253. forduló, Yore Ark'shan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 7. 9h:18'
EZ A 569. JÁTÉKHETED, 252. FORDULÓD
570. játékheted kezdete: júl. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3591
SZÁMLA : XXXX

YORE ARK'SHAN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,36] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 féregbelet (450 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 3 ezüst nyakláncot (114 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 monstrum vállvédő (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
Nagyon fáradt vagy, hátizsákod lehúzza válladat. "Vajon miért cipelek én ennyi mindent?" vetődik fel benned a gondolat, de ahelyett, hogy nekiállnál átvizsgálni tartalmát, tovább mész. "Nemsokára felérek a dombtetőre, onnan már könnyebb lesz." - biztatod magad, de a súly csak nyomaszt. Mikor végre felérsz, nem töprengsz tovább, ledobod a zsákot úgy ahogy van, és megkönnyebbülten rohansz le a füves lejtőn. "Milyen ostoba emberek vannak." - ébredsz fel álmodból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+58 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+200 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy óriás patkány fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 587.]

* 1. KP: TVP spórolása: 6 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 6 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [6 pontot használtál fel, van még 581.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 571.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 566.]

* 4. KP: használod a 69. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 561.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 561.]

bb 347 153 152 beraksz a bankba a 347. tárgyat (153 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

ftv 50 154 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 154. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

kt 417 elkészíted a 417. tárgyat
Legyártottál 1 teknőcpajzsot. Egészséged TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 521.]

kf 417 2 kézbeveszed/felveszed a 417. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a méregfogat, majd a bal kezedbe veszed a teknőcpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

kf 291 kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ryuku légiós.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (4 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 30, gyógyulás: 17, összesen: -13 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 491.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ryuku légiós.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós jobb karját. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 21, gyógyulás: 15, összesen: -6 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 461.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(132,36) ryuku légiós (#361)

[94,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét.

Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 gromak bőrt 8 aranyért, 5 nyílvesszőt 5 aranyért, 4 orgyilkos tőrt 32 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 2 sallank nyilat 6 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 451.]

ve 348 megveszed a 348. tárgyat
Vásároltál 1 shinai gömböt. 240 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 451.]

h 348 használod a 348. tárgyat
Összezúzod a shinai gömböt. Visszanyerted az elveszett tapasztalati pontjaidat! 208321 tapasztalati pontot kaptál.
Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +28 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
[2 pontot használtál fel, van még 449.]

m 2 2 4 mozogsz keletre, keletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[132,36] Továbbra is síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Tetemek százai hevernek mindenfelé. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy zombi jön feléd.

Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szöges páncél. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy tetemember jön feléd. Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Gábor a Kalandozó vigyorog kajánul. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,36] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Sonchus Arvensis vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 30 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [133,37] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart.

Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [94 pontot használtál fel, van még 355.]

m 5 8 8 mozogsz délnyugatra, északra, északra
[132,38] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy erszényes elkarog. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet!

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,37] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Felfedeztél egy krómkaktuszt. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Thar'dan előtt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pattanóböde közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 23, gyógyulás: 10, összesen: -13 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kétfejű troll közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 76 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel párszor keményen megütöd a kétfejű troll jobb oldalát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A kétfejű troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel párszor keményen megütöd a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A kétfejű troll megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-18 életpont). A kétfejű troll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 75, gyógyulás: 17, összesen: -58 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-8 varázspont.] Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [132,36] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gábor a Kalandozó orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. [49 pontot használtál fel, van még 306.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ryuku ostromteknős.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel épp hogy eltalálod a ryuku ostromteknős bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 teknősesszencia (ld. enc.). 1278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 53, gyógyulás: 14, összesen: -39 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-8 varázspont.] [35 pontot használtál fel, van még 271.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy erszényes elkarog.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 26, gyógyulás: 19, összesen: -7 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-8 varázspont.] [35 pontot használtál fel, van még 236.]

kb 135 1 kiveszel a bankból a 135. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 206.]

