Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. dec. 28. 19h:59' EZ A 1251. JÁTÉKHETED, 252. FORDULÓD 1252. játékheted kezdete: jan. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 41 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5280 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
fas 40 85 | felt. ásás 40 pontért 85 |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
h 1271 69 | használod az 1271. tárgyat |
kt 392 | elkészíted a 392. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
161 | 162 | 163 | |
56 | |
|
|
57 | |
|
|
58 | |
|
|
[185,60] Épületek tűnnek fel.
ve 68 3 | megveszed a 68. tárgyat 3 |
be 619 414 | bemész a 619. épületbe |
be 619 417 | bemész a 619. épületbe |
be 619 426 | bemész a 619. épületbe |
be 619 430 | bemész a 619. épületbe |
be 619 442 | bemész a 619. épületbe |
be 619 454 | bemész a 619. épületbe |
be 619 462 | bemész a 619. épületbe |
be 619 469 | bemész a 619. épületbe |
be 616 472 | bemész a 616. épületbe |
be 619 475 | bemész a 619. épületbe |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[162,57] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy éjkornis. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis nyakát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (20 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod az éjkornis testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az éjkornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 igazgy. fülbevaló és egy ezüst karkötő. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 trikornis szarvat. 2 587 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 79 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a kyorg hosszúpengét a másikra ugrasz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [160,56] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy kputtyintó csalán. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 89 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Megmarkolva a kyorg hosszúpengét a másikra támadsz. Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével felnyitod a kputtyintó csalán egyik csápját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
v 52 | elmormolod az 52. varázslatot |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 76 életpontot sebeztél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Megmarkolva a kyorg hosszúpengét a másikra ugrasz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével megcsapod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a kyorg hosszúpengét ellenfeledre ugrasz. Kyorg hosszúpengével többször mélyen végigmetszed a pszi őselementál testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-14 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) Kyorg hosszúpengével párszor kilyukasztod a pszi őselementál bal vállát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
(Továbbmész...) [159,58] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Látsz egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy pattanóböde. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 4 kaktusztüskét. 838 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
kt 176 15 | elkészíted a 176. tárgyat (15 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [161,58] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Továbbmész...) [162,58] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északnyugatról folyik délkeletre. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg királynő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő jobb középső lábát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kyorg hosszúpengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével párszor kilyukasztod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
ek 503 202 58 | t. energia kisütése: 503 202 58 |
158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | |
55 | |
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
[202,58] Fák, mindenütt csak fák. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Demizson egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát.
im | imádkozol |
kt 313 3 | elkészíted a 313. tárgyat (3 darabot) |
f 269 | kísérletezel a 269. tárggyal |
f 2643 | kísérletezel a 2643. tárggyal |
f 201 | kísérletezel a 201. tárggyal |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével párszor kilyukasztod a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
h 233 20 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: h 163 0 0 | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 9 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 9 pontért |
STUKILÖVEDÉK (414. TÁRGY) A stukilövedék elkészítése hasonló a rézgolyóéhoz: egy kőkalapácsra, egy olvasztókemencére, egy rézdarabra és 2 TVP-re van szükséged. A különbség csak annyi, hogy a stukilövedéket henger alakúra kell formálnod, és a végén kell egy nyílás, amelybe a kovafű reszeléket öntöd. A kovafű reszeléket nem kell külön gyűjtened, feltesszük, hogy mindig van valamennyi nálad, automatikusan. Ezenkívül a stukilövedék elkészítésekor MINDENKOR szükséges, hogy a moa stuki a birtokodban legyen: ha ugyanis a lövedéket nem pont akkorára csinálod, mint a "tartóka", a stukilövedéket nem tudod kilőni. A stukilövedék sebzése 2D6+3. Arra, hogy a harc után ismét lehet használni, nem túl nagy az esély. |
TEKNŐCPAJZS (417. TÁRGY) Hát, nem egy bonyolult találmány, de igencsak hatékony! Hosszas munkával kiszáríthatod, megtisztíthatod a teknőcteknőt, és a belsejére egy bőrpántot erősíthetsz, amellyel megfoghatod: már is kész a hatalmas és kemény teknőcpajzs! Amellett, hogy a védettségedet 8-al megnöveli, 2-t ad a szerencsédhez (és így a mentődobásaidhoz) is. A teknőcpajzs elkészítése 40 TVP-t és egy teknőcteknőt igényel. |
RAIA PALLOSA (426. TÁRGY) Raia pallosa nagyhatalmú vágófegyver, kizárólag jók forgathatják, ők is csak min. 26-os vágófegyver szakértelemmel. Raia pallosa 6D6+2, és használatakor kapsz +2 támadást. Ezenkívül, ha gonoszt sebzel vele, kapsz +12 sebzést. Aki Raia pallosát forgatja, nem sokat foglalkozik a védekezéssel: amíg forgatod, van -4 védekezésed. Raia pallosát varázsfegyver készítéssel lehet megalkotni, ehhez din formázó minta, 12 mithril, egy nap szimbólum, egy moa gyémánt, 250 arany értékű egyéb alapanyag és 250 TVP szükséges. |
BOGYÓGRÁNÁT (430. TÁRGY) A kaktuszbogyó által okozott sebzés önmagában kicsit komolytalan egy magas szintű kalandozó számára, azonban kellő türelemmel halálos bogyógránát készíthető belőle. Mindehhez nem kell mást tenned, mint egy acéltűvel apró lyukat ütni a bogyón, és ezen át a bogyó belsejébe csepegtetni 3 csepp ugh mérget. Ez a tevékenység 5 TVP-t emészt fel, és eredményeképp egy 5D4+12 sebzésű dobófegyvert kapsz, amely használatakor - a szétrepülő mérgezett csillagtüskék miatt - +4 támadásod is van. A bogyógránát megtalálására - érthető okokból - igen csekély esély van. |
MUEZLI ARANYKEZE (442. TÁRGY) Muezli, a hírhedt árnymanó tolvaj arról volt híres, hogy mindenkitől képes annak legféltettebb tárgyát ellopni. Hogy mindezt csak bűverejű kesztyűjének köszönheti, az csak azután derült ki, hogy Muezlit Kartagonban felakasztották. Azóta a kesztyűnek nyoma veszett, senki sem tud róla semmi pontosat. Kivéve most már téged... [Megjegyzés: mostantól képes vagy a KF ... 3 paranccsal védett tárgyakat is ellopni, de ilyenkor szükséges, hogy a tárgyra direktbe kiadott lopásod legyen, és még így is kisebb lesz az esélyed a lopásra.] |
KRAPIXLON FÜRDŐRUHA (454. TÁRGY) A Krapixlon ősi, nemesi család, amely büszke lehetett arra, hogy az úszóversenyek győztesei mindig e család tagjai közül kerültek ki. Róluk nevezték el ezt a testhezálló, sikamlós fürdőruhát, amely nemcsak áramvonalasabbá teszi az úszót, hanem bizonyos mértékű védelmet nyújt a víziszörnyek harapásai ellen: ha ezt viseled víziharcban (külön KF parancsot nem kell kiadnod, automatikusan megteszed), védelmed megnő 5-el. A fürdőruhát a páncél helyére veszed fel. |
URGOD KESZTYŰJE (462. TÁRGY) Elsőként ezt a kicsit kényelmetlen, ámde annál hatékonyabb relikviát a nagyhatalmú mágus, Urgod készítette el, de azóta számos másolatát előállították. Urgod kesztyűje a védettségedet hattal növeli meg, emellett ad +2-t a taumaturgia szintedhez, +1-et a szerencsédhez és +1-et az IQ-dhoz. Sajnos van némi hátránya is, támadásod 3-mal kevesebb, amíg viseled. Elkészítéséhez mindenekelőtt egy Gór formázó minta, 8 ezüst, két téfea agy, két Thargodan esszencia, 100 arany, egy vaskohó és 80 TVP szükséges. Ja, és persze kell, hogy ismerd a varázstárgy készítés varázslatot is... Urgod kesztyűjét csak akkor viselheted, ha legalább 21. szintű vagy. |
DANTOR VÉRTJE (469. TÁRGY) Szinte hihetetlennek tűnik, de Dantor, a nagy kalandozó, aki legyőzte Xswytyyzlidjxatot, az őrült quwarg félistent, ezt a rozoga, szakadt páncélt viselte. A páncél hajdani égszínkék festéséből, rajta az aprólékosan kidolgozott királyi címerből mára már csak valami szürke kosz maradt. A vért belsejét megszáradt quwarg ürülék borítja. Ha mégis felveszed, páncélként öltheted magadra. Dantor vértje a védettségedet kettővel növeli. |
DIZEN KULCS (472. TÁRGY) A dizen kulcs egy speciális, kék kristályból készült mágikus eszköz, amelyet az olyan zárakhoz használnak, amelyet lehetőleg sem mágikus, sem fizikai úton nem kéne kinyitnia az arra nem felhatalmazottnak. Emellett, ha a dizen kulcs idegen kezekbe kerül, pillanatok alatt megsemmisül, de ha elég gyors vagy, és elrohansz vele a zárhoz, akkor még kinyithatod vele előtte. |
TÖRPE BAKANCS (475. TÁRGY) A törpék mágikus bakancsa ugyan nem annyira kényelmes és elegáns, mint egy zangrozi csizma, viszont sokkal előnyösebb, ha a föld alá ereszkedsz: ha a törpe bakancsot viseled, a labirintusban való alapmozgásod 5 helyett csak 3 TVP-be kerül! Ez elég tetemes megtakarítást jelenthet egy kétszintes, egyenként 80 referenciapontból álló labirintusban. Mellesleg a törpe bakancs ad 2-t a védettségedhez is. |
NÖVÉNYÜLTETÉS (143. VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a segítségével új életet teremthetsz! Növényeket ültethetsz azokon a mezőkön, ahol az éghajlati viszonyok erre alkalmasak. (Azaz a tereptípus a növény számára megfelelő.) A varázslat anyagi komponense annak a növénynek a hajtása, amelyet el akarsz ültetni, valamint öt csepp víz. A "hajtás" az a tárgy, amelyet a növényről le lehet szedni a KT paranccsal. Ha egy adott növénynél ilyen nincs (pl. nekrofun), akkor olyan növényt ezzel a varázslattal sajnos nem ültethetsz. A varázslat elmondása 40 VP-be és 20 TVP-be kerül, és második paraméterként meg kell adnod, hogy milyen növényt akarsz ültetni (pl. V 143 35-tel tűzbokrot). A növény a mezőre "lerombolt" állapotban kerül, azaz még csak csírázik, és legalább 3 játékhét, amíg annyira kihajt, hogy termése is legyen. Ha azonban még egy revitalizációt is alkalmazol, azonnal szüretelhetsz. |
KÁOSZRELIKVIA (2644. TÁRGY) Amikor a kis káoszrelikviákkal kísérletezel, rájössz, ha elég ideig, úgy 12 TVP-nyi időig egymás közelébe tartasz kettőt, azok összeolvadnak egy kétfejű, 8 lábú békaszerű szoborrá. Na, ennek meg mi haszna lehet! |
Erő: | 27 (34) | Szint: | 26 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 34 (40) | Támadás: | 38 (40) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 30 (47) | Védekezés: | 68 (73) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 7/7 év |
Egészség: | 25 (33) | Életpont: | 473/473 | Jellem: | semleges (-16) | Tul. pont: | 26 |
Szerencse: | 34 (43) | Varázspont: | 820/383 | Pénz: | 3984 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 25/7 | Pszi pont: | 172/179 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/19 | ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 14/8 (+9%) |
vágófegyverek: | 31/19 (+6%) | ütőfegyverek: | 15/17 | lőfegyverek: | 25/49 (+8%) |
dobófegyverek: | 3/18 |
Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) << ezüsthegyű lándzsa (#324) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk tüske (#137) (5 -14.); nyílvessző (#108) (15 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
202,58 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 162,58 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 216 |
Kedvenc táborhely: 202,58 |
Ha elfeledkezel az olimpiai jelentkezésről, és léptél az előző 1 hónapban, automatikusan jelentkezel az olimpiára az induláskor. (Ezt a beállítást H 1 50 888-cal tudod kikapcsolni.) |
JLKzott minoszkúpok: 65, 56, 62, 61, 64, 60, 57, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/18 | 2. nyomkövetés: | 48/41 (+18%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 15/78 | 5. csapdakészítés: | 24/65 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/47 |
7. gyógyítás: | 52/13 | 8. titkosírás: | 6/10 | 9. felderítés: | 30/2 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 18/63 | 11. teológia: | 32/4 (+6%) | 12. taumaturgia: | 38/72 (+24%) |
13. szerencsejáték: | 2/60 | 14. versengés: | 11/43 | 15. harcművészetek: | 2/71 |
16. zene: | 11/43 (+22%) | 17. szörnyismeret: | 17/98 | 18. pszi: | *24/100 |
19. zárnyitás: | 3/47 | 20. vadászat: | 15/81 | 21. bányászat: | 30/21 (+3%) |
22. úszás: | 16/40 | 23. főzés: | 11/4 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 400 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot ) |
elfogod arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), trikornist (#104) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
villámcsapás (#50) | >> | sötét főgnóm (#136) | tudatrombolás (#111) | >> | téfea magoflux (#98) | |
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 1) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 81, 99, 126, 130, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 38, 40, 44, 46, 47, 49, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 5, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 500. | ||
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 14, az összesen kapott pontszám: 1400. | ||
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a(z) 56. olimpián. | ||
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406. | ||
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 45, az összesen kapott pontszám: 4500. | ||
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 3522 | ||
A második morf invázióban megölt morfjaid száma: 43, az összesen kapott pontszám: 4300. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 2. Szerzett pont: 200. Beállított erő: 0 Összpont: 1106 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
szent tölgyfa (133) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a fák ereje (170) |
beszéd állatokkal (171) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 36 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
169 | arany (#50) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 4 | drótszőr (#37) | |||
3 | kaja (#2) | 9 | nyílvessző (#108) | 60 | polip szívóka (#391) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
3 | gyógykenőcs (#313) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
2 | kék orchidea (#68) | 1 | mászó-karperec (#392) | 21 | ragasztó (#83) | |||
1 | trikornis szarv (#198) |