Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Vállat vállnak vetve
(Túlélők Földje életkép)
Küldd el képeslapként!
... Így küzdenek a csatatéren a Túlélők Földje kalandozói. Ezen a földön szükség is van az állandó harckészültségre, hiszen hol a portyázó szörnyek, hol a más vallási elképzeléseket magukénak tudó harcos papok támadnak Ghalla fiaira és leányaira.
Nézz szét a galériában!
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től.
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
TF help (6744)
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től. (3)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8233)
Szavazás: új kétszín szabály (13)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (73)
HKK kérdés? (47244)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Timothy 253. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. júl. 9. 14h:08'
EZ A 330. JÁTÉKHETED, 253. FORDULÓD
331. játékheted kezdete: júl. 14.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5229
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 577
Extra forduló: 18

TIMOTHY KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,38] koordinátán. Nesztelenül osonsz az elhagyatott kastély folyosóin, óvatosan, de sietve, mert tudod, hogy feladatod célpontja a hadúr hamarosan megérkezhet kis csapatával, hogy itt megpihenjen. Urad - a káosz démona - akarja a halálát, s te nem okozhatsz neki csalódást. Rövid bolyongás a kastélyban - mindenütt számtalan szobor szegélyezi a falakat, földsárkányokat, gránit és bazaltelementálokat vagy hõs harcospapokat megjelenítõ alkotások mindenhol. Végre eléred a kiszemelt lakosztályt, s óvatosan belépsz. Szemközt egy oltárt pillantasz meg, elõtte pedig a kobudera hadúr meditáció közben ábrázolt szobrát látod. "Hahhh, hogy valaki ennyire hiú legyen!" - húzódik szád gúnyos mosolyra, ami az arcodra is fagy, mikor a "szobor" feléd fordul rejtélyes mosolyával, fejbiccentéssel üdvözöl, s harcra hív, GARANTÁLTAN BECSÜLETES HARCRA. Micsoda rémálom, ébredsz fel hirtelen. Zsúfolásig megtelt a fõtér, így erõsen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkõzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a fõbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdõ tekinteteket látva. A nép õrjöng, kivégzést követel. - Bûnös lélek! Tisztítótûz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.

Nagyon fáradt vagy, hátizsákod lehúzza válladat. "Vajon miért cipelek én ennyi mindent?" vetõdik fel benned a gondolat, de ahelyett, hogy nekiállnál átvizsgálni tartalmát, tovább mész. "Nemsokára felérek a dombtetõre, onnan már könnyebb lesz." - biztatod magad, de a súly csak nyomaszt. Mikor végre felérsz, nem töprengsz tovább, ledobod a zsákot úgy ahogy van, és megkönnyebbülten rohansz le a füves lejtõn. "Milyen ostoba emberek vannak." - ébredsz fel álmodból. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idõ ellenére is sikerült némi életerõt visszanyerni. (+49 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+128 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülrõl látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 398.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 393.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 388.]

* 4. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az áldomás varázslatot! A következõ csatában pontosabban fogsz találni. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 383.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 378.]


ek 7 19 5 t. energia kisütése: 7 19 5
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 úszás.) (-5 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 378.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 368.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 27 életpontot! (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 368.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelõnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+27 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 328.]

v 6 100 elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az áldomás varázslatot! A következõ csatában pontosabban fogsz találni. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 323.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét. 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!

Elszántan a másikra ugrasz. több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte! 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Megmarkolva a szigonyt a másikra rontasz. néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny legyõzése reménytelen feladatnak tûnik, így hát gyors iramban lelépsz a helyszínrõl. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Áááá! Errõl nem volt szó, ez a fürdõhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre rontasz. néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte! 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny legyõzése reménytelen feladatnak tûnik, így hát gyors iramban lelépsz a helyszínrõl. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Ajjaj... a békés fürdõzésbõl ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízbõl.

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Elõremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább a meghátrálást választod. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [30 pontot használtál fel, van még 293.]