bb 135 6 beraksz a bankba a 135. tárgyat (6 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 6 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

ef 3 energia fejlesztése 3
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] A befejezéshez még 226 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [30 pontot használtál fel, van még 176.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

kb 347 1 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

* 1. BP: TVP elővétele: 6 pontért
Felszabadítottunk neked 6 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 177.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 177.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 177.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 28, 13.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 177 pontod maradt, ebből a következő körre 177 pontot vihetsz át. Kapsz még 393 pontot. A következő körben tehát 570 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TEKNŐSESSZENCIA (702. TÁRGY)
Nagy ritkán, a legvénebb ostormteknősökből, ha a tokájuk alá nyúlsz, kinyerhetsz egy kékesen pulzáló, még élő teknősesszenciát. A teknős ebbe menti át halála után minden bölcsességét - tartják a tudorok. Tény, hogy a ritka esszencia nagyon keresett, mert fontos komponense egy nagyhatalmú varázstárgynak.

KARAKTERLAP

Yore Ark'shan, egy vörös, kontyos hajú, zöld szemű gnóm férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Sheran eljövendő papja vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 252. fordulód.

Erő: 23 (28) Szint: 20 Merészség: 5/1 Magasság: 120 cm
IQ: 37 (41) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 23 (27) Védekezés: 39 Menekülés: 30 % Életkor: 93/93 év
Egészség: 28 (32) Életpont: 296/207 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 22 (26) Varázspont: 568/237 Pénz: 251 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 75/30 EFejl: 16
Eddig összesen 1147 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4640 TP-t kaptál. Jelenleg 556405 TP-d van. A következő szinthez még 43595 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, miksziszi húsgólem, lábascet. A 251. fordulódban 6604 arany került a bankszámládra. 6604 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19/93 (+12%) szúrófegyverek: 24/72 vágófegyverek: 6/0
ütőfegyverek: 1/52 lőfegyverek: 24/63 (+6%) dobófegyverek: 8/60

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -8.); tüske (#22) (9 -15.); nyílpuska lövedék (#547) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/80 (+11%) 2. nyomkövetés: 57/42 (+28%) 3. lopás: 8/2
4. mászás: 3/62 5. csapdakészítés: 17/9 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/94
7. gyógyítás: 66/56 8. titkosírás: 2/65 9. felderítés: 13/79 (+11%)
10. szörnyidomítás: 9/74 11. teológia: 32/48 (+17%) 12. taumaturgia: 32/35 (+21%)
13. szerencsejáték: 1/65 14. versengés: 4/52 15. harcművészetek: 15/20
16. zene: 1/41 17. szörnyismeret: 28/18 (+20%) 18. pszi: 7/75 (+17%)
19. vadászat: 31/18 20. bányászat: 26/33 (+34%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 60% életerő alatt 21 TVP-ért
kutatsz max. 80 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot )
elfogod pókvadászt (#59) háló-csapdával (#220), pókvadászt (#59) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
kőszáli disznó (#34) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
nők (#999), trikornis (#104), nómenklatúra (#158), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) kí koncentráció (#69) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> Hűs Hajnali Harmat (#3940) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) jégcsóva (#41) >> sírlidérc (#172)
villámcsapás (#50) >> bibircsók-óriás (#120) energiatüskék (#29) >> dögkeselyű (#174)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
181 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 gromak bőr (#268)
5 nyílvessző (#108) 4 orgyilkos tőr (#225) 1 rövid íj (#107)
2 sallank nyíl (#129) 1 teknőcteknő (#416) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szőr (#665) 1 gyöngymangó (#135) 3 rézdarab (#70)
1 szöges páncél (#65) 1 teknőcpajzs (#417) 1 teknősesszencia (#702)
14 tüske (#22) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(132,36) ryuku légiós (#361), zombi (#49), friss csatamező (#262), Raia oltár, művészi porolit (#720), 27. jellempróba, szent tölgyfa (#393), ryuku ostromteknős (#362), erszényes elkarog (#354)
(132,37) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), pattanóbödék (#145), kétfejű troll (#163)
(132,38) világítótorony (#156), művészi porolit (#720), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(133,36) oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), tetememberek (#123)
(133,37) Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek