrata szövetség fényes gyõzelmet aratott Noxoth, az óriásnyálka
felett!
*már. 9.* Alystair D'Brison és Handur megküzdöttek egymással,
és Alystair D'Brison gyõzött.
*már. 9.* A Újszövetség szövetség fényes
gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 411.]
vg 2586 16 1 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 1
db molad púpot. Te 18 aranyat fizettél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 411.]
kno 3 4 |
3. képességre 4 képességpont |
Elköltesz 4 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az ügyesség tulajdonságod most már 5!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 411.]
k 21 1 294 |
kaland elvállalása |
(21. kaland:) Egy kis közösségi munka soha nem volt ellenedre, örömmel segítesz
a templomot rendbehozni. A kõmûvesek egy rövid fejtágítót tartanak, és
már készen is állsz egy kis munkára. Az állványzat roppant bizonytalan,
nagy figyelmet kíván, hogy eljuss a kívánt helyre.
[Mászás próba 6-os
küszöbre: sikeres]
Kapaszkodás közben egy-egy pillantást vetsz a már felújított részekre, de
nem hagyod, hogy teljesen elvonják a figyelmed. Megérkezel az állvány tetejére.
Megfordulsz a csarnok közepe felé. Hamar megtalálod azt a plafonból kiálló
karikát, ahova azt a kampós kötelet kell rögzítened, amit lent kaptál.
Csak azt felejtették el közölni, hogy ez vagy 15 lábnyira van az állványtól.
Más megoldás nincs, megpróbálod a kampót beledobni a karikába.
[Ügyesség
próba 8-as küszöbre: sikeres]
Az elsõ dobás túl rövidre sikerül. A második is. A harmadik eltalálja a
karika szélét, de lepattan a kampó. A negyedik viszont tökéletes, a kampó
szépen belecsusszan a helyére. A kötél másik végét a falban levõ karikához
rögzíted. Most jön a neheze: a kötélen fel kell mászni a plafonhoz, és
a kis kalapáccsal teljesen le kell verni a már omladozó vakolatot.
[Mászás
próba 7-es küszöbre: sikeres]
Úgy csüngesz a kötélen, mint egy cirkuszi akrobata. Egyik kezeddel kapaszkodsz,
a másikkal a vakolatot vered. A nagy homokórát háromszor fordítják meg,
mire végzel. A kõmûvesek vezetõje elégedetten kiált: - Gratulálok, nagyszerû
munka volt!
Óvatosan visszakúszol a kötélen az állványig, majd leereszkedsz
a földre. Rugort atya megszorítja a kezed, majd hosszasan hálálkodik.
- A munkádért cserébe most pedig vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra!
(életpontod maximális lett.) És kérlek fogadd el ezt a csekélységet - ezzel
átnyújtja az egyensúly gyûrûjét.
[ld. enc.]
(+1 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)
(1. kaland:) Felkeresed ismét a varázslótornyot, hogy átadhasd a bolhedor
szárnyakat az öreg varázsló számára.
[Tárgyhasználat: 3 bolhedor szárny]
A mágus nagyon örül, a kissé büdösödõ szárnyakat a zsebébe tömködi. Nagyszerû!
- mondja. - itt a kilenc üvegcse, amit ígértem. Ha kedved van újabb megbízáshoz,
nyugodtan keress meg!
[ld. enc.]
(+1 képességpont.)
(294. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen
beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. Hirtelen mozgást észlelsz a
szemed sarkából. Ellenfeled egy húsevõ növény (#46).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A húsevõ növény máris elõtted terem! A húsevõ növény irányába
mozogsz. A húsevõ növény rád veti magát. Lecsap rád jobb csápjával. Hátraugrasz
a támadás elõl. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával.
(2
ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -2 vastag bõr.) Megtámadod a húsevõ
növényt. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal.
(17 ép-t sebeztél). Megpróbálod
belemélyeszteni fogaidat.
(17 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a húsevõ növényt. Odacsapsz jobb karmoddal.
(16
ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(22 ép-t sebeztél).
A húsevõ növény hörögve elterül.
[A csatában összesen 72 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+55%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami egy húsevõ bibe.
[ld. enc.]
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 árnymanó suhanc (#18).
*** 1. KÖR *** A 2. árnymanó suhanc odajön hozzád. Megrohamozod az 1. árnymanó
suhancot. Az 1. árnymanó suhanc feléd mozog. A 2. árnymanó suhanc rád veti
magát. Elõrehajolva, egy fogazott tõrrel csap le.
