Karakterszám: |
4954 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
26 |
Játékhét: |
46 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
164 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. dec. 30. 14h:39' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. jan. 2. |
|
E-mail!
TULPITÓ KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
14. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos
rendtag rangú tagja. Felszerelése: szivárvány karkötõ, a yeti sárgaréz
nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, ében láncing, az angyalok csepp fülbevalója,
fekete csizma, ezüstmedál, a kobra ezüst nyaklánca, a káosz förtelmes fejpántja,
a mágia gyûrûje, az elektromosság pajzsa, bronz lárvaköpeny, Behemót csatos
öve. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Így köszön: "Csak szebb lennél attól, ha kifordítanának!" Erre most mit
lehet mondani? Nem jut eszedbe semmi!
- Rendben, elismerem - mondod -
Te vagy a jobb, vesztettem! - Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
**
21. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
Hermione Granger átadott neked 1 db molad púpot. Te 18 aranyat fizettél.
**
21. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
Hermione Granger átadott neked 1 db bolhedor szárnyat. Te 11 aranyat fizettél.
**
29. NAP ** Épp hozzád néz be
Eryona, egy világoskék bõrû, fakókék szemû,
szellemszerû, légies nõ. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Végignézed
a felszerelését: utazóköpeny, a bérmágus könnyû pikkelyvértje, kristályamulett,
kerek kõ, bronzmedál, vándorcsizma, villámöv, az egyensúly gyûrûje, rövid
tõr, a gepárd kerek pajzsa, a kígyó halotti maszkja. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni,
meg persze egy jóízût enni! Eryona elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát,
és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának!
Falatozni kezdtek. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint
érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról
is szó esik. Végül Eryona feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút
int. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az az orgling
kutya.
[ld. enc.]
**
30. NAP ** Bejön a barlangodba
Magitor Pater, egy magas, zöldcsuhás,
csuklyát mélyen a szemébe húzó kántáló varázsló férfi. A Mágusok klánjának
írnok rangú tagja. Végignézed a felszerelését: az egyensúly gyûrûje, a
harcmûvész díszes fejpántja, kristályamulett, bíbor láncing, bronzmedál,
Xantin bõröve, szivárvány karkötõ, kék köpeny, csizma, ezüstmedál. Kedvesen
köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Magitor Patert, esztek-isztok a
közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! A
lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi
kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok.
Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+8%
jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a kyeni vadász.
[ld.
enc.]
**
32. NAP ** Nem átall háborgatni
Fényszív, egy gyönyörû, tüskés, szárnyas,
aranysárkány nõ. Viselt tárgyai: Xantin bõröve, az egyensúly gyûrûje, bronz
mellvért, bronzmedál, zöld köntös, a tûz maszkja, a káosz õrült pajzsa,
az Örökkévalóság Rubinja, a légzés vándorcsizmája. Kedvesen köszönt, és
megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Fényszívet, majd magad is lehuppansz.
A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze.
Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ
témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû
galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Jóllaktatok
és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+5%
jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a húsevõ növény.
[ld. enc.]
**
35. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Dowart, egy széles mosolyú, vidám
férfi. A Tisztogatók klánjának csatornapatkány rangú tagja. Viselt tárgyai:
szárnyas sisak, az egyensúly gyûrûje, bõrpáncél, szivárvány karkötõ, átlátszó
köntös, a pankrátor ezüstöve, bronzmedál, az erõ kõamulettje, suhanó csizma.
Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés,
ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit
felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy
milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve
hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Huh, jól elszaladt az idõ!
Dowart is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik.
(+6% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a renegát mágustanonc.
[ld. enc.]
**
43. NAP ** Épp hozzád néz be
Yoda, egy zöld, pikkelyes bõrû, hüllõszerû,
ibolyakék szemû, fürge mozgású férfi. A Katonák klánjának zöldfülû rangú
tagja. A következõket látod nála: kristályamulett, az egyensúly gyûrûje,
díszes fejpánt, szivárvány karkötõ, a káosz fekete karkötõje, a káosz ében
csizmája, a szakács üstje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved
beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Yodát, esztek-isztok a közösen összedobott
finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Degeszre tömitek magatokat,
aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek:
feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek.
Végül Yoda feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+5% jóllakottság)
A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az az élõ cseppkõ.
[ld. enc.]
**
58. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 2
sötét mák.
**
63. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Singalina, egy szõke, légiesen kacsú,
igézõ kékszemû halálos szépség nõ. Végignézed a felszerelését: lándzsa,
kristályamulett, a yeti átlátszó köntöse, bronzmedál, díszes fejék. Jajgatása
kifejezetten unszipmatikus. A csapdádat koptatja! (17-t sebzõdött.) A csatába
vetitek magatokat.
*** 1. KÖR *** Megindulsz Singalina felé. Már ott is vagy! Singalina közelebb
jön, hogy támadhasson. Támadod Singalinát. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+11%). Rövid tõrt forgatva
támadsz.
(4 ép-t sebeztél). Singalina összerogy.
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+9%). Singalina elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
**
122. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Árkon Át Szóló, egy szigorú tekintetû,
nagy mancsokkal rendelkezõ, igen veszélyes férfi. Felszerelése: szárnyas
sisak, kristályamulett, a villám könnyû pikkelyvértje, szivárvány karkötõ.
Jajgatása kifejezetten unszipmatikus. A csapdádat koptatja! (9-t sebzõdött.)
Kezdõdjék hát a csata!
*** 1. KÖR *** Megrohamozod Árkon Át Szólót. Árkon Át Szóló közelebb jön,
hogy támadhasson. Megtámadod Árkon Át Szólót. Kitátod szádat, és beborítod
jeges leheleteddel.
(8 ép-t sebeztél). Árkon Át Szóló téged támad. Odaken
neked bal mancsával.
(24 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd
roncsolódik. Megpróbál megmarni.
(21 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod Árkon Át Szólót. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(11 ép-t sebeztél). Árkon Át Szóló rád támad. Lesújt rád bal mancsával.
(20 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd megsérült. Elõrehajolva harapni
próbál. Mellétrafált a balfácán. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 65 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg.
Árkon Át Szóló elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
**
137. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Tüskés Klezmó, egy láthatatlanságba
burkolózó férfi. Viselt tárgyai: gyalogos lándzsa, bronzmedál, a villám
vassisakja. Biceg a láma, biztos a csapda (11 sebzés). Megremegnek a hegyek,
ahogy kezdetét veszi az összecsapás.
*** 1. KÖR *** Megközelíted Tüskés Klezmót. Tüskés Klezmó feléd mozog. Támadod
Tüskés Klezmót. Rávágsz jobb karmoddal.
(19 ép-t sebeztél). A bõrén levõ
tüskék felsértenek
(-7 ép) Lélekenergiát szívsz el (+11%). Rövid tõrt forgatva
támadsz.
(9 ép-t sebeztél). Tüskés Klezmó összerogy. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+9%). Tüskés Klezmó
megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy , a
Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi.
(hírneve 18610.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék
bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1429.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*jún. 10.* Anastasia teljesítette a 14. küldetést, amit az akadémián kapott.
*jún. 21.* Alkony testvére, Hajnal és Jelena megküzdöttek egymással, és
Alkony testvére, Hajnal gyõzött.
*aug. 9.* Rax Dzakar teljesítette a 13.
küldetést, amit a boltban kapott.
*szept. 5.* Cinca-Nyuszi gyõzelmet aratott
Rognan felett.
*szept. 6.* Thor a Káosz Papja és Fényszív megküzdöttek
egymással, és Thor a Káosz Papja gyõzött.
*okt. 17.* Keményfogú Roktár
és Galóca megküzdöttek egymással, és Keményfogú Roktár gyõzött.
*nov. 8.*
Sün teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott.
*dec. 4.*
Night Wolf gyõzelmet aratott Pow Wow felett.
*ápr. 11.* Csiri-ba csatában
legyõzte Worgot.
*jún. 20.* Shai-Hulud a férgek ura gyõzelmet aratott
Viharfelhõ felett.
Egy futár távoli híreket hoz:
*jún. 4.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Félkarú Bandita
felett.
*szept. 9.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Qruimmuts Kullt.
*okt. 8.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Ballentinest.
*dec. 9.*
Akadil Tel Katort legyõzte harcban egy sárkányszellem.
*jan. 27.* A Bölcsek
Köre szövetség fényes gyõzelmet aratott Monokonstrumatik Abarrun felett!
*feb. 6.* Lord Griffonheartet kis híján megölte egy mélységi glathorg.
*már. 20.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Hurpit.
*ápr. 14.* Gaddart majdnem felfalta egy vhrathag pók.
*ápr. 16.* Avvocato
Terrasini csatában legyõzte Besenyõantibácsit.
*máj. 19.* Avvocato Terrasini
gyõzelmet aratott Jelena felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]
kno 103 6 |
103. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot bal csáp végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen bal csáp végtagod megnõtt, új mérete 4.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]
h 8 103 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A gyakorlásnak
köszönhetõen bal csáp végtagod megnõtt, új mérete 5.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]
le 1032 |
elrakod az 1032. tárgyat |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]
az 22794 |
tárgy azonosítása |
Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat.
A káosz pulzáló nyaklánca: értéke 196
arany. A tárgy tápjai: +3 ügyesség, +2% védekezés, +2 bûz.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]
kf 22794 |
bekészíted a 22794. tárgyat |
Felveszed a káosz pulzáló nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]
sze 1 |
1. szolga elbocsátása |
Elbocsátod mélységi gnómot. Még egyszer visszapillant rád, mielõtt elhagyná
a barlangodat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]
(257. kaland:) Megkeresed a barlangot. Felemeled a galetkibõrt, és belépsz.
Förtelmes bûz csapja meg az orrodat! Hirtelen mozgást észlelsz a szemed
sarkából. Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).
*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió irányába mozogsz. Az óriás skorpió feléd
rohan. Az óriás skorpiót próbálod megsebezni. Felé ütsz jobb karmoddal.
(16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Rövid tõrrel próbálsz
sebet ejteni ellenfeleden. Elkerülte. Az óriás skorpió rád támad. Ostorként
csattant farkával.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Kimeresztve,
elõre suhint ollóival.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz
(+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az óriás skorpió rád veti magát. Lesújt rád farkával. Kacagsz
a nevetséges próbálkozáson. Odacsap neked ollóival. Mellé! Támadod az
óriás skorpiót. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. Mellé! Meglengetve
a rövid tõrt, próbálsz lesújtani.
