Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. okt. 3. 9h:21' EZ A 340. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD 341. játékheted kezdete: okt. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5033 SZÁMLA : XXXX |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. [+1% tau] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc bal lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 vasérc. 1171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 24. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 78. varázslatot a 172. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat a 820. tárggyal az 1346. tárgyat |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat az 519. tárggyal az 1484. tárgyat |
hh 1133 1253 1137 | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1137. tárgyat |
kpk 6 | kezd. parancs kivétele: 6 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
le 309 511 | leveszed/lerakod a 309. tárgyat az 511. tárgyat |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kf 477 | kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
bb 1205 2 1536 | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (2 darabot) |
vv 139 25 364 | elmormolod a 139. varázslatot a 25. varázslatot a 364. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél.
ve 1131 200 | megveszed az 1131. tárgyat 200 |
ve 151 8 | megveszed a 151. tárgyat 8 |
ve 133 1 | megveszed a 133. tárgyat 1 |
ve 122 100 | megveszed a 122. tárgyat 100 |
ve 853 2 | megveszed a 853. tárgyat 2 |
m 2 | mozogsz keletre |
vtn 182 | varázslat tanulás: a 182. varázslatot |
vtn 185 | varázslat tanulás: a 185. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 198 146 10 | elmormolod a 198. varázslatot |
[146,10] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kardszárnyú pocok nyakát. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 60 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 53 életpontot sebeztél. A kardszárnyú pocok nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kardszárnyú pocok ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A kardszárnyú pocok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 102 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ekharion fejét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával megütöd az ekharion testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megütöd az ekharion bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 51 életpontot sebeztél. Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 35 aranyat. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [148,8] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kultúrmasztodon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon ormányát. (5 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Meglengetve a csontpozdorját ellenfeledre rohansz. Csontpozdorjával többször eltalálod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Csontpozdorjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a kultúrmasztodon bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 10 kaját. 2464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin bal oldalát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az óriáspók testét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával iszonyatosan megcsapod az óriáspók testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megütöd az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [148,7] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kristálypalotát.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel a misztikus palota tetejére. Á, ez az! Van itt egy kupolaszerű torony a tetőn, és annak van egy ajtaja! Izgatottan belépsz. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy gránitelementál!
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a gránitelementál gránittestét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontpozdorjával halálos csapásokat osztva péppé vered a gránitelementál testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A gránitelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. (A balkezes gyűrű védett meg.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír bal lábát. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a kronokukac fejét. (5 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Marokra fogva a csontpozdorját ellenfeledre rontasz. Csontpozdorjával néhányszor megcsapod a kronokukac testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a kronokukac nyálkás farkát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). Csontpozdorjával néhányszor megcsapod a kronokukac fejét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-2 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Csontzúzó diszkoszt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 csontzúzó diszkosz. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő torát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (38 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a quwarg anyakirálynő testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A quwarg anyakirálynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csontzúzó diszkoszt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. 4560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
f 618 | kísérletezel a 618. tárggyal |
f 352 | kísérletezel a 352. tárggyal |
kt 610 3 | elkészíted a 610. tárgyat (3 darabot) |
vv 79 167 25 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 25. varázslatot |
im 2 | imádkozol |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával megcsapod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megütöd a quwarg felderítő fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 gyöngymangót. 649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [146,5] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kihívás tornyát. Délnyugatra nézve látsz egy gyöngymangó bokrot. Északra egy nekrofun van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
v 181 186 32 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,32] Lakott területre érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő részeg kalandozó nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. [+1% tau] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. [+2% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranylánc és 2 ezüst gyűrű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 8 | mozogsz délkeletre, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 108 életpontot sebeztél. [+1% tau] Csontzúzó diszkoszt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 csontzúzó diszkosz. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan a másikra rohansz. Pusztítás Botjával meghorzsolod a halálhozó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával gyengén megütöd a halálhozó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 42 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csontzúzó diszkoszt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 3514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 122, gyógyulás: 0, összesen: -122 ÉP}
(Továbbmész...) [146,4] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy kihívás tornyát. Északra nézve látsz egy natali követ. Elteszed a látcsövet. Quwarg szagot érzel! Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg felderítő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő potrohát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával megütöd a quwarg felderítő bal szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával eltalálod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 gyöngymangót. 649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
a 231 5787 5 | átadod a 231. tárgyat az 5787. kalandozónak (5 darabot) |
a 610 5787 1 | átadod a 610. tárgyat az 5787. kalandozónak (1 darabot) |
a 853 5787 1 | átadod a 853. tárgyat az 5787. kalandozónak (1 darabot) |
aa 151 133 8 | átadod a 151. tárgyat a 133. tárgyat a 8. tárgyat |
in 5787 7074 1633 | leírod az 5787. kalandozónak a 7074. szörnyet az 1633. tárgyat |
in 5787 7082 1649 | leírod az 5787. kalandozónak a 7082. szörnyet az 1649. tárgyat |
kb 1 29 1079 | kiveszel a bankból az 1. tárgyat (29 darabot) |
kt 1124 15 | elkészíted az 1124. tárgyat (15 darabot) |
h 697 600 | használod a 697. tárgyat |
tk 8 4974 | többszemélyes kaland 8 4974 |
szk 765 778 159 | keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet a 159. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 707. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat a 692. tárggyal a 693. tárgyat |
* 6. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 7. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 8. BP: | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (2 darabot) |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 309. tárggyal az 511. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 18 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 18 pontért |
KALEIDOSZKÓP (1269. TÁRGY) Az Idő Porszemei mindig is fontosnak tartották, hogy behatóan tanulmányozzák az időt, ezt a legkönyörtelenebb, legkegyetlenebb, de mégis legegyszerűbb dimenziót. Sokan úgy gondolják, hogy az idő csak előre halad, folyik, hömpölyög, mint egy lassú, megállíthatatlan áradat, de akik igazán mélyen elsajátítják az önmegismerés és a meditáció képességét hosszú évek után, és fogékonyak az idő misztériumára, mint a KT tagjai, azok felfedeztek kisebb repedéseket az idő szövedékén. Ez a varázslatos tárgy ezeket a repedéseket tágítja ki, de ismerve a mágia kaotikus voltát ilyen ősi szubsztanciákban, használata komoly veszélyeket is magában rejt. A tárgy elkészítéséhez szükség van 2 zöld üvegre, melyeket apró darabokra kell törni. Ezek egy részét 3 csepp tintával kékre, egy részét saját véreddel vörösre, egy részét 1 púderkővel fehérre kell festeni. Az apró darabkákat 1 távcsőbe kell beleszórni némi (10 adag) álomporral, majd az első lencse mögé 2 tükröt kell erősíteni, hogy tökéletesen szimmetrikus és sokféle mintázatot kapjunk. A szilánkokat és a tükröket 1 varányszemmel kell odafogatni szorosan az első lencse elé és már csak fel kell tölteni némi tudati energiával. Mindez 55 TVP-nyi időt emészt fel. Használatkor meg kell rázni a kaleidoszkópot, majd bele kell tekinteni (H 1269 parancs, körönként maximum egyszer, 3 TVP-ért). A tudati energiáktól, az álomportól és a mintázatoktól transzba zuhanó kalandozó átbújhat az idő apró alagútjain, de ez az utazás veszélyes is lehet. Az utazás során változatos élmények érik a tárgy használóját, ezeknek mivolta a kísérletezgetés során tárulhat majd ki előtted. A kaleidoszkóp nem átadható tárgy. |
KREITON FÓKUSZ (853. TÁRGY) A kreiton fókusz leginkább egy 20 centi átmérőjű üveggömbre emlékeztet, de az anyaga egyáltalán nem hasonlít az üvegére: valamilyen idegen származású anyag lehet, képlékenynek tűnik, ha viszont megérinted, acélszilárddá keményedik. A fókuszgömb belsejében világoskék fellegek kavarognak őrjítő sebességgel, de egyszer sem hajlandóak felismerhető alakzattá összeállni. Ha a nyakadba akasztod, a fókusz mágikus kisugárzása következtében a következőket tapasztalhatod: taumaturgiád és teológiád eggyel, az IQ-d pedig kettővel nő. |
