TÚLÉLÕK FÖLDJEBetáplálva: 2001. nov. 23. 9h:01'
EZ A 343. JÁTÉKHETED, 246. FORDULÓD
344. játékheted kezdete: nov. 29.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #1533
SZÁMLA : #8036
ZSETONOK : 76
Extra forduló: 2 |
MELIGEN KALANDJAI
302 nap telt el azóta, hogy letáboroztál.
Smylie-tt elszívott tõled 8 varázspontot a táborozásod 209. napján. Önzõ Gén elszívott tõled 5 varázspontot a táborozásod
210. napján. Suttogó Penge elszívott tõled 7 varázspontot a táborozásod 214. napján. Smylie-tt elszívott tõled 6
varázspontot a táborozásod 216. napján. Suttogó Penge elszívott tõled 5 varázspontot a táborozásod 221. napján.
Táborozásod alatt különleges dolog történt. Metam Orpheus és Szi-Ti elhatározták, hogy egybekelnek, és az esküvõi
szertartás itt zajlott le, Singalina vezetésével! A menyasszony saját varrású esküvõi ruhát visel, a ruhát és haját a vadon
ezernyi színét viselõ virág díszíti, gyönyörûvé téve az amúgy is csinos leányt. A délceg võlegény ez alkalommal páncélja
helyett finom szövésû kelmét visel, haja tisztán és ápoltan csillog, és büszkén hordja legnemesebb trófeáit. Elenios papja
megköszörüli torkát, és megkezdõdik a szertartás.
- Gyermekeim, azért gyûltünk ma itt össze, hogy tanúi lehessünk eme két ifjú egybekelésének. Metam Orpheus, a vadon
nemes vándora összeköti ma sorsát az erdõk szépséges leányával, kinek neve Szi-Ti. Elenios istennõ örömmel látja, hogy a
hûség kötelékével akarjátok szerelmeteket megpecsételni. - Ezzel felemel egy bársonykendõt. - A házasság bilincse édes
kötelék, amely összekapcsol benneteket a sírig - közben Singalina a két ifjú kezén átveti a bársonykendõt. - Mondd, Metam
Orpheus, akarod-e feleségedül eme ifjú leányzót?
- Igen. - mondja a fiú határozottan.
- És te, leányom, Szi-Ti, akarod e hitvesedül ezt a férfit?
- Igen! - mondja elpirulva a leány.
- Az ígéret, amit egymásnak tesztek, szív ígérete, záloga pedig a karikagyûrû, amelyet egymás ujjára húztok. - Ekkor Metam
Orpheus és Szi-Ti elõvesznek egy-egy aranygyûrût, és rácsúsztatják párjuk ujjára. A pap felelemi kezét, és zengõ hangon így
szól.
- Eleniostól kapott hatalmamnál fogva, ezennel házastársaknak nyilvánítalak benneteket! Mostantól összetartoztok, amíg a
halál el nem választ! Most pedig csókoljátok meg egymást. - mosolyodik el Singalina. Magad is mosolyogni kezded, amint
látod, mily szeretettel ölelik egymást a fiatalok. A többi jelenlévõ kalandozóval együtt éljenezni kezdesz. A rövid szertartást
vidám eszem-iszom, tánc követi, amelyre természetesen te is meghívást kapsz. Suttogó Penge elszívott tõled 5 varázspontot
a táborozásod 225. napján. Raphael önfeláldozása révén megmenekültél Szürke pszi-regenerációjától. Ran'Amart
Morgurth elszívott tõled 4 varázspontot a táborozásod 235. napján. Zanarchista elszívott tõled 4 varázspontot a
táborozásod 235. napján. Alf ar'Hang elszívott tõled 4 varázspontot a táborozásod 236. napján. Ran'Amart Morgurth
elszívott tõled 3 varázspontot a táborozásod 249. napján. Ran'Amart Morgurth elszívott tõled 3 varázspontot a táborozásod
249. napján. Neon Ultra önfeláldozása révén megmenekültél Amin Nagat pszi-regenerációjától. Neon Ultra önfeláldozása
révén megmenekültél Önzõ Gén pszi-regenerációjától. Smylie-tt elszívott tõled 3 varázspontot a táborozásod 251. napján.
Ran'Amart Morgurth elszívott tõled 2 varázspontot a táborozásod 260. napján. Ran'Amart Morgurth elszívott tõled 2
varázspontot a táborozásod 265. napján. Ran'Amart Morgurth elszívott tõled 2 varázspontot a táborozásod 265. napján.
Ran'Amart Morgurth elszívott tõled 2 varázspontot a táborozásod 272. napján. Ran'Amart Morgurth elszívott tõled 1
varázspontot a táborozásod 272. napján. Smylie-tt elszívott tõled 1 varázspontot a táborozásod 273. napján. Ran'Amart
Morgurth elszívott tõled 1 varázspontot a táborozásod 274. napján. Smylie-tt elszívott tõled 1 varázspontot a táborozásod
278. napján. Ran'Amart Morgurth elszívott tõled 1 varázspontot a táborozásod 279. napján. Ran'Amart Morgurth elszívott
tõled 1 varázspontot a táborozásod 279. napján. Neon Ultra önfeláldozása révén megmenekültél Immortalis Viator
pszi-regenerációjától. Neon Ultra önfeláldozása révén megmenekültél Lop-Nessy Eszti pszi-regenerációjától. Suttogó
Penge elszívott tõled 1 varázspontot a táborozásod 291. napján.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló elf férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta
Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája.
Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van
hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy
teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad!
(ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9
parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben
kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha
nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét
opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a
fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2001. nov. 27., kedd. Nem árt azonban, ha a
jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai
fordulókat a dec. 1-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük.]
Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A K.T. tagjai közül eddig 1 szavazott a vezetõ leváltására, közülük 1 Sharin Eltont javasolta új vezetõnek. A leváltáshoz
még 9 szavazatra van szükség. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted
erõd egy részét. (+11 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+67 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1
tudatpont.)
* 1. KP: | TVP spórolása: 3 pontért
|
Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig).
[3 pontot használtál fel, van még 583.]
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
|
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Sikerült
elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16
varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 578.]
* 3. KP: | leveszed/lerakod a 373. tárgyat
|
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 578.]
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 437. tárgyat
|
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 578.]
ef 10 | energia fejlesztése 10
|
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez
még 209 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 568.]
av 11 108 | alakváltás 11 108
|
Rendben, a táborozás alatt egy vadász varkaudar formáját veszed majd fel. [10 pontot használtál fel, van még 558.]
bpk 2 | bef. parancs kivétele: 2
|
AV 13 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 558.]
* 1. BP: | TVP elõvétele: 3 pontért
|
Felszabadítottunk neked 3 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 561.]
* 2. BP: | leveszed/lerakod a 437. tárgyat
|
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 561.]
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 373. tárgyat
|
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 561.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
|
Kitartóan gyakorolsz: kézenállsz, zsonglõrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen
sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [Még 109 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot
használtál fel, van még 521.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
|
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen
megnövekedjen. [Még 69 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 481.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
|
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok
tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [Még 29 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál
fel, van még 441.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
|
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elõl való félreugrást. Érezhetõ fejlõdést tapasztalsz! (+1 ügyesség.)
Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 401.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
|
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még
nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 361.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
|
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ez
még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 321.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
|
Kitartóan gyakorolsz: kézenállsz, zsonglõrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az
ügyességed komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 281.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
|
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen
õket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az
ügyességed komolyan megnõjön. [Még 129 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 241.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
|
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod,
hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [Még 89 TVP-t kell elköltened.] Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot
használtál fel, van még 201.]
tf 3 1 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 1 pontért
|
A levegõben szállóngó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már nem is olyan sok
gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [Még 88 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van
még 200.]
Rettenetesen szomjas vagy. Ez nem mehet így tovább! (-1 életerõ.) Megkezdõdik a transzformáció. Felvetted egy vadász
varkaudar alakját! Lestrapálva a nap eseményeitõl, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid
lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Elég érettnek érzed magad arra, hogy házasságot kössél, ha
rátalálsz életed párjára. (ld. enc.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 387 pontot. A következõ
körben tehát 587 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Nincsenek elõre meghatározott
kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel
az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert stb. Az Olimpiai bizottság speciális
teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat
közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A
legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás" kategóriát rendezünk, komoly
díjak nélkül.
Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték
rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a
varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal
rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal,
nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a
verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem
szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni,
amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége.
FONTOS!!! Az idei olimpián elõször, lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet
elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó
jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.
Még egy újdonság: az idei olimpián elõször várhatóan lesz 7. kategória. A korábbi nyertesek itt sem indulhatnak, csak a 8.
"felsõligás" exkluzív kategóriában.
ESKÜVÕ
Mostantól lehetõség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség
van egy pár jegygyûrûre és Elenios egy papjára ill. papnõjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyûrûk bármely
városban megvásárolhatók. A szertartáshoz elõször is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvõ: ESK <kalandozó>
parancsot ugyanazon a mezõn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK
<kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezõn - és összeadja a párt. A ceremónián nézõként minden
kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de
ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezõn állnak. Ezenkívül
mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyûrû.
A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat
tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még
bájitallal sem kényszeríthetõk. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyûrû elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás
mindkét házastársat komolyan megviseli.
Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélõk Földjén
születtél.
KARAKTERLAPOD
Meligen, egy ezüsthajú, kék szemû alakváltó férfi vagy. Bõröd teljesen fehér! Raia tanítványa vagy. A Smaragd Sasok
(#9133) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 246. fordulód.
erõ : | 31 |
iq : | 33 |
ügyesség : | 29 |
egészség : | 23 |
szerencse: | 33 |
tudatpont: | 9/ 0 |
| |
|
szint : | 21 |
támadás : | 20 |
védekezés: | 28 |
életpont : | 297/171 |
varázspt : | 238/ 63 |
| |
| |
|
merészség: | 5/ 1 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (242) |
pénz : | 0 arany |
| |
| |
|
magasság: | 178 cm |
testsúly: | 78 kg |
életkor: | 41 év |
tul.pont: | 4 |
kép.pont: | 3 |
EFejl: | 41 TU |
| |
|
Eddig összesen 1462 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 646335 TP-d van. A következõ szinthez
még 153665 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, élõholt quwarg, áeratikus hasnyák. A 242. fordulódban 9 arany került a
bankszámládra. 9 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 25 vágófegyverek: 1 ütõfegyverek: 9
lõfegyverek: 11 dobófegyverek: 22
Felt. fegyverváltás: << szöges bunkó (150%)
Felt. lõfegyver használat: semmi (0.); bumeráng (1-);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Egyéb ismeretek (szint)
rejtõzködés: 13 nyomkövetés: 62 mászás: 12 csapdakészítés: 6
csapdaészlelés: 3 gyógyítás: 75 titkosírás: 34 felderítés: 6
szörnyidomítás: 1 teológia: 20 taumaturgia: 19 szerencsejáték: 1
zene: 1 szörnyismeret: 5 zárnyitás: 8 vadászat: 8
bányászat: 19
Feltételes parancsok
DX 1; gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 40 pontért max. 4 alkalommal;
udvarolsz a 7. fajúaknak; mászol max. 200 pontért;
*készítesz 17. tárgyat (max. 3 db-ot); készítesz 176. tárgyat (max. 10 db-ot);
ásol max. 40 pontért; maradék tvp-dbõl 3. tulajdonságodat TF-eled;
Felt. támadás: *50; *95; *74; *73; *92;
Barátságosság: 158; 146; 150; semleges jellemûek; jó jellemûek;
Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)
éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6) erõpajzs I (#12 *6)
méregsemlegesítés (#14 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0)
tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) tüskepajzs (#30 *4)
lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6) védelem tûz ellen (#38 *12)
tompítás (#40 *8) városi teleport (#96 *50) kisebb tûzlehelet (#110 *2)
savlehelelet (#225 *10)
Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok
bûvölés (319,1) méregsemlegesítés
Feltételes varázslat-használat: 10. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 225
Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat:
Mit 40
Kire 217
Isteni küldetéseid
1.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. 2.) Ölj
meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! 3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex
machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem
menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
Páncélok és pajzsok
$1*fekete bõrcsizma ($247) 1*gromak páncél (#270) $1 sárga erõöv ($276)
$1*vassisak ($160)
Fegyverek és lövedékek
2 kõkés (#6) 1*vashegyû lándzsa (#182) 2 bot (#4)
1 szöges bunkó (#8) 1 kõkalapács (#13) $1*orgyilkos tõr ($225)
1 vas dobónyíl (#189) 3 szögletes kõ (#17)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1*nap szimbólum (#141) 1*ónix masszavadító (#438)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
84 kaja (#2) 1 kötél (#92) 2+deus ex machina (#1)
1 mászókampó (#165) 1 ásó (#34) 1 szeksztáns (#32)
Löttyök és porok, tartóstul
4 kavadu iszák (#25) [ üres ]
1 sullár hólyag (#168) [ benne 3 csepp spiritusz (#170) ]
1 vizestömlõ (#3) [ üres ]
2 zöld üveg (#82) [ üres ]
1 uzbány csõr (#169) [ üres ]
3 huhogó bibe (#332) [ üres ]
3 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 álompor (#396) 1 ramit kõ (#226) 9 gyöngymangó (#135)
20 tükör (#43) 3 vasérc (#152) 2 purifikátor háj (#269)
7 smirglilevél (#29)
Összsúly: 65.85 kg megterheltség: 80 %
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
E körben tett lépéseid térképe
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593)
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL
Kedves Játékostársunk! 2001.12.01-én a hagyományok szerint ismét a Láng Mûvelõdési Központban kerül megrendezésre a
TF és ÕV játékostalálkozó. (Bp, XIII. Rozsnyai u. 3. megközelítés: kék metró Forgách utcai megállójánál.) Kezdés: de. 9
óra. Programok: Olimpiai fordulók szétosztása, tombola, vetélkedõk, kedvezményes forduló befizetési lehetõség,
kedvezményes könyv- és kártyavásárlás. Az egész rendezvény teljes idõtartama alatt bombázhatod kérdéseiddel a Beholder
Kft. munkatársait. Sok szeretettel várunk mindenkit!
© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!!
Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetôséged elveszítését jelentheti!!!!!
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idôben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek
ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen
egy valóban megbízhatóan mûködô szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a
kiküldött e-mailek már az elsô alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót. Maci
Elküldött UL javítása
A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma
feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló
program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett.
(Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!)
Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló.
Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened,
az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)
Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!!
Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában.
(Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)
Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly
problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécébôl rendszeresen hiányzik a dátum mezô.
Emiatt elôfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélôdik, és nem a javító UL kerül táplálásra.
Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet.
A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK.
(Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból),
DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!
Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen.
(A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem!
A térkép megtekintéséhez szükséges
class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl.
Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben.
A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést.
A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra
(u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod
a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt
amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat.
Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is!
Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete
érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával
postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.
Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos
fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)
|