(2 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod az óriás skorpiót. Odacsapsz jobb karmoddal. Félrehajolt.
Rövid tõrt forgatva támadsz. Mellétrafáltál. Az óriás skorpió téged támad.
Odacsap neked farkával.
(3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Lesújt rád
ollóival. Félrehajoltál. Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Az óriás skorpió rád veti magát. Elõresuhint farkával.
(6
ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Lecsap rád ollóival. Mellé! Támadod az
óriás skorpiót. Rávágsz jobb karmoddal.
(18 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+6%). Rövid tõrrel támadsz.
(1 ép-t sebeztél). Az óriás skorpió
hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 61 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+47%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
A gyomrod korog egyet. Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+22% jóllakottság.)
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 2 óriáscsótány
(#7).
*** 1. KÖR *** Az 1. óriáscsótány felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1.
óriáscsótány máris elõtted terem! A 2. óriáscsótány máris elõtted terem!
Megtámadod az 1. óriáscsótányt. Rávágsz jobb karmoddal.
(20 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+6%). Meglengetve a rövid tõrt, próbálsz lesújtani.
(8 ép-t sebeztél). Az 1. óriáscsótány hörögve elterül. A 2. óriáscsótány
téged támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. Mellé! Regenerálsz
(+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. óriáscsótányt. Felé ütsz jobb karmoddal.
(18
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Rövid tõrrel lesújtasz.
(6 ép-t sebeztél). A 2. óriáscsótány halálhörgés közepette a földre zuhan.
Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+29%).
A gyomrod korog egyet. Mohón zabálni kezdesz. (+14% jóllakottság.)
Körültekintõen osonsz tovább.
[Csapdaészlelés próba 6-os küszöbre: sikeres]
Hoppá! Egy egészen apró bot áll ki a földbõl. Ha belerúgsz, nyilvánvalóan
valamilyen gonosz csapdát hozol mûködésbe! Átléped.
Hohó! Nem más hömpölyög elõtted, mint maga a csatorna, tele mindenféle gusztustalan
szerves származékkal! Ha tovább akarsz jutni, át kell rajta kelned. A bûz
már most is émelyítõ!
[Egészség próba 8-as küszöbre: sikeres] Megacélozod
magad, és átgázolsz a fortyogó miazmán. Ha nem volna ilyen erõs a szervezeted,
elájulnál a bûztõl! Odaát kimászol. Hú, most aztán jó szagod lett!
Megpillantasz egy rácsos ketrecet. Egy márvány atka! Nyomorúságosan üldögél
a vasrudak közt. Általában vadászni szoktál ezekre a torzszülöttekre, de
ezt az egyet itt most megsajnálod. Feltöröd a lakatot, és kinyitod az ajtót,
hadd menjen! Legnagyobb meglepetésedre, a lény melletted marad, várakozóan!
Veled akar maradni! Nocsak, lehet, hogy értékes szövetségedre akadtál!
Megsimogatod, és intesz, jelezve, hogy veled tarthat. Lelkesen követ!
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 161.]
szl 50 |
szolgák lélekenergia-részesedése 50% |
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 50 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 161.]
be 1 |
meglátogatod az 1. épületet |
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott
árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény
bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott
tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11)
2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap,
mátekel gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, liánvirág (#24) 46
ap, csótányláb (#25) 46 ap, ragálygomba (#26) 46 ap, gyilkos boróka (#27)
46 ap, tejfonál (#28) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13
ap, díszes fejék (#135) 23 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, elektronit
(#141) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula
(#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, molitár háj (#165) 27 ap, nohnetár
gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000)
115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295
ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes
pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031)
162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért
(#1046) 143 ap, bronz mellvért (#1047) 226 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek
pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak
(#1076) 52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti
maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes
fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap,
vándorcsizma (#1121) 33 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27
ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151)
33 ap, átlátszó köntös (#1152) 88 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166)
27 ap, sárga öv (#1167) 80 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc
(#1181) 44 ap, amulett (#1195) 11 ap, kõamulett (#1196) 33 ap, csontamulett
(#1197) 88 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 44 ap,
háromszögszimbólum (#1212) 102 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226)
33 ap, malachitgyûrû (#1227) 88 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ
(#1241) 33 ap, díszes karkötõ (#1242) 88 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr
(#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, kard (#1315)
23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330)
23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, a
jég bõr mellvértje (#22646) 292 ap, az angyalok mellvértje (#28045) 138
ap.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
Visszamész a barlangodba.
(376. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt,
és a felszínbe kapaszkodva, belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel,
miután szemed alkalmazkodott. Megpillantasz egy gránitajtót. Megpróbálod,
de ez sajnos zárva van. Elõguberálod zárnyitó felszerelésedet, és hozzálátsz
a zár kinyitásához.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont
árán sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz
be rajta.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 19 arany és egy vándorcsizma.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 10% lélekenergia.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Vadászni támad kedved. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét
választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Megpillantasz
egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos
szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Szimatodra
hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket.
Ellenfeled egy albinó pók (#32).
*** 1. KÖR *** Megindulsz az albinó pók felé. Már ott is vagy! Az albinó
pók közelebb jön, hogy támadhasson. A márvány atka az albinó pókot rohamozza.
Támadod az albinó pókot. Felé ütsz jobb karmoddal.
(22 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+6%). Meglengetve a rövid tõrt, próbálsz lesújtani.
(7 ép-t sebeztél). Az albinó pók hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a márvány atka: 0/0.]
Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+10%).
Szolgáidnak is jut 10%. A márvány atka táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]
Vadászni támad kedved. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz
le a torszülöttek szintjére. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán
több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Befordulva
egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy elemi rin
(#28).
*** 1. KÖR *** Az elemi rin varázshatalma segítségével elmond egy sorvasztást.
Ezt most megúsztad. Az elemi rin felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A márvány
atka az elemi rin felé mozog. Az elemi rint próbálod megsebezni. Csonttá
fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(7 ép-t sebeztél). A márvány atka az
elemi rint támadja. Az elemi rin halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 7 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill.
szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a márvány atka: 7/0.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+15%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak is jut 14%. Elrakod a zsákmányt, ami 14 arany.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A vadászhírek
jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Idelent valamiért
sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb
legyen. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban
elszabadul a pokol. Ellenfeled egy orgling szolga (#23).
*** 1. KÖR *** Az orgling szolga felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling
szolga feléd mozog. A márvány atka megközelíti az orgling szolgát. Támadod
az orgling szolgát. Rávágsz jobb karmoddal.
(18 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+6%). Rövid tõrrel lesújtasz.
(11 ép-t sebeztél). Az orgling
szolga kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a márvány atka: 0/0.]
Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+10%). Szolgáidnak is jut 10%.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Izgatottan ereszkedsz le egy
publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába.
Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz.
Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat
egy lény. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek,
azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a tehemótot. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(11 ép-t sebeztél). A tehemót rád támad. Odaken neked bal mancsával. Elhibázta.
Lecsap rád jobb mancsával. El sem talált, haha. A márvány atka a tehemótot
támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a tehemótot. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget
köpsz rá.
(13 ép-t sebeztél). A márvány atka a tehemótot támadja. A tehemót
téged támad. Odacsap neked bal mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl.
Benyom neked jobb mancsával.
(11 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a tehemótot. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(11 ép-t sebeztél). A tehemót halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a márvány atka: 2/0.]
Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+12%). Szolgáidnak 12% jut.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Vadászni támad kedved. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag
terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér
gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot,
és leereszkedsz. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz
meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták
õket. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött
fészket. Ellenfeled egy hájas worpel (#31).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a hájas worpel elvarázsol
egy sebezhetetlenséget. A hájas worpel rúnákat rajzol a levegõbe, mire
létrejön egy gránitbõr. Megrohamozod a hájas worpelt. A márvány atka elindul
a hájas worpel felé. Megtámadod a hájas worpelt. Kitátod szádat, és beborítod
jeges leheleteddel.
(11 ép-t sebeztél). A márvány atka a hájas worpelt
támadja. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A hájas worpel ellõ egy éhínség varázslatot. Iszonyatos éhség
lesz rajtad úrrá. Támadod a hájas worpelt. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ
hideget köpsz rá.
(11 ép-t sebeztél). A hájas worpel halálos sebet kapva
a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a márvány atka: 0/0.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+13%). Szolgáidnak 13% jut.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]
pv 2 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. A közelben van egy kolónia, amelyben sok
új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé
ellenfelet. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzések alapján
vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
A barlang lakója
Álomhozó Korg, egy magas, bal szemén rongyos kötést viselõ,
hófehér sörényt viselõ férfi. Felszerelése: díszes fejék, a szakács üstje,
bronzmedál, az erõ márványgyûrûje, a yeti utazóköpenye, gyalogos lándzsa,
suhanó csizma, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, szivárvány karkötõ.
Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.
*** 1. KÖR *** Álomhozó Korg irányába mozogsz. Álomhozó Korg máris elõtted
terem! Álomhozó Korgot próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal. Fürgén
elhajolt. Rövid tõrt forgatva támadsz.
(8 ép-t sebeztél). Álomhozó Korg
rád veti magát. Lecsap rád bal karmával.
(17 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
Vámpirizál. Elõrehajolva, egy gyalogos lándzsával csap le. Nem talált.
Nehezen bírod a szagát.
(-8 ép.) Regenerálsz (+2 ép) Álomhozó Korg regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod Álomhozó Korgot. Rávágsz jobb karmoddal. Félrehajolt.
Meglengetve a rövid tõrt, próbálsz lesújtani.
(8 ép-t sebeztél). Álomhozó
Korg rád veti magát. Odacsap neked bal karmával.
(19 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Vámpirizál. Gyalogos lándzsával támad. Hátraugrasz a támadás
elõl. Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-9 ép.) Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 53 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+30 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]
pv 6 3 5 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha ez nem megy, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve,
megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A telep egy távolabbi
részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket
látsz valamelyik barlangon. Egy gránittömbökbõl épített magas házat pillantasz
meg. Micsoda felesleges erõfeszítés, házat építeni a föld alatt amikor
tele van kényelmes barlangokkal! Bár persze sokan a felszíni élet után
érzett nosztalgia miatt csinálnak ilyesmit.