SYMULF RÚNÁJA (182. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot még a megboldogult főmágus, Symulf kísérletezte ki, amikor a varázslótornyokban elszaporodtak a dongó lapidok, a tudást és értelmet elszívó, belélegző szörnyetegek. Ha Symulf rúnáját viseled, tökéletes védelmet élvezel a szakértelmet csökkentő szörnyekkel szemben, FT parancsot sem kell rájuk kiadni (de a varázslat nem véd meg a közvetett módon ártó hatásoktól, pl. szintszívás). Symulf rúnája a következő táborozás végéig tart, felrakása a V 182 paranccsal történik, 12 VP árán, anyagi komponense egy quwarg tojás. |
PSZI KATALIZÁTOR (610. TÁRGY) A pszi katalizátor egy fejpánt, amelyet a fejedre erősítve, megnő az pszionikus aktivitásod. Ez azt jelenti, hogy ha pszi követ nyelsz úgy, hogy pszi katalizátor van a fejeden, nemcsak a pszi szakértelmed, hanem a maximális lehetséges pszi pontod is növekszik, ezáltal közvetve lehetővé válik némi kontinuum-tágítás. A pszi katalizátort tíz pszi kristályból és két mithrilből csinálhatod meg varázstárgy készítéssel, 30 TVP árán, a KT 610 parancs kiadásával, és a KF 610 paranccsal viselheted. |
BUFA PÁNCÉLJA (538. TÁRGY) Bufától, a nagy tréfacsinálótól származik ennek az ősi páncélfajtának a receptje. Viselésekor védettséged megnő 24-gyel, ezenkívül kapsz +2 szerencsét és +2-t mászás szakértelmedre. Az, hogy emellett IQ-d, egészséged és ügyességed eggyel csökken, igazán csekélység. Bufa páncélja rettenetesen könnyű! Persze ez a súlyára vonatkozik, nem pedig elkészítésére: ehhez ugyanis egy arx formázó minta, 20 ezüst, 5 mithril, 5 praglonc hártya, 3 moa rubin, 100 arany, 20 isteni könnycsepp, egy vaskohó és 120 TVP szükséges. Bufa páncélját csak legalább 20. szintű kalandozó hordhatja. |
PLANETÁRIS ŐRDÉMON (172. VARÁZSLAT) Ki az a szerencsétlen, aki éber vadászkutyákkal meg kakukkokkal teszi magát nevetségessé, amikor táborát egy planetáris őrdémonnal is őriztetheti? A planetáris őrdémonnal vigyázott tábor ellen - kapaszkodj meg - mínusz húsz lopása van tolvajoknak! Hát, ezen bizony nem nagyon fog átlopni senki. A planetáris őrdémon megidézése 18 VP-t, egy isteni könnycseppet, és egy Thargodan esszencia jelenlétét követeli meg (ez utóbbi nem semmisül meg a varázslat elmondásakor). És ne legyenek jellemproblémáid, a planetáris őrdémon egy teljesen békés jószág, legföljebb csak akkor lesz egy kicsit ideges, ha valamivel felhúzzák. De te ugye nem teszel ilyet? |
Erő: | 24 (32) | Szint: | 25 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 30 (48) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 31 (35) | Védekezés: | 53 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 62/67 év |
Egészség: | 28 (33) | Életpont: | 413/338 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 28 (38) | Varázspont: | 805/768 | Pénz: | 49886 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 28/9 | Pszi pont: | 143/234 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/76 | ökölvívás: | 1/13 | szúrófegyverek: | 15/64 |
vágófegyverek: | 25/12 | ütőfegyverek: | 29/49 (+16%) | lőfegyverek: | 10/4 |
dobófegyverek: | 29/38 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (160%) << mágusölő (#422) (200%) << csontpozdorja (#424) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -21.); csontzúzó diszkosz (#1124) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 531 időszaki: 13 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/97 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 55/15 | 3. lopás: | 4/71 |
4. mászás: | 19/48 (+11%) | 5. csapdakészítés: | 18/23 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 11/62 |
7. gyógyítás: | 30/74 | 8. titkosírás: | 13/3 | 9. felderítés: | 26/24 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 15/81 | 11. teológia: | 37/69 (+23%) | 12. taumaturgia: | 49/57 (+27%) |
13. szerencsejáték: | 6/28 | 14. versengés: | 18/66 (+8%) | 15. zene: | 8/55 |
16. szörnyismeret: | 33/67 (+34%) | 17. pszi: | *20/100 | 18. zárnyitás: | 4/52 |
19. vadászat: | 6/77 | 20. bányászat: | 32/7 (+1%) | 21. úszás: | 9/5 |
22. főzés: | 16/89 (+10%) | 23. csapatmunka: | 4/62 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
udvarolsz az 1559. karakternek |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot, csak egyszer), raaba-gumót (#936) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), liumbe (#349), láplidérc (#352), halált okozó lények (#9098), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Rőtszakállú Kaldor (#1559), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +29 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +29 vp 2 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs III (#127) |
hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) |
láth. észlelése (#78) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), oldás (#372), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
quwarg nagymester (#214) (őrzi a holmidat: +27 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 28461. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1301. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
152 | arany (#50) | 5 | acélpengőke (#231) | 1 | bumeráng (#249) | |||
3 | drótszőr (#37) | 4 | fekete gyöngy (#99) | 6 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | manakristály (#500) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
3 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | tinta (#101) | 1 | trikornis nyereg (#1536) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
14 | csontzúzó diszkosz (#1124) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 22 | isteni könnycsepp (#260) | 13 | jégtörő korong (#1079) | |||
6 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | kreiton fókusz (#853) | |||
11 | smirglilevél (#29) | 3 | ugh méreg (#166) | 2 | vasérc (#152) | |||
2 | xirnox szív (#213) |