Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. márc. 30. 15h:16' EZ A 722. JÁTÉKHETED, 246. FORDULÓD 723. játékheted kezdete: márc. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4144 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 66 | használod a 66. pszi képességet |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
at 4718 30 | TU-t adsz át a 4718. kalandozónak 30 |
at 4683 30 | TU-t adsz át a 4683. kalandozónak 30 |
at 5367 30 | TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 30 |
im 0 3 | imádkozol |
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vasalt bunkóval megcsapod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [140,104] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy sérült áeratikus hasnyák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 14 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 42, gyógyulás: 6, összesen: -36 ÉP}
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [140,103] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sebesült ryuku ostromteknős. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az arató csattanat testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [140,101] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy epokitféreg. Amikor elhal a zaj, előmászol.
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [140,100] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa jobb oldalát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 57 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a korinthai amőba testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [140,98] A sík vidéket bozótos váltja fel. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északról folyik délre. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ráismersz a távolodóra. Egy manifesztátor. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az epokitféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 43, gyógyulás: 10, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [140,97] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy ragyás burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista bal karját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ryuku gárdista jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [8 pontot használtál fel, van még 5.]
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 158. szörnyet |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 2 pontért |
Erő: | 27 (29) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 21 (23) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 28 (30) | Védekezés: | 32 (36) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 42/42 év |
Egészség: | 28 (32) | Életpont: | 274/100 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 39 (44) | Varázspont: | 592/5 | Pénz: | 1044 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 128/5 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/42 (+33%) | ökölvívás: | 1/21 | szúrófegyverek: | 24/87 (+4%) |
vágófegyverek: | 4/36 | ütőfegyverek: | 21/40 (+22%) | lőfegyverek: | 6/94 |
dobófegyverek: | 23/1 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vasalt bunkó (#181) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/16 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 51/6 (+22%) | 3. mászás: | 4/20 |
4. csapdakészítés: | 15/106 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/37 | 6. gyógyítás: | 41/21 (+36%) |
7. titkosírás: | 13/37 | 8. felderítés: | 21/20 | 9. szörnyidomítás: | 6/54 |
10. teológia: | 33/43 (+24%) | 11. taumaturgia: | 25/67 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 1/42 |
13. versengés: | 5/63 (+9%) | 14. zene: | 27/42 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 8/65 |
16. pszi: | 13/57 (+18%) | 17. zárnyitás: | 1/12 | 18. vadászat: | 4/106 |
19. bányászat: | 10/44 | 20. úszás: | 13/37 (+26%) | 21. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
trikornis (#104), borzalmas varkaudar (#166), nyuhaj karbin (#110), szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ember (#1), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | felejtés (#68) (992) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse I (#13) | szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), kisebb tűzlehelet (#110), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | villámcsapás (#50) | >> | szőrös bozsó (#149) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | óriásféreg (#171) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 112 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
42 | arany (#50) | 1 | drótszőr (#37) | 4 | gyöngymangó (#135) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | kaja (#2) | 2 | pirkit (#153) | |||
3 | ragasztó (#83) | 5 | spiritusz (#170) | 1 | tankány karom (#237) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 3 | víz (#27) |