(337. kaland, összköltsége
55 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
tejfonál nõ! 1 darabot
sikerül begyûjteni. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot.
Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz,
nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Szerencsére, nincs.
Átléped a küszöböt.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos,
Kalányos
Lala, egy halmozottan hátrányos helyzetû, furrcsa akcentussal beszélõ galetki
férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Felszerelése:
csontmaszk, a ragadozó kerek pajzsa, kristályamulett, bronzmedál, bõrpáncél,
szivárvány karkötõ, fekete nadrág, az egyensúly gyûrûje, az Örökkévalóság
Rubinja, az erõ amulettje, tõr, a pontosság csepp fülbevalója, a villám
utazóköpenye, khaldoran öv, sziklarepesz, suhanó csizma. Csendben elteszel
1 pirgamitot. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. És még némi ennivalót
is loptál! (+10% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. A szomszédos sziklaperem
fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Egy gigantikus
barlangterembe jutsz, amelynek mind távoli vége, mint plafonja a sötétbe
vész. A padlón repedéseket látsz, amelyek a feneketlen mélységbe nyílnak,
itt-ott felszûrõdik a fortyogó láva vörös fénye. A terem közepén rég elpusztult
óriásszörnyek csontjaiból emelt épületet látsz. Elég félelmetes!
(202.
kaland, összköltsége 35 TVP.) Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot.
Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz,
nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Semmi veszély! Továbbnyomulsz.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
Amadeus, egy a torszülöttek
vadászatára specializálódott, magabiztos férfi. A Tudósok klánjának diákjelölt
rangú tagja. A következõket látod nála: bronzmedál, hosszúkard. Az alvó
galetki szeme felpattan, és felugrik. Lebuktál! Melledet verve, elõrelépsz.
*** 1. KÖR *** Amadeus megközelíti a márvány atkát. Amadeus irányába mozogsz.
A márvány atka Amadeus felé mozog. Amadeus és a márvány atka egymással
harcolnak. Támadod Amadeust. Felé ütsz jobb karmoddal.
(18 ép-t sebeztél).
A tüskés bõr megsebez
(-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+11%). Rövid tõrrel
lesújtasz.
(9 ép-t sebeztél). A márvány atka halálos sebet kapva a földre
zuhan. Regenerálsz (+2 ép) Amadeus regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod Amadeust. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal.
El sem találtad. Rövid tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(9 ép-t
sebeztél). Amadeus rád veti magát. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével!
(13 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép) Amadeus regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Megtámadod Amadeust. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(21 ép-t
sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+11%).
Rövid tõrt forgatva támadsz.
(9 ép-t sebeztél). Amadeus ezer sebbõl vérezve,
elveszti eszméletét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 66 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a márvány atka: 6/15.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+42%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+31 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Keresgélni kezdesz a
legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Találtál egy alkalmas
barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól.
Elõször megnézed, nincs-e csapda. A kutatásod eredménytelen. Azért még
mindig óvatosan, de bemész.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos,
Chelsea,
egy szelíd tekintetû pirospozsgásba hajló rózsaszín babaarcú tengerkék
szemû nõ. A Tolvajok klánjának besurranó rangú tagja. Viselt tárgyai: nyaklánc,
gyûrû, fekete csizma, szárnyas sisak, bõrpáncél, háromszögszimbólum, a
Tél ezüstlánca. Csendben elteszel 1 mátekel gombát. Még mindig nem ébredt
fel! Gyorsan távozol. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is
lenyúltál valamennyit. (+9% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Útközben más, portyára
induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Útközben észreveszel
egy
tejfonalat. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz
1 darabot. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. Megpróbálkozol azzal,
hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy
buta csapda áldozata legyél. A kutatásod eredménytelen. Átléped a küszöböt.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj,
Kernosz Arakisz, egy ragyogó kékes
fényben derengõ, kék szemû, vonzó, titokzatos férfi. A Mágusok klánjának
írnok rangú tagja. Végignézed a felszerelését: díszes fejék, bronzmedál,
az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, az ügyesség pajzsa, a szívósság tõre,
szivárvány karkötõ, fekete csizma, fekete nadrág, ezüstmedál, a füvész
köpenye. A következõ pillanatban az alvást színlelõ figura rád ront. Melledet
verve, elõrelépsz.
*** 1. KÖR *** Kernosz Arakisz elmond egy életszívás varázslatot.
Sebzõdsz
18 ép-t. Megközelíted Kernosz Arakiszt. Megtámadod Kernosz Arakiszt. Kitátod
szádat, és beborítod jeges leheleteddel.
(10 ép-t sebeztél). Regenerálsz
(+2 ép)
*** 2. KÖR *** Kernosz Arakisz elõhív egy jégcsóva varázslatot. Ezt most
megúsztad. Megtámadod Kernosz Arakiszt. Kitátod szádat, és beborítod jeges
leheleteddel.
(11 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Kernosz Arakisz elmormol egy jégcsóva varázslatot.