(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+133 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 253.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben. 505 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Elõremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte! 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte! 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét. 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Kétségbeesetten tempózol odébb, amikor látod a lakomára közelgõ cápákat. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte! 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Azonnal továbblököd a hólyagot, távolodva a harc színhelyétõl. Úristen! Sikerült! Nem jön több cápa! Ez nem lehet igaz! Már majdnem átkeltél a csatornán!!! Hirtelen azonban iszonyatos fájdalmat érzel: most haladtál át az energiafüggönyön! [-1 minden tulajdonságra, -7 max. életerõ, -98 életerõ, -13 max. varázspont.] Majdnem elveszted az eszméletedet, de utolsó erõddel megkapaszkodsz a hólyagban. Mikor egy perc múlva magadhoz térsz, még mindig nem jönnek a cápák. Teljes erõbedobással tempózni kezdesz, és végül kimászol a túlparton! Dideregve veszed fel a holmijaidat. Amikor megfordulsz, minden erõ elszáll a tagjaidból: a parti õrség vigyorgó mágusai és katonái vesznek körbe! - Á, á! Ez igazán szép teljesítmény! - mondja az elõl álló mágus, tenyerén egy aktiválásra váló halálvarázslat gömbjét görgetve. Ráébredsz, hogy a biztos halál vár rád. - És a komppénzt ki fogja megfizetni? - megcsillan a remény: a parti õrséget meg lehet vesztegetni! - Öö... Mennyi is a díj? - Neked... de csakis neked! A kiváló sportteljesítményed szemet gyönyörködtetõ volt, ezért most csak 400 aranyat számítunk fel. Áldva szerencsédet és a parti õrség korrupt mivoltát, kiperkálod a pénzt. - Sok sikert az új országban, bevándorló! - kiált utánad valaki, amit hangos röhögés kísér. Hiába a szörnyû megaláztatás, hiába a tengernyi kín, ráébredsz hogy valami hihetetlent vittél végbe! (ld. enc.) (+1% halhatatlanság.) (ld. enc.) [142,38] Füves síkságra érkeztél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívõi építették.
(Vándorcirkusz:)
Már messzirõl észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredõ csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklõdéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltûnik a tömegben. Megállsz egy sátor elõtt, ahol egy óriás biztat érdeklõdõ kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Az odabent lapuló smaragdgólem harciasan megindul feléd. Egy pillanat alatt felismered, hogy túl erõs ellenféllel van dolgod. Úgy döntesz, inkább máskor tanítod móresre, most pedig inkább kereket oldasz.
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod õket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+132 életerõ.) Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy arató csattanat. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 50 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]

(Továbbmész...) [143,38] A síkságot ritka erdõ váltja fel. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy manilla-fát.

(Továbbmész...) [144,38] Még mindig az erdõben vagy. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehetõ. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [90 pontot használtál fel, van még 163.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 163.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[145,38] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul elõtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Fehér mandula illatát hozza a szél. Észreveszel egy amniosz-fát. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Mielõtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal középsõ lábát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élõholt quwarg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az élõholt quwarg testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élõholt quwarg testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megkarcolod az élõholt quwarg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az élõholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]

(Továbbmész...) [146,38] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képzõdményt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sohasem kedvelted a vakondokat, a pókokat pedig ki nem állhatod. A földbe taposod õket. (+2 gonoszság.)
(Feltételes mászás:) Felnézel - ez egy kicsit magas! Figyelve a széljárást, levitálásba kezdesz. Pillanatok alatt fent vagy. Félelmek nélkül élvezed a kilátást. Végre fent vagy! A tetõ-fészekbe nem sok fény szûrõdik be. Bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bûz csapja meg. Találtál valamit az egyik lehámlott belsõ kéreg mögött! Közelebbrõl megvizsgálod - szereztél 1 bõrsisakot. Levitálva hagyod el a helyet.
(Feltételes támadás:) Egy áeratikus hasnyák! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekezõ mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! Mielõtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák sima, kék bõrét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod az áeratikus hasnyák bal vállát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed az áeratikus hasnyák nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerû nyelve véres csíkot hagy maga után bõrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedbõl. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 22 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [147,38] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Látsz egy márványtornyot. Felfedeztél egy kihívás tornyát. (ld. enc.) Egy vén tazunkaróka botorkál elõtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kihasználva az alkalmat, könnyen az örök vadászmezõkre juttatod a tazunkarókát. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rókafarkat. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledõ arató csattanat nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 64 életpontot sebeztél. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ryuku ostromteknõs közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 34 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+6 max. varázspont.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknõs kõkemény páncélját. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku ostromteknõs testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszurkálod a ryuku ostromteknõs bal vállát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknõs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknõs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szõrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szõröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+89 életerõ.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [122 pontot használtál fel, van még 41.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[148,38] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. (ld. enc.) Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebbõl lesz a rántotta! (+2 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [149,38] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Nem messze tõled három szarka veszekszik valami fénylõ kavicsdarabon. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [24 pontot használtál fel, van még 17.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

