Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 10. 9h:18' EZ A 29. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD 30. játékheted kezdete: júl. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3295 SZÁMLA : XXXX |
kf 11 2 | kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe |
m 8 5 4 | mozogsz északra, délnyugatra, délre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya jobb vállát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a púpos burástya nyakát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a púpos burástya fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya jobb vállát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a púpos burástya testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [42,-31] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba).
(Továbbmész...) [42,-30] Lakott területre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az Illúzió Mesterei KT aktív tagokat keres. Aranyszakáll (15198) 2001. Ápr. " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Meglapulsz egy árok mélyén. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy orgyilkos. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
m 4 | mozogsz délre |
ve 2 10 | megveszed a 2. tárgyat 10 |
ve 124 1 | megveszed a 124. tárgyat 1 |
ve 135 2 | megveszed a 135. tárgyat 2 |
ve 169 1 | megveszed a 169. tárgyat 1 |
h 135 | használod a 135. tárgyat |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a sakál testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a sakál testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a sakál jobb hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sakál állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a sakál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-31] Síkság, továbbra is csak síkság. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy evaporőr. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az evaporőr testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az evaporőr testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-32] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő királygyík nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a királygyík pikkelyes testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a királygyík bal hátsó lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a királygyík testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Nyelvét a királygyík feléd löki, de eredménytelenül. A királygyík most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 19 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a húsevő magszim testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a húsevő magszim testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a húsevő magszim egyik csápját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A húsevő magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. (ld. enc.) 73 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
ORGYILKOS (131. ELLENFÉL) Az Orgyilkosok (nagy "O"-val) egy speciális humanoid faj, a tyrg speciális feladatra kiképzett egyedei. A tyrgek alacsony, szőrös fickók, hegyes füllel, rókaorral. Legfőbb jellemzőjük, hogy hihetetlen mozgékonyak, így, bár nem viselnek páncélt, nagyon nehéz őket eltalálni. Általában egy hosszú, vékony tőrrel harcolnak, amelyre azonnal ható méreg van kenve, így szúrásaik, bár aprónak látszanak, nagyon nagy sebet szoktak okozni. Gyakran bérelik fel őket kalandozók megölésére, de sokszor csak szórakozásból megtámadnak az utcán valakit, aki náluk gyengébbnek látszik. |
RÓKAFAROK (124. TÁRGY) Sokak szerint a tazunka farka szerencsét hoz, de hogy ehhez mit és hogyan kellene tenned, egyenlőre fogalmad sincs. Varázserejű vagy sem, mindenesetre mutatós hadizsákmány. |
UZBÁNY CSŐR (169. TÁRGY) Egy uzbány legyilkolása után kézenfekvő, hogy közelebbről is megvizsgálja az ember, miért is öli halomra oly könnyedén a különösen erős ugh mérget használó lényeket is. No igen, a csőr az oka! A kemény szarucsőr teljesen ellenálló minden méreggel szemben, az uzbány könnyedén át tud fúrni vele a méregtől átitatott szerveken keresztül a belső, ehető részekig. Kézenfekvő az ötlet - ha legközelebb valami erősebb mérgű lénnyel találkozol, meg kéne próbálni a farkáról/csáprágójáról/stb. lecsöpögő folyadékot felfogni bele. Ránézésre úgy tizenkét csepp ugh mérget lehet felfogni egy csőrben. |
HÚSEVŐ MAGSZIM (67. SZÖRNY) Aki a bozótosban kaja után kutat, néha csúfos meglepetés érheti. Néha ugyanis a bozót megmozdul, az ágakból csápok lesznek, a csápok körbefonják a testét... A húsevő magszim gyorsan emészt, és tíz perc múlva már ki is köpi hangos böffenéssel az emészthetetlennek bizonyult csontjaidat. Ha persze időben feleszmélsz, eséllyel veheted fel a harcot. Ilyenkor fog kiderülni az is, hogy a látszólag földbe gyökerezett növény-állat milyen fürgén tud mozogni az alján növő milliónyi spóraszerű végződéssel. Nem sok esélyed van ellene, ha nem vágófegyvert használsz. |
MAGSZIM BÉL (103. TÁRGY) Miután lefejted a leölt magszim csápjait, és felnyitod a húsos törzsét, hosszú, különösen rugalmas és ellenálló bélhez juthatsz hozzá. Most már csak valami erdős terep kéne, és elkezdheted az egyik legnagyobb felfedezésed megvalósítását! |
Erő: | 20 | Szint: | 7 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 9 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 8 | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 56/56 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 119/61 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 84 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 9 (+1) | ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 7 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 14 (+1) | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. vadászat: | 2 | 8. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 12 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
vízionár (#66), acéldarázs (#140) |
Összsúly: 37.70 kg | Megterheltség: 75% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
46 | arany (#50) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | gyöngymangó (#135) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 1 | magszim bél (#103) | 1 | rókafarok (#124) | |||
8 | tüske (#22) | 1 | uzbány csőr (#169) |