51 életpontnyit
sebzõdsz. Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 69 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent,
jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél
elõtt, visszavonulsz.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még -1.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -1.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +4 galetki erõt és +38 hírnevet kaptál. A kör során összesen
469 sebzést okoztál, és 247 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -1 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
183 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Tulpitó, egy szürke bõrû, lángoló tekintetû, idegesítõen
vigyorgó, alacsony, sunyi férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint
(2. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 26. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 / 0.55 |
[2] IQ: |
4 / 1.95 |
[3] ügyesség: |
3 (8) / 0.20 |
[4] egészség: |
6 / 1.51 |
[5] mágia: |
5 / 1.30 |
[6] gyorsaság: |
6 (7) / 2 |
[9] Méret/ép: |
51 / 1 |
Min. méret: |
53 |
Barlangméret: |
52 |
|
|
Varázspont: |
38 / 38 |
Képességpont: |
8 / 13% |
Hõsi pont: |
1 (7) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
30% |
Galetki erõ: |
155 / 132 |
Hírnév : |
137 |
Jóllakottság: |
177% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
41 (6) |
Galetki gyõzelmek: |
8 (3) |
Torzsz. csaták: |
118 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
84 (7) |
Leölt torzszülött: |
100 (8) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
35 (2) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: kocsány (6)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 16%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj három zombit, csak lehelettel! 2.) Érj el 5-ös rugalmasságot.
3.) Hajtsd végre a 37-es Klánkalandot (KK 37)! (összesen 30 TVP-t igényel)
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
3 (7) / 0.72 |
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[16] tüskés bõr: |
6 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
2 / 0 |
[20] savimmunitás: |
2 / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
1 (4) / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
2 / 0.70 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 1.78 |
[47] zárnyitás: |
2 / 0.90 |
[48] mászás: |
4 / 1.03 |
[50] meggyõzõkészség: |
2 / 0.53 |
[59] vezetõkészség: |
2 / 0.20 |
[62] lopás: |
3 / 0.98 |
[67] régészet: |
4 / 0.35 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
10 / 0 |
[101] szakért.: |
6 / 4.43 |
[102] energiaszívás: |
10
/ 0 |
|
bal csáp |
[103] méret: |
5 / 0 |
[104] szakért.: |
4 / 0.89 |
|
|
rövid tõr |
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] márvány atka |
14/0 |
119% |
125% |
1 / 0.59 |
ájult |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
1% |
gyógyítás: |
0 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
vd |
pv 2 |
p |
pv 6 3 5 |
ism 5 |
p |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 8 0 50;
VI erõ:120% ép:30%;
PV 6 3 5;
PSZ 48 62;
HE 9;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 10 szint: 2 sebzés: 9-17
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #6 (7. épület), #13 (1. épület),
#15 (4. épület), #52 (20. épület), #337 (26. forduló), #202 (26. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a gyorsaság csizmája (#3820) |
* |
1 a Tél ezüstlánca (#170) |
* |
1 átlátszó
köntös (#1152) |
* |
1 csontmaszk (#1092) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 kerek pajzs (#1061)
|
* |
1 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 utazóköpeny (#1136) |
|
1 vándorcsizma
(#1121) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a jég malachit karkötõje (#22841) |
* |
1 a káosz pulzáló nyaklánca
(#22794) |
|
464 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 az elektromosság malachitgyûrûje
(#27327) |
* |
1 csepp fülbevaló (#1256) |
* |
2 díszes karkötõ (#1242) |
|
11 drágakõ (#2) |
* |
1 kristályamulett (#130)
|
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
Fegyverek |
|
4 fogazott tõr (#6) |
|
2 görbekard (#1316) |
|
1 harci fejsze (#12) |
|
2 kerek kõ (#11) |
|
2 kés (#5) |
|
1 parittya (#10) |
* |
1 rövid tõr (#1302) |
Varázsitalok és füvek |
|
8 csótányláb (#25) |
|
1 gyilkos boróka (#27) |
|
4 liánvirág (#24) |
|
4 mátekel gomba (#21) |
|
2 mitulen fû (#20) |
|
3 ragálygomba (#26) |
|
3 sötét mák (#23) |
|
3 tejfonál (#28) |
|
9 üvegcse (#14) |
|
5 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
1 elektronit (#141) |
|
2 lemúr hártya (#161)
|
|
9 mandibula (#157) |
|
1 molad púp (#16) |
|
6 nohnetár gumó (#212) |
|
2 nordkristály (#146) |
|
2 õsi relikvia (#17) |
|
7 pirgamit (#152) |
|
1 sárga gömb (#136) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL
Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes
Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid
során jól szórakoztál, és jövõre is velünk tartasz. A két ünnep között
(dec. 24. és jan. 2.) nem táplálunk fordulót, viszont dec. 27-én, és 30-án
lesz egy-egy emailes forduló küldés, délelõtt 11 óra magasságában. Megértéseteket
köszönjük! A Beholder Kft. munkatársai
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MOLAD PÚP (16. TÁRGY) Egy nagy, húsos, szõrös, barna massza... Ha lemetszed
a molad púpját, és preparálod, reménykedhetsz, hogy valamikor szerencsét
hoz! Vagy add el olyasvalakinek, aki ezt reméli... Mindenesetre ha hosszú
ideig tárolod a barlangodban, elõbb-utóbb nagyon büdös lesz, szerencse
ide vagy oda.
BOLHEDOR SZÁRNY (15. TÁRGY) A bolhedorok szárnycsökevényét érdemes összegyûjtened,
mert bizonyos alkímisták nagyra értékelik: nagyhatalmú villámvarázslatokhoz
használják, a varázslat erõsítésére, esetenként permanenssé tételére. Te
nem valószínû, hogy valaha is ilyen idõigényes rúnamágiával fogsz molyolni,
de a szárnyak eladásával megfelelõ profithoz juthatsz.
ORGLING KUTYA (42. LÉNY) Az orgling faj annyira alávaló és nyomorúságos,
hogy némelyik tagja elállatiosodott. Ezeket a négylábon járó, csupasz,
csak néhány óriási szõrszállal éktelenkedõ testû büdös teremtményeket még
a többi orgling is kiközösíti, és az alsóbb szintekre számûzi. Bár néhány
bizarr gondolkodású lord szerint az orgling kutya púpja szerencsét hoz,
de a vélemények megoszlanak arról, hogy a púpot meg kell érinteni, meg
kell enni, vagy kikészítve a barlangban kiállítani. Mindenesetre, az orgling
kutyák elfogyasztása csak a legelszántabb micinisták fejében fordul meg.
KYENI VADÁSZ (45. LÉNY) Bizony, vannak a torzszülöttek között is olyanok,
akik torzszülött társaikra vadásznak, ha a galetkikkel nem is mernek ujjat
húzni. A kyeni vadász szürke bõrû humanoid, hosszú karmokkal. Nyakukban
állandóan egy síp lóg: ha harcolnak, elõször is elõfüttyentik beidomított
koreni sünüket, majd paralizáló érintésükkel megbénítják az áldozatot.
Amíg a paralízis az áldozatot fogva tartja, a sün és gazdája szép lassan
szétcincálják. A marcangolás gyakran 5 körön keresztül is eltart. A vadász
szerencsére nem immúnis semmire elektromosságon kívül. A kyeni vadásszal
való harcot fõként a piromádok és a puhányok kockáztatják meg.
HÚSEVÕ NÖVÉNY (46. LÉNY) A mégoly nagyra nõtt húsevõ növények sem lennének
igazán veszélyesek, ha csak úgy növekednének egy-egy sötét sarokban, és
idõnként bezabálnának egy elkóborolt orgling csemetét. Azonban az evolúció
félelmetes csodákra képes, és a húsevõ növény megtanulta, hogyan változtasson
helyet, ha tanyáját már nagyon elkerüli a két- vagy többlábon járó hús.
Így aztán az elfutás körülményes, talán a legjobb, ha egyszerûen agyoncsapod.
Csak arra vigyázz, nehogy a növény bénító mérgének hatása alá kerüljél,
és elvenen felfaljon. A húsevõ növény gyomrában általában sok apró rovar
található, ezért a vegetáriánusokon kívül a rovarevõk is ínyencségnek tartják.
RENEGÁT MÁGUSTANONC (47. LÉNY) Nem minden galetki tartja be a törvényeket:
némelyik kifejezetten rossz ötletnek - mi több, a társadalom fejlõdésének
és a természetes kiválasztódás béklyójának tartja, hogy galetki nem ölhet
galetkit. Szerintük a leggazdagabb életenergiaforrás egy leölt fajtársuk.
Ezek a renegátok persze a társadalom kitaszítottjaiként élnek, számûzöttként
rejtõznek a torzszülöttek között. Azonban ugyanolyan ravaszak, vagy ha
lehet, még okosabbak, mint a szervezett körülmények között élõ társaid:
megedzette õket a mindennapos életbenmaradásért folytatott küzdelem. A
fiatal renegátok elsõ tesztje, hogy lelátogatnak az alsóbb szintekre, és
varázslataikat a többi galetkin próbálják ki. Fokozottan óvatos legyél
velük szemben, mert ugyan még tapasztalatlanok, de tudásuk messze felülmúlja
a szokványos torzszülöttekét (habár hivatalosan õk is annak vannak bélyegezve),
és a tûzzel szemben különösen ellenállóak.
ÉLÕ CSEPPKÕ (48. LÉNY) A közhiedelem csak élõ cseppköveknek nevezi õket,
holott valójában még távoli rokonságban sem állnak a cseppkövekkel. Igen,
a megszólalásig ugyanúgy néznek ki, de ezek élõlények, torzszülöttek, amelyek
a barlang plafonjához vagy padlójához tapadva várják gyanútlan áldozatukat.
Bár csak nagyon lassan tudnak mozogni, de képesek éles sziklarepeszeket
lõni nagy távolságra, és ha az áldozat elég közel jön, mérgezõ gázt eresztenek
ki magukból. Az élõ cseppkõ az elpusztított élõlényekbõl vasat és bizonyos
ásványi sókat von ki - csak erre van szüksége. Döglött állapoton kívül
nemigen sikerült még megfigyelni mozgó példányt, ilyenkor egy nagy, ragyás
féregre hasonlít, sok apró lábbal. Az élõ cseppkõ a kõevõk számára lehet
finomság.
BEÁLLÍTÁS UL Mostantól lehetõség van az ún. Beállítás UL használatára.
A beállítás UL-t (a továbbiakban BUL) akkor érdemes használni, ha egy körben
20-nál több parancsot akarsz kiadni. A BUL hasonló, mint egy normál UL,
a következõ eltérésekkel:
- A BUL-en nem használhatsz minden parancsot,
csak fõleg azokat, amelyek nem kerülnek TVP-be. A BUL-en használható parancsokat
ld. ennek az enciklopédiának a végén.
- A BUL-lel táplált fordulóban
nem kapsz TVP-t, nem nõ a fejlesztési kereted, nem kapsz kno-t, nem csökken
a jóllakottságod, és általában, semmi olyasmi nem történik, ami a galetkid
rendes életviteléhez tartozik.
- A BUL-re nem vonatkozik a korlát, hogy
csak 3 nap elteltével táplálható be. A BUL-t a rendes fordulód után akár
AZONNAL betápláljuk, de két rendes forduló között legfeljebb 1 BUL-t küldhetsz
be.
Hogy könnyebb legyen elképzelni, olyasmi ez, mintha az eddig 20 parancs
mellett az UL-eden használhatnál 20 extra parancsot a feltételes parancsok,
MAKrók beállítására, az eladásokra és hasonlókra anélkül, hogy erre plusz
TVP-t kapnál.
A BUL költsége mindössze 17 zseton, és a BUL-es fordulód
ugyanúgy néz ki, mint egy normál forduló, fejléccel, karakterlappal, tárgylistával
együtt. Ha egyszerre levélben és emailben is kéred, akkor az ára annyival
több, mint amennyi a mindenkori leveles és emailes forduló árkülönbsége.
Ha levélben küldesz BUL-t, kérjük, mindig a rendes UL-el együtt, összecsatolva
de legalábbis sorszámozva küldd õket, mert ha külön érkeznek, teljes forduló
díjat számítunk értük fel, mivel külön kell csomagolni és postázni.
A
BUL küldésére a rendes UL-t használd, azzal a különbséggel, hogy a fordulószám
helyén jelöld, hogy ez egy BUL. Ehhez vagy egyszerûen 999-et írj a normál
fordulószám helyett, vagy írd annak a fordulónak a számát, ami után a BUL
táplálását kéred, plusz egy B betût (internetes fordulónál egyszerûen csak
X-eld be a BUL spec. kód mezt). Tehát pl. ha a 120. fordulódat küldöd,
és egy utána táplálandó BUL-t, akkor a normál UL-re 120-at, a BUL-re pedig
120B-t vagy 999-et írj. Ha a sorszámB jelölést használod, és a forduló
nem stimmel, akkor a BUL nem kerül betáplálásra, a 999-es jelölésnél mindenképp
betápláljuk. A 999-es jelölést javasoljuk azoknak is, akiknek az UL küldõ
programjában a fordulószámhoz (még) nem lehet betût írni. Levélben játszók
figyelmébe:
Ha biztos akarsz lenni benne, hogy a BUL-ed nem keveredik
össze egy normál UL-lel, kérünk, hogy a Spec. kódok rovatba is írd be,
hogy BUL!
A BUL-en használható parancsok listája:
A, AD, AUK, AZ, BA,
D, DD, DK, EA, EE, ERT, EXT, GY, HE, HF, HO, HP, HT, HU, I, KF, KNO, L,
LE, LEE, LIC, LP, LR, MAK, PSZ, PT, PTA, PTB, PV, SZ, SZE, SZGY, SZH, SZK,
SZKI, SZL, SZN, SZNO, SZV, TT, TV, TVSZ, UZ, VAR, VE, VEE, VG, VI.
A
késõbbiekben bevezetett parancsoknál mindig fel fogjuk tüntetni, hogy használhatók-e
BUL-en avagy sem.
EXTRA FORDULÓK Egy hosszú ideje fennálló igényt szeretnénk most kielégíteni
az extra fordulók bevezetésével. Ha fordulószámod megegyezik a játékheteddel,
azaz egyáltalán nincs lemaradásod, használhatod az EXT parancsot a fordulódban,
félévenként legfeljebb egyszer. Az EXT-et az UL-en add ki, a 20 parancs
egyikeként. Ekkor kapni fogsz 15 fordulónyi lemaradást, azaz, a kezdési
dátumodat visszaírjuk 15 héttel. Fontos: a lemaradásod ezután sem lehet
egyszerre több, mint 20 forduló.
Megjegyzések: ezeket, ha kezdõ játékos
vagy, NEM KELL elolvasnod!
Kizárólag a haladó játékosoknak szólnak.
Az,
hogy a hét melyik napján "fordulsz", nem változik. A kezdési dátumodat
így nem viheted régebbre, mint 2000. jan. 1. Az idõkristályoktól - az idõkristályok
nem csinálnak mást, mint visszadátumoznak 1 héttel. Sajnos, a számítógép
nem tartja nyilván, ki mennyi idõkristályt használt el eddig, így ezt nem
tudjuk figyelembe venni az EXT parancs használatakor. De mivel csak 2000.
jan. 1-ig lehet visszalépni EXTtel, akik korábban indultak, azok számára
nem "vész el" az idõkristályból nyert plusz hét. A késõbb indultaknak,
a legjobb taktika az, hogy ha idõkristályt találsz, tartogatod addig, amíg
az EXT parancsot nem aknáztad ki maximálisan.