254. forduló, 256. forduló, Amos Trask összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 25. 14h:46'
EZ A 318. JÁTÉKHETED, 255. FORDULÓD
319. játékheted kezdete: aug. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5911
SZÁMLA : XXXX

AMOS TRASK KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,107] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Gita D'Sycurral. Raia esszenciájának örököse. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy Huddens kesztyűjét, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy drótszőrű mópat trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bo'adhun éjhozó trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy trikornis a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+6 életpont.) Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Gita D'Sycurral. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+5 életpont.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Gilthanas, amikor összefutottatok, adott neked 11 pszi követ, egy bumerángot [bumeráng ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP], 4 lidérckoronát (ld. enc.), egy pszi katalizátort, 11 gyógykenőcsöt, 5 manakristályt és egy pirkitet. Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+140 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+42 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 571.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 566.]

vv 26 53 24 elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 564.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 562.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 560.]

vv 165 19 14 elmormolod a 165. varázslatot a 19. varázslatot a 14. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 558.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 556.]
Fürgén varázsolsz! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 554.]

h 313 3 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +101 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +109 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +71 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 554.]

vv 112 71 elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-21 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve szuperpszi kif.. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 539.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 537.]

kf 610 kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 537.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-69 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 532.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-66 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 527.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-66 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 522.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-56 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 517.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-66 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 512.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-57 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 507.]

h 313 3 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +85 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +86 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 507.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[186,106] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy őrült varázsló került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt a másikra támadsz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló fejét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 pirkit és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 8, gyógyulás: 32, összesen: +24 ÉP}

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 1 csontpálcát 15 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 3 fabontót 15 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 1 karbin plazmát 10 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 1 raptor karmot 12 aranyért, 2 rézgolyót 2 aranyért, 1 szent jogart 50 aranyért, 1 téfea-agyat 8 aranyért, 8 ugh mérget 16 aranyért, 1 vashegyű nyilat 5 aranyért.
[12 pontot használtál fel, van még 495.]

ve 251 megveszed a 251. tárgyat
Vásároltál 1 kvazár páncélt. 500 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 495.]

ea 57 7 eladod az 57. tárgyat 7
Eladtál 7 bőrsisakot. 35 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

ee 363 531 397 eladod a 363. tárgyat az 531. tárgyat a 397. tárgyat
Eladtál 3 ezüsttollú nyilat. 180 aranyat kaptál.
Eladtál 4 lidérckoronát. 3200 aranyat kaptál.
Eladtál 1 zafír erőövet. 100 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 495.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[187,105] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 131 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló bal oldalát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fokhagyma és 2 sáfránypor. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 138, gyógyulás: 27, összesen: -111 ÉP}

A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal tudod, hogy egy csapat őrjáratozó katona volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy olimpiai aréna (635. épület.).

(Továbbmész...) [188,106] Még mindig a városban vagy. Felfedeztél egy templomot. Tharr hívői építették.

Van itt egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 471.]

be 632 3 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 130 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 421.]

m 1 1 7 mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra
[189,105] Továbbmész a város utcáján.


(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[212,98] Magashegységben vagy. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillezsályát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy hegyi góliát. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 89 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát bal lábát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan a másikra ugrasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a hegyi góliát bokáját. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a hegyi góliát bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 10 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 21, gyógyulás: 33, összesen: +12 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy hordóagyú mameluk nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 89 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hordóagyú mameluk farkát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a hordóagyú mameluk bal vállát. (4 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a hordóagyú mameluk farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 27 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 24, gyógyulás: 62, összesen: +38 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [211,97] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Tharr templom van. Északra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orbitális mackósajt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt fejét. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod az orbitális mackósajt testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 43 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 61, gyógyulás: 34, összesen: -27 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[36 pontot használtál fel, van még 385.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[210,96] Még mindig hegyvidéken vagy. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ekharion közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion szőrös kezét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel eltalálod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal megvágod az ekharion jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 35 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 28, gyógyulás: 13, összesen: -15 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [209,95] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ongóliant került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az ongóliant bal lábát. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával megcsapod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az ongóliant bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], 3 vasérc és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 88, gyógyulás: 83, összesen: -5 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [208,94] A dombság átmegy hegységbe.

Oldalt pillantva, meglátsz egy morgud hagymatövet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Xanathar előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy kihívás tornya van. Nyugatra egy kihívás tornya van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 349.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 346.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 118 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 306.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 78 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 266.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 38 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 226.]

tf 4 26 fejleszted a 4. tulajdonságodat 26 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 12 TVP-t kell elköltened.] [26 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 250 arany fejpénzt kaptál. Ez a nap kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját habzsol be a sivatagi doareg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól széttápolt kalandozó lord helyett szaggatott fülűre tápolt kalandozó mester. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +16 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 396 pontot. A következő körben tehát 596 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LIDÉRCKORONA (531. TÁRGY)
Bizarr mágikus tárgy, aranykorona, benne öklömnyi méretű smaragdokkal, rubinokkal és zafírokkal. Az életükben nagyhatalmú mágusként tevékenykedő lidérckirályok viselik, és persze mondani sem kell, hogy nem szívesen válnak meg ettől a csecsebecsétől... És erre megvan a jó okuk, hiszen a lidérckorona 10-zel növeli a teológia és taumaturgia szakértelmet, ezenkívül 10-et ad a védettségedhez és +20 VP-t regenerálsz a köröd elején, ha viseled. Ennek persze feltétele, hogy min. 25. szintű legyél, egyébként a korona szeszélyes belső egójánál fogva azonnal uralma alá von, és agyatlan zombiként tengődsz attól fogva...