h 238 20 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Többször sikerül egészen egyszerû melódiákat hibátlanul lejátszani. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [17 pontot használtál fel, van még 0.]


* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: nem támadod parancsok törlése
Minden BA parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 0.] Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 18, 16. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Végre! A Sötét Föld tárt kapukkal vár mindenkit! (ld. enc.) Mostantól több kezdeti és befejezõ parancsot adhatsz ki. (ld. enc.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 394 pontot. A következõ körben tehát 394 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁTKELTÉL A CSATORNÁN!
Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Elõször is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 16 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 12 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvezõ mágikus környezetnek köszönhetõen), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintû szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlõdik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás.

HALHATATLANSÁG
Igen! Gigászi hõstetteddel megtetted az elsõ lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra elõbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetõséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélõk Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, õ is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel.

A KIHÍVÁS TORNYA (502. ÉPÍTMÉNY)
Egy mesés és varázslatos épületet látsz magad elõtt. Egy égig érõ, karcsú torony, helyenként azonban kiszélesedik a törzse, mintha egy felhõk közé ágaskodó kígyó tányérokat nyelt volna le keresztbe. Az egész épület azúrkék színben csillog, itt-ott piros keretû ablakokkal. Megmászni lehetetlen, és egyben értelmetlen is: az épület tövében ugyanis egy nyitott ajtót látsz, rajta a következõ felirattal: "A KIHÍVÁS TORNYA." Ez érdekesen hangzik! Közelebb mész, mire az ajtó kinyílik, és egy mosolygó gnóm lép ki rajta. - Üdvözöllek a Kihívás Tornyában! Ahogy az arckifejezésedet látom, némi felvilágosításra van szükséged. A Kihívás Tornyát a csatornán átözönlõ, gazdag kalandozók turizmusa hívta életre. Nagyhatalmú mágusok hozták létre, pénzt és varázsenergiát nem kímélve. Ebben a toronyban különbözõ képességeidet és szakértelmeidet teheted próbára, érdekes teszteken. A legjobbak, akik minden próbát kiállnak, jutalomban részesülnek! A feladatoknak öt szintje van, neked elsõre mindenképp az elsõ szintet ajánlom, ha túl könnyûnek bizonyul, próbálkozhatsz nehezebbel. Mint látni fogod, bizonyos próbákra külön fel kell készülni, tehát tapasztalatra is szükség van (tehát egyes szakértelempróbáknál a megfelelõ szakértelem szinten kívül van más követelmény is). A feladatok nem mindig ugyanazok, tehát könnyen érhet meglepetés egy rutinos toronyjárót is. Végezetül: ha egy nehézségi szintet teljesítettél, akkor azt már nem járhatod újra. Sok szerencsét! [A toronyba a BE 502 <szint> paranccsal léphetsz be, szint*10+20 TVP árán (a TVP költség lehet kevesebb is, ha félúton kudarcot vallasz). A belépõdíj szint*5 arany. Egy fordulóban háromszor próbálkozhatsz a kihívás tornyában, akkor is, ha elgyalogolsz ugyanabban a fordulóban egy másik toronyhoz, ott sem fognak többször fogadni. A feladatok teljesítésével a jutalmad lehet varázstárgy, varázslat vagy valamilyen egyéb, különleges dolog. A szakértelem próbák során az adott szakértelem mindig fejlõdik (még kudarc esetén is!), a próba nehézségétõl függõ mértékben. Néhány ilyen próba sikerének feltétele bizonyos tárgy ill. varázslat megléte. A tárgy ilyenkor nem vész el, a varázslathoz nem használódik el külön varázspont.]

QUWARG BOLY (359. TEREPTÁRGY)
A termeszekhez hasonlóan a quwargok is építenek bolyt maguknak. Ezek az óriási méretû várak igen impresszívek, mind méretben, mind pedig a rajta nyüzsgõ quwargok számát illetõen. Persze egy élelmes kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban elõször is minimum 30-as védettségre van szükség, hogy a kis quwargok zaklatása ellen meg tudja védeni magát, és csak ezután mászhat fel egy mászókarommal (H 78), ha mászása legalább 11-es, és van erre a célra 35 felesleges TVP-je. Hogy a quwarg várban vajon mit lehet találni a sok kis élõsködõn kívül, arról csak sejtésed van, de már ezek a sejtések is igen félelmetesek...

A SÖTÉT FÖLD
Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektõl ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földrõl beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krõzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fûzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelõ térkapuk a következõk: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezetõ térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintû kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlõre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az elsõ felfedezõk jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nõhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban mûködik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetõen - kétszer hatékonyabban mûködik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni õket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókõ, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk!

TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZÕ PARANCS
Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejezõ parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévõ parancsokat. Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejezõ parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejezõ parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak.



KARAKTERLAP
Timothy, egy rövid ezüsthajú, zöld szemû drow férfi vagy. Fekete a bõröd. Chara-din püspöke vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 253. fordulód.

 Erõ:25 (29)  Szint:21  Merészség:7/5 Magasság:161 cm 
 IQ:29 (35)  Támadás:28  Agresszió:3 Testsúly:48 kg 
 Ügyesség:28 (33)  Védekezés:39  Menekülés:30 % Életkor:151/151 év 
 Egészség:18 (20)  Életpont:309/215  Jellem: gonosz (343) Tul. pont:
 Szerencse:30 (33)  Varázspont:380/116  Pénz:680 arany Kép. pont:
 Tudatpont:37/14   Pszi pont:114/79   Halhatatlanság:1 %   EFejl:32 
Eddig összesen 1251 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10623 TP-t kaptál. Jelenleg 703306 TP-d van. A következõ szinthez még 96694 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, lábascet, ongóliant. 66 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 64 az új rendszer szerint. A 243. fordulódban 2895 arany került a bankszámládra. 3184 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 10 (+1)   ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 27
  vágófegyverek: 4   ütõfegyverek: 6   lõfegyverek: 26
  dobófegyverek: 2        

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -6.); tüske (#22) (7 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyû nyíl (#323) (997 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 23   2. nyomkövetés: 74   3. mászás: 5
  4. csapdakészítés: 12   5. csapdaészlelés: 10   6. gyógyítás: 71
  7. titkosírás: 3   8. felderítés: 18   9. szörnyidomítás: 3
  10. teológia: 22   11. taumaturgia: 28 (+1)   12. versengés: 9
  13. zene: 6 (+1)   14. szörnyismeret: 6   15. pszi: 17
  16. zárnyitás: 8   17. vadászat: 30   18. bányászat: 11
  19. úszás: 15 (+1)        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
bávatag golombár (#165), nektoraf (#355), áeratikus hasnyák (#243), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 0, max: 16)
Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) idõcsere (#285, 5 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhõ (#37, 12 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakõ teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) a káosz szava (#207, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> kõkorszaki szaki (#109)   káoszcsapás (#200) >> jók (#990)
káoszcsapás (#200) >> férfiak (#998)   káoszcsapás (#200) >> nõk (#999)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146)   villámcsapás (#50) >> kétfejû troll (#163)
villámcsapás (#50) >> velociraptor (#161)   villámcsapás (#50) >> purifikátor (#157)
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)   káoszcsapás (#200) >> ongóliant (#159)
káoszcsapás (#200) >> pszi elementál (#221)   a káosz szava (#207) >> 48. szintû lényekre

