Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 11. 12h:40' EZ A 316. JÁTÉKHETED, 251. FORDULÓD 317. játékheted kezdete: aug. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5911 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
vv 53 28 24 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
kf 1345 1341 | kézbeveszed/felveszed az 1345. tárgyat az 1341. tárggyal |
kno 16 1 | képesség-növelés 16 |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az agyagelementál agyagtestét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával iszonyatosan megcsapod az agyagelementál testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal végigvágod az agyagelementál agyagtestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az agyagelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel bal első lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal végigvágod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
m 3 1 2 | mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Óriásölővel néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 35, gyógyulás: 62, összesen: +27 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester torát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Semmi eredménye! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy aranytű tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
(Továbbmész...) [204,108] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy legyengült kultúrmasztodon került az utadba. Itt csata lesz.
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 12 kaját. 1110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel néhányszor megkarcolod a ryuku gólem fémes combját. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel néhány helyen meghorzsolod a ryuku gólem mellkasát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 138, gyógyulás: 18, összesen: -120 ÉP}
(Továbbmész...) [205,108] A sík vidéket bozótos váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Találsz egy smirglibokrot.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 100 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 13, gyógyulás: 44, összesen: +31 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy fokhagyma felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}
h 313 | használod a 313. tárgyat |
vv 5 5 5 | elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [207,107] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [208,106] Továbbra is dombság. Észreveszel egy krómkaktuszt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ezüstdarab) rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
h 313 | használod a 313. tárgyat |
vv 5 5 5 | elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [210,106] Továbbra is dombság. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy kétfejű troll. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 96 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-16 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
vv 5 5 5 | elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot |
vv 5 5 5 | elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot |
szk 159 | keresed a 159. szörnyet |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Erő: | 26 (32) | Szint: | 25 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 26 (31) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 28 (43) | Védekezés: | 95 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 20 (24) | Életpont: | 501/557 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 30 (41) | Varázspont: | 663/14 | Pénz: | 1995 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 21/9 | Pszi pont: | 169/183 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 24 |
vágófegyverek: | 25 | ütőfegyverek: | 25 | lőfegyverek: | 7 |
dobófegyverek: | * 27 |
Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) << szívkereső (#423) << óriásölő (#528) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26 | 2. nyomkövetés: | 56 | 3. mászás: | 20 |
4. csapdakészítés: | 16 | 5. csapdaészlelés: | 4 | 6. gyógyítás: | 28 |
7. titkosírás: | 5 | 8. felderítés: | 21 | 9. szörnyidomítás: | 6 |
10. teológia: | 42 | 11. taumaturgia: | 42 (+1) | 12. versengés: | 12 |
13. harcművészetek: | 3 | 14. zene: | 4 | 15. szörnyismeret: | 17 |
16. pszi: | * 27 | 17. zárnyitás: | 13 | 18. vadászat: | 8 |
19. bányászat: | 28 | 20. úszás: | 6 | 21. főzés: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
HŐSTETTEID |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 28. Legjobb pontszámod: 67. |
Összsúly: 173.07 kg | Megterheltség: 151% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | varázskő (#305) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
268 | arany (#50) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 7 | kaja (#2) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 15 | ragasztó (#83) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | varkaudar lándzsa (#224) |