(1 ép-t sebzõdtél). Az
1. árnymanó suhancot próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal.
(17
ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. Félrehajolt. Az 1.
árnymanó suhanc téged támad. Meglengetve egy fogazott tõrt, megpróbál eltalálni.
(1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. árnymanó suhanc téged támad. Fogazott tõrrel sújt rád.
(1 ép-t sebzõdtél). Az 1. árnymanó suhancot próbálod megsebezni. Gyorsan
felé lendítesz jobb karmoddal.
(20 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Megpróbálod
belemélyeszteni fogaidat.
(22 ép-t sebeztél). Az 1. árnymanó suhanc halálos
sebet kapva a földre zuhan. A 2. árnymanó suhanc rád támad. Fegyverével,
egy fogazott tõrrel keresi a gyenge pontodat.
(1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+2 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. árnymanó suhanc rád veti magát. Fogazott tõrrel sújt
rád. Mellétrafált a balfácán. A 2. árnymanó suhancot próbálod megsebezni.
Rávágsz jobb karmoddal.
(17 ép-t sebeztél). Paralizálod. Megpróbálod belemélyeszteni
fogaidat.
(18 ép-t sebeztél). A 2. árnymanó suhanc holtan terül el.
[A csatában összesen 94 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+51%).
Elrakod a zsákmányt, ami 2 fogazott tõr.
Egy hosszú folyosóhoz érsz, amelyet vasrács zár le. Rövid nézelõdés után
a folyosó közepén megpillantasz 3 üreget, az ajtó mellett heverõ 3 kõgolyó
pont beléjük illik! Ha be tudod gurítani a golyókat úgy, hogy mindegyik
beleüljön 1-1 üregbe, akkor a súlykapcsoló felemeli a rácsot. Zseniális
szerkezet!
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: sikeres] Összpontosítasz,
koncentrálsz, és sorban elgurítod a golyókat, a megfelelõ erõvel, a megfelelõ
irányba. Sikerült! A rács felemelkedik.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 21 arany és egy méregellenállás
itala.
[ld. enc.]
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, és 1 képességpont.
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 366.]
bb 3 9 |
több épület meglátogatása |
[be 3:] Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen
izzó szemû teremtmény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok
listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat
tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges
Intelligencia szint, és az arany ár látható: energiatüske (#10, IQ7, 70ap)
elektromos kéz (#11, IQ5, 50ap) jégcsóva (#13, IQ9, 80ap) vakító fény (#14,
IQ6, 40ap) kisebb gyógyítás (#27, IQ8, 90ap) óriáserõ (#28, IQ6, 90ap)
életszívás (#29, IQ9, 80ap) csábmosoly (#36, IQ6, 30ap) egokínzás (#37,
IQ7, 40ap) dimenziókapu (#149, IQ10, 50ap) kisebb erõpajzs (#154, IQ7,
40ap) éhínség (#156, IQ10, 80ap)
Elõtotyog egy hajlott hátú, õsz szakállú
mágus, és megszólít:
- Fiam, volna-e kedved segíteni nekem?
- Miért
ne? - vonod meg a vállad. - Mit kellene tennem?
- Szükségem lenne három
mitulen fûre a kísérleteimhez.
- Szíves örömest! - bólintasz.
(4. kaland,
összesen 5 TVP-t igényel.)
[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy pap lép hozzád közelebb.
- Kedves
Firnyákos Thialillo! Sokat hallottunk rólad! Szívesen megbíznánk egy feladattal,
és a díj sem lenne csekélység: tíz drágakövet adnánk cserébe! - mohón bólintasz,
mire a pap folytatja. - Sajnos nemrégiben a Fekete Kos Rendje, egy jelentéktelen,
ámde igen militarista szekta eltulajdonította egyik szent ereklyénket,
a Tudás Harmónikus Kelyhét. Nélküle némiképp megcsappant gyógyító tudásunk!
Szerezd vissza nekünk ezt a kelyhet! - rövid alkudás következik - megpróbálod
az árat feljebb tornászni, hallva, hogy értékes tárgyról van szó, de a
pap a fejét rázza. Persze tudod, hogy még így is nagyon jól jársz! Elmagyarázzák,
hol találod a Fekete Kos Rendjének szentélyét. (
12. kaland, összesen 20
TVP-t igényel. Vigyázz, ez egy különösen nehéz feladat!)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 356.]
(3. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
(4. kaland:) Elmész a varázslótoronyba, és az öreg mágust keresed, aki a
feladatokat szokta adni. Hamarosan elõkerül.
[Tárgyhasználat: 3 mitulen fû]
- Köszönöm, hogy segítettél. - mondja a mágus. - Hálám jeléül fogadd ezt
a sárga gömböt. Ha akarod, el is adhatod, de lehet, hogy még szükséged
lesz rá. - megnyugtatod az öreget, hogy semmi pénzért nem fogsz ilyen értékes
ajándékot eladni, bár nem igazán érted, hogy mit kezdhetnél ezzel a vacakkal.
Elbúcsúzol a varázslótól.
[ld. enc.]
(+1 képességpont.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 351.]
be 3 |
meglátogatod a 3. épületet |
Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás mágus fogad.
Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze
minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen).
Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az
arany ár látható: energiatüske (#10, IQ7, 70ap) elektromos kéz (#11, IQ5,
50ap) jégcsóva (#13, IQ9, 80ap) vakító fény (#14, IQ6, 40ap) kisebb gyógyítás
(#27, IQ8, 90ap) óriáserõ (#28, IQ6, 90ap) életszívás (#29, IQ9, 80ap)
csábmosoly (#36, IQ6, 30ap) egokínzás (#37, IQ7, 40ap) dimenziókapu (#149,
IQ10, 50ap) kisebb erõpajzs (#154, IQ7, 40ap) éhínség (#156, IQ10, 80ap)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 346.]
(3. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
(4. kaland:) De hiszen azt a kalandot már megoldottad!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 346.]
m 8 3 838 3323 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8,3) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8 38) A legközelebbi feladat megoldásánál 38 lesz a válaszod.
(M 8,4) Irány dél! Kavarogni kezd a por a földön, és lassan alakot ölt.
Ijedten hátralépsz: egy õsi szellem! Mély hangon szólal meg, és közli,
hogy meg kell oldanod egy egyszerû feladatot, ha tovább akarsz menni:
Történt egyszer, hogy egy mikropoid alomban csak nõstény mikropoid született.
Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek
ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl
egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 18
mázsa mohát, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 2 mázsa mohát.
Ezek a falánk lények tehát összesen 324 mázsa mohát pusztítottak el. Hány
mikropoid volt egy alomban?
Némi habozás után válaszolsz. [38] - Hibás
megoldás - mondja a fagyos hang.
(M 8,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 9,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 336.]
m 4312 2333 3333 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 7,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,2) Irány észak! A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány
kövön kívül.
(M 9,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,3) Délre mész tovább. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott
csontváza hever.
(M 8,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 334.]
Kimész a Csarnokból. Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Megkeresed
az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz.
Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja
el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat.
A barlangfolyosó fala az egyik helyen be van omolva, mögötte feneketlen
mélység tárul fel. Ahogy behallgatódzol, valamilyen hangot hallasz onnét.
Hoppá, van odalent valami! Esetleg le lehetne mászni, ha van elég merszed...
Nem most, rázod meg a fejed.
(495. kaland, összköltsége 20 TVP.) Szimatodra
hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket.
Ellenfeled egy protolisk lárva (#19).
*** 1. KÖR *** A protolisk lárva irányába mozogsz. A protolisk lárva feléd
mozog. Támadod a protolisk lárvát. Felé ütsz jobb karmoddal.
(15 ép-t
sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-3 ép) Megpróbálod megmarni.
(18 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-3 ép) A protolisk
lárva rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(5
ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a protolisk lárvát. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(15 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-3 ép) Harapni próbálsz.
(19 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-3 ép) A protolisk lárva halálos
sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 67 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+29%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+13 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 316.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Ezúttal egy még sosem próbált
aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. A sötétbõl furcsa neszeket
hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Lábdobogást
hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeleid egy fehér amõba (#30)
és egy goblin kobra (#20).
*** 1. KÖR *** A goblin kobra elmond egy óriáserõ varázslatot. A goblin
kobra elmond egy tûzpajzs varázslatot. Az 1. fehér amõba megidézi a 2.
fehér amõbát. Megrohamozod az 1. fehér amõbát. Megtámadod az 1. fehér amõbát.
Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal.
(16 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz.
(16 ép-t sebeztél). Az 1. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát. A goblin kobra
téged támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Elhibázta.
Támadod a goblin kobrát. Felé suhintasz jobb karmoddal.
(20 ép-t sebeztél).
Harapni próbálsz.
(20 ép-t sebeztél). A goblin kobra kileheli lelkét.
*** 3. KÖR *** A 3. fehér amõba megidézi a 4. fehér amõbát. Támadod a 3.
fehér amõbát. Felé ütsz jobb karmoddal.
(19 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra
tátva harapsz.
(23 ép-t sebeztél). A 3. fehér amõba kileheli lelkét. A
2. fehér amõba téged támad. Elõresuhint jobb csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél).
Lecsap rád bal csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** A 4. fehér amõba megidézi az 5. fehér amõbát. Támadod a 2.
fehér amõbát. Lecsapsz jobb karmoddal. Elhibáztad. Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(21 ép-t sebeztél). A 2. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 135 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni!
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó
barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. A sötétbõl furcsa neszeket
hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Ahogy befordulsz
egy sarkon, magas barlangterem tárul eléd. Közepén egy kõtorony magasodik.
Bizonyára valamilyen mágus, vagy esetleg az õt elpusztító galetki tanyázik
itt. Mindenesetre az ajtó tárva-nyitva van! Megjegyzed magadnak a helyet.
(353. kaland, összköltsége 10 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!]
Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz
a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25).
*** 1. KÖR *** A szárnyas bolhedor irányába mozogsz. A szárnyas bolhedor
közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a szárnyas bolhedort. Lesújtasz
jobb karmoddal.
(18 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz.
(19
ép-t sebeztél). A szárnyas bolhedor hörögve elterül.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+28%).
Elteszed a zsákmányt, ami egy bolhedor szárny. Szívesen bekapnál valamit.
Falni kezdesz. (+15% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába,
pezseg az élet! Útközben észreveszel egy
mitulen füvet. Fáradtságod nem
kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot. Pillanatnyi habozás
után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A zászlócska egyértelmû:
átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód
Lord Vicces Don, egy erõs testalkatú, hosszú, szõke hajú, kék
szemû férfi. A Tisztogatók klánjának felderítõ rangú tagja. A következõket
látod nála: a szakács üstje, szimbólum, a gepárd zöld köntöse, bronzmedál,
a Tél ezüstlánca, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a nyomkeresés
fejpántja, a törpék vas lemezpáncélja, az egészség csepp fülbevalója, suhanó
csizma. Elsõ mondatod: "Buta vagy, mint a tök!" Nem késik a válasszal:
"Olyan bamba vagy, mint egy womath." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Olyan
borzalmasan csúf vagy, mint a szint boszorkája!" Dühösen kiabálja vissza:
"Csak küszködsz a szavakkal, mint gyerek a hetedik gombóccal." A következõvel
folytatod: "A következõ héten a legnagyobb vadászzsákmányod egy pár éhezõ
csótány legyen." Õ rögvest kontrázik: "Hogy árasztaná el a csatorna szennyvize
a nyomorúságos kis odvadat, amit barlangodnak hívsz!" Ez nem igaz! Nem
jut eszedbe megfelelõ válasz.
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy
a jobb, vesztettem! - Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Rövid túra után
lakott barlangok közé érsz. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A zászlócska
egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód
Mementó, a Lelkek Õrzõje, egy szolídan elegáns,egyenes tartású,
sötét hosszú hajú, nyugalmat sugárzó tekintetû férfi. A Tudósok klánjának
hallgató rangú tagja. A következõket látod nála: a gyorsaság fülbevalója,
villámöv, bronzmedál, az egészség fejpántja, a majom malachit karkötõje,
ezüst lárvaköpeny, a gyõzelem amulettje, szivárvány karkötõ, a majom csizmája,
a káosz legendás szimbóluma, az egyensúly gyûrûje. Köszönés helyett ezt
kiáltod: "Fokhagyma legyen a boldogságod!" Nem késik a válasszal: "Olyan
szûk a ruhád, hogy visít alatta a bolha." Jól odamondasz neki: "Úgy dülöngélsz
itt, mint egy lipántos csirke." Õ rögvest kontrázik: "Csak ilyen nyavalyás
siránkozásra telik tõled?" Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni.
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - A gyõztes
jutalma lélekenergia.
A következõ fejlõdést tapasztalod:
+1 átokszórás; [10 TVP-t használtál fel,
maradt még 277.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Az õskövedet
még nem használtad el, így nem fogsz újabbat találni. Ld. az õskõ enciklopédiáját
arról, hogyan lehet elhasználni.