SZUPERPSZI KIFEJLESZTÉSE (117. PSZI KÉPESSÉG)
Végre valahára eljutottál a pszi szakértelem használatának olyan mesteri fokára, hogy képes vagy kifejleszteni a legendás szuperpszi képességet! Ehhez szükséged van egy szuperpszi kőre és 400 pszi pontra. A képesség megszerzéséhez a P 117 parancsot kell kiadnod 60 TVP-ért, de vigyázz, a procedúra nagyon fájdalmas!

KVAZÁR PÁNCÉL (251. TÁRGY)
A kvazár páncél elkészítésére egyedül nem vállalkozhatsz: ehhez megfelelő szakembereket kell keresni, akik rendelkeznek a kvazár megmunkálásához szükséges felszereléssel. Igen, egy jól felszerelt kvazár kohóról van szó. A szükséges komponensek, amelyeket magaddal kell vinni, aránylag könnyen beszerezhetőek: mindössze 14 kvazárról és egy Arx formázó mintáról van szó. A kvazár páncél igen ellenálló, és 12-vel megnöveli a védettségedet, ha a KF 251 paranccsal magadra öltöd. A kvazár páncél megkovácsolásának kivárása 120 TVP-t vesz igénybe. A páncél elkészíttetéséhez a KT 251 parancsot kell kiadnod.

KARAKTERLAP

Amos Trask, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr főpap-jelöltje vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: őrjáratvezető (124). Ez a 255. fordulód.

Erő: 26 (35) Szint: 26 Merészség: 6/5 Magasság: 169 cm
IQ: 26 (30) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 28 (43) Védekezés: 89 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 30 (34) Életpont: 517/300 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 30 (41) Varázspont: 704/419 Pénz: 6512 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 21/11 Pszi pont: 192/28 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1835 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15901 TP-t kaptál. Jelenleg 1714516 TP-d van. A következő szinthez még 285484 TP szükséges. Trófeáid: umbatari bromag, Blounther apó, ongóliant.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 24
vágófegyverek: 26 (+1) ütőfegyverek: 25 lőfegyverek: 7
dobófegyverek: 28

Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423) << Mjölborg kalapácsa (#523) << óriásölő (#528)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26 2. nyomkövetés: 57 3. mászás: 20
4. csapdakészítés: 16 5. csapdaészlelés: 4 6. gyógyítás: 28
7. titkosírás: 5 8. felderítés: 21 9. szörnyidomítás: 6
10. teológia: 43 (+1) 11. taumaturgia: 40 (-2) 12. versengés: 12
13. harcművészetek: 3 14. zene: 4 15. szörnyismeret: 18
16. pszi: * 28 (+1) 17. zárnyitás: 13 18. vadászat: 8
19. bányászat: 30 20. úszás: 6 21. főzés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
kutatsz max. 200 TVP-ért
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26)
óriáserő (#53) hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
2.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (teljesítve)
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HŐSTETTEID
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 28. Legjobb pontszámod: 67.

Összsúly: 159.02 kg Megterheltség: 132%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 28 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 bőrsisak (#57) 1 csontpálca (#329) 7 drótszőr (#37)
1 ezüst kulcs (#184) 3 ezüsttollú nyíl (#363) 3 fabontó (#106)
1 gromak bőr (#268) 6 gyógykenőcs (#313) 1 isteni könnycsepp (#260)
3 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 kristálygömb (#265) 1 nyu-shuriken (#157) 6 pszi kő (#248)
1 raptor karom (#281) 2 rézgolyó (#343) 1 sallank karom (#128)
1 szent jogar (#150) 1 téfea-agy (#172) 8 ugh méreg (#166)
1 vas dobónyíl (#189) 1 vashegyű nyíl (#176) 4 víz (#27)
1 zafír erőöv (#397) 4 lidérckorona (#531)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3494 arany (#50) 1 fokhagyma (#403) 1 kvazár páncél (#251)
1 madártoll (#112) 4 pirkit (#153) 2 sáfránypor (#211)
3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(208,94) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Tharr oltár, érclelőhely
(209,95) ongóliantok (#159), Leah oltár, Chara-din rúnaköve, érclelőhely
(210,96) Tharr oltár, érclelőhely, ekharionok (#232)
(211,97) Tharr oltár, érclelőhely, orbitális mackósajtok (#229)
(212,98) Chara-din rúnaköve, csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), érclelőhely, hegyi góliátok (#244), hordóagyú mameluk (#254)

Üzenet küldése a karakternek