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a fõpap-jelölti rangfokozatot!
2.) Tûrhetetlen, hogy más istened szolgái híveimet útjukról eltéríteni próbálják. Semmisíts meg öt purifikátort! (számláló: 0)
3.) Bizonyítékául a jóság pusztulásának, törj össze oltáromnál egy szem szimbólumot!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) $1   bõrsisak ($57) $1 * fekete bõrcsizma ($247)
1 * kvazár sisak (#266) 1 * lánckesztyû (#230) 1 * szirén köpenye (#820)
1 * vasvért (#164)        
Fegyverek és lövedékek
5   bronzhegyû nyíl (#94) 1   csontkés (#11) 1   ezüsthegyû lándzsa (#324)
5   ezüsthegyû nyíl (#323) 3   ezüstshuriken (#327) 2   ezüsttõr (#322)
1   fúvócsõ (#20) 1   göcsörtös bunkó (#123) 7   kerek kõ (#19)
1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6) 1 * orgyilkos tõr (#225)
1   szigony (#389) 1 * tünde íj (#553) 7 * tünde nyíl (#554)
1 * vashegyû lándzsa (#182) 3   vashegyû nyíl (#176)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   denevér szimbólum (#140) 1   Eldaran karkötõje (#373) $1   ezüst gyûrû ($180)
4   gólem talizmán (#811) 1   gyöngysor (#192) 3 * halálhozó talizmán (#813)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * káosz szimbólum (#361) 2   korinthai talizmán (#814)
2 * obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval.smaragdja (#1115) $1   réz papi karkötõ ($307)
1   trófea nyaklánc (#196) 1 * umbatari karkötõ (#278) 1 * vortex talizmán (#812)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
$4   aranypikkely ($415) 2   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
1 + deus ex machina (#1) 1   ezüst kulcs (#184) 5   fáklya (#36)
1   kaja (#2) 1   kristálygömb (#265) 1   lant (#238)
1   márványkulcs (#245) 1   nagy aranykulcs (#246) 1   nagy bronzkulcs (#185)
1   rézkulcs (#75) 1   shinai gömb (#348) 1   szeksztáns (#32)
1   szuper dobóháló (#273) 1   teremtés zsákja (#818) 1   vaskulcs (#183)
1   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
9   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 42 csepp tinta (#101), fér még: 48]
1   fûszertartó (#210) [benne 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 3]
3   huhogó bibe (#332) [bennük 36 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 0]
11   kavadu iszák (#25) [bennük 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 106]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
7   sullár hólyag (#168) [bennük 22 csepp spiritusz (#170), fér még: 118]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
6   uzbány csõr (#169) [bennük 26 csepp ugh méreg (#166), fér még: 46]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 7 korty víz (#27), fér még: 33]
5   zöld üveg (#82) [bennük 44 csepp ragasztó (#83), fér még: 56]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4   álompor (#396) 3   bordacsont (#16) 1   bunthar bõr (#733)
1   dözmöng szív (#122) 106   drótszõr (#37) 3   ezüstdarab (#326)
2   fekete gyöngy (#99) 2   fülemüle agyar (#267) 1   grifftojás (#179)
5   gyöngymangó (#135) 3   halcsont (#390) 12   kaktusztüske (#114)
2   karbin plazma (#199) 4   kazmár gyökér (#205) 5   kõszem (#304)
2   kvazár (#244) 31   madártoll (#112) 1   moa üveggömb (#383)
1   mocsári penke (#148) 10   nektoraf faggyú (#667) 4   óndarab (#85)
36   pirkit (#153) 1   púderkõ (#119) 2   pular kristály (#239)
2   remák szív (#264) 23   rézdarab (#70) 8   rinóbõr (#651)
1   rókafarok (#124) 1   sáska amulett (#668) 23   smirglilevél (#29)
22   szvó-ektoplazma (#151) 1   téfea-agy (#172) 4   Thargodan esszencia (#328)
1   varkaudar csont (#1113) 1   varkaudar tekercs (#653) 17   vasérc (#152)
2   vízionár szem (#102)        

Összsúly: 94.37 kgMegterheltség: 138%
GYJ: Legalább 2 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
420 arany (#50) 1 álompor (#396) 6 drótszõr (#37)
5 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bõrsisak (#57) 1 gyöngymangó (#135) 1 kaja (#2)
1 pirkit (#153) 1 rókafarok (#124) 4 spiritusz (#170)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.