Ebben a körben +2 galetki erõt és +11 hírnevet kaptál. A kör során összesen
405 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 277 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
462 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Firnyákos Thialillo, egy arcán kajla vigyorral, kajánul téged
méregetõ, vékonydongájú sudár férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint
(2. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 26. fordulód.
|
[1] erõ: |
10 (11) / 1.15 |
[2] IQ: |
5 / 4.15 |
[3] ügyesség: |
5 / 0.45 |
[4] egészség: |
5 (6) / 2.35 |
[5] mágia: |
3 / 1.10 |
[6] gyorsaság: |
5 / 1.19 |
[9] Méret/ép: |
51 / 51 |
Min. méret: |
50 |
Barlangméret: |
51 |
|
|
Varázspont: |
26 / 26 |
Képességpont: |
20 / 48% |
Hõsi pont: |
34 (2) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
11% |
Galetki erõ: |
153 / 119 |
Hírnév : |
165 |
Jóllakottság: |
129% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
7 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
5 (0) |
Torzsz. csaták: |
156 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
134 (4) |
Leölt torzszülött: |
166 (11) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
0 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
1 / 0 |
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[17] vastag bõr: |
4 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 0.05 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.21 |
[47] zárnyitás: |
4 / 0.50 |
[48] mászás: |
5 / 0.38 |
[64] átokszórás: |
6 (8) / 0 |
[66] lopakodás: |
3 (5) / 1.18 |
[68] zene: |
3 / 0.05 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
7 / 0 |
[101] szakért.: |
8 / 2.58 |
[102] paraliz.méreg: |
5
/ 0 |
|
fog |
[103] méret: |
7 / 0 |
[104] szakért.: |
4 / 3 |
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80;
VI erõ:300% ép:20%;
PV 4 3 5;
PSZ 48
66;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (7. épület), #12 (9. épület), #22 (1. épület),
#50 (20. épület), #343 (20. forduló), #261 (19. forduló), #495 (26.
forduló), #353 (26. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a káosz nagyúri köntöse (#20064) |
|
1 a szalamandra csatos öve (#25916)
|
|
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 khaldoran öv (#137) |
* |
1 maszk (#1090) |
* |
1 suhanó csizma (#195)
|
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381) |
|
325 arany (#1) |
|
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
13 drágakõ (#2) |
|
2 karikaszimbólum (#1211)
|
* |
1 kristályamulett (#130) |
|
1 szimbólum (#1210) |
|
1 szivárvány karkötõ
(#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
5 kötél (#128) |
|
1 Krónika (#783) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
5 fogazott tõr (#6) |
|
1 harci fejsze (#12) |
|
6 kerek kõ (#11) |
|
4 kés (#5) |
|
1 lándzsa (#1330) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 csótányláb (#25) |
|
3 fehér gyógyital (#50) |
|
1 gyilkos boróka (#27)
|
|
2 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala (#51) |
|
2 mitulen fû
(#20) |
|
1 ragálygomba (#26) |
|
1 savlehelet itala (#55) |
|
1 tejfonál (#28) |
|
9 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
8 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
1 húsevõ bibe (#151) |
|
4 lemúr hártya (#161)
|
|
4 mandibula (#157) |
|
3 molad púp (#16) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
1 nordkristály (#146) |
|
1 pirgamit (#152) |
|
1 sárga gömb (#136) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 3 arany (#1), 1 sárga gömb (#136),
1 az egyensúly gyûrûje (#213), 2 fogazott tõr (#6), 9 üvegcse (#14),
1 molad púp (#16), 1 húsevõ bibe (#151), 1 méregellenállás itala (#51).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 bolhedor szárny (#15), 1 mitulen
fû (#20).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
AZ EGYENSÚLY GYÛRÛJE (213. TÁRGY) Egy kalandos életet élõ galetki sokszor
kerül olyan helyzetbe, amikor az ügyességén múlik az élete. Ez a csodálatos
aranygyûrû az ilyen helyzetekben nyújt nagy segítséget, mivel az ügyességedet
kettõvel megnöveli, amíg viseled. A gyûrû viseletéhez a KF 213 parancsot
add ki. Vigyázz, egyszerre maximum annyi gyûrûd lehet bekészítve, ahány
végtagod van.
ÜVEGCSE (14. TÁRGY) A városban százezerszám teremnek a különféle mágikus
hatású növények, anyagok. Kézenfekvõ az ötlet, hogy ezeket valamilyen varázsfõzetté
kellene kombinálni! A dolog persze nem ennyire egyszerû, a legtöbb kombináció
nem ad ki semmit. Meg aztán valamiféle járatosság is szükséges, konkrétan,
varázsital fõzés szakértelem. Minden egyes komponensnek megvan egy minimális
varázsital fõzés szint szakértelme, ha azt nem éred el, nem érdemes azzal
az anyaggal babrálni, mert nem tudod, milyen hõfokon kell megfõzni, morzsolni
kell, vagy vagdalni, milyen arányban kell keverni, hogy kell tisztítani,
stb. Node tegyük fel, hogy van varázsital fõzés szakértelmed, és néhány
komponensed! Ekkor a H 14 (1. komponens) (2. komponens) stb... parancsot
kell kiadnod, 5 TVP árán. Ekkor az üvegcsében megkísérelsz a felsorolt
komponensekbõl varázsitalt fõzni. Az esetek többségében semmi sem történik,
csak valamilyen fertelmes kotyvalék készül. Szélsõséges esetben, érzékeny
komponensek esetén robbanás történhet (ez elég kellemetlen), és nagyon
ritkán sikeresen elõállíthatsz valamilyen ritka varázsitalt! Az üvegcsét
csak akkor használod el, ha robbanás történik, ill. sikeresen elkészítettél
valamilyen italt. Komponensként megadhatsz egy, már meglevõ italt, ekkor
persze az az üvegcse felszabadul, de ilyenkor is birtokolnod kell egy üres
üvegcsét. Megjegyzés: a varázsital fõzés szakértelmet az Akadémián sajátíthatod
el, a BE 4 56 paranccsal. A növények termesztésével nem érdemes próbálkoznod,
mások már megtették, és a szaporulat alkalmatlan volt varázsital fõzésére.
Fõzni próbálhatsz akár egyetlen komponensbõl is, de akár ötbõl is! Mindig
különbözõ komponseket adjál meg, nincs olyan ital, amely 2 ilyet és egy
olyat kívánna.
HÚSEVÕ NÖVÉNY (46. LÉNY) A mégoly nagyra nõtt húsevõ növények sem lennének
igazán veszélyesek, ha csak úgy növekednének egy-egy sötét sarokban, és
idõnként bezabálnának egy elkóborolt orgling csemetét. Azonban az evolúció
félelmetes csodákra képes, és a húsevõ növény megtanulta, hogyan változtasson
helyet, ha tanyáját már nagyon elkerüli a két- vagy többlábon járó hús.
Így aztán az elfutás körülményes, talán a legjobb, ha egyszerûen agyoncsapod.
Csak arra vigyázz, nehogy a növény bénító mérgének hatása alá kerüljél,
és elvenen felfaljon. A húsevõ növény gyomrában általában sok apró rovar
található, ezért a vegetáriánusokon kívül a rovarevõk is ínyencségnek tartják.
HÚSEVÕ BIBE (151. TÁRGY) A húsevõ növény bibéje állítólag fontos anyagi
komponense egy nagyhatalmú varázslatnak - csoda, hogy ezek a szerencsétlen
torzszülöttek még nem pusztultak ki! Azért örülsz, hogy a varázslatok nagy
többségének nincs anyagi komponense - nem sok kedved lenne a mágia gyakorlásához,
ha zsákszám kéne magaddal cipelni a különbözõ ocsmányságokat!
MÉREGELLENÁLLÁS (51. TÁRGY) A méregellenállás itala egy zöld színû, kellemetlen
ízû kotyvalék, amely egy harc idejére nagyban megnöveli az ellenállásodat
(25%-al) a végtag-mérgekkel szemben (paralizáló, sebzõ méreg, kivéve a
kontakt méreg). A méregellenállás italt ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ
varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a
használatát a harci programodban.
SÁRGA GÖMB (136. TÁRGY) A Hatalom Gömbjei tökéletesen simára csiszolt,
kristályból faragott gömbök. Attól függ, hogy mekkora hatalmat jelképeznek,
hogy milyen színû kristályból készültek. A legkisebb ilyen gömb a sárga,
kisebb szolgálatokért szokták adni hûbéreseknek. A sárga gömb ugyan nem
bír semmilyen különleges hatalommal, mégis jelentõs értéket képvisel.